Meitin kööri on nyt tuupannut 1.6 Maireaa kohta 45tkm 3 vuoden aikana, eikä tuohon juuri ole isompaa remppaa tarvinnut. Öljyt muistaa kurkata (ja lisätä) tasasin välein.
Kohta on mittarissa 130tkm ja pakoputki menossa uusiksi toistamiseen, etujarrulevyt uusittu kertaalleen, etutukivarret tosiaan kulutustavaraa ja itse olen onneksi toistaiseksi välttynyt takatukivarren laakerivaivalta.
Takaluukun lukkopesä on taatusti jumissa, ja takapyyhkijän moottori voi olla käytön puuttesta vähän laiska. Takaluukun lukkomekanismin putsaus ja voitelu ennen talvea pakollinen toimenpide, muuten ei tarvitse avata pakkasella.
Etuikkunan sähkönostimet vaikuttavat vähän kankeilta, mutta ilmeisesti enemmänkin voitelun puutetta, kuin suora vika.
Vähintään toisen peilin lämmitys ei toimi ja sama pätee randomilla penkilämmitykseen. Peräkkäisinä talvina toiminut vain toisen tuolin, ensin pelkääjän, sitten kuskin ja taas pelkääjän lämmitys, mutta yhtenäkään talvena ei molempien

. Ensi talvena on taas kuskin vuoro.
Ovenkahvat on ainakin uudemmissa farkuissa maalatut, joten ei pitäisi olla ongelmaa, samoin peilit on uudemmissa korin väriset, mutta peilin varret tosiaan syöpyvät, itsellä onneksi tämäkin toistaiseksi ollut vähäistä.
Bensaa menee 1.6:lla reilun 7 litraa/100km, mutta ajotapaha tähän vaikuttaa. Jos nyt menisin samanlaista ostamaan, ottaisin 1.8:n. Sen verran kaipaa poka päällä alavääntöä, mutta on tällä pikkulohkollakin toimeen tullut.
Auton yleinen ajokäytös, melu ja mukavuus on täydellisen riippuvainen alla olevista renkaista. Vanhoilla halpiskiinalaisilla ajon jälkeen uudet Michelinit alle ja kuin uudella autolla olisi ajanut.
Autoon pätee sama, kuin mihin tahansa muuhunkin. Kokeile useampaa, ja maksa mieluummin hyvästä, kuin ostat halvimman. Paljon riippuu millaisella pidolla on auto ollut, niin aina, mutta ko. auton yhteydessä vielä vähän enemmän. Ihan kuin Alfoissakin

.