Mut ei muuta kun housut jalkaan ja kolme tuntia töitä. Takas kotiin nukkumaan ja työvuoroon normi kasiksi.
Valvoja: Moderators
Kuinka yllättävää.savijo-r kirjoitti:Mä olin kuulemma eka yhteydenottaja...
Löytyi, huh! Just olin vetämässä ranteita auki.Cuore Sportivo kirjoitti:En löytänyt exän Focuksen kesärengassettiä, mihin lie vaihtoautoon vahingossa nostettu. Ei kai auta muu kuin ostaa siihen uudet. Voi huokas tätä elämää...
Nörteissäkin näyttää olevan tyyliä.Polforea kirjoitti:Eräältä mainosfirmalta on tullut pienyrityksen sähköpostiin ajoittain asiakkaidensa mainoksia. Tahti oli alkuun sellainen, ettei siihen jaksanut kiinnittää huomiota. Nyt lyhyellä ajalla innostus on kuitenkin revennyt käsistä ja määrä kasvanut siihen malliin, että luokittui spämmiksi ja alkoi ketuttamaan. Ilmoitin firmalle että tää loppuu nyt, aiheesta ei keskustella.
...siltä varalta että vikuroivat, kirjoittelin jo Procmailiin aktivointia vajaaksi säännön, jolla ko. lafkan mailit kääntyvät näppärästi heidän omaan infoboksiinsa minun sähköpostilaatikkoni sijasta. Saa nähdä onko se sittenkin pirullinen nörtti, joka nauraa viimeisenä.
Juuri se oikea tyyli toimia jos spämmiä vaan tulee!Polforea kirjoitti:Eräältä mainosfirmalta on tullut pienyrityksen sähköpostiin ajoittain asiakkaidensa mainoksia. Tahti oli alkuun sellainen, ettei siihen jaksanut kiinnittää huomiota. Nyt lyhyellä ajalla innostus on kuitenkin revennyt käsistä ja määrä kasvanut siihen malliin, että luokittui spämmiksi ja alkoi ketuttamaan. Ilmoitin firmalle että tää loppuu nyt, aiheesta ei keskustella.
...siltä varalta että vikuroivat, kirjoittelin jo Procmailiin aktivointia vajaaksi säännön, jolla ko. lafkan mailit kääntyvät näppärästi heidän omaan infoboksiinsa minun sähköpostilaatikkoni sijasta. Saa nähdä onko se sittenkin pirullinen nörtti, joka nauraa viimeisenä.
Kiitos. Kun kerkesin jo ison projektin hankkia ja aloittaa.RiTo kirjoitti:Thema ei ole vaihtanut omistajaa, tulin katumapäälle ja otin sen itse pois myynnistä.
Lähinnä Juicen "Pyhä Toimitus" pyörii mielessä...h_lauri kirjoitti: Juicen sanoin: ...rima pysyy paikallaan kun riman alittaa... persana kun en muista koko riimiä, oisko ollu piisistä Aamu alkaa A:lla?
Äläpä vaivu synkkyyteen, luopuminen ja juopuminen ei johda eteenpäin. Pitää olla rohkea, eikä pelätä muuttaa asioita.jansku kirjoitti:^^
Ja mitä omaan avautumiseeni tulee...Elämä on pelkkää istumista, juopumista ja omista haaveistaan luopumista...
http://www.youtube.com/watch?v=e9c7GLh1DjYalfa 156 v6 kirjoitti:Älykästä (jos on älyä myös kuskilla) nelivetoa, kuten alfan Q4, ei saa kovin helposti jäämään kiinni.
:
Tää pienen ihmisen tarpominen tässä kaikessa puaskassa on vaan toisinaan tehty mahdottomaksi, vielä ei ole muutostenaika mutta tulee kyl heti ensimmäisenä mieleen kun palaset loksahtavat paikoilleen...Onneks duunis on selkääntaputtajia, ja vielä aika söpöjäkin sellaisia...Ei muutaku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiäkumimuumi kirjoitti:Äläpä vaivu synkkyyteen, luopuminen ja juopuminen ei johda eteenpäin. Pitää olla rohkea, eikä pelätä muuttaa asioita.jansku kirjoitti:^^
Ja mitä omaan avautumiseeni tulee...Elämä on pelkkää istumista, juopumista ja omista haaveistaan luopumista...
Nimim. syksyllä meni kaikki uusiksi, nyttemmin asiat aivan loistavasti etenemässä..
Kerrohan millä hintaa suurinpiirtein selviydyt tuosta suoristamisesta/kenties maalin levittämisestä... Edellinen omistaja ollut myös vapaamielinen auton nostokohdan suhteen ja tuloksena pelkääjänpuolen helma muotoiltu uusiksi. Sen kun tietää, niin sen näkee katsoessa joka kerta!Ciancarlo kirjoitti:Nonnih. Nostin sitten tunkilla väärin ja saatana sentään helmat kierossa. V*ttu sitä osaa sitten olla pässi.
Huomenna peltisepälle. Perkele.
Tässä on varmasti enemmän pointtia kuin mun elämässä konsanaanAlfistipohjoosesta kirjoitti:^^^ Jos ei niin söpö niin ei pettymystä, tai ainakaan niin suurta....
Ja lisää avautumista...Ajoin äsken auton halliin jolloin ystävällinen, naapurini aka hienomekaanikko avautui minulle;jansku kirjoitti:Tässä on varmasti enemmän pointtia kuin mun elämässä konsanaanAlfistipohjoosesta kirjoitti:^^^ Jos ei niin söpö niin ei pettymystä, tai ainakaan niin suurta....
Avautuminen; moottorin puslat...Mitäköhän ja missäköhän tuollainen moottorin tukikumien vaihtaminen kannattaisi tehdä? Hypyttää jo melko äryttävästi -.-
pics, or it didn't happen!jansku kirjoitti:usein kun pesen autoa..
Ne sanotaan tietty sille herrasmiehelle, joka arvostelee dieselin raksutusta. Eli dialogi menee tähän malliin:IlkkaL kirjoitti:Ja menikös noi Polforean ohjeet "kuuntelemisesta" ja "pörinöistä" nyt sitten autolle vaiko sille toiselle arvioinnin kohteelle
Valitettavasti mä kunnioitan jopa tällaisia tapauksia sen verran etten jaksa/uskalla/kehtaa lähtee vanhaa kusiaispesää sohaisemaan. Tyydyn yleensä vain nielemään tai valittelemaan kiireitä. Toinen asia on se kun tosiaan puunaat autoas hallis ja se tulee sen kaljapullonkaa sinne hengailee, jätänkö auton huuhtelematta vai huuhtelenko samal koko äijän? Toki siitä voisi joskus mainita kun hän usein kävelee ikkunani ohitse samal kyyläten sisälle...(ihan kun mä nyt tissit paljaana tääl nuokkuisin illasta toiseen). Tai sit hankin jonkun alastoman miehen asuntooni näyttämään, no sitä sukupuolta mitä multa nyt ei satu löytymään...Kalpenis äijä varmasti ja veikkaisin et edes ne viinanmäärät millä se tuskaansa huuhtelee ei saata häntä enää koskaan uuteen nousuunPolforea kirjoitti:^ "No mieluummin mä sitä kuuntelen kun sua." ja jos kaipaa lisäselvitystä niin "Sen pörinässä on sentään edes jotain tolkkua.". Kevyt kenttävittuilu on aina paikallaan, jos siihen tuolleen aihetta annetaan.
No hö, sit multa meni hyvä idea ihan hukkaan.jansku kirjoitti:Valitettavasti mä kunnioitan jopa tällaisia tapauksia sen verran etten jaksa/uskalla/kehtaa lähtee vanhaa kusiaispesää sohaisemaan. Tyydyn yleensä vain nielemään tai valittelemaan kiireitä.
Huuhtelematta ei kannata jättää. Jos kuitenkin päädyt huuhtelemaan äijän samalla, huomauta kohteliaasti etukäteen, että hän on vaara-alueella norkoillessaan liian lähellä. Muuten huuhtelu voi pahimmillaan osua omaan nilkkaan pyykkivuoren muodossa.jansku kirjoitti: Toinen asia on se kun tosiaan puunaat autoas hallis ja se tulee sen kaljapullonkaa sinne hengailee, jätänkö auton huuhtelematta vai huuhtelenko samal koko äijän?
jansku kirjoitti:Toki siitä voisi joskus mainita kun hän usein kävelee ikkunani ohitse samal kyyläten sisälle...(ihan kun mä nyt tissit paljaana tääl nuokkuisin illasta toiseen). Tai sit hankin jonkun alastoman miehen asuntooni näyttämään, no sitä sukupuolta mitä multa nyt ei satu löytymään...Kalpenis äijä varmasti ja veikkaisin et edes ne viinanmäärät millä se tuskaansa huuhtelee ei saata häntä enää koskaan uuteen nousuun
Tässähän Polforea selkeästi tarjoaa auttavaa..hmmm...kättäänPolforea kirjoitti:jansku kirjoitti:Tai sit hankin jonkun alastoman miehen asuntooni näyttämään, no sitä sukupuolta mitä multa nyt ei satu löytymään.... Yksi vaihtoehto on vihjata, että tarvit, hmm, paljon.
Mullekin on opetettu, että on synti olla auttamatta puutteessa olevaa naista.Alfissimo kirjoitti:Tässähän Polforea selkeästi tarjoaa auttavaa..hmmm...kättään
Niin no jos joku haluaa tarjota auttavaa kättä niin tämä herrasmies ottaa varmasti suurella tai en tiedä no ihan sama, ilolla vastaan tarjoukset...hänellä kun on oikeassa kädessä jtn feelua (hermoradat tjn en o kuunnellut) niin kait se vasemmalla kädellä vispaaminen alkaa jo käymään työstä kun missäs sitä kaljapulloa sit pidetään? Ja kiitokset tästä ajatuksesta sekä "onko koolla oikeasti väliä" linkillä taidan vaihtaa iltapalani lasilliseen...jos toiseen...Alfissimo kirjoitti:Tässähän Polforea selkeästi tarjoaa auttavaa..hmmm...kättäänPolforea kirjoitti:jansku kirjoitti:Tai sit hankin jonkun alastoman miehen asuntooni näyttämään, no sitä sukupuolta mitä multa nyt ei satu löytymään.... Yksi vaihtoehto on vihjata, että tarvit, hmm, paljon.
Kuka nyt naisten puutteesta on puhunut?h_lauri kirjoitti:
Mullekin on opetettu, että on synti olla auttamatta puutteessa olevaa naista.
No perhana. Käskystä:Vittorio Jano kirjoitti:Nyt voisi joku taas avautua jostakin?