Sivu 15/107

Lähetetty: 23 Marras 2007, 09:06
Kirjoittaja Alfonso
Karua :shock: Nelosen uutisista

Liikenteessä vilisevistä käytetyistä autoista japanilaismerkeissä on vähiten vikoja.
Japanilaiset autot pyyhkivät muilla pöytää, kun kyse on käytettyjen autojen luotettavuudesta. Britanniassa julkistetun luotettavuuskartoituksen tuloksissa yhdeksän kymmenestä kärkiautosta on japanilaisia.

Kaikkein luottavimmaksi käytetyksi automalliksi brittiläisen autolehden ja vakuutusyhtiön tekemässä kartoituksessa osoittautui Toyota Corolla. Vuosina 2000–2002 valmistetuista Corolloista vikoja löytyi vain kolmesta autosta sadassa.

Toiseksi selvisi Hondan katumaasturi CR-V ja jaetulle kolmannelle sijalle saman merkin HR-V sekä Toyotan Celica.

Ainoa ei-japanilainen kymmenen parhaan joukossa oli saksalaisen BMW:n 3-sarjan Compact-malli, joka sijoittui kuudenneksi.

Listan häntäpäätä pitää italialaisen Alfa Romeon GTV vuosilta 1996–2003. Alfoissa vikoja oli 97 autossa sadasta. Häntäpään kymmenikköön sijoittuivat myös muun muassa Renault Laguna ja Volvo S80.

Tutkimusta varten analysoitiin tiedot 35 000 autosta. Eri valmistajia oli 26 ja malleja 133.

Lähetetty: 23 Marras 2007, 09:23
Kirjoittaja qaz
Ja vielä kirkas voitto, toiseksi tulleessa Renault Espacessa oli vikaa vain 77%:ssa otannan autoista :mrgreen:

Lähetetty: 23 Marras 2007, 09:27
Kirjoittaja Copyfighter
^Enkä ole edes yllättynyt ko. tulokseen.

T. nimim. ex- GTV vm. 2003

Lähetetty: 23 Marras 2007, 10:25
Kirjoittaja Alfaholisti
Kuulin tuon jutun aamulla radio rockista ja eihän tuo minään yllätyksenä tullut että japsit ovat luotettavimpia. Edellisessä työpaikassa mulla oli työsuhdekärrynä Honda Accord jolla rullasin 140tkm ilman vikoja, vaimolla on Corolla Verso jolla on nyt ajettu 50tkm ilman mitään häikkää.

Duunikaveri oli ostamassa uutta (käytettyä) autoa ja tuli kysymään mun mielipidettä, vastasin että jos auto on sulle vaan liikkumista varten etkä suhtaudu siihen mitenkään intohimoisesti osta japsi.

Nimimerkillä "Silti ajan mielummin Alfalla kuin Tojotalla"

Lähetetty: 23 Marras 2007, 10:32
Kirjoittaja hagger16
Juu, enpä ole vielä kenellekkään Alfaa suositellut, vaikkei itselläni isompia ongelmia ole ollutkaan. En halua myöhemmin kuulla kenenkään itekevän kuinka se jätti tielle, ei toimi, jne.

Alfa kyllä ostetaan, jos niin halutaan. Se on jokaisen oma ratkaisu.. :wink:

Lähetetty: 23 Marras 2007, 10:38
Kirjoittaja Hepa
^Erittäin hyvin sanottu Haggert. Täysin samaa mieltä, enkä myöskään suosittele Alfaa kenellekään.

Lähetetty: 23 Marras 2007, 11:15
Kirjoittaja Vittorio Jano
Alfonso kirjoitti:Alfoissa vikoja oli 97 autossa sadasta. .
Loput kolme olivat varmaankin valehdelleet?

Itsellänikin on taas ajovalopolttimo palanut, eli vikoja piisaa omassakin.

---

Tuo Carin juttu oli itselleni kyllä pienoinen pettymys. Isoja & hienoja kuvia toki riitti, mutta tekstiin olisin kaivannut syvempää LJK Setright henkistä otetta. Mutta olihan tuo silti eri tasoa kuin vaikkapa AutoBildin raapaisut.

Lähetetty: 23 Marras 2007, 15:24
Kirjoittaja rim
http://www.whatcar.co.uk/news-special-r ... EL=3223736
What Car? Reliability Supertest 2007 - Alfa Romeo - Ford
20 November 2007

97% of Alfa Romeo GTV owners reported problems with their car
ALFA ROMEO 24th of 26
2006 position 19th of 26
Claims per 100 vehicles 42.4
Average age 4.6 years
Average mileage 51,700
Average repair cost £381
Average repair time 3.7 hours
Best model 156 ('98-'03)
Worst model GTV ('96-'03)

As last year, axle and suspension problems accounted for most claims on Alfas (over a third), but the electrics also proved shaky and accounted for a quarter of faults.

Problems weren't easy to fix, either: repairs took longer than on any other make.

Alfa also had the most unreliable individual model - the old GTV. A staggering 97% of GTV owners experienced trouble.

Lähetetty: 24 Marras 2007, 18:45
Kirjoittaja quadrifoglio verde
Alfa also had the most unreliable individual model - the old GTV. A staggering 97% of GTV owners experienced trouble.
Ja silti haluaisin tuollaisen... 8)

Lähetetty: 24 Marras 2007, 18:54
Kirjoittaja mipo
quadrifoglio verde kirjoitti:
Alfa also had the most unreliable individual model - the old GTV. A staggering 97% of GTV owners experienced trouble.
Ja silti haluaisin tuollaisen... 8)

Osta. Nettiauto on pullollaan gtv:itä ja jotenkin tuntuis että niiden hinnat ovat aika edukkaat nykyään.

Lähetetty: 24 Marras 2007, 19:35
Kirjoittaja quadrifoglio verde
Osta. Nettiauto on pullollaan gtv:itä ja jotenkin tuntuis että niiden hinnat ovat aika edukkaat nykyään.
Money talks. Jos olisi varaa niin alla olis 916-GTV tuon käyntivikaisen 'nepan sijaan... Tai jos raha ei ratkaisisi niin kulkine olisi Brera Q4, mustana, kiitos... 8)

Lähetetty: 26 Marras 2007, 00:26
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Ei välttämättä ihan tän otsikon alle kuuluis, mutta mielestäni tässä Dino konseptissa on hämmästyttävän paljon yhtäläisyyttä 8C competizionen kanssa. Olisiko Ferrari ja Alfa tekemässä Dinon paluuta vähän samaan malliin kuten 60-luvulla Fiat/Ferrari Dinot?

Lähetetty: 27 Marras 2007, 13:07
Kirjoittaja ryde
Iltalehti hullu maailma 26.11.2007

Vanha lupa

Rooman pysäköinnistä vastaava pomo Giovanni Catanzaro sai kenkää pysäköityään punaisen Alfa Romeo Brevansa pysäköintikieltoalueelle. Autonsa ikkunaan Catanzaro pani vielä invapysäköintiluvan. Lupa kuului muuten 86-vuotiaalle naiselle eikä se ollut enää edes voimassa.

Lähetetty: 27 Marras 2007, 14:13
Kirjoittaja Tazio
Vittorio Jano kirjoitti:
Tuo Carin juttu oli itselleni kyllä pienoinen pettymys. Isoja & hienoja kuvia toki riitti, mutta tekstiin olisin kaivannut syvempää LJK Setright henkistä otetta. Mutta olihan tuo silti eri tasoa kuin vaikkapa AutoBildin raapaisut.
LJK:n tasolle ei taida kukaan koskaan päästä. Russel Bulginista tosin olisi ehken voinut kehittyä jotain samansuuntaista mutta maanläheisempää pitkällä juoksulla.

-Tazio

Lähetetty: 27 Marras 2007, 18:59
Kirjoittaja Vittorio Jano
Tazio kirjoitti:LJK:n tasolle ei taida kukaan koskaan päästä.
Omasta kirjahyllystä löytyy The Story of the Supercar, jossa on kokoelma Car-lehden superautojuttuja eri vuosikymmeniltä. Kirjan avaava Setrightin kirjoittama Miura-artikkeli on edelleen yksi parhaista autojutuista, mitä olen ikinä lukenut. Ehkä jopa paras.

Lähetetty: 28 Marras 2007, 00:49
Kirjoittaja AlfaTom
En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta....marketin lehtihyllyssä huomasin Top Gear -lehden ja aloin selailla (joo se ei ole kirjasto :lol: ). Ihan pääjuttuna, ainakin isosti sisällysluettelosivulla, Alfa 8C Competizione :)
Usean sivun juttu ja paljon kuvia yksityiskohdista, ei moottorista kuitenkaan.

Olivat tykänneet kuulemma...miksköhän :-D :wink:

Jutun mukaan kaikki 500 valmistettavaa on jo myyty, Englantiin menee 41 yksilöä. Suomeen ei kai ole tulossa muille kuin mulle.... :lol: :wink:

Muotoilu kyllä miellyttää minun silmää, klassinen ja samalla moderni, mielestäni parhaan näköinen sportti-Alfa sitten 60-luvun.

Youtubesta muutama videoklippi antoi kalpean aavistuksen äänistä.
Jos pääsisi edes äänet kuuntelemaan livenä niin,... :-D

Lähetetty: 28 Marras 2007, 02:01
Kirjoittaja sataviisviis
Toivottavasti Suomeen tulee edes sitten 8c spideri jollekin.

Lähetetty: 28 Marras 2007, 08:49
Kirjoittaja Tazio
Vittorio Jano kirjoitti: Kirjan avaava Setrightin kirjoittama Miura-artikkeli on edelleen yksi parhaista autojutuista, mitä olen ikinä lukenut. Ehkä jopa paras.
OT mutta menköön:
Tuo tarina _on_ legenda. Mutta itse muistelen kaiholla myös mm. LJK:n
Skylinen testiä jossain Skotlannissa ja sitä vuosittaista analyysiä
menneen vuoden autoista. Täytynee viikonloppuna lukaista
muutama Any Other Business-kolumni noin fiilistelymielessä.

-Tazio

Lähetetty: 29 Marras 2007, 13:38
Kirjoittaja Ottimo
Pitkä juttu Winding Road lehdessä 8C:stä. "The 8C Competizione is a limited-edition Mediterranean orgasm."
:mrgreen: http://magazine.windingroad.com/winding ... /?folio=72
Jutun lopusta löytyy starttinappula kivaan videopätkään.

Lähetetty: 30 Marras 2007, 22:43
Kirjoittaja AlfaTom
Kahvivatsa kirjoitti:Alfa Romeon myyntilukuja Venäjältä (vuoden ensimmäiset 6 kk):

159: 257 kpl
147: 118 kpl
GT: 79 kpl
Brera: 76 kpl
Spider: 27 kpl
Olispa kiva kerrankin nähdä rekkajonoissa Alfoja kyydissä oikein kunnon satsi :-D

Maserateja kun kuskattiin paria rekallista rajalla, niin otin kuvan ja näytin peukalolla että kunnon meininki, rekkakuskia vaan nauratti :lol:

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 00:20
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
:roll: Uusimmassa Autobildissä on iso testi teemalla "mikä auto on hauskin ajaa", eikä mukana ole yhtään Alfaa. Sen sijaan mukana mm. 4 audia, 3 bemaria ja 2 mersua. Tuosta voisi jo reklamoida toimitukseen :bad-words:

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 08:52
Kirjoittaja Vittorio Jano
AutoItalia:

- 8C
- 159 Ti
- 2 kertaa 75

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 09:09
Kirjoittaja Janne
^
Giallo

Juuri tuon vuoksi loppui minulta ko. läpyskän tilaaminen. Liikaa citymaastureita ja saksalaisia merkkejä testissä.

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 12:32
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Janne: edellisessä numerossa oli kyllä 8C ja on noi Alfa uutuudet yleensä kaikki esitelty Autobildissä, mutta tämä viimeinen testi on vääryys Alfaa kohtaan. Etenkin kun ne Bemarit ja Audit ei edes miellytä noita testaajia suuremmin.
Ja juu, ite tuli Autobild vasta tilattua tarjouksena puoleksi vuodeksi, kun tilaajalahjaksi sai uuden nahkalompsan (oli nääs tarvetta :-D). Tilaus taisi maksaa melkein vähemmän kuin uuden lompsan hinta. Osasivat piru vetää oikeasta narusta tällä kertaa..kyllä kai tuo lompsa vois vuoden kestää vaikkei hääppöinen ole.

8C competizione tuntuu olevan tässä kuussa esittelyssä lähes kaikissa englanninkielisissä autolehdissä, mitä ostoshelvetin lehtihyllyä olen ehtinyt selailla. Jonkun jenkkilehden, jonka nimeä en muista, jutusta jäi mieleen toimittajan toteamus, että 8C on hyvä alkuveto Alfan paluulle amerikan mantereelle- mutta ensin Alfan täytyy vetää koko muu mallisto uusiksi. Siis Häh, eikö 159, Brera & Spider kelpaa jenkeille? Se porukka joka aiemmin Alfoja jenkeissä harrasti on käsittääkseni suht valveutunutta porukkaa, odottaisiko ne sitten hieman enemmän sitä sporttisuutta 8C:n malliin läpi Alfan malliskaalan. Mene tiedä.

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 01:10
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Uusi Alfa-raamattu tulossa helmikuussa: "Alfa Romeo Le vetture di produzioni dal 1910 - Production cars from 1910". Vähän tyyriin puoleinenhan tuo on (toisaalta dollari olisi nyt aika halpa), mutta aika kattavalta vaikuttaa ja näyttäisi hyvältä kirjahyllyssä 8) . Aiempi painos on ilmestynyt kai 90-luvun puolivälissä, onkos kukaan hankkinut sitä tai päässyt selailemaan ja tietäisi valottaa kirjan sisällön tasoa?

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 08:30
Kirjoittaja Tazio
Giallo Pozzuoli kirjoitti:Uusi Alfa-raamattu tulossa helmikuussa: "Alfa Romeo Le vetture di produzioni dal 1910 - Production cars from 1910". Vähän tyyriin puoleinenhan tuo on (toisaalta dollari olisi nyt aika halpa), mutta aika kattavalta vaikuttaa ja näyttäisi hyvältä kirjahyllyssä 8) . Aiempi painos on ilmestynyt kai 90-luvun puolivälissä, onkos kukaan hankkinut sitä tai päässyt selailemaan ja tietäisi valottaa kirjan sisällön tasoa?
Minulla on hyllyssä tuo aikaisempi painos. Sisältönä on lyhyt kuvaus
- joidenkin mallien kohdalla luonnollisesti pidempi - ko. mallin
taustasta, teknisistä tiedoista, valmistusnumeroista, jne.
Muistaakseni ensimmäinen osa kattaa '10 - 61 ja 2. osa '62:sta
eteenpäin.

-Tazio

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 14:28
Kirjoittaja Vittorio Jano
8C todellakin näyttävästi esillä. Jutut ainakin Road & Trackissa (en ole ehtinyt vielä lukemaan, tuli tänään) ja sakujen Powercarissa (jossa mukana näytti olevan myös jonkinmoinen superauto-DVD). Kiinnostavaa nähdä kuinka käy, kun panevat sen viivalle muiden vastaavien kanssa. Toistaiseksi saanut varsin positiivista palautetta.

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 18:49
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
^^ Kiitti infosta, Tazio.

Lähetetty: 14 Joulu 2007, 17:02
Kirjoittaja V6
Car magazine Alfa,Ferrari ja Maserati...

http://link.brightcove.com/services/pla ... 1341023580

Lähetetty: 14 Joulu 2007, 20:03
Kirjoittaja Vittorio Jano
^ Joutuu näköjään taas lehtiostoksille. Onneksi Car maksaa vain reilun kympin...

Lähetetty: 14 Joulu 2007, 20:19
Kirjoittaja skylark
Road and Trackissa oli tosiaan aikamoista hehkutusta, tässä keskeiset:

http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=6168

"We clocked 0–60 mph in 4.2 seconds...quarter mile in 12.4 sec. at 115.4 mph. Driving for only a few hours, we got a rough idea about the 8C's fantastic balance and dynamic potential (it pulls 1.02g in lateral acceleration), and it is certainly among the best rear-wheel-drive cars we've ever tested. And one of the best in sound too: At over 4000 revs, bypass flaps in the exhaust system change the roar to an open-air concert; using the radio at this time can be considered a criminal offense.
Equally impressive as the sound was the 8C's stopping power, setting an R&T best from 60–0 mph of just 105 ft.

As the 8C delivers what has been promised, we don't doubt the official Alfa figures except one — the top speed. It is listed at 181 mph, but this is probably false to keep a certain respectful distance from Ferrari. Off the record, we have been told the 8C gets close to 190 mph..."

Lähetetty: 14 Joulu 2007, 23:24
Kirjoittaja juhala
V6 kirjoitti:Car magazine Alfa,Ferrari ja Maserati...

http://link.brightcove.com/services/pla ... 1341023580
huikeeta, 430 scuderia näytti ihan arkipäiväiseltä 8c:n rinnalla. Musta on uusi musta!
Huikeet soundit myös!

Lähetetty: 15 Joulu 2007, 10:37
Kirjoittaja Tazio
Vittorio Jano kirjoitti:^ Joutuu näköjään taas lehtiostoksille. Onneksi Car maksaa vain reilun kympin...
Posti toi eilen. Irtonumero kannattaa tuon artikkelin takia
hankkia!

-Tazio

Lähetetty: 15 Joulu 2007, 10:41
Kirjoittaja Tazio
Giallo Pozzuoli kirjoitti:^^ Kiitti infosta, Tazio.
Tarkennuksena vielä: Teksti on pääosin italiaa ja englanniksi
olevat tiivistelmät eivät sisällöltään ja kielellisesti ole aina
ihan parasta mahdollista.
Mutta yleisenä referenssiteoksena ja pelkästään kuvienkin
vuoksi hyvä teos. Mukana tullut erratakaan ei ollut
kovin laaja, muistaakseni lähinnä joitain oikaisua 155:n kohdalla

-Tazio

Lähetetty: 20 Joulu 2007, 18:43
Kirjoittaja glideslope
Vittorio Jano kirjoitti:8C todellakin näyttävästi esillä. Jutut ainakin Road & Trackissa (en ole ehtinyt vielä lukemaan, tuli tänään) ja sakujen Powercarissa (jossa mukana näytti olevan myös jonkinmoinen superauto-DVD). Kiinnostavaa nähdä kuinka käy, kun panevat sen viivalle muiden vastaavien kanssa. Toistaiseksi saanut varsin positiivista palautetta.
Painotuoreessa CAR -lehden tammikuun numerossa on vaatimaton 21 (!) sivun vertailu 8C vs. 430 Scuderia vs. Maserati Granturismo.
Edit: -siis sama vertailu josta tuossa yllä jo oli juttua mutta en puusilmänä ja jutusta innostuneena edes huomannut :oops: ...
Alfa sai siis pääosin kehuja, mutta mm. kivikovaa alustaa "Its crashy ride makes the Scuderia feel like a hovercraft..." ,sikalyhyestä akselivälistä ainakin osittain johtuvaa vikuria ajokäytöstä jne. moitittiin...

Mutta on se vaan niin pirun nätti!

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 17:50
Kirjoittaja 155156
Tuli ostettua CAR pitkästä aikaa, kun kannessa komeili 8C Competizione, Maserati GT ja 430 Scuderia. Vertailu koostuu kolmen toimittajan kolmesta erillisestä jutusta. Yksi toimittajista toteaa 8C:n olevan todennäköisesti kovaäänisin nykyään myynnissä oleva auto.

CAR-lehden numerossa January 2008 on 174 sivua kannet mukaan lukien. Mainoksia tästä on 58 sivua.

Lähetetty: 02 Tammi 2008, 21:21
Kirjoittaja Gasolina
GT 3.2:lla ja Mazdan jollain coupella ajeltiin radalla Fifth Gearissa. Alfaa kehuttiin kovasti ja rata-aikojen paremmuus meni tietysti vanhaan tyyliin.

Samassa sarjassa on jo useamman jakson ajan koetettu virittää kasikoneista Lotusta kulkemaan 320km/h. On tuplaturbot ja viimeksi lisättiin vielä ilokaasut ja parannettiin aerodynamiikkaa. Ei vaan kulje. Auto hajoaa joka yrityksellä. Verranteena Lotukselle näytettiin kuinka Corolla ja Sierra rikkoivat 320 reilusti :roll:

Lähetetty: 03 Tammi 2008, 08:48
Kirjoittaja rim
Uudessa TM:ssä positiivinen juttu 8c:sta.

Lähetetty: 03 Tammi 2008, 12:04
Kirjoittaja Laku
Viimeisen Tuulilasin mukaan Furiosa tulossa myyntiin maaliskuussa ??!!!

Lähetetty: 03 Tammi 2008, 14:04
Kirjoittaja niki
Gasolina kirjoitti:GT 3.2:lla ja Mazdan jollain coupella ajeltiin radalla Fifth Gearissa. Alfaa kehuttiin kovasti ja rata-aikojen paremmuus meni tietysti vanhaan tyyliin.

Samassa sarjassa on jo useamman jakson ajan koetettu virittää kasikoneista Lotusta kulkemaan 320km/h. On tuplaturbot ja viimeksi lisättiin vielä ilokaasut ja parannettiin aerodynamiikkaa. Ei vaan kulje. Auto hajoaa joka yrityksellä. Verranteena Lotukselle näytettiin kuinka Corolla ja Sierra rikkoivat 320 reilusti :roll:
Kerrotko ihan huvin vuoksi, mikä tuotantokausi ja jakso oli kyseessä?

Lähetetty: 03 Tammi 2008, 17:23
Kirjoittaja Gasolina

Lähetetty: 04 Tammi 2008, 20:17
Kirjoittaja juuuso
Alfa Romeo esillä tämän päiväisessä NYT-liitteessä sivulla 43.

Lähetetty: 07 Tammi 2008, 16:48
Kirjoittaja sataviisviis
Uudessa Autocarissa 3sivua juttua Alfan lähitulevaisuudesta, mm.takaveto 169:stä :)

Lähetetty: 09 Tammi 2008, 20:14
Kirjoittaja Janne
Mtv3:n Suvussa on yritystä -sarjassa Helkaman suku esittelyssä. Haastatteluissa näkyy jatkuvasti komea punainen Alfa (Alfetta?) taustalla, rek.nro. muistaakseni AEK-???
Mainitsivat myös, että Helkama toi maahan taannoin Alfoja, Skodien ja Jaggejen ohessa. Taisipa kuvissa vilistä muitakin uusia (vanhoja) Alfoja.

Lähetetty: 09 Tammi 2008, 21:14
Kirjoittaja alfa164
Jeps,itsekin kiinnitin tohon huomiota.Lopettiko helkama auto silloisen laman takia alfan tuonnin?kun ohjelmassa puhuttiin autopuolen uudelleen järjästelystä :?

Lähetetty: 09 Tammi 2008, 21:50
Kirjoittaja PePe
Suomen Koneliike/Helkama - yhtiöt oli Alfan maahantuoja hyvinkin pitkään. Sitten jossakin vaiheessa italialaiset ottivat maahantuonnin itselleen, virallinen maahantuoja oli tuolloin Alfa Romeo Svenska Suomen sivuliike... Tuon jälkeen maahantuonti oli jonkin aikaa Veholla ennen Delta-järjestelyä. Muistaakseni maahantuonnin siirtyminen pois Helkamalta oli jo selvästi ennen noita lamavuosia. Olisiko ajoittunut aikoihin jolloin Fiat tuli mukaan kuvioihin?
Helkama-yhtiöthän jatkoi Alfan jälleenmyyjänä Helsingin Lauttasaaressa vielä aika pitkään sen jälkeen kuin virallinen maahantuoja oli vaihtunut. Taisivat olla vuosia ylivoimaisesti suurin myyjä, itsekin olen tuolta useamman Alfan ulos ajanut...

Lähetetty: 09 Tammi 2008, 22:38
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Varmasti oli suurin myyjä. Muita mainittavia tekijöitä tais olla Tamminen ja Kervinen (Oulu). Alfan myynti Suomessa ennen "kulutusvuosia", eli 80-luvun loppua oli ihan yksilöissä tai kymmenissä. 33, 75 ja 164 avasivat hieman suurempia myyntilukuja. Itse kun aloin ekaa Alfaani etsimään ei niitä ollut pohjoisessa eikä kepössä "lainkaan", kun ed.mainitut mallit olivat vielä liian kalliita.

Lähetetty: 09 Tammi 2008, 23:46
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli
Youtubessa löytyy muutama pätkä Speed Channelin muutaman vuoden takaisesta todella mainiosta Alain De Cadenetin juontamasta "Victory by Design"-sarjasta. Noita oli kai 7 jaksoa (Alfa Romeo, Ferrari, Maserati, Aston Martin, Jaguar, Lotus & Porsche). Jaksot on julkaistu myös DVD-formaatissa. Alfa-pätkät youtubessa:
158 , Tipo 33/2 - 33/3 - 33TT12 ja GTA & GTAm.

Tuli vaan mieleen, että joku JIM-kanava voisi hommata oikeudet ja näyttää koko sarjan :wink:

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 01:06
Kirjoittaja jiigee
Lisää VBD:tä youtubessa:
Onkohan tuossa koko VBD Alfa DVD:n sisältö vai onko noita leikelty?

Victory by Design: Alfa Romeo Part 1
Victory by Design: Alfa Romeo Part 2
Victory by Design: Alfa Romeo Part 3
Victory by Design: Alfa Romeo Part 4

On kyllä kauniita autoja ja nuo äänet, varsinkin ahdetuissa kaseissa...huh.

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 07:45
Kirjoittaja HACY