kilpien peittäminen kuvissa
Valvoja: Moderators
- alfa164
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
kilpien peittäminen kuvissa
Moni tuntuu peittävän auton kilvet kuvista.Miksi? Sitten ymmärrän jos autossa on huippuhifit tai kaara harvinainen/huippukallis,mutten muuten.Parkkipaikat on täynnä autoja,jossa on kilvet paikoillaan .Tälläinen tuli vaan mieleen näin Sunnuntai aamuna Asia ei minua haittaa mutta kieltämättä vähän vaivaa
- hagger16
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Täällä jutustellaan monenlaisista asioista. Joku esimerkiksi voi kertoa "Viimeisin hankinta" -osiossa kertoa ostaneensa juuri 20 000 € kotiteatterin. Melko nopsaan hämärämies selvittää albumin rekkarin kautta kyseisen Pertin kotiosoitteen ja kengännumeron. Tämän lisäksi Pertti on "Avautumis ketjussa" kiroillut autohälyttimien kalleutta ja päättänyt olla hankkimatta moista laitetta....jne.
Itse pidän myös foorumin eräänlaisesta anonyymiudesta. Henkilöllisyyttään ei tarvitse paljastaa kaikille.
ps. minulla EI ole 20 000€ kotiteatteria ja autossani ON hälytin..
Itse pidän myös foorumin eräänlaisesta anonyymiudesta. Henkilöllisyyttään ei tarvitse paljastaa kaikille.
ps. minulla EI ole 20 000€ kotiteatteria ja autossani ON hälytin..
Senza cuore saremmo solo macchine
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
^Tuosta lomake paperille japostiin, ei se sen kummempi operaatio ole. Ilmoitus on siis henkilökohtainen ja kun vaihdat autoa, kielto siirtyy automaattisesti ilman mitään toimenpiteitä seuraavaan autoon.
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/6917A419 ... 0/B111.pdf
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/6917A419 ... 0/B111.pdf
- Seiska5mma
Meikäläinen on peittänyt auton persiistä kohdan, jossa luke 3-litres. Ihan vaan, etten joudu tappamaan ketään vain sen takia, että tilanne luo autovarkaan. Vankilareissua välttääkseni voisin myös sutata kilvet kuvista, jos auton häviäminen on siitä kiinni.
Rahasta ei ole kyse, auto on vanha makaroonilaatikko. Mutta jos auton korjaamiseen sitoutunut vitutus purkaantuu kerralla pahaa aavistamattomaan autovarkaaseen, ei sille hyvin käy. Nyrkit kuluu varmaan puoleen väliin kyynerpäätä ennen kuin huomaa lopettaa ja jatkaa potkimalla.
Luulen että monet muutkin pelkäävät itseään enemmän kuin auton häviämistä.
Rahasta ei ole kyse, auto on vanha makaroonilaatikko. Mutta jos auton korjaamiseen sitoutunut vitutus purkaantuu kerralla pahaa aavistamattomaan autovarkaaseen, ei sille hyvin käy. Nyrkit kuluu varmaan puoleen väliin kyynerpäätä ennen kuin huomaa lopettaa ja jatkaa potkimalla.
Luulen että monet muutkin pelkäävät itseään enemmän kuin auton häviämistä.