savijo-r kirjoitti:Perhana, reilu viikko sitten haettiin Kuopiosta Ransiitti. Olis voinu käydä ees vilaseen mikä sitä vaivaa.
Tommoinen iso matkavaunu olis kyllä kiva.
No ostin sentään mennessä sen nettiauton halvan 155:sen.
PS. Vaihtakaa joku isolohko 166:en sieluttomaan Passattiin. Sais tota pihanäkymääkin yhtenäisemmäksi.
no allekirjoittaneella olisi kyllä tiedossa alle 100tkm aj 156 GTA motti sopevaan hintaan sehän menisi heittämällä 166:n keulalle...
^Jep. Vaikutti ihan hyvältä, kunnes viimeinen kuva paljasti auton olevan teiniurpon omistuksessa. Hyvä esimerkki kuitenkin, kuinka autoa ei pidä myydä.
Mitä muuta tuossa itselleni pistäisi silmään, on tuo vuosimalli. Tuon ikäisen auton käyttömaksuhan muodostuu tulevaisuudessa päästöjen mukaan. En tosin tiedä miten paljon eroa tulisi painon mukaan laskutettuun...ja onko sillä ostajalle mitään merkitystä.
^No enpä tiedä onko päästöjen mukaan tehtävä verotus mikään "peikko". Joskus olin laskevinani että tällaisen normi 2-litraisen veroihin tulee ehkä noin 100€ lisää jos vaihtaa johonkin V6 3.0 bensan lutkuttajaan. Vai olenko väärässä?
Tankillisen edestä vuodessa enemmän veroihin, ei ohjaa ainakaan minulla autonhankintaa. Taitaa muutama tankillinen mennä enemmän sitten ihan sen suuremman kulutuksen takia, siihen alkaa jo tökkäämään.
Tosiaan kymppitonnilla olisi lähtenyt viime vuoden puolella vielä. Nyt se on leimattu ja tehty "1500e huolto" niin hinta on 5000e enemmän. Tosin mikähän se juuri tehty 1500e huolto on kun jakohihna on vaihdettu 11tkm sitten?
^^
aika kova hinta vaikka onkin keskimääräistä vähemmän ajettu ja sienoilla varustettu..moottorikin on liian pieni ja vielä tomaatti, eikä löydy edes leedereitä...varsinainen neekerimalli...
no aika sika kallis tuokin jos verrataan seuraavaan
...
Kallis on enkä just tähän hätään ole ostamassa 166:tta mutta tuo kassakaappi hämmensi. Ei ole mikään tavallinen varuste. Miten se on toteutettu ja onko se tehty vain mafiosojen aseita varten?
MP kirjoitti:Ehkä ajokilometrit on tehny tehtävänsä hinnallle. Ja kyseessä kumminkin Alfa (=ei ehkä ihan helpoin myytävä).
Eikös näiden uudempien Alfa Romeoiden pitäisi jo vähän kestää kilsaakin.. Kuinkas paljon tuollaisessa GT:ssä on GM:n tekniikkaa? Ok, ei Opelitkaan luotettavimpia ole (etenkään ikääntyessään) mutta kai tuollaisen vajaat 180tkm ajetun lento-huoltotunti -suhteen pitäisi olla kuitenkin melko kohtuullinen? Ts. kymppitonni kilsoja = yksi ylimääräinen pitstop ja vain 1.000e?
TeroPee kirjoitti:
Kävin kattomassa liikkeen muut ajoneuvot ja hämmästyin kun samasta autosta on kaksi ilmoitusta. Ei ollutkaan, siellä on toinen samanvärinen 147 2.0 TS Selespeed: http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/147/2367313 Ihan niin kuin tuo nahkasisustalla oleva olis ollu liian helppo myytävä..
Kappas, tämä myöhemmin Autokomeetalle tullut 147 Selespeed on merkattu myydyksi. Eihän se kaupanteko sitten niin vaikeaa olekaan!
Mielestäni hintakin on epäilyttävän halpa, jos auto on noin hyvässä kunnossa. Kilvetkään ei oikein Suomikilviltä näytä, eikä maisemat Tampereen tai Helsingin maisemilta.
Komea auto, mutta jotenkaan ei herätä luottamusta kilpien sotkeminen ja näyttääkö nuo kuvatkin vähän turhan välimerellisiltä..?
itse kyllä ymmärrän kilpien sotkemisen sillä samaa olen harrastanut itsekkin autoja myydessä, ei vain kiinnosta levitellä julkisesti noita rek tunnuksia..
juu tiedä häntä sitten linkin alfaa, onko kyseessä varmasti myytävä auto, kuvat todellakin näyttäisi olevan otettu jossain eteläisemmässä euroopassa.. mutta tuolla hintaa kys mallinen alfa on kuvien kunnossa kyllä käytännössä ilmainen..
Komea auto, mutta jotenkaan ei herätä luottamusta kilpien sotkeminen ja näyttääkö nuo kuvatkin vähän turhan välimerellisiltä..?
Ostakaas nyt joku pois tuo mun 156 niin hankin tuommoisen tilalle
Äläs vielä ala autoasi kaupittelemaan, tuon spiderin kilvet kuuluu nimittäin Chrysler Neonille. Haisee aika pahasti tuo ilmoitus. Sitäpaitsi en ole yhtään giulia/giulietta spideria nähnyt varsinkaan tuon kuntoisena kuin noissa kuvissa, missään kaupitellun alle 20k€:n, pikemmin päälle 30k€ on tupanneet pyynnit olemaan. Tuskin lamakaan noita hintoja noin rajusti pudottaisi, kun kyseessä on jo sen mallinen Alfa, jonka arvo säilyy ja pikemminkin kasvaa.
Joo, kyllä noiden kanssa varovainen saa olla, ainakin, jos rahan siirtelemisestä aletaan heti puhua. Mielenkiintoinen juttu silti, Nettiauto vaatii rek nro-kenttään jotain ja Spider tuskin on suomen kilvissä eli voihan sinne olla syötetty numerot vaan käytännön syistä. Hinta on kyllä roimasti alakanttiin, vaikka auton kuntoa on kuvien perusteella vaikea arvioda. Hyvältä se kyllä näyttää.
Soittamalla tuon selvittäisi, mutta fyrkkaa ei vaan löydy tarvittavaa määrää taskusta, joten ei viitsi lämpimikseen soitella.
Siisti 156 GTA Ruotsista, vm. 2005, kilometrejä vähän ja hinta alle 14 000 euroa. Myyjän nimi vaan hämää ja eikä ole "svensksåld". Miksi tuo pelkääjän airbagin kansi repsottaa noin?