Sivu 1/2
Alfa kasassa, R.I.P
Lähetetty: 11 Touko 2007, 21:20
Kirjoittaja Epezi
Niinkuin bongausketjussa jo lukee niin tänään viikonloppulomalle tullessa sain pakun perääni.
Tapaus kävi läntisellä ohitustiellä pirkkahallin kohdilla ruuhkassa. Jono pysähtyi äkisti, itse sain auton pysähtyyn noin kymmenen senttiä ennen törmäystä, takana tullut paku ei.
Vauhtia ei ollut paljoakaan mutta raskas paku karjapuskurilla sai pahaa jälkee aikaan, itselläni oli vielä jarrut pohjassa.
Alfa siis menee aivan selvästi lunastukseen, runko meni kasaan ja kattoonkin tuli vekki. Samaten takapalkki vääntyi hieman mutkalle. Puskuri, lokasuoja ja takapää on luonnollisesti kasassa. Täräyksen voimasta myös kuskin selkänoja vääntyi toiselta puolelta.
Kyydissä oli minun lisäksi kolme kaveria, pieniä niskasärkyjä on havaittavissa, voi olla että täytyy huomenna käydä terveysasemalla, jotta jää tieto akristoihin.
Auto hinattiin Deltan pihaan.
Elikkä tämmönen päätös oli kahden ja puolen vuoden uurastuksella ja kovalla työllä, unohtamatta suurta kiintymystä autoon.
Muutamat itkut on tirautettu... lepää rauhassa rakas auto.
http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=408
R.I.P
edit: lisätty äänestys
Lähetetty: 11 Touko 2007, 21:23
Kirjoittaja Hepa
Ikävä juttu. Onneksi se on loppujen lopuksi vaan peltiä, eikä ilmeisesti vakavampia henkilövahinkoja sattunut.
Muista sitten olla tiukkana vakuutustarkastajien kanssa, että saat kunnon korvauksen. Ei välttämättä kannata hyväksyä ensimmäistä tarjousta.
Lähetetty: 11 Touko 2007, 21:24
Kirjoittaja Rolle
Oli kyllä ikävä päätös tälle, etenkin ottaen huomioon autoon kohdistettua huolenpitoa.
Lähetetty: 11 Touko 2007, 21:45
Kirjoittaja >>Kaitsu
Pahoitteluni...
Täytyy kuitenkin muistaa että peltiä saa aina uutta, mutta ihmishenkiä ei. Eli onneksi tässä kärsittiin vain materiaalivahinkoja. Paska juttu silti...
Lähetetty: 11 Touko 2007, 21:50
Kirjoittaja Herra Salo
Osanottomme!
Hyvä kuitenkin jottei tullut suurempia henkilövahinkoja. Uutta Alfaa suunnittelemaan vaan kunhan suurin ketutus menee ohi.
Lähetetty: 11 Touko 2007, 21:53
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Johan tässä meinaa tulla itku itsellekin, ikävä juttu.
Pääasia kuitenkin, ettei Epezin lähiomainen joutunut tätä threadia avaamaan.
Lähetetty: 11 Touko 2007, 22:01
Kirjoittaja Epezi
Tottakai se on tärkeintä että ei henkilövahinkoja tullut, mutta se ei kuitenkaan tällä hetkellä kauheasti lohduta.
Uutta autoa joudutaankin sitten odottamaan kauan. Korvaussummalla ei ihmeitä tehdä, ja päivärahoista ei paljoa irtoa.
Saa nähdä saako yöllä unta.
Lähetetty: 11 Touko 2007, 22:10
Kirjoittaja KJS
Juu se on ilmanmuuta pääasia, että ihmiset on ehjiä, mutta kun on seurannut Epezin työpanosta autoa kohtaan ja nähnyt, miten hienossa kunnossa auto on, niin ikävältä tuntuu. Hyväkuntoisia kuusnepoja kun ei muutenkaan kasva joka oksalla.
Lähetetty: 11 Touko 2007, 22:16
Kirjoittaja TommiS
No voi ny hevoisen perse.
Kaikki hengissä kuitenkin! Tähän yksilöön kohdistettua antaumuksellista kunnostustyötä on ollut ilo seurata foorumilla, näinkö sen nyt piti päättyä?
Lähetetty: 11 Touko 2007, 22:16
Kirjoittaja Alfissimo
Voihan paska! Kyllä siinä meni paljon työtä pilalle, ei voi kuin kuvitella Epezin fiiliksiä
.
Mitenkäs lunastuksen kanssa, silloinhan ne vie auton kokonaan pois. Kuinkahan iso ero olisi, jos auton jättäisikin itselle, silloinhan siitä voisi hyödyntää uusia/kunnostettuja/ehjiä osia mahdolliseen seuraajaan taikka myyntiin.
Onneksi ei kuitenkaan käynyt pahemmin, ainekset olivat olemassa...
Lähetetty: 11 Touko 2007, 23:02
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Pahoittelut täältäkin. Käykää kaikki joka tapauksessa lääkärissä ja vaivoja ei kannata vähätellä.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 00:15
Kirjoittaja TestarosaFinland
SAATANA!
Ne vakuutussedät ovat paska kansa, varsinkin jos Pohjola on pelissä. Yritä saada kerta korvauksen niin ainakin saat pitää auton itsellesi. Mutta ihan paska homma on tapahtunut! Onneksi 164 on sen verran turvallinen peli, ettei henkilövahinkoja tullut. Sinä pelastit kuusnepan ja se pelasti sinua...
Eikö muuten ne karja raudat ovat kielettyjä EU:ssa?
Lähetetty: 12 Touko 2007, 00:57
Kirjoittaja Oleino
On kyllä suuri harmi kun näin rakkaudella rakennettu auto menee rusinaksi.
Kannattaa neuvotella vahinkotarkastajan kanssa, kaverille tarjottiin riesasta aikoinaan vastaavassa tilanteessa muistaakseni 900e, mutta sai neuvoteltua hinnan lähes 1300e ja pidettyä vielä auton itsellään. Kaiva kaikki mahdolliset kuitit mitä autoon on tehty ja näytä vahinkotarkastajalle. Niillä saa auton hintaa hinattua ylöspäin ja sitäkautta lievitettyä tuskaa.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 01:05
Kirjoittaja Otsosmi
Tollanen kyllä vituttaa armottomasti. Itellä meni loisto 75 ts lunariin pari vuotta sitten ja pakukuski kenen vika oli niin siinä vaan nauro partaansa. Vakuutus setä sano korvauksummaksi 500e, mutta onneks puhumalla päästiin 2900e korvaukseen. Eli tuo korvauspuoli on kyllä aika pitkälti yleensä kiinni tuurista, että millanen kaveri sitä autoa arvioi. Henkisiä haavoja vaan harvoin rahalla pystyy korvaamaan...
Lähetetty: 12 Touko 2007, 06:55
Kirjoittaja KJS
TestarosaFinland kirjoitti:Eikö muuten ne karja raudat ovat kielettyjä EU:ssa?
No tämäkin on ihan yhtä älytön, kuin kaikki muutkin lakipykälät Suomessa, eli jotakin tiettyä vuotta ennen rekisteröidyissä autoissa se saa olla, mutta uudemmissa ei. Esim. aikanaan työnantajalla oli -98 mallin Transporter, jossa karjarauta oli ihan laillisesti, mutta -00 malliin sitä ei enää saanut laittaa, vaikka auto oli ihan samanlainen.
Mutta back to topic. Täällä palstallahan on loistava kunnossapitopäiväkirja, josta selviää, kuinka paljon työtä autoon on upotettu. Olisi hyvä jos se saisi vakuutustarkastajalle.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 10:49
Kirjoittaja hamppi
Voih. Joskus kyydissä olleena en voinut uskoa niitä kilometrimääriä ja vuosimallia kun niistä aikoinaan kysyin. Saihan se melkosta runtua radalla, mutta kyllä se sen kestikin niinkuin urheiluauton kuuluukin. Siltikin mieleeni jäänyt huoletonta & kevyttä menoa ja takuulla priima kunnossa pidetty yks-kuus-nelonen.
Tosiaan niinkuin KJS totesi, niin kaikki dokumentaatiot, kuitit, kuvat päiväkirjaa myöten vakuutusyhtiön katseltavaksi, niin luulisi heidänkin ymmärtävän ettei tässä mikään peltoauto ollut kyseessä.
Tsemppiä Harri!
Lähetetty: 12 Touko 2007, 11:06
Kirjoittaja MrKirby
No voihan... pahoitteluni. Minäkin olen ko. nepan "tavannut" ja radallakin sen kanssa kisaillut. Todella harmi, että hyvä yksilö menee romuksi.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 11:22
Kirjoittaja Wolffis
KJS kirjoitti:TestarosaFinland kirjoitti:Eikö muuten ne karja raudat ovat kielettyjä EU:ssa?
No tämäkin on ihan yhtä älytön, kuin kaikki muutkin lakipykälät Suomessa, eli jotakin tiettyä vuotta ennen rekisteröidyissä autoissa se saa olla, mutta uudemmissa ei. Esim. aikanaan työnantajalla oli -98 mallin Transporter, jossa karjarauta oli ihan laillisesti, mutta -00 malliin sitä ei enää saanut laittaa, vaikka auto oli ihan samanlain.
Käsittääkseni uudempiinkin saa nykyisin saman karjaraudan, mutta se tulee "valoraudaksi" eli vissiinkin ésim. sumarit laittamalla se rauta saa olla... Huom! ei ole varmaa tietoa!!!
Lähetetty: 12 Touko 2007, 11:31
Kirjoittaja GiuliaSuper
^
Muistaakseni ei saa vaan olla kunnolla hitsattuna/pultaatuna runkoon, vaan pitää olla kevyt asennus. Tällaista olen kuullut, jos olen väärässä niin oikaiskaa.
Pahoitteluni myös omalta osalta Epezin auton kohtaloa. Aikoinaan kun ajettiin sprintillä poroa päin, niin tulin auton puolesta surulliseksi (ikä 6v).
Lähetetty: 12 Touko 2007, 11:34
Kirjoittaja gYdEbUh
Kyllä sillä korvaussummalla mielivarusteilla ym. olevan satakuutos 'projektin' saat
Mulla meni -90 siisti 164 lunariin parkissa -05, mutta sai olla tyytyväinen korvaussummaan, vaikkakin minun tapauksessa auton 'raato' arvioitiin sen verran arvokkaaksi etten sitä itselle jättänyt. Tänä loppuvuonna olisi tarkoitus palata lempiauton sfääriin
Lähetetty: 12 Touko 2007, 13:26
Kirjoittaja Ciancarlo
Edellisiä kirjoittajia peesaten; syväosanottoni ja hyvä ettei tullut ainakaan pahempia henkilövahinkoja.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 13:42
Kirjoittaja KJS
Tuosta karjaraudasta vielä. Sellaista ei enää uudempiin pakettiautoihin saa laittaa. Tuo kevyempi versio on nimeltään valoteline ja sen ylin putki saa olla korkeintaan auton omien valojen alareunan tasalla.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 13:53
Kirjoittaja jiiässä
Syvä osanottoni, tiedän tunteesi tarkalleen yhden 164:en romuttaneena ilman omaa syytä...
Rautaan ei saisi rakastua..
Lähetetty: 12 Touko 2007, 14:26
Kirjoittaja Carlos
Lähetetty: 12 Touko 2007, 15:43
Kirjoittaja Epezi
Kiitoksia osanotoista.
Pahimmasta järkytyksestä on jo selvitty... Kavereiltakin tuli tieto että niskasäryt ovat häipyneet yön aikana.
Nyt sitten pitää alkaa jo suunnittelemaan jatkotoimenpiteitä. Tulen jossain vaiheessa tekemään "listan" siitä mikä tuo auto on, ja toivon että saisin myös täältä apua arvon määrittämiseen, tämä helpottaisi sitten taistelussa vakuutustarkastajan kanssa.
Mitäs olette mieltä ajatuksesta että pyytäisin jommalta kummalta clubilta vapaamuotoista kirjettä, jossa lukisi jotain 164:sta, niitten määrästä, arvosta ja yleiskunnosta suomessa? Jos siitä saisi vakuutusmies kuvan että tuon ikäisiä, ajettuja ja kuntoisia kuusnepoja ei suomessa juuri ole.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 15:49
Kirjoittaja TestarosaFinland
^
Ongelma muodostuu siitä että varsinkin 87 vm. kuusnepalla ei arvoa juuri ole
MUTTA kun autoon oli investoitu huima määrä rahaa tilanne on tietenkin toinen. niin kuin täällä on kirjoitettu niin yrittää kaivata kaikki mahdolliset kuitit. Koko summan et tietenkaan saat takaisin, mutta ainakin osa. Koska muuten valitettavasti setä myöntää "bensa" rahat
EDIT: Minun tietääkseni NIIN hyvä kuntoista vanha kopaista 164:sta suomessa ei ole...
Lähetetty: 12 Touko 2007, 17:11
Kirjoittaja WLD@HRT
Kyllä tällänen aina repii kun kuulee rakkaudella pidetyn alfan romuttumisesta. Varsinkin kun tapahtuu ilman omaa syytä. Paljonko saat siitä rahallista korvausta ei riipu siitä paljon siihen on laitettu rahaa vaan siitä paljon siitä olisi olisi saatu rahaa ennen vahinkoa. Tietäen 164:n hintahaitarin niin varmasti kova vääntö on tulossa. Valokuvat ja dokumentit auttaa kuitenkin.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 19:48
Kirjoittaja GAMMA500
KJS kirjoitti: Hyväkuntoisia kuusnepoja kun ei muutenkaan kasva joka oksalla.
Ei, ne on mullakin puidenoksien alla
Mutta Epezille osanotot kyllä tapahtuneen johdosta.
Kannattaa muuten lähteä siitä että aiot korjata auton, älä ehdottele lunastusta itse. Jossain vaiheessa vääntöä käy nimittäin niin että saat autosta vain parisataa enemmän lunastettaessa kuin kertakorvauksena, silloin alkaa olemaan jo hyväksyttävä tarjous. Lunastaahan sun autoa ei väkisin voida joten kannattaa olla vaativa itse tiettyyn pisteeseen asti. Ja tietenkään ei kannata vittuilla vaan olla asiallinen mutta jämpti ja perustella vaatimukset hyvin.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 20:03
Kirjoittaja gYdEbUh
GAMMA500 kirjoitti:KJS kirjoitti: Hyväkuntoisia kuusnepoja kun ei muutenkaan kasva joka oksalla.
Ei, ne on mullakin puidenoksien alla
Mutta Epezille osanotot kyllä tapahtuneen johdosta.
Kannattaa muuten lähteä siitä että aiot korjata auton, älä ehdottele lunastusta itse. Jossain vaiheessa vääntöä käy nimittäin niin että saat autosta vain parisataa enemmän lunastettaessa kuin kertakorvauksena, silloin alkaa olemaan jo hyväksyttävä tarjous. Lunastaahan sun autoa ei väkisin voida joten kannattaa olla vaativa itse tiettyyn pisteeseen asti. Ja tietenkään ei kannata vittuilla vaan olla asiallinen mutta jämpti ja perustella vaatimukset hyvin.
Omaan tapaukseeni lisäten, vakuutusukko arvio mun 164 mällin jälkeen vielä noin 2400e arvoiseksi, kun olin siitä 6kk aiemmin maksanut reilu 3000e..
Toinen takaovi sisässä, saman puolen takaposki kanssa reippaasti sisässä ja toisen puolen poskessa jonkin verran oiottavaa, puskurissa fiksaamista ja takamppu halki. Suurimmat nimetäkseni. Tästä syystä tosiaan päädyin lunastukseen heh.
Lähetetty: 12 Touko 2007, 20:12
Kirjoittaja GAMMA500
Nimenomaan noinhan sen pitääkin mennä, ei arvoa määritellä kolarin jälkeisen ulkomuodon perusteella
Lähetetty: 12 Touko 2007, 22:18
Kirjoittaja Wile E. Coyote
Surullista!
Onnea uuden etsintään
Lähetetty: 13 Touko 2007, 07:38
Kirjoittaja HarZa
ja jos rupee ahdistamaan toi korvaus summa niin jokapojalla on rikkinäinen vanha kommu (9210i) se kun on sattunut olemaan keskikonsolissa ja hajonnut kolarissa niin voi piru... ainakin itse sain 200 tommosesta puhelimesta...
sekin on ihme homma että miks saa saman tai jopa paremman korvauksen kun ottaa vanhan varaosiksi.. ja luulempa että ei yritä edes lunastaa ei ainakaan mulla oikeen halunnut siitä keskustella kun on erikoinen auto..
huh olipas sekavaa tekstiä..
Lähetetty: 14 Touko 2007, 08:26
Kirjoittaja Gasolina
Osanottoni. Pelasta ainakin se Nardi, jos luovut autosta.
Lähetetty: 14 Touko 2007, 08:31
Kirjoittaja Laku
Osanottoni Epezille ja sitten katse suoraan eteenpäin ja mars mars.
Lähetetty: 14 Touko 2007, 09:21
Kirjoittaja Alfonso
Voi perse..yksi hieno Alfa vähemmän..osaanottoni
Lähetetty: 14 Touko 2007, 10:02
Kirjoittaja piesuli
Kyllähän se *ituttaa varsinki kun ei ollut edes oma syy.. osanottoni..
Lähetetty: 14 Touko 2007, 20:54
Kirjoittaja Campari
No voihan rucola! Onneksi säilyitte vammoitta. Tuo Pirkkalan ohitustie on nyt korjausten aikaan kyllä varsinainen hermorata, joka viikko sattuu ja tapahtuu. Onneksi on sentään valoisaa, talvella se oli vielä pahempi.
Toivottavasti tulee pian kuntoon, kuten myös autoasiasi ! Niin, ja muistakaa muutkin tuolla tiellä ne turvavälit, siellä liikkuu vaikka mitä työvempelettä yllättäen.
-cr
Lähetetty: 14 Touko 2007, 21:02
Kirjoittaja liekki
KJS kirjoitti:Mutta back to topic. Täällä palstallahan on loistava kunnossapitopäiväkirja, josta selviää, kuinka paljon työtä autoon on upotettu. Olisi hyvä jos se saisi vakuutustarkastajalle.
Juu. Ehdottomasti printtaat kaiken ulos täältä mitä olet 164:n liittyen kirjoitellut. Huolloista siis.
Siinähän sitä on vahinkotarkastajalla lukemista ja jotain mihin voi pohjata arviotaan.
Ja Epezille osanoto. Tiedän kyllä tunteen, eihän siitä ole kuin reilu puoli vuotta kun sama kävi omalle kohdalle.
Lähetetty: 14 Touko 2007, 21:57
Kirjoittaja mutt
Sen verran paljon on noita omia tullut hierottua (tai tässä vaiheessa vasta tuota Themaa), että osaan kuvitella tunteen. Tavallaan oikeastaan osaakin, kun toissa talvena oli Thema kuskattu muka väärinpysäköitynä Tattikselle, ja alkuun oli oletuksena liimanhaistajien tekemä keikka, ja sen myötä erinäisiä arvailuja auton kunnosta siinä vaiheessa, kunnes se löytyy. No, sen sai lopulta maksamatta takaisin, kun olihan siellä iso pysäköintilupa keskellä tuulilasia. Luonnollisesti laskutin jokaisen laskutettavissa olevan sentin aiheutuneista kustannuksista Helsingin kaupungilta, ei nekään mitään armoa toisinpäin antaisi.
Epezin kannattanee ottaa kertakorvaus ja auto itselle, ja sitten vaan etsimään Alfaa seuraavaa...
Lähetetty: 14 Touko 2007, 22:02
Kirjoittaja 90
samaa mieltä, kertakorvaus ja auto itselle, onpahan ainakin osien suhteen sitten omavaraisuusaste melko korkealla jos vaikka sattuisi ilmaantumaan saman mallinen alfa pihaan..
Lähetetty: 15 Touko 2007, 17:49
Kirjoittaja Mokoma
Osanotto myös täältä.
yksi 164 vähemmän kiertämässä suomea
Lähetetty: 15 Touko 2007, 18:23
Kirjoittaja luigster
Suuri osaanotto täältäkin.
Itse jos vetäis lunariin niin kestäis paremmin mutta se että joku tulee päälle....
Lähetetty: 15 Touko 2007, 20:40
Kirjoittaja TestarosaFinland
Tänään kävin tre:n teltassa ja saman tien kävin katsomassa Epezin 164:n. Prkl kun siellä on niin lievä vahinko, mutta kun vanhasta autosta puhutaan niin riittä myös sellainen pieni juttu, jotta koko runko vääntyy päin helvettia
Kyllä oli siisti peli...
Lähetetty: 16 Touko 2007, 09:25
Kirjoittaja Andros
No voihan sun... Harmi että näin kävi Epezi. Nyt sitten vain sitä himoitsemaasi GTV:ttä ettimään
Lähetetty: 17 Touko 2007, 14:35
Kirjoittaja Epezi
Runoilen juuri vahinkotarkastajalle (josta ei tosin ole vielä mitään kuulunut) romaania autosta.
Lisäsin äänestyksen, jotta saisin jonkinlaisen käsityksen minkälaisia summia minulla olisi mahdollisuus vaatia.
Tässä pää-asiat autosta:
164 TS -89
ajettu 340tkm
Entinen Alfa-korjaajan auto, pidetty loistavaa huolta
moottorissa ei sivuääniä, tehot tallella, mahdollisista remonteista liittyen koneeseen ei ole tietoa.
Maalattu kolmevuotta sitten ja vuosi sitten, maalipinta loistavassa kunnossa, ei ole koskaan harjapesty.
Ruostevauriot miltei kokonaan korjattu, vähäistä ruostetta siellä sun täällä, pohja kunnossa.
Eibachin madallusjouset
Etupään kaikki puslat vaihdettu noin puolitoista vuotta sitten.
Takapalkki ja kaikki tukivarret kunnostettu puolivuotta sitten.
Takapäähän vaihdettu joka paikkaan polyuretaanipuslat.
Etuvalot vaihdettu superin valoihin.
15" Alumiini vanteet, pulverimaalattu puolitoista vuotta sitten
CSC:n takapönttö
Nardin jalopuuratti
Kangasmatot
MP3-soitin
Alfatech 200bb hälytin
sisusta kunnossa (niinkuin 164:n kangassisustat yleensä), kuskinpenkki hieman kulahtanut.
Yleisesti kaikki toimii, pikkuvikoja muutamia.
Laittakaas hatusta jonkinlaista arviota, kiitos!
Lähetetty: 17 Touko 2007, 15:45
Kirjoittaja Hepa
Kannattaa koittaa ottaa se kertakorvaus ja pitää auto. Luultavasti saat sillä korvaussummalla hyvän laitteen. Luultavasti meinaan kertakorvauksen ja lunastushinnan ero on lähinnä kosmeettinen.
Lähetetty: 17 Touko 2007, 15:53
Kirjoittaja Epezi
Katsotaan nyt mitä tapoja ja korvauksia tarkastaja ehdottelee. Käteistä täytyy kuitenkin saada sen verta että saa pätevän kulkineen hankittua, muuta rahaa kun ei ole yhtään.
Kyllähän tuosta vanhasta saisi paljon hyviä osia, säilytyspaikka vaan tuppaa tuottamaan ongelmia.
Katsotaan nyt kunhan tarkastajasta jotain kuuluisi.
Aika paljon tuntuu arviot heittelevän, tosin eihän tuo kumma ole, vaikeahan tuollaista on arvioida. Täsemmyksenä vielä, että tarkoitan arvoa kun auto oli vielä ehjä
Lähetetty: 17 Touko 2007, 17:03
Kirjoittaja 90
no sinuna jättäisin alumiinivanteet, soittimet ymv.. pois tuosta listasta sillä vahinkotarkastaja ei noille laske juurikaan mitään arvoa, luulen että sama raha irtoaa ilman noitakin...
Lähetetty: 17 Touko 2007, 17:12
Kirjoittaja Silvio
Tietysti tärkeintä ettei henkilövahinkoja tullu,edellisistä poikettava sen verran että ainakaan mulle se (omani siis) ei todellakaan ole pelkkää peltiä,vaan perheenjäsen. Esim. stereoitten pöllimisen ikkunat rikkomalla koen raiskaukseksi..!! Kerran kävi niin,tosin auto ei ollu sillon kovin kummonen,mutta toisen omaisuuteen kajoaminen kävi pahasti tunnolle. Tekijä oli 17-vuotias paikallinen,muutama kuukausi sen jälkeen oli tosin kuollut,en tiedä oliko omasta kädestä vai miten,mutta kummiski...
Lähetetty: 17 Touko 2007, 20:04
Kirjoittaja Epezi
Nyt sain valmiiksi eepoksen. Vajaa 20 sivua jorinaa, kuvia ja "päiväkirjaa". Lisäksi kasa kuitteja.
Aika paljon sellasia asioita sinne tuli että ei ne yksittäisinä asioina arvoa nosta, mutta toivon että ne kertoo siitä kuinka autosta on pidetty huolta.