Sivu 1/1
Nismo
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 03:59
Kirjoittaja Skyhorse
147 kehrää ja toimii ihan kivasti, mitä nyt sulakkeen poltteli penkinlämmäreistä ja 5w-50 Mobili kelpaa tehtaan suosimissa maksimirajoissa. Omapa on murhe ku on niin mukava volisuttaa CDA boksia jonka äänistä ei saa tarpeekseensa! Siis CSC-putkistokin jää taustamurinaksi.
...
No joo uskallauduin nyt julistamaan, että mitä sitä on pari viikkoa hommailtu.
Projektina on ollut tutkia 350Z nissuttia:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/nismo_350z.asp
... ja nyt on tullu kerättyä yhtä paljon tietoo kuin aikoinaan 147:sta.
Aikamoinen peli niinku kesäiseksi kakkosautoksi Alfan talviautoilun rinnalle.
Tehdas pyörittää lisäksi NISMO viri-/stylingpajaa josta voi ruksia kaiken oleellisen jo autoa tilatessa:
Spoikat ja etenkin tuo upee lintulauta joka todellakin kruunaa koko Nismon.
Alustasarja.
Pakoputkisto, mutta ei 2xpakosarjaa koska hinta on kohtuuton!
Kyllä tässä aika vakavissaan alkaa oleen Nissatin suhteen. Sittempä sitä voikin olla isännän kaa ylpeä nissutinomistaja.
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 04:16
Kirjoittaja Jakke
Häveliäisyyteni ja köyhyyteni estää minua kommentoimasta millään tavalla kyseistä ajoneuvoa. Mutta tuli vaan mieleen että tuon hinnalla vois saada jotain muutakin mukavaa... Vaikkapa aika paljon tätä:

Lähetetty: 05 Joulu 2003, 04:27
Kirjoittaja Niko Tuomola
Pakko myöntää, etten kyllä ikinä laitais niin paljon rahaa japsiin . Oikeastaan en kyllä laittais varmaan mihinkään muuhunkaan. Kuitenkin toi Jakken ehdotus oli houkuttelevin

Lähetetty: 05 Joulu 2003, 04:40
Kirjoittaja Skyhorse
Tuskimpa se koskaan on poissa juomasta. Ite ainakin oon huomannu, että turha kuvitellakkaan ja viimeinen VIRHE mennä sanoon, että "sitten kun ostan, niin enään koskaan ikinä en... tai siis ainakin ihan kohtuudella vaan"
Kaljan saantiarvo on vakio taikka korkeintaan suureneva arvo.
Jaa... Nismoon 60 000 - 65 000 egee.
Maksaahan se GTA 50 000? Ja näyttäs olevan jo aika yleinen kuljetusalusta... käypi viel niin, että työpaikan parkilla alkaa oleen yhtä yleinen kuin 156:nen joita ainakin ite näkee puolenkymmentä ennen kuin on firman oveen ehtiny koskee... kaiken lisäksi tulee parkkeerattua 3-4 eri paikkaan jotka on ilmansuunnissakin mitattuna aivan eri kolkissa!
Näyttäs nuo japsit olevan kohtuullisen kalliita. Evo 63 000 karvalakkina, WRX Sti 63 000 karvalakkina. 350Z 55 000 ihan riisuttuna.
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 05:01
Kirjoittaja Vittorio Jano
350Z on kieltämättä komea auto, ei siinä mitään. Mutta tuo 50:n kiloeuron hintalappu karsii ainakin oman mielenkiintoni minimiin. Puhumattakaan sitten merkistä & imagosta.
Onhan nimittäin niin, että auto jonka omistat kertoo sinusta aika paljon. Corollan tai Volkkarin ratista löytyy turvallisuushakuinen perussuomalainen ja niin edelleen. Alfa Romeon ostaja lienee keskimääräistä kiinnostuneempi autoista ja ajamisesta - kulkupeli hankitaan enemmän sydämen, kuin järjen äänen säestämänä. Alfaan ei myöskään sisälly samanlaista negatiivista latausta kuin esim. erääseen baijerilaiseen merkkiin.
Entä Nissan? Perusostaja lienee vielä pykälää perussuomalaisempi kuin Toyotan valitseva. 350Z-mallista taas tulee mieleen Hollywoodin typerät kaahausleffat (en nyt muista nimeä, eikä ole niin väliksikään), räikeät maalaukset, kiiltelevät vanteet ja isot spoilerit. Itse en haluaisi kyseisenlaiseen meininkiin samaistua, mutta makujahan on monia.
Eli anna palaa vaan Skyhorse jos mieli tekee ja paalua piisaa. Meilläkin on enää vain hieman alle X XXX XXX mummoa asuntolainaa maksamatta, joten ehkä sen jälkeen katsellaan tuon hintaluokan pelejä. Sitten viisikymppisenä!
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 05:06
Kirjoittaja Rolle
Skyhorse kirjoitti:Näyttäs nuo japsit olevan kohtuullisen kalliita. Evo 63 000 karvalakkina, WRX Sti 63 000 karvalakkina. 350Z 55 000 ihan riisuttuna.
Niinpä, kalliita leluja. Vaikea tosin mennä kommentoimaan kun ei tiedä toisen elämän- ja rahatilannetta jne. Kun kaiken kukkuraksi ei ole edes istunut ko. autossa ei voi kuin perustaa väitteensä mediaan.
Koska olen kateellinen ja kapeakatseinen ja inhoa vinosilmiä niin otan vain huomioon haluamani kommentit joista valitsin Jeremy Clarksonin kommentin eli aika onneton kyhäelmä
Käy ihmeessä ajamassa ja kerro lisää. Onhan tuo Nipponi hieman erilainen kuin GTA mutta kun alaat varusteleen sitä siihen yli 60k euron hintaan niin tulee taas liuta vaihtoehtoja mukaan. Tuo Sti voisi olla aika rassi.
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 05:20
Kirjoittaja GAMMA500
Tuota imprezaa en voi ymmärtää ollenkaan, moneen kertaan leivottu pulla. Auto on esitelty vissiin vuonna -93 ja missään vaiheessa se ei ole ollut silmään sopivassa kuosissa. Ainoa houkutin on sen (STi:n) moottori ja amis-spoilerit

Lähetetty: 05 Joulu 2003, 08:20
Kirjoittaja jarski
GAMMA500 kirjoitti:Tuota imprezaa en voi ymmärtää ollenkaan, moneen kertaan leivottu pulla. Auto on esitelty vissiin vuonna -93 ja missään vaiheessa se ei ole ollut silmään sopivassa kuosissa. Ainoa houkutin on sen (STi:n) moottori ja amis-spoilerit

ja jäi vielä kakkoseks 3.nollan kans 75

...kaupunkisodassa

Lähetetty: 05 Joulu 2003, 13:33
Kirjoittaja Abarth
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 15:15
Kirjoittaja Rolle
Abarth kirjoitti:Tästä kuvakulmasta näyttää Porschelta:
Jostainhan tuokin on pitäny kopioida

Lähetetty: 05 Joulu 2003, 19:03
Kirjoittaja Skyhorse
Tulihan niitä toivottuja mielipiteitä ja kaikki kyl luin avoimin mielin. Toiset näkökulmat on aina tervetulleita.
Etenkin tuo Vittorion valitsema tie on kaikista järkevin.
Tokihan tuo raaseri pitää käydä kokeilemassa.
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 19:58
Kirjoittaja HR
Itse henk. koht. kyllä jos tollainen määrä rahaa olisi laittaa kesäautoon suuntaisin katseen muualle. Tosin totuus on se etä asuntolainaa on vielä jäljellä XXX XXX egeä, joten kovin on teoreettisia nämä mietinnät. Kuitenkin kun ajattelee että vaihtoehtona olisi hyväkuntoinen Giulia GTA, Uudehko Maserati tai Porche tai vaikka -80 luvun Ferrari niin pistää miettimään.
No ihan tosissaan välillä on käynyt mielessä josko hankkisi käyttöpeliksi jonkun vähän mielikuvituksettomamman auton ja harrastusauton sitten erikseen. No minulle kyllä kelpaisi kesäautoksi ihan vaan -70 luvun alun Giulia tai Spyder.
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 20:02
Kirjoittaja HOTA
Riisikuppi on riisikuppi vaikka voissa paistais.
Jos tuollainen rahaklöntti pitäis sijoittaa Alfaan niin SZ.
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 20:12
Kirjoittaja tv
HR kirjoitti: Kuitenkin kun ajattelee että vaihtoehtona olisi hyväkuntoinen Giulia GTA, Uudehko Maserati tai Porche tai vaikka -80 luvun Ferrari niin pistää miettimään.
Mitenkään erityisesti japanilaisia kannattamatta pitää kuitenkin todeta että uuden 50 donan Nissanin ja vanha 50 donan Ferrarin hankkimisessa on eroa vaadittavassa varallisuustasossa.
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 20:34
Kirjoittaja BSTR
Itse harkitsin tuota 350z:aa ihan tosissaan, mutta Helsinki Motor Showssa livenä nähtyäni olen erittäin tyytyväinen GTA valintaani. Jotenkin oli kaukoidän lelumainen tunnelma autossa... varmasti ihan hyvä auto, mutta ei minulle.
Ja mitä yleisyyteen tulee, niin Japanissa ja Usassa jo tusinatavaraa ollen eniten myyty "urheiluauto". Suomeenkin niitä tullee vähintään kymmenkertainen määrä GTA-populaatioon verrattuna.
Ja hinnasta pitää muistaa että 55 kEUR versiota ei varmaankaan kukaan osta, kun siinä ei ole edes nahkapenkkejä. Pack maksaakin jo 59 kEUR (+1,5 kEUR erikoisväri ja toimituskulut).
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 20:37
Kirjoittaja HR
tv kirjoitti:Mitenkään erityisesti japanilaisia kannattamatta pitää kuitenkin todeta että uuden 50 donan Nissanin ja vanha 50 donan Ferrarin hankkimisessa on eroa vaadittavassa varallisuustasossa.
Pätenee osittain myös tuohon Maseratiin. Ylläpitokulut on eri luokkaa kun vaikka Alfassa. Kuitenkin jos auto on enemmänkin kesäkäytössä ja toinenkin auto on varalla, niin huolloilla ja korjauksilla ei ole niin kiire. Usein Ferrareiden ylläpidon kalleudesta kuulee "kauhujuttuja", mutta on näissä keskusteluissa toisenlaisiakin mielipiteitä esiintynyt, tosin vain V8:en osalta. Porsche kuitenkin on varmastikkin järkevin vaihtoehto tuosta esittämästäni listasta
Lähetetty: 05 Joulu 2003, 21:09
Kirjoittaja Rolle
HR kirjoitti:Kuitenkin jos auto on enemmänkin kesäkäytössä ja toinenkin auto on varalla, niin huolloilla ja korjauksilla ei ole niin kiire.
Epäilen ettei auto ole tulossa vaan kesäkäyttöön vai heititkö Skyhorse ihan tosissaan?
Onko Skyhorse muita vaihtoehtoja vai oliko ne nuo aikaisemmin mainitut subbe ja mitsu (saako edes rekkariin?).
Lähetetty: 08 Joulu 2003, 22:16
Kirjoittaja Skyhorse
Rolle kirjoitti:
Epäilen ettei auto ole tulossa vaan kesäkäyttöön vai heititkö Skyhorse ihan tosissaan?
Onko Skyhorse muita vaihtoehtoja vai oliko ne nuo aikaisemmin mainitut subbe ja mitsu (saako edes rekkariin?).
Tässä joku päivä olisi tosi mukava laitella joku kunnon takapotku.
Alfahan on kyllä todella mukava auto, mutta jotenkin tuo 147 ei enään älyttömästi innosta. Oliskohan sitä jotenkin tottunut siihen ja viehätys olisi kadonnut.
Mutta käyttöautona aika verraton. Etenkin nyt kun tulin Lapista päin, niin täysin alustaan ja elektronisiin heebeleihin luottaen uskalsi heittää aikamoisella vauhdilla keskellä tietä olevaan soseeseen ja tallaa polkien ottaa kunnon kirit. Antaa vaan huilata vastaantulevien kaistalla ja jättää ohitettavaan 100 m väli ennen kuin palasi kaistalle. Mikään muu ei ärsytä niin paljon kuin eteen kiilaajat... koittaa ite ainakin olla kohtelias.
Nyt etenkin ku talvi painaa päälle, niin ei uskalla kovin rällätä ettei tarvi talvipakkasilla fiksailla mitään ylläriä. Pikkusen pelottaa tiukat pakkaset ku siel huohotinletkussa ei vieläkään ole mitään lämmitinjärjestelmää...
Mitäs niitä muita upeita 300 heppasia takapotkuja olisikaan???
Subarukin on vähän sellanen että ei oikein innosta ja Mitsun osalta muotoilu tökkii... tekniikkahan niis on kuulopuheiden perusteella aika hyvä. Alusta kummassakin aivan mahtava. Ainakin tykkäsin WRX:n alustasta vaik kyseessä oli 30 000 km ajettu esittelyauto... kaikki ok.
Mitsu tulee myyntiin huhtikuussa. Näin ainakin lehdestä luin... tiedä sit. 63000 egee vaan karsi mielenkiinnon Lancerista.
Joo kesäautoa vaan aattelin. En taitas raskia ajella edes Zetallakaan tuol suolassa ja hiekkaseoksessa...
Lähetetty: 08 Joulu 2003, 22:28
Kirjoittaja Skyhorse
Rolle kirjoitti:
Epäilen ettei auto ole tulossa vaan kesäkäyttöön vai heititkö Skyhorse ihan tosissaan?
Kyl mää ajelisin vaik sata-amppeerilla talvet, jos se olis iskussa. Olispahan syytä odotella kevättä.
Vähän sama asia ku hyppää jonku normaalin sedanin ratista kunnon katumotarin päälle teitten kuivuttua. Kyllähän sitä on muutama päivää ihan täpinöissään ja bensaa menee siihen tahtiin, että Esson pitäjä alkaa tarjoomaan ilmaiset kahvit...

Lähetetty: 08 Joulu 2003, 22:59
Kirjoittaja Rasvis
Skyhorse kirjoitti:Etenkin nyt kun tulin Lapista päin, niin täysin alustaan ja elektronisiin heebeleihin luottaen uskalsi heittää aikamoisella vauhdilla keskellä tietä olevaan soseeseen ja tallaa polkien ottaa kunnon kirit.
Ei millään pahalla, mutta kuulostat aika vaaralliselta kaverilta. Järjen käyttö on sallittua ellei jopa suotavaa, vaikka autossa olisikin ABS, EGS, SIPS, TRACS tai vaikka COCS (Continuous Oil Change System). On kuitenkin kyseessä oman henkesi lisäksi myös kaikkien muiden tiellä liikkuvien henki. Jos lataat kylki edellä miljoonaa jonkun nokkaan, selitykseksi ei riitä että yhden pyörän pyörintänopeusanturi haukkasi sohjoa ja ajonhallintasydeemi meni jökkeliin.
Lähetetty: 08 Joulu 2003, 23:11
Kirjoittaja Skyhorse
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kuulostat aika vaaralliselta kaverilta. Järjen käyttö on sallittua ellei jopa suotavaa, vaikka autossa olisikin ABS, EGS, SIPS, TRACS tai vaikka COCS (Continuous Oil Change System). On kuitenkin kyseessä oman henkesi lisäksi myös kaikkien muiden tiellä liikkuvien henki. Jos lataat kylki edellä miljoonaa jonkun nokkaan, selitykseksi ei riitä että yhden pyörän pyörintänopeusanturi haukkasi sohjoa ja ajonhallintasydeemi meni jökkeliin.
Juu tietty järki päässä, mutta jos tilaa on esim. Lapin teillä niin miksi suotta heittää loskaa toisen tuulilasille ihan vasitellen???
Koskaanhan nuihin sydeemeihin ei kannata luottaa. Mullakin on jo kerran tullu general failure pesun jälkeen ja katos kaikki mahdolliset absit ja verticaalit.
Toi COCS oli aika hyvä... Alfan kannattais laittaa se feature-listaan korostetulla! Mullakin koko ajan perässä litran pullo Mobilia.
Pitää nyt viel puolustaa mainetta, että satojatuhansia täs on ajeltu ilman minkäänlaisia vaaratilanteita. Viimeisin läheltä piti oli Oulussa se kun, samaan suuntaan menevä Autisti meinas teipata Alfan kyljen kääntyessään väärältä kaistalta vasemmalle suoraan kohti mun kylkee. Oli sellainen aika ruuhkainen aika ja olin muutenkin aika tarkkana.
Joulun lähestyessä aijon ainakin itse vähentää ajoja ja kulkee pyörällä mikäli mahdollista. Sillon on porukalla pinna kireellä ja vihreet valot pitenee aina punaisiin saakka...
Lähetetty: 08 Joulu 2003, 23:45
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Unohda nyt Skyhorse ne japsirimpulat. Pidät 147:n itselläsi ja ostat prätkän... Saat takavedon ja riittävän suorituskyvyn.
Tässä aika varteenotettava vaihtoehto, jos kyykyt ei nappaa. Huomatkaa vaatimaton kuutiomäärä; 2294cc.
Skyhorse kirjoitti:Joulun lähestyessä aijon ainakin itse vähentää ajoja ja kulkee pyörällä mikäli mahdollista. Sillon on porukalla pinna kireellä ja vihreet valot pitenee aina punaisiin saakka...
Ei mene läpi.. Taitaa oikea syy olla terästetty jouluglögi.

Lähetetty: 08 Joulu 2003, 23:49
Kirjoittaja Skyhorse
Cuore Sportivo kirjoitti:Unohda nyt Skyhorse ne japsirimpulat. Pidät 147:n itselläsi ja ostat prätkän... Saat takavedon ja riittävän suorituskyvyn.
Tässä aika varteenotettava vaihtoehto, jos kyykyt ei nappaa. Huomatkaa vaatimaton kuutiomäärä; 2294cc.

Kohtuu vääntö 200Nm!!!

Lähetetty: 08 Joulu 2003, 23:57
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Skyhorse kirjoitti:Kohtuu vääntö 200Nm!!!
Joo.. Ihan kiva.

Lähetetty: 09 Joulu 2003, 00:04
Kirjoittaja Rasvis
Skyhorse kirjoitti:Juu tietty järki päässä, mutta jos tilaa on esim. Lapin teillä niin miksi suotta heittää loskaa toisen tuulilasille ihan vasitellen???
Juu, ilman muuta kannattaa toimia juuri noin eli jos mahdollista, vetää kunnon väli ennen kuin vaihtaa kaistaa toisen eteen ja varsinkin märällä kelillä. Milloinkahan täällä PK-seudulla opittaisiin tuo?
Skyhorse kirjoitti:Koskaanhan nuihin sydeemeihin ei kannata luottaa.
Juuri näin, eli niiden varaan ei kannata laskea. Uusi tekniikka luo turvallisuutta kun sitä käytetään oikein, mutta sen ulosmittaaminen ei kannata. Vaikka me tiedämmekin ettei Alfa voi hajota

se on kuitenkin ihmisen tekemä kampe, ja aina voi sattua jotain yllättävää.
Ja sanonpa nyt vielä, että tuo sohjo on erittäin petollista tavaraa, IMHO kaikkein vaarallisin autoilua vaikeuttava luonnonelementti. En todellakaan uskaltaisi uhmata sohjoliirtoa minkään putkiaivon mietteiden avulla.
Skyhorse kirjoitti:Toi COCS oli aika hyvä...
Joo, se selittyy sillä, ettei se ollut omaa keksintöä

Jostain All Rightin mainoksesta joskus bongasin.
Skyhorse kirjoitti:Pitää nyt viel puolustaa mainetta, että satojatuhansia täs on ajeltu ilman minkäänlaisia vaaratilanteita.
Meillä taitaa olla erilainen käsitys vaaratilanteista? Väittäisin, että mulle sattuu jonkinasteisia hasardeja viikoittain, ja mullakin on muutama sata tuhatta ajettua kilometriä ilman peltivaurioita. Vai lienenkö vaan niin paljon huonompi kuski?
Lähetetty: 09 Joulu 2003, 19:04
Kirjoittaja Skyhorse
Kylläpäs nyt koputan puuta noiden vaaratilanteiden kohdalta... Nöyrästi olen vain onnellinen ja toivon ettei Scuderialle taikka kellekkään muulekkaan tapahdu mitään kolhuja.
Coupeissa ja myös monissa muissakin tuo taaksepäin näkyvyys on aika huono, mukaan lukien 147 ja taitaapi 156 mallissakin olla aika lailla arvailujen varassa vasen takanurkka... etenkin kun lasit on niin kurassa ettei läpi näy?
Siinä on ainakin yksi syy miksi monet coupet ottaa nuo ohitukset aika vauhdikkaasti. Jos ei pysty arveleen aivan täysin varmasti kuollutta nurkkaa ennakoimalla eikä myöskään katsomalla, niin paras tehdä ohitus mahdollisimman selväksi aikaisessa vaiheessa... kiihdyttämällä ja vilkuttamalla... ei siis vilkauttamalla.
Etenkin rampeissa oon tottunu tuleen liikenteen sekaan 110-120 lasissa jotta voi suoraan ajella sekaan. Mikäli ajelis 90 vauhdilla, niin kylläpäs pelottais ja varmasti tulis vaaratilanteita. Ainakin oman pirssin osalta joudun luottaan pelkästään design-peileihin joista näkyvyys on mitä on...
Lähetetty: 11 Joulu 2003, 00:41
Kirjoittaja Rasvis
Skyhorse kirjoitti:Nöyrästi olen vain onnellinen ja toivon ettei Scuderialle taikka kellekkään muulekkaan tapahdu mitään kolhuja.
Jep, sitä samaa. Case closed.
Yritän vielä hiukan paikata offtopic-vedätystäni: Oletko käynyt tutustumassa Chrysler Crossfireen? Pari kertaa olen nähnyt mustan yksilön Kolmostiellä ja yläviistosta (toimiston ikkunasta) katseltuna ainakin näytti oikein kivalta.
Lähetetty: 11 Joulu 2003, 15:19
Kirjoittaja BSTR
Tuohon XFireen kommenttina, että tässä säikeessä Skyhorse himoitsi performance autoa. XFire ei ainakaan minun koeajoni perusteella ollut sellainen.
Lähetetty: 11 Joulu 2003, 22:49
Kirjoittaja Rolle
Kun jossain oli puhetta ettei välikaasu kuulu nykyautoihin niin suosittelisin kuitenkin harrastamaan ko. toimenpidettä nipponeiden kohdalla ettei käy
huonosti
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 01:42
Kirjoittaja Vittorio Jano
Tämän viikon TopGearissa muuten testattiin sitä Mazdan uutta sporttia (RX-7 vissiin). Samassa jutussa mainittiin myös tuo Nissan. Molemmilla muuten vetivät TG:n testirata läpi täsmälleen samaan aikaan. Olivat yhtä nopeita M3:n kanssa, joten ihan mistään bulevardisporteista ei taida olla kyse.
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 17:39
Kirjoittaja 155TS
Rolle kirjoitti:Kun jossain oli puhetta ettei välikaasu kuulu nykyautoihin niin suosittelisin kuitenkin harrastamaan ko. toimenpidettä nipponeiden kohdalla ettei käy
huonosti
Siltä taisi pamahtaa takarengas puhki

ja siitä se rupesi pikkuhiljaa lähtee lapasesta. Tosin en ymmärrä miksi se rupesi jarruttaa myös vaihteilla

Lähetetty: 12 Joulu 2003, 18:23
Kirjoittaja Rolle
155TS kirjoitti:Siltä taisi pamahtaa takarengas puhki
Minä kun luulin että kone vaan laukesi, ja kaveri siinä sit alko sekoilee
Jos rengas pamahti niin aika kauan pysyi tiellä, taidan ostaa nipponin

Lähetetty: 12 Joulu 2003, 20:56
Kirjoittaja m.sa
Vittorio Jano kirjoitti:Tämän viikon TopGearissa muuten testattiin sitä Mazdan uutta sporttia (RX-7 vissiin). Samassa jutussa mainittiin myös tuo Nissan. Molemmilla muuten vetivät TG:n testirata läpi täsmälleen samaan aikaan. Olivat yhtä nopeita M3:n kanssa, joten ihan mistään bulevardisporteista ei taida olla kyse.
Vai RX-8??
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 21:39
Kirjoittaja Skyhorse
Oliskohan niitä Top Gearin aikalistoja missään netissä?
En ainakaan Top Gearin sivuilta löytäny...
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 00:33
Kirjoittaja Rolle
Skyhorse kirjoitti:Oliskohan niitä Top Gearin aikalistoja missään netissä?
Tätäkö hait?
EDIT: Niin siis ainakin sunnuntaina näyttäisi tulevan Top Gear.
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 01:31
Kirjoittaja V6
Rolle kirjoitti:Skyhorse kirjoitti:Oliskohan niitä Top Gearin aikalistoja missään netissä?
Tätäkö hait?
EDIT: Niin siis ainakin sunnuntaina näyttäisi tulevan Top Gear.
riippuu miltä kanavalta katselee täältä löytyy BBC worldin tiedot
http://www.bbcworld.com/content/templat ... =668#start
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 04:30
Kirjoittaja tv
Skyhorse kirjoitti:Oliskohan niitä Top Gearin aikalistoja missään netissä?
En ainakaan Top Gearin sivuilta löytäny...
Olettaen että tarkoitit testikierrosaikoja niin tässä vakoiltuna M3 CSL -jaksosta:
Noble 30 1:25
911 GT3 1:27.2 (W)
TVR 350C 1:27.5
Mitsu Evo VIII 1:28.9
. (tästä välistä jäi useita suttuisia näkemättä kun kamera liikkui niin kovaa)
.
911 Turbo 1:31.0 (W)
Vauxhall VX Turbo 1:31.3
BMW M3 1:31.8
Focus RS 1:32.2
Esprit V8 1:32.5