Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Bones
Viestit: 753 Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Bones » 01 Huhti 2008, 10:03
silverine
Viestit: 2351 Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10 156 3.0 V6 Q2 compr. ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja silverine » 01 Huhti 2008, 10:30
Mitämitä, nättiä jälkeähän siitä tuli..
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 01 Huhti 2008, 12:19
Huhhuh, siinä on ranteet kovilla jos sattuu lipeen tuonne puolan väliin.
niki
Viestit: 1633 Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura
Viesti
Kirjoittaja niki » 01 Huhti 2008, 12:42
On kyllä nakit vaarallisen lähellä puolia
Ei tulisi kyllä ensimmäisenä itselle mieleen...
Ammattina autokauppa
klate
Viestit: 108 Liittynyt: 18 Syys 2005, 16:21
Paikkakunta: vähäkyrö
Viesti
Kirjoittaja klate » 01 Huhti 2008, 15:54
usein on tullu tuollatyylillä kiilloteltua kaikenmoosta.. mutta kylläkin vaan sorvis
mutt
Viestit: 3972 Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Viesti
Kirjoittaja mutt » 01 Huhti 2008, 23:07
Kannattaa ainakin pitää sormet niin päin, ettei lipsahtaessa tule "vastapalloon", mikä tietää kyllä vähintäänkin kipsaamista. Kevariaikaan tuli vähän tuohon tyyliin käytettyä takarenkaat loppuun, eli syvenneltyä pitkittäisiä uria.
miklu
Viestit: 28 Liittynyt: 11 Maalis 2004, 17:36
Viesti
Kirjoittaja miklu » 02 Huhti 2008, 08:58
Tuo onnistuis helpommin kun ottaa neliveto auton ja 3 kaveria