Pasi kirjoitti:Siis teit mitä?!?!?!?!willez kirjoitti: Heitin kirjeen roskiin![]()
Nyt meet kaivaa sen lapun ja laitat paperinkierrätykseen! HETI!!!![]()



Valvoja: Moderators
Pasi kirjoitti:Siis teit mitä?!?!?!?!willez kirjoitti: Heitin kirjeen roskiin![]()
Nyt meet kaivaa sen lapun ja laitat paperinkierrätykseen! HETI!!!![]()
Tai merirosvoja! ARRRRRRR!jkk kirjoitti:kai willez on tsekannu ettei pihal riehu Greenpeacen huligaaneja?
Ei kumpiakaan,eläkeläisiä vaappuu zombeina ainoastaanPasi kirjoitti:Tai merirosvoja! ARRRRRRR!jkk kirjoitti:kai willez on tsekannu ettei pihal riehu Greenpeacen huligaaneja?
Viime yönä oli kuulemma neljään asti pelanneet (lapset + kaverinsa).DaViega kirjoitti:ostin sen silloin 18 tai 19 pvä, oon kerenny varmaan kolmena päivänä sitä kokeilemaan![]()
Ens alkuunsa vähän monimutkaset kontrollit ehkä, mutta hyvin noihin kerkiää tottumaan. Onko tässä käynnyt nyt niin, että nappula ei ole koskennutkaan peliin
Mikäs merkki se on se tuo merkki?Oleino kirjoitti:Nyt kun vähän googlasin tuota merkkiä
Siinähän se lukee renkaassa. Clear HP100. Valmistajana Fullruntyre Ltd.Co tjspTuomas K kirjoitti:Mikäs merkki se on se tuo merkki?Oleino kirjoitti:Nyt kun vähän googlasin tuota merkkiä
Jep, tuohan se merkki oli. Itsellekin täysin vieras vaikka muutaman vuoden autoalalla olen ollutkin. Käytännössä kaupan päällehän nuo vanteita hankkiessa tuli, mutta olisi silti pitänyt vähän tehdä taustatutkimusta mikä rengas on kyseessä, kun tuo on vähän väärä paikka säästää. Kiinakumien kruunaamattomalta kuninkaalta vaikutti googlailun perusteella.Aquatica kirjoitti:Siinähän se lukee renkaassa. Clear HP100. Valmistajana Fullruntyre Ltd.Co tjspTuomas K kirjoitti:Mikäs merkki se on se tuo merkki?Oleino kirjoitti:Nyt kun vähän googlasin tuota merkkiä
http://www.fullruntyre.com (jos sattuu toimimaan)... Aussifoorumeilla oli Oleino löytänyt aika hyvää kommenttia, jotain tyyliä "Steer Clear... geddid?" - kannattaa ehkä vältellä
Mulla on samoja "renkaita"(Clear HP160) 2 kpl niin täytyykin tutkia onko niissä samaa vikaa.Oleino kirjoitti:Rengasvaurio tuli vastaan pyöriä rullaillessa varastoon eikä esim. 100km/h nopeudessa maantiellä. Nyt on koko talvi aikaa ihmetellä jostain uutta (uusia) parempaa rengasta alle.
http://i225.photobucket.com/albums/dd172/Oleino/Calibra/2013-10-27-302_zps02abb8ae.jpg
Edit: Nyt kun vähän googlasin tuota merkkiä niin eipä enää hämmästytä lainkaan. En kuvitellut kiinakumien olevan ihan noin huonoja. Miten hitossa tuommoinen viilto voi edes tulla? Ulkoista osumaa se ei ole mielestäni saanut.
Tämä on 100% totta. Thesikseen erehdyin kerran ottamaan "Jotkut nyt renkaat mitkä niille vanteille satut löytämään"-.....tyyppisen ratkaisun.........Kiinalaiset. Ekan vuoden välttävät. Seuraavan PASKAAKIN PASKEMMAT! Karmeata melua pitävät, vetelevät, vonkuvat, kivikovat, yms. PASKAT!!!!!!! Nevörögen!! Koko on 245/45/18 eli mallia suht arvokas mutta ens talvena shoppaillaan pimpernetistä jotain hitusen laadukkaampaa alle. Veikkaan et ajo-omituisuudet alkaa taas löytymään esim Pirelleillä!....Oleino kirjoitti:^^ Taannoisessa kesäooppelissa oli Goodride merkkiset rinkulat alla kun sen ostin. Ne eivät vaikuttaneet kovin hengenvaarallisilta vaikka märällä olivatkin melkoiset luistimet. Renkaissa satsaisin kuitenkin keskitasoon tai sen yläpuolelle. Vaikuttavat aika paljon auton käytökseen ja liikenneturvallisuuteen. 1,5-2t (vai mitä autot nykyään painavatkaan) omaa aika paljon kineettistä energiaa jo 80km/h nopeudessa ja on kuitenkin vain neljällä kämmenenkokoisella alueella tiessä kiinni..
Jos auraus muuttuu merkittävästi tukivarsien vaihdon jälkeen, niin mitenkäs muut kulmat? Herää epäilys ettei se tukivarsi ole ihan niissä mitoissa kuin pitäisi... Nimimerkillä pingpongvarsi ja vasen etupyörä 10 mm taaempana kuin oikeaJakke kirjoitti:Pyörät suunnattu. 156 tuntuu taas kuin eri autolle![]()
Bölk-alatukivarsien vaihdon jälkeen aurausta oli kevyet +12,2 mm
*poks* lienee lähimmäksi oikea termi ja peilikin piti pyyhkiäjkk kirjoitti:^tuliks ne finnismäidät samal taval ulos ku tos hymiös?
Ei kaikkee saanu kohdalleen, eli mittavirhettä on aika pahastikin. No mutta nyt se tuntuu kuitenkin ihan hyvälle ja tästä lähtien ostan ainoastaan laatumerkkisiä tukivarsia.Tuomas K kirjoitti:Jos auraus muuttuu merkittävästi tukivarsien vaihdon jälkeen, niin mitenkäs muut kulmat? Herää epäilys ettei se tukivarsi ole ihan niissä mitoissa kuin pitäisi... Nimimerkillä pingpongvarsi ja vasen etupyörä 10 mm taaempana kuin oikeaJakke kirjoitti:Pyörät suunnattu. 156 tuntuu taas kuin eri autolle![]()
Bölk-alatukivarsien vaihdon jälkeen aurausta oli kevyet +12,2 mm