Elikkäs lancia ajoiltani muistan että antura on aikas kyrväkäs nippeli kestäen hammaskehään hakkaamista pidemmänkin aikaa, tämä liittyen siihen että purin olka-akselin veks kun oli vähän nitkahtanut. ABSi anturia koitin naputella irti jonkin aikaa ('sivurautaan' luonnollisesti tuli klommoja) luovutettuani ja purkaen piuhan.. muttamutta senhän tietää miten kävi elikkäs tänään viimein kun pääsin kyyditettäväksi ABSi valo särähtää palamaan juuri kun alkutarkistuksessa sen pitäisi sammahtaa jonka jälkeen kilsan päästä lähtee pukkaamaan myös 4ws valoa liittyy ilmeisesti ABSiin. Naputellessani anturaa pois kärki meni hieman lyttyyn joka on toinen mahdollisuus särkymisen sijasta. Mikähän marginaali on tuossa kärjen matkassa hammaskehään ja paljonko kiusaamista tuo anturi kestää ottaa selkäänsä kiitos?! muutkin ovat sanoneet ettei sen ihan 'naputtelusta' pitäisi himmetä mutta liekö liian hyvää tuuri jos takaisin 'kasaan rutistamalla' alkaisi hyrrätä. kyseessä ysikytluvun puolivälin kulkine.
Sopii poikien hämmästellä foorumiaan hieman tarkemmin pistin nimittäin saman sepostuksen sinne mutta samointein tänne syystä että tämä on OIKEA FOORUMI eikä mikään tissuttelupaikka kuten useimmat, jossa ei siis saa mitään keskustelua aikaan, tuolla foorumissa yksi ainoita vastauksia mitä postauksiini on tullut on "paljonko maksoi?"
Ja kettuilu ois jäännyt vähemmälle jos olisit kirjoittanut tuohon avauspostaukseen, että kyselin mitsubishiclubfinland.net sivustolta, mutta mitään järkevää vastausta ei tullut.
Kyllähän se anturi menee vaitoon. Kannattaa yrittää selvittää onko sama anturi käytössä jossain suomessa yleisemmässä mitsussa ja yrittää etsiä jostain romikselta tuo anturi!