Tämä on oikeasti tapahtunut, joten kannattaa lukea! Lopussa on myös
>> linkki Iltalehden Internetsivulle, jossa tapahtuneesta on myös
>> uutisoitu...
>> ASIAKAS LÄHETTÄÄ PALAUTTEEN:
>>
>> Lähettäjä: Palautelomake [mailto:
palautelomake@citymarket.fi]
>>> Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
>>> Vastaanottaja: <poistettu>; Asiakas Palaute
>>> Kopio:
>>> Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu
>>>
>>> Viesti: Ostin kysesisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten
>>> ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. poika
>>> avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin
>>> palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä
>>> mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin
>>> vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa
>>> tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu.
>>> Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni
>>> patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen
>>> todellakin käyttämään tulevaisuudessa
>>> toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton
>>> sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !
>>>
>>> --------------------------------------------------
>>> Lähetetty: 08.11.2006 10:37:33
>> _____ CITYMARKETIN VASTAUS JOKA "LIPSAHTAA" ASIAKKAALLE:
>>>
>>> <poistettu> <mailto:<poistettu>@citymarket.fi>
>>> <<poistettu>@citymarket.fi> kirjoitti:
>>>
>>> Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja
>>> henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme
>>> loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän
>>> vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten
>>> tulisi osata ottaa vastuu
>>> omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket
>>> -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan
>>> ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston
>>> tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme
>>> sen
>>> ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen
>>> siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis
>>> huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse
>> olitte
>>> valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on
>>> täällä
>>> tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme
>>> euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän
>>> päälle
>>> kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi
>>> hyvästä
>>> asiakaspalvelusta.
>>>
>>> Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.
>>>
>>> Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai
>>> minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka
>>> joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän
>>> jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai
>>> aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti
>>> kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua
>>> eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen
>>> itseni. Mutta otetaan
>>> tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi
>>> takaisin.
>>> Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin
>>> kiveksiä.
>>> Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin
>>> kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä
>>> suoraan nenävarteen.
>>>
>>> Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista
>>>
>>> K-Citymarket Vaasa Keskusta
>>> Vapaa-aika
>>>
>>> PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.
>>
>> _____
>> JA PAIKKAUS HETI PERÄÄN KUN TAJUTTU ETTÄ MENEE ASIAKKAALLE:
>>>
>>> <poistettu> <mailto:<poistettu>@citymarket.fi>
>>> <<poistettu>@citymarket.fi> kirjoitti:
>>>
>>> Hyvä asiakkaamme.
>>>
>>> Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli
>>> puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei
>>> pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli
>>> virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti
>>> vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen
>>> hyvin mutta
>> työpaikkahuumori voi
>>> olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille
>>> mitä
>>> tein
>>> ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.
>>>
>>> Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa
>>> ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora
>>> numeroni töihin on 06-3275xxx. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian
>>> tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on
>>> <poistettu> ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta
>>> 06-3275xxx.
>>>
>>> Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua,
>>> mutta
>>> niin
>>> kävi. En voi selitellä tekoani.
>>>
>>> Citymarket Vaasa Keskusta
>>> Vapaa-aika
>>> <poistettu>
>> _____ Huom! Tarina on tosi, lue:
>>>
>>
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006111 ... 3_uu.shtml
