Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Raimo Miettinen
Viestit: 2339 Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Raimo Miettinen » 27 Huhti 2014, 20:04
...jatkan etsiskelyä kyllä, mutta pistän tähän vastaan tulleen tapauksen.
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:17
Poissa pelipaikalta Maseratin hakukeikan vuoksi. Veikkaus tuohon puhtaalla alumiinilla olevaan raaseriin: Cunningham.
-J
JPeltola
Viestit: 1129 Liittynyt: 11 Tammi 2011, 19:59
Car(s): Alfetta GTV 3.0 24v
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JPeltola » 27 Huhti 2014, 20:21
J kirjoitti: Poissa pelipaikalta Maseratin hakukeikan vuoksi. Veikkaus tuohon puhtaalla alumiinilla olevaan raaseriin: Cunningham.
-J
Ei ole, väärä manner.
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:24
JPeltola kirjoitti: J kirjoitti: Poissa pelipaikalta Maseratin hakukeikan vuoksi. Veikkaus tuohon puhtaalla alumiinilla olevaan raaseriin: Cunningham.
-J
Ei ole, väärä manner.
Juu, ovi ei täsmää, ja olithan jo vihjannut tuolla aikaisemmassa viestissä..
-J
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 20:26
Ferrari 246 Spyder ?
Korjataan, yksipaikkainen taitaa olla 196 S .. ?
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:28
Veritas Meteor?
-J
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:31
^Tai itse asiassa Veritas RS.
-J
JPeltola
Viestit: 1129 Liittynyt: 11 Tammi 2011, 19:59
Car(s): Alfetta GTV 3.0 24v
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JPeltola » 27 Huhti 2014, 20:36
Alkohan se homma etenemään kun J palasi paikalle.
Veritas Rennsport tai RS2000 nimillä noita taidettiin tuolla kutsua.
Pari muutakin yksilöä:
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:51
^Hyvät vihjeet.
Sitten tällainen. Ensitutustuminen tähän autoon oli muistaakseni vuonna 1981..
-J
Liitteet
ddd.jpg
(50.64 KiB) Tiedosto ladattu 4835 kertaa
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 20:53
Hehe, onko tämä joku kompa? Lombardi FL1 oli täällä aiemmin ja tämä näyttää kovasti siltä..
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 20:54
Juu, ei niin helppoa.. Ei ole Lombardi. Saattaa olla tutumpi valkoisena.
-J
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 21:01
Ei, kyllä glideslope on oikealla polulla, mutta vasta alkupäässä (tai alkulähestymiskorkeudessa..).
-J
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:17
Täytyy kyllä myöntää että olen umpikujassa. Kaikki yksityiskohdat kuvassa viittaavat FL1 konseptiin, ainoastaan lasinpyyhkijät ovat toisinpäin, mikäli kuva ei ole negatiivi.
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 21:31
Kuva on käännetty toisin päin. Moottori on turbodiesel ja valmistaja on ollut aikaisemmin tässä ketjussa (mutta ei ole Lombardini).
-J
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:34
Covini B24 Sirio.. Oho!
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 21:35
glideslope kirjoitti: Covini B24 Sirio.. Oho!
Dodii! Oli aikoinaan Tuulilasin kansikuva auto. Yritin löytää sitä heti sen Lombardinin jälkeen mutta en löytänyt sitä ennen kuin löysin sattumalta sen Tuulilasin.
-J
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:42
On kyllä hämmästyttävän saman näköinen tuosta kulmasta! Sivuprofiili toki tekee enemmän eroa.
Sitten väliin tavallisempaa tuotantomallia suoraan törmäystesteistä:
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 27 Huhti 2014, 21:46
Giulia?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 21:49
Ei ole Alfa.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 27 Huhti 2014, 21:56
Rasvishan sen tuohon kuitenkin on ajanut?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:00
Kuva on rajattu. Oikealla kuvan ulkopuolella on pitkätakkinen mies hinausköysi kädessä.
J
Viestit: 872 Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » 27 Huhti 2014, 22:00
Saabin ovet, Bemarin takajousitus ja lyhyt v moottori???
-J
-TTY-
Viestit: 1442 Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96 i30N ´20 968 "CS" ´92 ex:166 2.5 V6 ´02 156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja -TTY- » 27 Huhti 2014, 22:07
Takavetoinen Saab 96?
E: tai sitten Taunus.
Tuohon Raimon yksipaikkaiseen ei ollut vaikea löytää hakusanaa
Mielestäni tuolle olisi jonkun muunkin nimen voinut keksiä kuin Yaris
Speedster
Viimeksi muokannut
-TTY- , 27 Huhti 2014, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä piru sieltä taas on rikki?
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:11
Ei ole Saabin ovet, eikä takajousitus ole BMW:n. On ihan tavallinen tuotantomalli.
JPeltola
Viestit: 1129 Liittynyt: 11 Tammi 2011, 19:59
Car(s): Alfetta GTV 3.0 24v
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JPeltola » 27 Huhti 2014, 22:15
60-luku, V-moottori ja semi-trailing arm (á la BMW) takajousitus vaikuttaa olevan hankala yhdistelmä löytää.
cyberias
Viestit: 217 Liittynyt: 06 Syys 2012, 19:15
Car(s): QP IV, AR 8CC
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja cyberias » 27 Huhti 2014, 22:17
Lancia (Fulvia??)?
Eero
Viestit: 2584 Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
Car(s): 75 Turbo America -88 156 SW 2,4 JTD -00
Paikkakunta: Janakkala
Viesti
Kirjoittaja Eero » 27 Huhti 2014, 22:18
Peugeot? 504 tms.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:20
Eero on oikealla tiellä mutta ei ihan likeellä vielä.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 27 Huhti 2014, 22:31
Pösö 604 sitten?
Näyttää kyllä pienemmältä.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:35
-ja onkin pienempi, vaikka ei paljon. -eikä ole Peugeot muutenkaan.
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:46
Sanotaan vielä vinkkinä että taka-akselisto on 505:stä ja automallin suunnittelu aloitettiin 1976. Nyt pitäisi jo tietää
Isola
Viestit: 1645 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 27 Huhti 2014, 22:51
Talbot Tagora?
Järkiautoilija
Polforea
Viestit: 8939 Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina 335xi E90 350i DHC 99 GL 2D 33 P4 4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Viesti
Kirjoittaja Polforea » 27 Huhti 2014, 22:51
Talbot... Tagora?
Edit: Isola prkl!
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 27 Huhti 2014, 22:52
Joo´o Tagorahan se !
Isola
Viestit: 1645 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 27 Huhti 2014, 22:54
Katos, ihan tuuril... siis
intuitiolla . Polforea olisi voinut roheasti jättää kysymysmerkin pois ja luulla tietävänsä, kun minä vain tiesin luulevani
Järkiautoilija
Polforea
Viestit: 8939 Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
Car(s): 159 Berlina 335xi E90 350i DHC 99 GL 2D 33 P4 4C 1:24 TBi
Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Viesti
Kirjoittaja Polforea » 27 Huhti 2014, 23:00
Joo, ehkä kysymysmerkki teki sen ratkaisevan eron lähetä-napin käytön nopeudessa
.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Isola
Viestit: 1645 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 27 Huhti 2014, 23:18
Ehjät autot täällä näköjään tunnistetaan suoralta kädeltä, eikä keskeneräinen kokoonpanokaan tuota vaikeuksia. Toisaalta foorumilaisille ei tämäkään tilanne liene ihan vieras. Minkä auton keväthuollon yhteydessä pääsi mopo keulimaan?
Järkiautoilija
glideslope
Viestit: 1363 Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4. Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti
Kirjoittaja glideslope » 28 Huhti 2014, 08:00
Huomenta.
Hyundai Elantra?
Isola
Viestit: 1645 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 28 Huhti 2014, 08:47
Huomenta. Ei ole Hyundai.
Edit: hiljaista pitää arkipäivän aamupäivällä. Vihjataan sen verran, että auto on valmistettu Euroopassa, kuten kuvan tyyppikilvestä selvästi näkyy
Järkiautoilija
Giallo Pozzuoli
Viestit: 1930 Liittynyt: 17 Maalis 2007, 19:17
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Giallo Pozzuoli » 28 Huhti 2014, 17:56
Eipä tuu mitään muuta mieleen kuin Mitsubishi Lancer kun nelivedolta toi vaikuttaa. Mutta valmistettiinkohan niitä koskaan Euroopassa?
Isola
Viestit: 1645 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 28 Huhti 2014, 18:36
Eipä ole Lancerkaan. Giallo kuitenkin luki eurosumeutukseni oikein. Merkki ei ole lähtöisin Euroopasta.
Järkiautoilija
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Huhti 2014, 18:40
Jostain syystä tuo näyttää minusta Corollalta.
- Epäkelpokeräilijä -
Isola
Viestit: 1645 Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Isola » 28 Huhti 2014, 18:43
No niin, saatiinhan se palstan salatoyotisti ulos kaapista
Se on ihan tavallinen, etuvetoinen 2000-luvun alkupuolen Corolla - onko tuo nyt sitten E120?
Rasvis, seuraava.
Järkiautoilija
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Huhti 2014, 19:00
Pala kakkua, olkaa hyvät!
- Epäkelpokeräilijä -
Alfissimo
Viestit: 8307 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0 Pyhään kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 28 Huhti 2014, 19:07
subaru xt
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Tuomas K
Viestit: 5468 Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Alfa 75 V6 Saab 900 t16 Lux Rellu Megane Citroën Xsara 2.0 16V
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Tuomas K » 28 Huhti 2014, 19:09
Subaru XT
Liian hidas, perkele
Alfissimo
Viestit: 8307 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0 Pyhään kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 28 Huhti 2014, 19:20
Onkohan liian helppo tämäkin.
Liitteet
nakki.jpg
(61.61 KiB) Tiedosto ladattu 4509 kertaa
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.