Kertakäyttökulttuurin iloja: Muutaman vuoden vanha Canon monitoimitulostinhärpäke levisi. Purin paloiksi ja asettelin sijoiltaan pomppineet paperinsyöttömekanismin osat paikoilleen. Välinaurahdus lattakaapeleiden valmistajalle, KFC (Kentucky Fried Circuit?), ja takaisin kasaan. Ensimmäinen printti ja paperinsyöttömekanismi on identtisellä tavalla sökönä. Aikaa kulutettu: 1,5h
Avautuminen loppui siihen. Kivaa! threadiin ilmeisesti kuuluisi huomio siitä että eihän se kallis laite ollut vaan tuntuu silti haaskaukselta.
^Lähettäjä on sen poistanut lähtevistä. Luultavasti vieläpä luullut, että viesti ei jostain syystä lähde. Se kyllä siirtyy lähetettyihin, mutta vasta kun vastaanottaja sen lukee.
Jäikö ylös vai alas?
Jos jäi ylös niin kokeile avittaa moottoria kädellä painamalla lasia alaspäin.
Omassa se herättää moottorin ja taas toimii moitteetta seuraavaan jumiin asti.
Jäikö ylös vai alas?
Jos jäi ylös niin kokeile avittaa moottoria kädellä painamalla lasia alaspäin.
Omassa se herättää moottorin ja taas toimii moitteetta seuraavaan jumiin asti.
Jäikö ylös vai alas?
Jos jäi ylös niin kokeile avittaa moottoria kädellä painamalla lasia alaspäin.
Omassa se herättää moottorin ja taas toimii moitteetta seuraavaan jumiin asti.
On teillä ongelmat ökyautojenne kanssa
Mazdamiehet heiluttaa!
Onneksi jäi ylös. Ei auttanut painaminenkaan. Moottori on jo jonkin aikaa käynnyt hitaammalla kuin toinen puoli. Tarttee tutkia paremmin Liepojan reissun jälkeen.
Ariston Hotpointin korjaaja kävi: pesukoneesta etupaino -skana. Osa tilattava makaronimaasta eli korjaus kestää ja kestää ja kestää ja kestää ja...
No lupasi jutella maahantuojan kanssa, että mitä tehdään. Josko päätyisivät vaihtamaan koko koneen. Olisi helpompaa meille, kun tuota rättiä riittää pestäväksi, vaikkei ole kuin 5-henkinen perhe.
Updatea louhintahommaan: "Ei meidän vika, ei voi olla tästä kun; on niin pienet räjähteet, että ne olivat jopa 20m päähän paljon alle sallittujen"... ja syyksi kieltäytyä pidemmästä tarkstuksesta; "en ole koskaan nähnyt halkeamatonta kahitiiliseinää, eli tää on tyyppivika, ei meidän aiheuttama."
Vittu, jos se perkele, saatana, tulee samaan aikaan kun pamahtaa. Ei sekään merkitse kun "nää ei kestä säätä ja hajoaa itsekseen, eikä kestä pakkasen ja lämpimän vaihteluita" - Ai minkä vitun pakkasen, kesä-heinäkuussa?
Tää on taas tätä. Niin vittu tätä.
"Laillisesti olisi saanut käyttää 20kg/lataus asutusalueella.... 20m turvaetäisyydellä olleenseen taloon" HÄ? 20kg louhintapanosta ja 20m turvaväli? ...eeee...
Tää ei ollut tässä. Ei niin todellakaan ollut. Edelleenkin se vakuutusyhtiön tieto puuttuu, louhijan tieto löytyi RAPORTIN ANTAJAN tiedoista. Siis firman joka kirjoitti tuon "ei me voitu" raportin...
13.2.2010 talliin saapui 156 V6 1997.
14.6.2010 -> EX
Alfistipohjoosesta kirjoitti:Empä tiedä miten kuuluisi edetä mutta voisiko kotiin tilata poliisit joille tekisi rikosilmoituksen?
Pitää katsoa tarkemmin, kun palaa reissusta, että mitä tekee. Vakuutustarkastajan käyttäminen paikalla voisi olla kova sana, jos vain saisi sen vakuutusyhtiön edustajan.
Tietääkseni ei riitä kiistämiseen se, "että näihin tulee aina". Vaan jokainen halkeama pitäisi tutkituttaa, jotta sen ikä selviää. Mutta olisi tarkistusfirmalle kallista, samoin kuin louhijalle ja rakennuttajalle...
Eilen sain 75:see leiman,samaan iltaan bemsapumppu paskaks ja tänää meni aamul rengas puhki se kuntoo ni meni putki poikki se kuntoo ni meni vetari ,jarrulevy, jarrusatula ja perän kuoret paskaks.. nyt lähtee alfa osis myyntii
Viimeksi muokannut nisa, 11 Elo 2011, 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Eilen leimasin yhden -97 Omega MV6:n. Tänään kone kuumana kusee jäähynestettä norona koneen takaa piilosta, käynnistyksen jälkeen joku vinkuna kuuluu kovana muutamia sekunteja, konepeiton avaamiseen tarvitaan kaksi yhden sijaan.
nisa kirjoitti:Eilen sain 75:see leiman,samaan iltaan bemsapumppu paskaks ja tänää meni aamul rengas puhki se kuntoo ni meni putki poikki se kuntoo ni meni vetari ,jarrulevy, jarrusatula ja perän kuoret paskaks.. nyt lähtee alfa osis myyntii
Ensimmäinen lommo 159:n kylkeen. Onneksi näin heti kolauttajan, joka oli erään ison vuokra-autofirman työntekijä. Tyyppi myönsi heti kirjallisesti ja auto menee viikon päästä fiksarille. Silti nyppii.
Joko on kylmäaineet kadonnu tai sitten kompura on särki. Satakunnasta tullessa piti semmoista sirkkelin ääntä loppumatkan, viikolla ei mitään, sunnuntaina Kalkkisista lähdettäessä lehmän henkäilyä. Mielestäni kompura ei hurise.
Konalaan mars.
(avautumisaiheet vähissä noin hyvän viikonlopun jälkeen)
Nyt on pakko avautua valtakunnan ykköslehden tasosta. Yleis- ja etenkin kestävyysurheilusta siitä on lähes turhaa koittaa löytää mitään asiantuntevaa ja järkevää. Joka tapauksessa toivoin tämänaamuisesta löytäväni eilisen HCM:n tulokset. Yhdellä lauseella mainitaan Suomen mestaruuden voittaja, toisella koko kisan voittaja ja sitten pirun iso tarina jostain neljän tunnin nylkystä. Jostain voimanostostahan tuosta on ihan turha sähly ja kuviokelluntajuttujen seasta turha mitään hakea mutta....
Väräjävä uteliaisuuteni (vibrant curiosity by Helsingin Sanomat) koki ikävän pettymyksen.
Tazio kirjoitti:Nyt on pakko avautua valtakunnan ykköslehden tasosta. Yleis- ja etenkin kestävyysurheilusta siitä on lähes turhaa koittaa löytää mitään asiantuntevaa ja järkevää. Joka tapauksessa toivoin tämänaamuisesta löytäväni eilisen HCM:n tulokset. Yhdellä lauseella mainitaan Suomen mestaruuden voittaja, toisella koko kisan voittaja ja sitten pirun iso tarina jostain neljän tunnin nylkystä. Jostain voimanostostahan tuosta on ihan turha sähly ja kuviokelluntajuttujen seasta turha mitään hakea mutta....
-Tazio
Mä oon välttyny tommosilt pettymyksilt ku oon aina hypänny urheilusivujen yli. Lottoo on sielt joskus etsiny ja sillon ku poika suunnisti, tuli oltua siitä vähän hajulla. Lätkää mä kattelin viimeks joskus Tretjakin aikaan, ku faija sitä seuras.
Ennemminkin oon pettyny hesarissa siihen, ettei ne osaa enää suomee. Niin ja uutisetkin vois olla parempia eikä aina vaan huonoja.
nettisivuilta löytyy jonkinlaiset tuloslistat, muutenkin tuleee kyllä skipattua nuo lehtiversiot nykyään, paljon vaivattomampaa netistä vilkasta uutiset.
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Kepappi Klupin kokous jäi väliin, kun leidi rupesi oikuttelemaan.
Ja samaan aikaan yläkerran isäntä avasi patoluukut.
No, kuitenkin ilmastonmuutos talkoisiin osallistuen kimppakyydillä pajalle.
Tazio kirjoitti:Nyt on pakko avautua valtakunnan ykköslehden tasosta. Yleis- ja etenkin kestävyysurheilusta siitä on lähes turhaa koittaa löytää mitään asiantuntevaa ja järkevää. Joka tapauksessa toivoin tämänaamuisesta löytäväni eilisen HCM:n tulokset. Yhdellä lauseella mainitaan Suomen mestaruuden voittaja, toisella koko kisan voittaja ja sitten pirun iso tarina jostain neljän tunnin nylkystä. Jostain voimanostostahan tuosta on ihan turha sähly ja kuviokelluntajuttujen seasta turha mitään hakea mutta....
Väräjävä uteliaisuuteni (vibrant curiosity by Helsingin Sanomat) koki ikävän pettymyksen.
-Tazio
Itse kyllästyimme Hesarin aivopesukirjoittamiseen, selkeä vastenmielinen linja jonka aistii kun aivoillaan ajattelee. Niin loppui k.o. lehden tilaus toukokuussa ja ollaan tyytyväisiä.
Haettiin uusi työpöytä Ikeasta -> Liian iso autoon, oli vähän säätämistä että saatiin kotiin asti, melkein lailliset kiinnitykset ja niin edespäin.
Samalla reissulla kävin maksamassa Alfan huollon ja otin avaimet, sanoin hakevani illalla. Olis pitäny siinä heti koekäynnistää mutta kun ei..
No nyt illalla kun menin ihmettelin kun kaukosäädin ei pelannut. No syy selvisi sitten nopeasti kun autoon ei tullut _mitään_ virtaa. Huomenna sitten hakemaan paremmalla onnella...
66, toivottavasti vanhalle rouvalle ei käynyt pahasti.
Todennäköisesti ja toivottavasti vain joku sähkö puolen häiriö.
Ilmoittele kun diagnoosi on selvillä. Täällä pidetään peukkuja.
Suba kirjoitti:66, toivottavasti vanhalle rouvalle ei käynyt pahasti.
Todennäköisesti ja toivottavasti vain joku sähkö puolen häiriö.
Ilmoittele kun diagnoosi on selvillä. Täällä pidetään peukkuja.
Ykkös-Bemarin vakiopenkit. Tuntui asiallisilta koeajolla ja nurkkapyörityksessäkään en ole huomannut niissä mitään vikaa.
Nyt on kuitenkin tullut tehtyä viime aikoina useampia pidempiä reissuja ja todettua, että kuukauden tuttavuuden jälkeen itselle huonommin sopivampaa penkkiä saa hetken aikaa hakea.
Tänään 2 päivää pidempää työreissua takana ja yhteensä 900km ajoa sillä lopputuloksella, että selkä on aivan jumissa ja samalla on saanut tutustua Iskiasvaivoihin.
Koskaan ei ole ollut tämäntyyppisiä ongelmia aikaisemmin ja Alfalla (mikä tahansa malli) on mennyt väsymättä paljon reilumpikin määrä kilometrejä. Harmi pistää auto vaihtoon tämän takia, mutta saapahan taas syyn vaihtaa takaisin Alfaan myös työkalun suhteen
mattijus kirjoitti:
PNV:n tehostin kuullosti ajaessa lähinnä Cessnalta, vaihdoin pimeässä pakkasessa lappoamalla 3l CHF 11S ATF:n tilalle ja 5km testilenkin oli hiljaa. Jotenkin olen kovin skeptinen tuon "korjauksen" pitkäkestoisuudesta.
^Työsylinteri korkannut luultavasti. Ei paha homma korjata. Alkaako pelittämään jos lisää nestettä ja pumppaa hetken. Eli väkisin ylös ja pumppaa sillä tavoin menemään.
Klassinen esimerkki miten nostetaan omaa markkinaosuutta; ostetaan kilpailija ja tapetaan se pois markkinoilta.
Osto vahvistettiin Elokuun alussa eikä mennyt kuukauttakaan kun jo ilmoitettiin tehtaan lakkauttamisesta.
Pörssikielellä:
"UPM suunnittelee aikakauslehtipaperikapasiteettinsa sopeuttamista maailmanlaajuisen asiakaskuntansa tarpeisiin".
En ole paperimies enkä saa edes välillisesti toimeentuloa Myllykosken tehtaan kautta. Kuljetukset oli jo kumipyörillä.
Silti, vituttaa Myllykoskelaisten puolesta ja koko Kouvolan seudun kehityksen kannalta.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
Rupesin oikein miettimään kun viikonloppuna simahti kuskin puolen ajovalo, että kauankos se polttimo kesti. Sehän kesti aika tarkalleen kolme kuukautta ja kahdeksan tuhatta kilometriä. Ei ollut kovin kummoista laatua. Ja oli ihan "merkkituote" eikä euron kiinakopio. Onneksi on kuitenkin sentään helppo vaihtaa.
Nyt sitten vaan odotellaan että kuinka pian pimenee toinen puoli.
Ammattiautoilua vuodesta 1998 ja Alfailua vuodesta 2004.
Hepa kirjoitti:^Työsylinteri korkannut luultavasti. Ei paha homma korjata. Alkaako pelittämään jos lisää nestettä ja pumppaa hetken. Eli väkisin ylös ja pumppaa sillä tavoin menemään.
Eipä pysy nesteet, ku vuotaa työsylkkä kaikki ulos. No auto työnnetää tallii oottaa inspiraatiota ruveta hitsaa ja korjailee.