Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
155TS
Viestit: 781 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja 155TS » 23 Loka 2003, 03:33
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 23 Loka 2003, 03:35
mistähän fordista tuo motti on lähtöisin?
näyttää melkoisesti uudelta zeteciltä..
155TS
Viestit: 781 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja 155TS » 23 Loka 2003, 03:37
ford escort mk2 turbotetulla 900cc fireblade RR koneella
Viimeksi muokannut
155TS , 23 Loka 2003, 03:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 23 Loka 2003, 03:37
no juu erehdyinpäs melkoisesti...
hondan motti ja vielä moottoripyörästä...
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 23 Loka 2003, 03:39
volisee välikoppa kyllä tosi makeesti...
R@gdoll
Viestit: 322 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu
Viesti
Kirjoittaja R@gdoll » 23 Loka 2003, 03:43
155TS kirjoitti: ford escort mk2 turbotetulla 900cc fireblade RR koneella
No joo, sitten ymmärtää katsomansa. Ihmettelin tuossa juuri moottorin luonnetta ja käyntiääntä, ettei kyllä voortilta vaikuta. Moottorin saaminen noin taakse oli kans erikoisen oloinen. "Jännästi" parkuu.
Täytyypä lähteä etsiin lisää tietoa, että miten esim. voimansiirto on ratkaistu...
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 23 Loka 2003, 04:39
Uhhuh
Ihan kuin audio ja video eivät olisi samasta laitteesta. Oliko tuolle mitään suoritusarvoja missään? Padasta voisi kai odottaa sellaiset 250 käyttökelpoista hepokattia? Voipi kyllä olla "hiukan" ylävireinen.
- Epäkelpokeräilijä -
GAMMA500
Viestit: 2222 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38
Viesti
Kirjoittaja GAMMA500 » 23 Loka 2003, 06:34
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Uhhuh
Ihan kuin audio ja video eivät olisi samasta laitteesta. Oliko tuolle mitään suoritusarvoja missään? Padasta voisi kai odottaa sellaiset 250 käyttökelpoista hepokattia? Voipi kyllä olla "hiukan" ylävireinen.
Tihrusta tästä:
http://www.situne.no/bilder/escort_rr/s ... CN1662.JPG
Jotain 2:lla alkavaa n. 11500rpm tuntumassa. Siltä se ainakin mun silmille näyttää.
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 23 Loka 2003, 07:08
GAMMA500 kirjoitti: Jotain 2:lla alkavaa n. 11500rpm tuntumassa. Siltä se ainakin mun silmille näyttää.
Mun silmät sanoo 200 tasan vaikkei tää läppärinäyttö mikään loistava ole
En sitten tiedä onko tuo 0.5 ahdoilla, 0.9 kuulemma nostetaan..
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 23 Loka 2003, 07:21
olipas siinä voorttimainen kröhähtely
ei muuta kommentoitavaa...tai no kyllä ton paskaringin tekee suppeemmaks alfalla