On sitä enemmän ja vähemmän hullu tänäaamuna pakkasta 29,4 ja menoksi Mäntsälärallin pikikselle järkkäriks.No saihan sitä eväspaketin pomot sai pipon lisäks.232 autoo oli sulku 10,45 eka auto 12,16.Nykyään lamaaikana ei saunailtojakaan yleensä ole.Bensat maksat itse,mutta sen korvaa hyvä mieli jonka raitis ilma ja kisan seuraaminen ynnä huulenheitto katsojien ja kaverin kanssatuo.Vieläkin naama kuumottaa.Vain yksi makarooni turbo uuno mirafiori racing oli ilmoitettu ei tullu.
Suba kirjoitti:^ Pitäähän ne karsintapelit saada jollain jännäksi.
Haistakaa itte kun ette mistäänmitääntiedä
"Leinonenkin aukoo päätä hallilla", "Eikä yhtään helpota, että Tappara on menossa pleijareihin tänä vuonna", "Ne pelaa jumalauta mitaleista tänä vuonna". Aijai, Aatukin sen tietää Rakkaalle vastustajalle toivotaan kuitenkin parempaa huomista. Ipa sen ansaitsi.
Jakke kirjoitti:Pitkä etsintä loppui ja reilun kuukauden päästä muutto uuteen isompaan asuntoon Jostain ku vielä löytäis pienen kuorma-auton edullisesti vuokralle...
Onnea uudesta kodista!
Mä kävin pankissa kyselemässä asuntolainaa ja vähän vihreetä valoa tuntuivat näyttävän. Saas nähdä uskaltaako tollasen ison askeleen ottaa.
Kivaa on myös, että lapsi on nyt täysi-ikäinen ja lapsiperhe-elämä on ohi.
Perjantaina muutto... Vielä kun kerkeisi jotain joskus tekemään jossakin jotenkin.
Pakatakin pitäis.
Mutta lisää kivaa se, että kohta on keittiön pirttisetti maalattu! Kaikki (pöytä, kaks pitkää penkkiä kuten asiaan kuuluu + jalat + tukipuut) pinnat maalattu vähintään kerran, moni kahteenkin kertaan, pohjamaalilla. Nyt pöytälevy ja molempien penkkien yläosat ovat saaneet ensimmäisen kerroksen varsinaista maalia pintaansa... Ircissä ihmettelin maalin riittävyyttä, niin tolla pohjamaalilla ainakin tuo Teknos Aqua 80-kalustemaali riittää ja kauas. Voi varmaan 30% laimentaa veteen ja hyvin toimii.
Jakke kirjoitti:Pitkä etsintä loppui ja reilun kuukauden päästä muutto uuteen isompaan asuntoon Jostain ku vielä löytäis pienen kuorma-auton edullisesti vuokralle...
Onnea uudesta kodista!
Mä kävin pankissa kyselemässä asuntolainaa ja vähän vihreetä valoa tuntuivat näyttävän. Saas nähdä uskaltaako tollasen ison askeleen ottaa.
Tätä nyt on selvästi ilmassa... hilut odottamassa sijoittamista
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Käytin juuri avautumisketjua, mutta lähes samantien puhelin soi ja mulle tarjottiin Samsung Galaxya 2e/kk hintaan ilman mitään suurempia lisäkustannuksia. Niin onhan tuo kivaa kun en ole vielä koskaan jaksanut älypuhelinta ostaa, eikä hinta ole paha
^samsung galay mikä? jos ei ole s2 tai s3 tai edes ace ei kannata vaivautua!, noita pienemmissä on niin pienet näytöt että vituttaa käyttää kosketusnäyttöä!
Eipä tartte lähteä uutta tietokonetta ostamaan. 2 vuoden ikäinen rakkine sai kaatumataudin vuodenvaihteessa. Aikalailla varoituksetta rupesi kone tarjoilemaan sinistä ruutua, kiihtyvällä tahdilla (kerran viikossa -> kerran minuutissa) ja nuo kaatuilut lopulta sekoittivat levyjärjestelmänkin. Studioraati veikkasi näytönohjainta (jostain syystä minulla on aina tällaisten ongelmien perussyy ollut näytönohjaimen lämpöhalvaus tms.) -> muutaman kortti irti ja kiinni kierroksen jälkeen pelleily loppui ja wintoosakin onnistui vielä kursimaan itsensä kokoon eli ei nähtävästi tullut pysyvää vahinkoa.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
Ei passaa nuolaista, ettei tipahda . Tsemppiä kuitenkin, itse hieman samoilla linjoilla, mutta piru ku niitä ehdokkaita on kaksi... öö tai ehkä kolme .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Saahan sitä kahvilla käydä
Sitten tulee ongelma, jos pitää samalle illalle sovittaa kaksi tapaamista, enkä minä ainakaan osaa, kun olen muutenkin niin kiltti. Ne on pelimiehet erikseen, täytyy itse yrittää pysyä yhdessä kerrallaan, niin ei tule vahinkoja.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Oli sellainen kuntotesti työmaalla ja jaksoin polkea rapakuntoisena 18min ja sykekin nousi vielä lukemaan 199 Ei sitten tarvinnutkaan (vielä) mennä krematorion odotushuoneeseen istuskelemaan.
Car(s): Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 Jtdm Qtronic -09 Fiat Punto 60 S 3d 1.2 -00 Ex: Fiat Stilo 1.8 Dynamic 3d -03, Alfa Romeo 156 1.8 Ts -98, Fiat Stilo 1.6 3d -02, Fiat uno 1.1 Ies -93
Car(s): Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 Jtdm Qtronic -09 Fiat Punto 60 S 3d 1.2 -00 Ex: Fiat Stilo 1.8 Dynamic 3d -03, Alfa Romeo 156 1.8 Ts -98, Fiat Stilo 1.6 3d -02, Fiat uno 1.1 Ies -93
jkk kirjoitti:onko rikunalfaromeon romeo selespeedi? saksasta niitä tuntuu löytyvän ..
Normi automaatti (Qtronic) tai vaihdekepistä vaihtamalla + rattinamiskat, onko se nyt se selespeed? ja tämä yksilö oli tuotu Italiasta autoliikkeen toimesta.
jkk kirjoitti:^selehän toimii just silleen et et joko kepistä eteen tai taakse tökkimäl + rattinapit + ja - tai sit city napista täysautomaatille.
ajattelin vaan että kun en suomessa oo noita nähnyt noita 159 rattinapeil, mutta saksassa taas kyllä ja siel ne ollu selejä monet...
mutta täältäkin ääni tomaatille!
En ole itsekkään nähny näitä missään muissa 159:ssä, mutta eikös noita qtronikoita muutenki pääse hämmentämään tikusta jos väsyy normi D asentoon niin tarkoittaako että se on sele? .. kun on noita nettiauton myynti kuvia katsellu niin löytyyhän noista + ja - kohdat silti mistä pääsee hämmentämään? ja onko se vaan "selespeed" aina jos löytyy myös "ratti väpättimet" mutta muuten qtronic jos ei ole! ..perkeleen vaikeaksi meni...
Molempiin , automaattiin ja robottiin saa plusmiinus läpättimet tai on jo valmiina merkistä riippumatta. Robotti on vaan halvempi tehdä ja laatikko ym.on täysin samat kuin manuaalissa. Polkimen liikkeen vaan hoitaa sähköhydraulinen pumppu jota ohjainlaite ohjaa. Automaatti on sitten taas täysin eri asia.