Kiva Escortti

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Kiva Escortti

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

mistähän fordista tuo motti on lähtöisin?

näyttää melkoisesti uudelta zeteciltä..

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

ford escort mk2 turbotetulla 900cc fireblade RR koneella :shock: :mrgreen:
Viimeksi muokannut 155TS, 23 Loka 2003, 03:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no juu erehdyinpäs melkoisesti...
hondan motti ja vielä moottoripyörästä... :-D

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

volisee välikoppa kyllä tosi makeesti... :-D

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

155TS kirjoitti:ford escort mk2 turbotetulla 900cc fireblade RR koneella :shock: :mrgreen:
No joo, sitten ymmärtää katsomansa. Ihmettelin tuossa juuri moottorin luonnetta ja käyntiääntä, ettei kyllä voortilta vaikuta. Moottorin saaminen noin taakse oli kans erikoisen oloinen. "Jännästi" parkuu.

Täytyypä lähteä etsiin lisää tietoa, että miten esim. voimansiirto on ratkaistu...
Kuva

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Uhhuh :shock:

Ihan kuin audio ja video eivät olisi samasta laitteesta. Oliko tuolle mitään suoritusarvoja missään? Padasta voisi kai odottaa sellaiset 250 käyttökelpoista hepokattia? Voipi kyllä olla "hiukan" ylävireinen.
- Epäkelpokeräilijä -

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Uhhuh :shock:

Ihan kuin audio ja video eivät olisi samasta laitteesta. Oliko tuolle mitään suoritusarvoja missään? Padasta voisi kai odottaa sellaiset 250 käyttökelpoista hepokattia? Voipi kyllä olla "hiukan" ylävireinen.
Tihrusta tästä: http://www.situne.no/bilder/escort_rr/s ... CN1662.JPG

Jotain 2:lla alkavaa n. 11500rpm tuntumassa. Siltä se ainakin mun silmille näyttää. :silly:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

GAMMA500 kirjoitti:Jotain 2:lla alkavaa n. 11500rpm tuntumassa. Siltä se ainakin mun silmille näyttää. :silly:
Mun silmät sanoo 200 tasan vaikkei tää läppärinäyttö mikään loistava ole :roll:

En sitten tiedä onko tuo 0.5 ahdoilla, 0.9 kuulemma nostetaan..

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

olipas siinä voorttimainen kröhähtely :lol: ei muuta kommentoitavaa...tai no kyllä ton paskaringin tekee suppeemmaks alfalla :wink:

Vastaa Viestiin