Sivu 1/8

-07 tuningketju

Lähetetty: 17 Helmi 2007, 21:15
Kirjoittaja ollikuhta
:crazyeyes: vai...
Tännehän ei vissiin saa suoraa linkkiä laittaa, niin löytyy ebay.de:stä artikkelinumerolla: 160085168261
Tää piti laittamani tuonne yleistä-osioon.. förlootmei

Lähetetty: 17 Helmi 2007, 21:49
Kirjoittaja DragonForce
Harvinaisen ruma.. Ainakin minun mielestä... :oops:

Lähetetty: 17 Helmi 2007, 21:57
Kirjoittaja TestarosaFinland
:crazyeyes: voi helvetti, mitä tää on? :crazyeyes:
Jopa varaosiks tää rauta kasa ei kelpaa,kun sieltä ei löytyy mitään osaa.
Vituttaa aivan mielettömästi, kun näkee mitä tehdään näin hienolle autolle

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 08:22
Kirjoittaja Carlos

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 15:40
Kirjoittaja Oleino
Luin juttua tuosta samaisesta autosta eräästä saksalaisesta tuning-lehdestä. Sen esittelyn perusteella auto oli rakennettu show-käyttöön. Mikäli nyt saksaa yhtään ymmärsin. Hieno peli imo. Kaksivärimaalaus (eri värein tosin), vanteet ja korisarja oli semmoisia mitä voisi harkita katselevansa omassakin autossa. Koittakaa hyvät ihmiset muistaa, että jokainen harrastaa tavallaan. Se että tekee eritavalla kuin arvostelija, ei tarkoita että tekee väärin. :wink:

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 17:05
Kirjoittaja TestarosaFinland
Oleino, olen sama miltä kanssasi, että jokainen harrastaa tavallaan, mutta ne kaikki radikaali tuningit sopii ehkä japseihin, ei alfalle, joka on valmistettu taiteella ja tuneella

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 18:13
Kirjoittaja Otsosmi
Alfa, joka on valmistettu taiteella ja tuneella

:lol:

Samanlaisia kehonliikuttimia noi alfatkin on, paitsi ehkä mukavempia/parempia ajaa. :-D

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 19:24
Kirjoittaja nakkis
Ja tossahan on nähdäkseni kattoa "chopattu" ainakin.. räyhäkäs! Käy hyvin 33. Tekee enemmän seiskavitosen näkösen ;) Oon paljon huonompiakin virityksiä nähnyt, ja ei, en ite tykkää pakoputkenpää, alustavalot ja levikkeet rakentelusta..

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 19:31
Kirjoittaja Savo
Samoilla linjoilla Oleinon ja nakkiksen kanssa.

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 20:32
Kirjoittaja 90
räyhäkkään näköinen 33:n vieläkös vaihtaisi värin mustaksi.. :wink:

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 20:36
Kirjoittaja Hepa
Sivustapäin oikein onnistunut. Takavalot ja takaikkuna ampuu hiukan yli. Merkin olisin pitänyt keulassa. Sivulasit on aika hauskat, kun pikkukolmiot on pois ja yksiosaiset lasit. On sitä rumempiakin näkynyt.

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 20:49
Kirjoittaja Rolle
Laitetaan samalla uusi tuningketju pystyyn kun tuntuu olevan imua sellaiselle myös tälle vuodelle.

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 23:46
Kirjoittaja TestarosaFinland
Hepa kirjoitti:Sivustapäin oikein onnistunut. Takavalot ja takaikkuna ampuu hiukan yli. Merkin olisin pitänyt keulassa. Sivulasit on aika hauskat, kun pikkukolmiot on pois ja yksiosaiset lasit. On sitä rumempiakin näkynyt.
Rumuus on kuin tyhmyys, molemmat ovat rajattomia, mutta silti kun joku lyö "pohjat" niin ihmetellään

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 13:25
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Kyllä tuo on niin kirveellä veistetyn näköinen, ettei sitä hienoksi voi sanoa vaikka olisi kuinka kännissä.

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 19:37
Kirjoittaja -Lee-

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 00:11
Kirjoittaja Chubster
Hinta: 130718 €
:mrgreen:
En edes kehtaisi ajaa yksin pimeässä tallissa tuon kanssa..

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 13:21
Kirjoittaja mipo
Tuli duunisähköpostiin kuva tämmösestä...
Onkohan tämä sitten tuuninkia??


http://www.pirate4x4.com/forum/showthre ... did=196704



En tiedä onko jo ollut täällä..

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 10:41
Kirjoittaja jknracing
Mitenköhän tuollainen ahdinasennus toimii? (BMW M5 V10)

Kuva

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 12:02
Kirjoittaja Sauer
Ei hemmetti mikä viritelmä.. Löytyykös lisää infoa jostain? :/

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 12:11
Kirjoittaja Portti
Sauer kirjoitti:Löytyykös lisää infoa jostain? :/
http://www.motorauthority.com/news/seda ... -turbo-m5/

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 12:30
Kirjoittaja Nouko88
Voi olla "pienet" ahtoviiveet tossa M5:ssa... :shock:

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 17:40
Kirjoittaja Mokoma
Vihdoinkin Fiatilta tuli se Abarth malli. Kyllä Grande Punto 270 heppaisena nelivetona kuulostaa lystikkäältä :P

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 17:45
Kirjoittaja Seiska5mma
jknracing kirjoitti:Mitenköhän tuollainen ahdinasennus toimii? (BMW M5 V10)

Kuva

Ja meikäläinen piti sitä huonona asiana, että 75 American tankki on takakontissa eikä sen alla. Pistää miettimään mahdollisuuksia, konehuonehan on täynnä ja kuuma muutenkin.

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 18:14
Kirjoittaja Romeo
Mokoma kirjoitti:Vihdoinkin Fiatilta tuli se Abarth malli. Kyllä Grande Punto 270 heppaisena nelivetona kuulostaa lystikkäältä :P
Taitaa vain olla sitten harvinaisempi näky Suomessa... :-D Tuossa linkki, niin voi muutkin töllistellä http://www.fiatautopress.com/index.php? ... 2d2fc3b43c

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 18:23
Kirjoittaja Gasolina
Seiska5mma kirjoitti:Ja meikäläinen piti sitä huonona asiana, että 75 American tankki on takakontissa eikä sen alla. Pistää miettimään mahdollisuuksia, konehuonehan on täynnä ja kuuma muutenkin.
Joskus 90-luvulla, olisko ollut Alastarossa oli kiihdytyskisoissa mukana Vauxhal Victor tai joku sen tapainen jossa oli turbo takakontissa. Äijiä oli ympärillä ihmettelemässä aika liuta. Kyllä se kävi ja kulki.

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 18:41
Kirjoittaja Romeo
Eiiiiii!!!!!! Uusimmassa Top Gearissa pistetään 164 QV keskeltä poikki ja liitetään Saab 9000:een... Älkää katsoko lopputulosta.

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 23:35
Kirjoittaja jknracing

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 09:29
Kirjoittaja Rolle
Oikeeta tuuninkia, function before form, ei vaikuta mopedin ohjaukseen :-D

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 00:32
Kirjoittaja nuhapumppu
PAkko laittaa tänne ihan oman tuuuninkin pelin kuva ja toivoo hyvää palautetta :mrgreen:

Kuva

Kuva

Onhan se ooppeli :mrgreen: mutta itse tein ja säästin rahaa :wink:

Samalla maulla ajattelin Alfaa tuunata, mutta paljon maltillisemmin.
Alfa on ajamsta varten!

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 00:57
Kirjoittaja sataviisviis
Onhan sitä rumempiakin nähty 8) Vitsi vitsi. Varsinkin itsetehdyksi tyylikäs peli, hieno väri!

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 00:58
Kirjoittaja ryde
edestäpäin ihan nätti, takaa... hmmm... miten sen nyt sanois... :shock:

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 01:16
Kirjoittaja glideslope
Positiivista sen olla piti...
Calibrassa ei sinällään ole mitään moittimista. Itselläni oli jotakuinkin 13 vuotta takaperin käytössä uusi Turbo 4x4 yhden kesän ajan ja kieltämättä auto jätti hyvän jälkimaun muistini syövereihin.

Suorituskyky oli musertavan ylivoimainen aikalaisiinsa kilpailijoihin verrattuna ts. Uudenkaupungin ihme lähti oikeasti kuin "telkkä pöntöstä".
Celica Turbo Carlos Sainz Editionilla (-91) ei ollut mitään jakoa kiihdytyskisassa vaikka Toyotalle luvattiinkin huima 6,9 s. sataseen.
-testattiin useamman kerran...

Sinällään ikävä, että näitä neliveto-Opeleita ei pahemmin enää näe, päällimmäisenä syynä tähän on ne voimansiirron kestävyyden onkelmat.
Vakio-Vectran palikoille rakennettu neliveto liian isoine tehoineen on tehnyt tehtävänsä, joten saa olla tänä päivänä aika velho jos meinaa löytää hyväkuntoisen turbo-Vectran tai Calibran inhimilliseen hintaan.

Vaikka en ole pahemmin noita tuning-miehiä niin silti on pakko kuitenkin todeta, että vaikka autossasi on oikein hyvän näköiset vanteet niin mieti nyt ainakin tuota takahelmaa uudemman kerran, -ja ajatuksella.
Ja takaspoileri ihan heti helvettiin pilaamasta Opelin kerrankin onnistunutta korimuotoilua. Rakentelu on ihan jees mutta omasta mielestä aina vähemmän ON enemmän.

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 01:40
Kirjoittaja Otsosmi
Juu siisti on, mutta takapuskuri selkeesti keskeneränen. Saman väristä verkkoa ku maskissa ja JÖÖTIMPI putki siitä verkosta läpi, siis putki ei mikään putkenpää, niin annan arvosanan HYVÄ... :wink:

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 03:40
Kirjoittaja Mokoma
:oops:

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 09:37
Kirjoittaja Oleino
Hieno peli. Itse tykkään oikein paljon. Eihän tämä sama vaan ollut vuosi sitten American Car Showssa? Siellä oli joku samalla tavalla rajatulla maalauksella tehty Calibra. Silloin näytti olevan aika applaria maalipinta, mutta noissa kuvissa kiiltää jo ihan eri malliin. :) Niin, ja plussaa siitä että auton rakentaminen on viety loppuun asti ja tyyli pidetty yhtenäisenä! 8)

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 10:03
Kirjoittaja KJS
Kokonaisuutena nätti Calibra. Pari juttua tosin tekisin erilailla. Takavalot olisin antanut olla orggikset ja pakoputki kaipaisi ulostuloa samalle kohtaa myös auton toiselle puolelle. Yleensä en noista tuplaputkista innostu, mutta tuohon se kyllä sopisi.

Milläs tekniikalla Calibra on?

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 10:13
Kirjoittaja 24valve
Takaturboista löytyy mukava esimerkki vaikkapa täältä.

Lähetetty: 17 Maalis 2007, 10:14
Kirjoittaja >>Kaitsu
Räntäsateessa suoritin äsken pientä tuunausta omaan 156:een. Elkää polttako roviolla... :wink:

Hiustenkuivaajan avustuksella lähti sivuilta "Design Giugiaro" merkit ja takaa kontista "2.0" merkki, kun oli vähän kierossa. Takapäähän sai jäädä toistaiseksi 156 ja JTS merkit, ettei täysin unohdu millä sitä ajellaan.

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 16:46
Kirjoittaja Dobber
Kuva

Kuva

Lähetetty: 19 Maalis 2007, 18:03
Kirjoittaja nuhapumppu
Oleino kirjoitti:Hieno peli. Itse tykkään oikein paljon. Eihän tämä sama vaan ollut vuosi sitten American Car Showssa? Siellä oli joku samalla tavalla rajatulla maalauksella tehty Calibra. Silloin näytti olevan aika applaria maalipinta, mutta noissa kuvissa kiiltää jo ihan eri malliin. :) Niin, ja plussaa siitä että auton rakentaminen on viety loppuun asti ja tyyli pidetty yhtenäisenä! 8)
Joo, sama Calibra. ACS.ssä oli auto "keskeneräisenä" ns pohjamaalissa maalari ehti ruiskuttaa lopullisen pinnan vasta kuukausi näyttelyn jälkeen....

Siitä pakoputkesta, siellä on rosteripönttö alla, toi kuva oli vaan vanha, vaihdoin sen tilalle uudemman jossa on jo verkkokin paikallaan...
KJS kirjoitti:Kokonaisuutena nätti Calibra. Pari juttua tosin tekisin erilailla. Takavalot olisin antanut olla orggikset ja pakoputki kaipaisi ulostuloa samalle kohtaa myös auton toiselle puolelle. Yleensä en noista tuplaputkista innostu, mutta tuohon se kyllä sopisi.

Milläs tekniikalla Calibra on?
Kehtaako edes sanoa :oops: se ole ihan käyttöauto aluksi ja sellaiseksi hankittiin, 2,0 8v kone...

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 10:37
Kirjoittaja sami_r
nuhapumppu kirjoitti: Onhan se ooppeli :mrgreen: mutta itse tein ja säästin rahaa :wink:
Minusta tuon auton paras puoli on nimenomaan se, että se on ooppeli eikä esim Alfa.

Sori. Oli pakko. :twisted:

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 10:50
Kirjoittaja PabloNeruda
Laitetaanpas tämä kuva tännekin. Tosin Tampereella otin tuon olikohan nyt marraskuussa. Muuten tuota autoa ei oltu tuunattu kuin muutamalla lisämittarilla.

http://i13.photobucket.com/albums/a254/ ... tuning.jpg

On vähän heikko kuvanlaatu, kun kännykällä otettu, mutta eiköhän se idea tuosta selviä.

Lähetetty: 28 Maalis 2007, 12:17
Kirjoittaja Sleepperi
Mikähän vanne tuo on? Näyttää ainakin mun silmään aika hyvältä :)

Kuva

Kuva

Lähetetty: 28 Maalis 2007, 12:19
Kirjoittaja Cuore Sportivo
^^Nuo sämpylän kokoiset jarrulevyt ei kyllä näytä hyvältä. :wink:

Lähetetty: 28 Maalis 2007, 22:31
Kirjoittaja willez
Kuva

DTM ulostulot !!

Lähetetty: 28 Maalis 2007, 22:49
Kirjoittaja Sleepperi
Ulostulot ei ainakaan ahdista :mrgreen:

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 18:44
Kirjoittaja hagger16
Tämmöttisen joku väsännyt:

http://tinyurl.com/2ezjzt

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 19:45
Kirjoittaja Hepa
hagger16 kirjoitti:Tämmöttisen joku väsännyt:

http://tinyurl.com/2ezjzt
Teippifirman harjoittelija saanut palkkansa teippeinä? Sanoisin, että less is more.

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 20:12
Kirjoittaja hamppi
^^^Ottasin tarrat mutta itse auto sais jäähä kauppaan..
Entäs mikäs tämä on?
Kuva
1.6-litre 4cylinder engine that has an output of 220hp @ 8.300 rpm (!) and a maximum torque figure of 220Nm @ 6.800 rpm.

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 20:43
Kirjoittaja hagger16
^ Siinähän se on takavuosien suomalainenkin kestosuosikki. :wink:

Konehuone on vähintään mielenkiintoinen.

Kuva