Nyt on Golffisssa uudet palat ja jarrut herkistelty, kissakin nukkuu jälleen peiton alla lämpöisessä....

Valvoja: Moderators
Pasi kirjoitti:^Katoin et toisessa reunassa oli musta tahra....
Meinasin jo alkaa naljailee siitä...
Mut sit pyyhkäsin näyttöä.....
Heppaliikkeessä käyty, ja nyt odotellaan vaikutusta.pitkämies kirjoitti:Kun käyn hallilla seuraavan kerran, niin pistän kuvan k.o tökötistä! En nyt muista kuin et oli valkoinen purkki.....Täytyy onkia myös et mistä oli ostettu....A Bart kirjoitti:Kappan Poltrona Fraut pitäisi varmaan kanssa käsitellä, mitäs tuo satularasva on?pitkämies kirjoitti:Pesin ja vahasin Thesiksen. Fiksailin toimimattoman kuskinpuolen pissapojan suuttimen (tukos..) ja hinkkailin "Poltrona Fraut" jollakin kaverin emännän heppa-kaupasta ostetulla satulan tms.-hoito mömmöllä, joka toimi loistavasti! . Tuntui imeytyvän melko hitaasti mutta jätti satiinisen ja tasaisen kiillon, nahka tuntui jotenkin "nousevan" ylös paremmin ja nyt istuin "narahtaa" kun liikuttelee itseään jakkaralla.....Fantastista!
......
Ps: ne on ne pienet asiat mistä onnellisuus syntyy....
Näitä on kuitenkin eri värisille hepoille erilaisia?
Tänään siivouspäivä. Ja lähtiessä bongasin lattialta "uudesta" kohdasta punaisen läiskän.....JES! Huomenna taas yksi uusi liitos!pitkämies kirjoitti:Parsin taas muutaman hikoilevan tehostajan letkun.......
Kesällä 2011 Thesikseni oli Hampurin Fiatilla huollossa, ja sen jälkeen ohjaustehostimen säiliö alkoi hikoilemaan. Huollossa öljyä oli lisätty reilusti yli mittatikun salliman: siellähän ei saisi olla +20 asteessa kuin hiki pohjalla. Imin ylimääräiset öljyt pois, ja hikoilu loppui. Näköjään systeemi vaatii aika suuren "paisuntasäiliön".Isola kirjoitti:No joo... täällä on aina 8 astetta tms. enemmän pakkasta kuin keskustassa. Huvittavaa kun ajaa Santalahdesta 15 km tänne maalle päin ja ulkolämpömittarista voi melkein katsoa, paljonko on matkaa jäljellä. Jäätyykö tuo neste tosiaan -25°C:ssä niin, että liitokset korkkaavat? Olen ajatellut letkun olevan vain vanhuuttaan haperoa.
Onhan tuo hieno periaate pitää auto oikeasti kunnossa, mutta jotenkin siihen ei kykene kun "talli" on kylmä piha ja "nosturi" on kiinalainen hallitunkki
Olen huomannut saman efektin! Omani ostin "vaarallisilla" kilometreillä eli n.160tkm mitarissa....tarkoittaen että edellinen/-set omistajat ovat vain ajaneet, ja nyt minä olen se joka....hmm..."korjaa"Quattroruote kirjoitti: ....ohjaustehostimen säiliö alkoi hikoilemaan. Huollossa öljyä oli lisätty reilusti yli mittatikun salliman: siellähän ei saisi olla +20 asteessa kuin hiki pohjalla....
Miten sattui että juuri mainitsit kilometrit 160tkm. oli samat kun ostin 166 ja 10tkm ajamisen jälkeen voin sanoa, että on tullut pirun kalliiksi kilometrit. Tosin halvalla sen sain eikä kaduta ostos. Tarvetta ei ole hirveästi kyseiselle autolle, mutta eihän tuota enää myydä kannata kun kaikki tyyppiviat alkaa olemaan kohta käyty läpi. Mainitakseni takajarruihin putket ja letkut, satula, vaijerit ja palat. Takaiskarit, etujouset, etuylätukivarret ja helmojen päihin nyrkinkokoiset paikat. vaihteistoöljyvuoto korjattu uusilla tiivisteillä, jakopää+vesipumppu. vielä tarvis laittaa syyläri ja ainakin yksi ilmastoinnin putki, kohta myös ohjaustehostin putkien uusimista luultavasti. + paljon pikkuhifisteltävää. Eiköhän ihan just katkee takajouset ja etuiskarit rikkoonnu. Ei edes halua ajatella mitä noi olis teetettynä maksanut.pitkämies kirjoitti:Olen huomannut saman efektin! Omani ostin "vaarallisilla" kilometreillä eli n.160tkm mitarissa....tarkoittaen että edellinen/-set omistajat ovat vain ajaneet, ja nyt minä olen se joka....hmm..."korjaa"Quattroruote kirjoitti: ....ohjaustehostimen säiliö alkoi hikoilemaan. Huollossa öljyä oli lisätty reilusti yli mittatikun salliman: siellähän ei saisi olla +20 asteessa kuin hiki pohjalla....kaiken kuluvan tms......Noh nyt on Valvoline Syn-Powerit systeemissä ja kuivat liitokset. Toivottavasti pitää jatkossa ja jos ei niin ainakin Thesis alkaa kohta olla HYVIN tuttu automalli....
Colin on vaan arvioinut tarkkaan minkä pituisilla pulteilla homma toimii. Ei tule tarpeetonta painoa autoon.J kirjoitti: Lotuksen laadunhallinta toimii ilmeisesti minun ymmärrystäni korkeammalla tasolla. Kaikki nuo kuvassa olevat pultit suorittavat mielestäni täysin samaa tehtävää (kiinnittävät moottorin kiinnityskumin asennuslevyn alustaan). Melkoinen vaihtelu pituuksissa..
-J
No sehän tässä ihmetyttikin kun tuo lyhin pultti olisi hoitanut homman jokaisessa reiässä. Joku on selvästikin sabotoinut Colin suunnitelmia ja lisännyt turhaa painoa ihmemobiiliin!mattijus kirjoitti:Colin on vaan arvioinut tarkkaan minkä pituisilla pulteilla homma toimii. Ei tule tarpeetonta painoa autoon.J kirjoitti: Lotuksen laadunhallinta toimii ilmeisesti minun ymmärrystäni korkeammalla tasolla. Kaikki nuo kuvassa olevat pultit suorittavat mielestäni täysin samaa tehtävää (kiinnittävät moottorin kiinnityskumin asennuslevyn alustaan). Melkoinen vaihtelu pituuksissa..
-J
Jännittää varmasti kasatessa, että pultit tulevat vaan Colinin päättämiin paikkoihin takaisin paikalleen, ettei ajettavuus kärsi
Nimimerkillä hain auton kesällä 2011....pitkämies kirjoitti:Moottori purkautuu parin miehen voimin parissa tunnissa........Kasaamiseen saattaa vierähtää ihan yhdeltä mieheltä vuosia![]()
PS: Ai mistäkö tiedän.....