Sivu 1/2
Tuning ei sovi Alfa Romeoon
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 01:04
Kirjoittaja Jarama
Otsikko kertoo kaiken. Mielestäni Alfa Romeon tuunaus ei kunnioita merkin historiaa/tulevaisuutta. Siihen on muut merkit luotu mutta ei Italian helmi. Kun Alfa Romeo vanhenee sitä arvostetaan sitä enemmän mitä paremmin se on säilytetty alkuperäisenä, näin ainakin itse ajattelen. Olisi hienoa joskus ostaa alkuperäinen Alfa Romeo GTV6, kauneimpia koskaan tehtyjä autoja.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 03:37
Kirjoittaja PSS
Samaa mieltä. Oma Alfani on tasapainoisen kaunis ilman mitään madalluksia ja helmoja. Kääntää katseita joka päivä. Ei tulisi mieleenkään pistää esim spoileria!
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 07:19
Kirjoittaja alfa164
Kukin tyylillään mutta miten alkuperäisyyden kannattajat suhtautuvat ,jos varustelistasta on ruksittu suurimmat vanteet ja muut bling bling tuotteet

Eli pitääkö alfan olla karvalakkikuosissa ulkoisesti?Ei sitten mitään herneitä,vaan asiallista keskustelua

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 07:29
Kirjoittaja KJS
Ex-156:ssani oli kaikenlaista ylimääräistä lasikuitua liimattuna, mutta sellaista en enää ottaisi / rakentaisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ei Alfaakaan tarvitse ihan vakiokuosissa pitää, mutta ehkä pitäisin muutokset pääasiassa alusta- , vanne- ja tekniikkapuolella. 147:aan laitettiin orkkis GTA-spoileri.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 07:31
Kirjoittaja Dobber
Pientä laittoo vaatii vaan madallusta, isoa vannetta, leveää rengasta, helmat ja unohtamatta ärhäköittämistä.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 08:07
Kirjoittaja gtvaj
Eikös sitä GTV6 ole myyty zenderin sarjall jo "tehdas" asennettunakin, samoin kuin 75 on ollut paremmissa malleissa levikettä ym, aluvanteet saa tilattua tehtaalta, samoin alkuperäisen alustasarjan, sekin asennellaan ihan linjalla jo.
Orggistahan ne silloin ovat
Kyllä moni kakku kuorrutuksen kaipaa
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 09:04
Kirjoittaja Jarama
Lähinnä tarkoitin tällaista lasikuituviritelmää ja sisustan pilaamista kaiutinasennuksilla jne. Usein nämä autot siirtyvät seuraavalle tuning-kaverille joka tekee taas omat juttunsa autoon ja lopulta auto on siinä kunnossa että alkuperäinen idea "parantaa" autoa on muuttunut päinvastaiseksi.
Jossain keskustelussa oli linkkikin nettiauton punaiseen alfa 156:een joka oli tuunattu, ei paljon pahemmin voi enää autoa pilata.
Tehdasasennukset (sportpack yms.) ymmärrän täysin, ne on tehty todella hyvällä maulla ja parantavat vielä Alfa Romeon ennestään hyviä ominaisuuksia.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 10:24
Kirjoittaja Rasvis
Kaikki tehdasasennukset edustavat hyvää ja jälkiasennukset huonoa makua? Nämä jos mitkä ovat makuasioita, mutta kyllä minun mielestäni vaikkapa
Anthonin Sele on paljon onnistuneempi modaus kuin
164:n QV-helmat tai
kolmostyypin Spiderin kumilippa.
Jos jokin ei Alfaan sovi, se on ahdasmielisyys.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 10:57
Kirjoittaja Seiska5mma
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Kaikki tehdasasennukset edustavat hyvää ja jälkiasennukset huonoa makua? Nämä jos mitkä ovat makuasioita, mutta kyllä minun mielestäni vaikkapa
Anthonin Sele on paljon onnistuneempi modaus kuin
164:n QV-helmat.
uUUHHuh, mitkä amishelmat. Tsiisus!
Aikoinaan sai Saab 96-mallin tehtaan spoilereilla. Juttelin siitä 900-Cabrion muotoilijan kanssa. Hän vain katsoi maahan ja jotenkin puhalsi.
Mutta onneksi osaan jo ymmärtää. Pörssiyhtiöissä voi tapahtua mitä tahansa, kun lypsylehmiä etsitään. Kaatuu maidot ja kaikki.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 11:47
Kirjoittaja Hepa
Itse olen sitä mieltä, että huono tunig ei sovi mihinkään autoon ja hyvin ja tyylikkäästi tehty sopii myös Alfaan. Tietysti nämä on aina makuasioita, mutta itseä oksettaa viritelmät, jotka on tehty vaan muuttamisen ilosta ilman mitään ideaa ja joskus vielä ympätty kaikki mahdollinen siihen yhteen ja samaan kotteroon.
Itse tässä katselin emännän koristelemaa joulukuusta ja muistelin mielessäni sitä, kun lapsena piti aina saada kaikki koristeet mahtumaan samaan kuuseen. Ehkä tuo vaimon koristelema on kauniimpi nykyiseen makuuni ja sama idea pätee mielestäni tuunauksessakin. Jos jotain tehdään niin tehdään siitä sitten alkuperäistä parempi jossain suhteesa. Tietysti käyttötarkoituskin ratkaisee.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 12:17
Kirjoittaja Pasi
Mielestäni asialliset korisarjat vielä menee... mutta kyllä jokainen oikeasti nupissaan tietää missä se raja kulkee.
Kaikenmaailman liekkimaalaukset, tribalit ja chinese merkit eivät mielestäni kuulu autoihin ... paitsi ehkä liekit johonkin vanhoihin jenkki rodeihin
Esim, Sprintti (olikohan Zenderin) korisarjalla näyttää todella mahtavalta, vaikka ei alkuperäinen olekkaan.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 12:25
Kirjoittaja kumimuumi
Sellaisen kolme-tasoisen-alumiinijäljitelmä-siiven liimaaminen bertonen takaluukun päälle ei siis ole nätti vai??
Kyllä sitä kaikkea näkee, edelleenkin autoja rakennetaan omistajan maulla. Arviojat voivat ostaa oman aihionsa, saadaan sitten niitä katsella ja arvioida.
164 muodot joko ilman tai tolla helmasarjalla ovat sitä luokkaa, että ajaisin ennen vaikka korollalla..

..käyttiksenä kuitenkin 164, corollaa meille ei tule. Tosin escortti tuli.

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 12:48
Kirjoittaja Camber
Eikös tota mullakin olevaa takaspoikkaa ole saanu ihan tehtaan lisävarusteena? Mä ainakin pidän omastani tollasena enemmän kun vakiona, eikös se ole tärkeintä vaikka jotkut tiukkapipot ei MUN Alfasta pitäiskään kun on tuunattu? Eipä ainakaan ole tullu noin yleisesti muuta kun kehuja tosta.
Jokainen tyylillään sanon minä, mutta esim. se yks nettiauton/minunauto.com.n 156 on kyl ihan
hirvee, silleen ei kyl Alfaa sais raiskata

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 12:54
Kirjoittaja italia
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Jos jokin ei Alfaan sovi, se on ahdasmielisyys.
Sinäpäs sen sanoit... juuri näin!

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 15:50
Kirjoittaja hagger16
Mielestäni thyyning on parhaimmillaan silloin, kun maallikko tuttavasi luulee kymmenen vuotta vanhaa autoasi uudeksi ja sellaisenaan tehtaalta tulleeksi.
Tehdas joutuu tekemään usein kompromisseja auton tuotantoversiossa, joten toiset haluaa sitä hieman muokata omien vaatimusten mukaiseksi.
Sallittakoon se heille, koska eihän useimmat autot mitään uniikkikappaleita ole. Toisaalta on hyvä, että joku pakasta vedetty 156:en säilyy meidän ihailtavaksi 30 vuoden päästä.
Rasvikselta tulikin hyvät esimerkit tehtaan harhalaukauksista Arnan lisäksi.
Annetaan kuitenkin kaikkien kukkien kukkia..

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 17:41
Kirjoittaja Riccardo
Itse arvostan alkuperäisyyttä. Kaikki kulkupelini ovat alkuperäisessä kunnossa, kiiltäviksi hinkattuja.
Mielestäni esim. 166:seen spoilerit ja helmalevityshässäkät ovat suorastaan rikos. Eipä ole silmään sattunut nätimpää "tuunattua" Alfaa kuin tehtaan Marion jäljiltä.
Tämähän on vain minun mielipiteeni.

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 19:08
Kirjoittaja Silvio
Tuunausta on kahta eri lajia.. Customtyyppinen pelkistäminen päinvastoin korostaa auton linjoja.itsekkin olen sitä mieltä että lasikuiturakentelualustaksi on sama hommata ihan joku muu auto.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 19:16
Kirjoittaja Silvio
Tuon loistavan korimallin takia alkup.korkeus ja renkaat ovat kyllä lähinnä naurettavat,nimenomaan auton korilinjat huomioonottaen.
Lähetetty: 22 Joulu 2007, 20:36
Kirjoittaja Bisci
Tulee vaan mieleen vanha juttu kissajäniksestä, joka häpesi itseään - kissan ja jäniksen risteytystä. Pitkät korvat, kissan kirsu jäniksen takakoivet jne.
Mutta kun metsässä oli tullut vastaan lammaskoira, hirvikärpänen ja - pahin kaikista - everstiluutnantti, ei elämä kissajäniksenä tuntunutkaan enää niin kammottavalta.
Mitä tästä opimme:
http://www.autodoplnky.cz/picture/autom ... meo-01.jpg

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 22:05
Kirjoittaja Wile E. Coyote
Niin, jos katsoo Alfa 156 kirjasta (tai jostain muualta) piirroksia 156 synnystä niin kyllä se aika raju ilmestys on verrattuna tehtaalta rullanneisiin perusmalleihin. Rajumpi rengastus, ja madallus niin on ainakin Da Silvan näkemystä lähempänä kuin vakio. Tämä tuli esimerkkinä mieleen.
Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei se Alfa vielä niin harvinainen ole vaikka itseä välillä ahdistaakin kun livenä vielä näkee

Lähetetty: 23 Joulu 2007, 11:06
Kirjoittaja Satakuusnelonen
Olen samaa mieltä Silvion kanssa, kaikki mikä korostaa Alfan omaa muotoilua on ok. Jos autoa ei tunnista enään Alfaksi niin sama vaikka olisi olisi tehnyt 1,1l japskista. Yleisesti ottaen ihmetyttää kaikki spoileri viritykset, uber puskurit yms. jotka tuplaavat ilmanvastuksen.
PS:
http://www.centerlinealfa.com/cars/164s/index.html
Ei se 164:sen QV helma ihan totaalinen epäonnistuminen ole, vaikka omasta mielestä orginaali on paljon hienompi.
PPS: Minä pidän nelkun ulkonäöstä vaikka se on ehkä Alfaksi erittäin hillitty ja tavallinen muotoilultaan.
Lähetetty: 23 Joulu 2007, 19:23
Kirjoittaja MiNkO^^
jos se ei sovi alfa romeoon niin ei se sit sovi mihinkään muuhunkaan autoon/kulkuneuvoon....mut jokainen taplaa ja rustaa tyylillään
Lähetetty: 23 Joulu 2007, 20:17
Kirjoittaja Joksa
Bisci kirjoitti:Mutta kun metsässä oli tullut vastaan lammaskoira, hirvikärpänen ja - pahin kaikista - everstiluutnantti
Unohtamatta poliisikoiraa
Lähetetty: 23 Joulu 2007, 22:37
Kirjoittaja Mokoma
Satakuusnelonen kirjoitti:
PPS: Minä pidän nelkun ulkonäöstä vaikka se on ehkä Alfaksi erittäin hillitty ja tavallinen muotoilultaan.
Minä ainakin halusin auton jossa on paljon tilaa, tyyliä, urheilullisuutta, voimaa sekä auton jollaista ei tule vastaan joka marketin pihassa. Eikä mitään ihmeellistä tuning-puskuria. Luonnollinen valinta. 164. Enkä ole pettynyt.
Lähetetty: 23 Joulu 2007, 22:40
Kirjoittaja kumimuumi
^Miten voisitkaan...

... eikai siihen voikkaan, jos sillä ei saa(nut) ajaa...
p.s meidän neljäs 164, ja aivan takuulla VIIMEINEN. Kuten se edellinenkin..

Lähetetty: 24 Joulu 2007, 13:02
Kirjoittaja Jarama
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jos jokin ei Alfaan sovi, se on ahdasmielisyys.
Voipi sitten olla että olen ahdasmielinen, mutta en ainakaan ostaisi alfaa jossa ovipahvit täynnä kaiutinreikiä, tuning-puskurit lohkeilleet liiasta madalluksesta. Saman aikaisesti pohja on ruostunut puhki ja renkaat kuluvat epätasaisesti.
Forumin jäsenillä on monella paljon hienoja Alfoja joissa mm. listat on maalattu, vilkut vaihdettu kirkkaiksi ja laitettu hienot vanteet kevyen madalluksen kera. Nämä ovat tyylikkäitä.
On vaan tullut nähtyä joitakin hienoja autoja jotka ovat romutuskunnossa liiallisen tuningin takia.
Lähetetty: 24 Joulu 2007, 13:53
Kirjoittaja Alfieri
Makuja on monia ja oma makukin voi muuttua: ennen 156:n tuntui suorastaan vaativan helmoja, mutta nykyään korin plastiikka ja muotoilun ilmavuus miellyttää suoremmin nakuna.
164:n mittasuhteissa on jotakin hyvin onnistunutta ja ajatonta, etuilme isoine umpioineen on kyllä päässyt vähän vanhentumaan.
166 on yksi niitä autoja, joihin on äärimmäisen vaikea edes kuvitella mitään ulkoisia lisukkeita. Toinen mieleen tuleva on Maserati Quatroporte.
Sen sijaan esim. Porsche 911:n voi kuvitella ihan minkälaisena tahansa.
Lähetetty: 24 Joulu 2007, 14:55
Kirjoittaja alfa164
samaa mieltä alfierin kanssa.166 on erittäin hyvin onnistunut luomus,johon ei muuta tarvita,kuin komeat vanteet,alustasarjan ja ehkä näyttävän ulostulon perään.sekä tietenkin musta väri

.kaunis ja näyttävä auto,josta on vaikea päätellä auton ikää

Re: Tuning ei sovi Alfa Romeoon
Lähetetty: 24 Joulu 2007, 20:38
Kirjoittaja eltsu
Jarama kirjoitti:Mielestäni Alfa Romeon tuunaus ei kunnioita merkin historiaa/tulevaisuutta. Siihen on muut merkit luotu mutta ei Italian helmi. Kun Alfa Romeo vanhenee sitä arvostetaan sitä enemmän mitä paremmin se on säilytetty alkuperäisenä, näin ainakin itse ajattelen.
Mutta kuitenkin :
Jarama kirjoitti:Forumin jäsenillä on monella paljon hienoja Alfoja joissa mm. listat on maalattu, vilkut vaihdettu kirkkaiksi ja laitettu hienot vanteet kevyen madalluksen kera. Nämä ovat tyylikkäitä.
Eikös tuo threadin alussa mainittu tuuninki harrastus ole juurikin osien maalaamista korin väriin, vilkkujen ja valojen vaihtamista after market osiin, isojen pyörien laittamista ja madaltamista ?
Toki tuuninkia on monenlaista, mutta jos puhutaan että alkuperäinen on hieno niin sen on sitten oltava ALKUPERÄINEN eikä lievästi tuunattu alkuperäinen, muutoin se on tuunattu (olkoon vaikka kuinka vähän). Itselleni on ihan sama onko alfassa lepakon tai lokinsiivet, jokainen taaplaa tyylillään. Meikäläisen mielipide on kuitenkin se että tuuninki sopii ihan yhtä hyvin/huonosti niin alfaan kuin tojotaankin...

Lähetetty: 25 Joulu 2007, 11:13
Kirjoittaja Rasvis
Jarama kirjoitti:en ainakaan ostaisi alfaa jossa ovipahvit täynnä kaiutinreikiä, tuning-puskurit lohkeilleet liiasta madalluksesta. Saman aikaisesti pohja on ruostunut puhki ja renkaat kuluvat epätasaisesti.
Sittenhän meitä on kaksi. Ei sen puoleen, en erityisesti himoitse alkuperäiskuntoistakaan jota on ajettu liian vähillä öljyillä, kolhittu pyöränkulmat solmuun kanttikivissä, pesty viimeksi luovutushuollossa ja takapenkkiin klähmitty kattava valikoima ihmiselon jätöksiä.
Toisaalta, eipä myöskään kovasti harmita vaikka joku toinen hankkisi ja rakentaisi autonsa eri kriteereillä.
Missä vaiheessa muuten auton muutoksista tulee paha asia? Mikä seuraavista on hyväksyttävää ja mikä ei?
- moottorin virittäminen porttaamalla, nokka-akseleita vaihtamalla jne.
- moottorin ahtaminen
- moottorin ja muun tekniikan vaihtaminen saman mallisarjan autoon kuuluvaan tekniikkaan
- moottorin ja muun tekniikan vaihtaminen mallisarjaan kuulumattomaan, samanmerkkiseen tekniikkaan
- moottorin ja muun tekniikan vaihtaminen toisenmerkkiseen, esim Fiat-tekniikkaan
- pakoputkiston vaihto tarvikkeeseen "malli Motonet"
- pakoputkiston vaihto pörinäputkeen "malli Novitec / Ragazzon / Supersprint"
- tarvikeiskunvaimentimien, esim. KYB, asennus
- "parempien" tarvikeiskunvaimentimien, esim. Bilstein tai Koni, asennus
- tehtaan sport-jousien asennus
- toisenmerkkisten sport-jousien asennus
- coilovereiden asennus
- kallistuksenvakaajan vaihto tukevampaan
- Sportpackiin kuuluvien sivuhelmojen asennus
- ulkonäöltään Sportpackin helmoja vastaavien helmojen asennus
- toisenlaisten helmojen asennus
- tehdastilauksena saatavan ostoskärrynkahvamallisen takaspoilerin asennus
- pienen ja huomaamattoman tarviketakaspoilerin asennus
- tommisbilletin asennus
- vanteiden vaihto alkuperäisiin lisävarustevanteisiin
- vanteiden vaihto jonkun toisen Alfa-mallin vanteisiin
- vanteiden vaihto Alfa-vanteiden replicoihin
- vanteiden vaihto tarvikevanteisiin
jne.
(tästä kuuluu nyt tehdä johtopäätös "tyhmää hommaa tuollainen rajaaminen ja luokittelu)
Lähetetty: 25 Joulu 2007, 11:23
Kirjoittaja Camber
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:(tästä kuuluu nyt tehdä johtopäätös "tyhmää hommaa tuollainen rajaaminen ja luokittelu)
Veit jalat suustani

Lähetetty: 25 Joulu 2007, 11:50
Kirjoittaja KJS
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
- tommisbilletin asennus
Tuo pitäisi kriminalisoida, oli kyseessä mikä automerkki tahansa.
E: Jos nyt puhutaan siis tommisbilletin spoilereista, eikä säädettävistä nokkapyöristä.
Lähetetty: 25 Joulu 2007, 13:58
Kirjoittaja Jarama
Otsikko oli siis MINUN mielipiteeni. Niin ja autooni on vaihdettu kirkkaat sivuvilkut!!!! Eli tuningilla tarkoitin lähinnä SUUREMPIA tehtyjä muutoksia, sellaisia kuin gti-lehti on täynnä.
Enkä ole vetänyt tiukkaa rajaa...
Lähetetty: 25 Joulu 2007, 20:12
Kirjoittaja AutonAlfa
KJS kirjoitti:Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
- tommisbilletin asennus
Tuo pitäisi kriminalisoida, oli kyseessä mikä automerkki tahansa.
E: Jos nyt puhutaan siis tommisbilletin spoilereista, eikä säädettävistä nokkapyöristä.
Jaahas, jaahas !
Kumpaakin on ollut/ on käytössä, ei se laatu ainakaan huonoa ole
Jos sovitaan niin, että jokainen tekee omallaan mitä haluaa... ?
Minut kyllä voi laittaa linnaan ihan syystä, niin monta alfaa jo olen ehtinyt "tuhota".
Kriminalisoidaan samalla vapaavirtaus suodattimen asennukset sekä "viri"pakoputken päät ja takapöntöt.

Lähetetty: 26 Joulu 2007, 00:07
Kirjoittaja Jarama
Takapönttö rules!
Lähetetty: 26 Joulu 2007, 19:03
Kirjoittaja Rolle
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:(tästä kuuluu nyt tehdä johtopäätös
Olet insinööri?
Lähetetty: 26 Joulu 2007, 19:12
Kirjoittaja Rasvis
...jolla on liikaa aikaa.
Lähetetty: 26 Joulu 2007, 19:53
Kirjoittaja Gasolina
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
- Sportpackiin kuuluvien sivuhelmojen asennus
- ulkonäöltään Sportpackin helmoja vastaavien helmojen asennus
Minkä firman tuotteita noi Sportpack helmat muuten on?
Lähetetty: 26 Joulu 2007, 20:05
Kirjoittaja Rasvis
Jaa, eipä tullut kiskottua niitä autossa olleita helmoja irti. Mutta joku tarvikevalmistaja myi ihan samannäköisiä käikäleitä, olisiko ollut Lester?
Lähetetty: 26 Joulu 2007, 20:33
Kirjoittaja Gasolina
Hmm, joo nopeesti katsottuna Sportpack helma on Lesterin tekemä tai ainakin ihan samanlainen.
Lähetetty: 27 Joulu 2007, 10:33
Kirjoittaja mml
Gasolina kirjoitti:Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
- Sportpackiin kuuluvien sivuhelmojen asennus
- ulkonäöltään Sportpackin helmoja vastaavien helmojen asennus
Minkä firman tuotteita noi Sportpack helmat muuten on?
Valmistajia on kaksi. Novitec ja Lester. Eroa muodossa on vain nimeksi, Novitec on kuulemma hiukan kaarevampi. Isompi ero löytyy materiaalista ja hinnasta, Novitecit ovat lasikuitua ja maksavat enemmän, kun Lesterit taas ovat ABS muovia.
Ainakin jokin aika sitten Lestereitä myytiin slamitin nettikaupassa alehintaan, olisiko ollu 129€
Lähetetty: 27 Joulu 2007, 11:38
Kirjoittaja Sleepperi
Onko tuo nyt tuningia vai ei? Hyvältä näyttää, omasta mielestäni paljon alkuperäistä paremmalta

tuolta löytyy paljon kuvia muistakin "tuunatuista" alfoista..
http://profile.imageshack.us/user/rashi ... 057ai6.jpg
Lähetetty: 27 Joulu 2007, 12:42
Kirjoittaja hamppi
mml kirjoitti:Valmistajia on kaksi. Novitec ja Lester. Eroa muodossa on vain nimeksi, Novitec on kuulemma hiukan kaarevampi.
Ja vielä lisäksi Lesterin tekeleissä helma yltää suojaamaan lokareita.
Pitääpä seuraavilla ratapäivillä vertailla tuota kaarevuutta.
Lähetetty: 27 Joulu 2007, 20:50
Kirjoittaja Ärräpää
Sleepperin linkissä ollut gtv näytti varsin hyvältä.

Jotenkin tuo takalippa sopii tuohon hienosti.

Lähetetty: 27 Joulu 2007, 21:08
Kirjoittaja Gasolina
^Jep ja BBS ch:t on yhdet hienoimmista vanteista.
Lähetetty: 04 Tammi 2008, 15:54
Kirjoittaja Ollie
Myynnissä mobile.de

Lähetetty: 04 Tammi 2008, 16:57
Kirjoittaja Ärräpää
Aivan uskomaton! Ruma...
Lähetetty: 04 Tammi 2008, 18:21
Kirjoittaja tonba
^^Miksi?

Lähetetty: 04 Tammi 2008, 18:48
Kirjoittaja Silvio
Menee lievästi ot,mutta voisko joku valaista mikä idea noissa halkaistavissa vanteissa on? Miksi vanteet pitää saada puoliksi? Ovat vielä 1 osaisia kalliimmat,eivätkä pidä kuulemma ilmaakaan eka avauksen jälkeen...
Lähetetty: 04 Tammi 2008, 19:09
Kirjoittaja mattijus
Silvio kirjoitti:Menee lievästi ot,mutta voisko joku valaista mikä idea noissa halkaistavissa vanteissa on? Miksi vanteet pitää saada puoliksi? Ovat vielä 1 osaisia kalliimmat,eivätkä pidä kuulemma ilmaakaan eka avauksen jälkeen...
Jos ei huuli riitä niin sitä voi laittaa lisää.
http://www.reifen-felgen-grunenberg.de/ ... 17zoll.jpg