Sivu 1/1
Mitä mieltä?
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 22:04
Kirjoittaja Rasvis
Törmäsin Tikkurilassa
tämmöiseen vikineeseen. Vähän speksejä:
1,8 VVC
Teho kW/hp 107/145
Max vääntö Nm 174
Huippunopeus km/h 209
Kiihtyvyys 0 – 100 km/h 7,7 s
Kulutus maantie/keskikulutus 5,8/7,8
Keskimoottori, takaveto
Mitä olette mieltä, kehtaisiko tuollaisessa näyttäytyä? Tuo oranssi metalliväri on kyllä vähän turhan neitimäinen, British Racing Green olisi natsannut omaan makuun paremmin.
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 22:09
Kirjoittaja HR
Tuotahan pitäisi päästä kokeilemaan. Ei ainakaan mikään tusina-auto
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 22:16
Kirjoittaja 90
näyttäisi ihan kivalta..ja tosi on että vihreä istuisi pintaan paremmin..ja miksei myös musta..
maahantuojan linkki:
http://www.paradisecars.com/
Re: Mitä mieltä?
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 23:17
Kirjoittaja V6
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Törmäsin Tikkurilassa
tämmöiseen vikineeseen. Vähän speksejä:
Mitä olette mieltä, kehtaisiko tuollaisessa näyttäytyä? Tuo oranssi metalliväri on kyllä vähän turhan neitimäinen, British Racing Green olisi natsannut omaan makuun paremmin.
paremmin kuin aikaisemmissa vaihtoehdoissasi

rr92 osaa varmaa kertoa jotain tuosta pannusta/autosta kun noilla ..kareiden saarten autoilla ajelee

Re: Mitä mieltä?
Lähetetty: 12 Joulu 2003, 23:32
Kirjoittaja Rasvis
V6 kirjoitti:paremmin kuin aikaisemmissa vaihtoehdoissasi
Ai Tojoloota tökkii vieläkin?
Jos rr92 tiedät jotain tuosta vikineestä niin kerro ihmeessä!
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 00:11
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Ulkonäkö ei pahemmin säväytä.. Tuli japsi mieleen. Noh, pitäisi nähdä luonnossa.
Keskimoottori ja takaveto! Nam!
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 00:12
Kirjoittaja Vittorio Jano
Brittiläisten autolehtien jutuista minulle on välittynyt sellainen kuva, että kyseessä olisi ns. haidresser's car eli että auto olisi saarivaltakunnassa suosittu lähinnä nuorten naisten keskuudessa. Tiedä häntä sitten. Itselleni kyllä kelpaisi! (Suomessa tuolla voisi houkutella nuoria naisia).
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 00:40
Kirjoittaja Rolle
Vittorio Jano kirjoitti:Brittiläisten autolehtien jutuista minulle on välittynyt sellainen kuva, että kyseessä olisi ns. haidresser's car
Joo eiköhän tuokin löydy joltain "Top five most gay cars" listalta
Voisi olla ihan hauska rassi, hintaa tosin tuntui heti ensituntumalta aika kovalta?
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 01:24
Kirjoittaja V6
Rolle kirjoitti:Vittorio Jano kirjoitti:Brittiläisten autolehtien jutuista minulle on välittynyt sellainen kuva, että kyseessä olisi ns. haidresser's car
Joo eiköhän tuokin löydy joltain "Top five most gay cars" listalta
Voisi olla ihan hauska rassi, hintaa tosin tuntui heti ensituntumalta aika kovalta?
juu nyt vasta katsoin hinnan ja vuosimallin

tosin taitaa kaikki tuollaiset mallit maksaa normaalia enemmän.Tuossa roverin 1.8 koneessa taitaa olla jotain häikkää rr lupasi kirjoittaa jotain
ei muuta kuin

Lähetetty: 13 Joulu 2003, 01:27
Kirjoittaja Abarth
Rolle kirjoitti:
Joo eiköhän tuokin löydy joltain "Top five most gay cars" listalta
Joo Scuderia, laita vaan rahas tollaseen
Toi on sellanen akkojen tyypillinen "pieni punainen urheiluauto"
Aika fägäri peli on

Lähetetty: 13 Joulu 2003, 01:34
Kirjoittaja Rasvis
Äää, te ootte ihan tyhmiä kaikki!
Onhan tuo kieltämättä Pokemonin näköinen, mutta keskimoottoriset tai edes takavetoiset, puolijärkihintaiset avot ovat aika harvassa. Ehdotuksia otetaan kyllä vastaan, ja puhutaan siis alle 100tkm ajetuista alle 25t€ maksavista kapineista, joihin mielellään löytyy vielä osiakin jostain.
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 02:14
Kirjoittaja Abarth
Onko se nyt sitte pakko olla keskimoottorinen?
No tämmönen (ainakin tämä yksilö) olis varmaan kova peli.
Ja on vieläpä oikeasta maasta kotoisin...
http://homma.lnet.lut.fi/gallery/200306 ... 0_0014_IMG
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 02:32
Kirjoittaja Rasvis
Juu juu, tuommoisella ajelen työmatkat kesät talvet!
Eihän se keskimoottori nyt mikään must ole, mutta saisi olla edes takaveto. Spiderkin viehättää, mutta siinä ei omilla kriteereillä ajateltuna kaikki ihan natsaa kohdalleen: TS:n tehopainosuhde ei ole kovin kummoinen ja jakohihnan kestävyys mietityttää. V6:ssa alkaa olla jo kulkuakin, mutta se on etupainoinen ja ylläpitokustannukset varmaan turhan suuret. Oli kone mikä tahansa, korin jäykkyys on huono.
Harmi, se olisi muuten niin tyylikäs peli, ihan eri maata kuin hairdressers' MGF:t.
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 04:05
Kirjoittaja RR92
Nooh baarista kotiutuneena kommentoidaan jotain.Englannissahan kaikilla
kotirouvilla pitää olla tommonen tai mazda mx-5!(ite henk.koht.nähneenä)
Juu eihän nuita ole täällä varmaan montaakaa yksilöä?Osiahan nuihin saa
esim:karaasista missä mun vaunu käy huollossa.Uusimmassa landrover
enthusiast lehdessä oli jotain juttuu tosta 1,8 kannusta et kannentiivisteet
on jotain metalli mallia mis on silikoonireunat tai jotain sinnepäin ja ne
on ollu ongelmapesäkkeitä

Sit joku puhui suomi24 maasturi
osastolla et sylinteriputket muka lähtis liikkeelle??Tiedä nuista?Tollahan
yksilöllä oli jonkun verran ajettu eli luulis mahdollisten vikojen olleen kor
jattu jo.Mut kyllähän toi on makee peli ja ei tuu jokapäivä vastaan,nam!
T:Jukka
Mut makee peli olis MGR V-8?
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 07:58
Kirjoittaja 90
jeps..tuossa fiudessa on kylä munaa ja kulkupuolikin on hanskassa..

Lähetetty: 13 Joulu 2003, 17:13
Kirjoittaja tv
90 kirjoitti:jeps..tuossa fiudessa on kylä munaa ja kulkupuolikin on hanskassa..

Tietääkö kukaan tuosta pelistä enempää, kyseisen yksilön speksejä missään tms?
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 20:04
Kirjoittaja Sassicaia
Järkyttävän kallis ainakin jos ei muuta

Lähetetty: 13 Joulu 2003, 21:14
Kirjoittaja 90
tv kirjoitti: Tietääkö kukaan tuosta pelistä enempää, kyseisen yksilön speksejä missään tms?
sen verran on jonkunlaista tietoa että autossa on paikallaan Lanciasta lainattu 2L turbokone ja joensuun Speedpartyissa autolla ajettiin 270km/h...voisi siis luulla suomen nopeimmaksi katufiudeksi...
tuosta moottorista en mene takuuseen mutta näin muistelen jostakin lukeneeni..
täältäpä löytyy videonpätkä jossa kys fiude kiihdyttää varttimaililla fiatin turbo coupea vastaan:
http://www.dnsf.org/events.html
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 22:37
Kirjoittaja V6
Lähetetty: 13 Joulu 2003, 22:50
Kirjoittaja 90
no niin vähän parempia kuvia...

Lähetetty: 14 Joulu 2003, 17:44
Kirjoittaja Savo
Oliskohan toi fiude kerrankin sellainen auto, jossa jälkiasennus spoilerilla on oikeasti jotain merkitystä. Siis muutakin kun ulkonäöllistä

Lähetetty: 14 Joulu 2003, 21:06
Kirjoittaja pee
Savo kirjoitti:Oliskohan toi fiude kerrankin sellainen auto, jossa jälkiasennus spoilerilla on oikeasti jotain merkitystä. Siis muutakin kun ulkonäöllistä :wink:
Saattaapi olla mekitystä :-) Mitenköhän tuo auto lienee muutoin aerodynaamisessa mielessä suunniteltu? Etupäässä ei näytä olevan mitään kummallisempia siipiä. Toivoa sopinee, ettei koko
autosta tule siipeä noissa ajetuissa 270km/h nopeuksissa...
Lähetetty: 14 Joulu 2003, 21:57
Kirjoittaja Rolle
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin ei tuo gay car (tm) niin paha ole kun ajattelee että takavetoa ei voita mikään ja tuski keskimoottori ominaisuuksia heikentää
Toinen vaihtoehto olisi joku vm. 95 325 tai uudempi 320 avo..? Ainakin takaveto, äänet kohdallaan eikä tuo bemukaan taida olla ihan onneton ajettavuudeltaan. Riskinä vaan suomalainen kateus ja sen tuoma lapsellinen käytös. On yhdestä jos toisesta bemarista potkittu peilit ja vedetty avaimella kylkiin vauhti raitoja..
Z3 ei tainnut sopia budjettiin vai..?
Lähetetty: 14 Joulu 2003, 22:05
Kirjoittaja 90
Rolle kirjoitti:Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin ei tuo gay car (tm) niin paha ole kun ajattelee että takavetoa ei voita mikään ja tuski keskimoottori ominaisuuksia heikentää
Toinen vaihtoehto olisi joku vm. 95 325 tai uudempi 320 avo..? Ainakin takaveto, äänet kohdallaan eikä tuo bemukaan taida olla ihan onneton ajettavuudeltaan. Riskinä vaan suomalainen kateus ja sen tuoma lapsellinen käytös. On yhdestä jos toisesta bemarista potkittu peilit ja vedetty avaimella kylkiin vauhti raitoja..
Z3 ei tainnut sopia budjettiin vai..?
kyllä bmw:t muutenkin on hieman yliarvostettuja ainakin hintansa puolesta..on tullut kartoitettua hieman E36 korimallin malleja 325 ja 328
koska tarkoitus olisi joskus laittaa tuommoinen ajoautoksi..ajettavuus tuommoisessa on kyllä ihan OK eikä ulkonäkökään ole paha....

Lähetetty: 15 Joulu 2003, 00:26
Kirjoittaja Rasvis
Rolle, mulla ei oikeastaan ole vielä selvää käsitystä minkäsorttiseen kulkineeseen tuota Alfaa pitäisi vaihtaa. Parempi olisi varmaan odottaa että Hallitus valmistuu ja löytää töitä jostain, josko vaikka pitäisikin sitten alkaa kämppää hommaamaan. Pitää vaan yrittää jotenkin tappaa aikaa ja kuumetta, vaikka sitten tuumaamalla vaihtoehtoa MG-F(emale). Ei tuo yksilö ole mitenkään potentiaalinen, väärän värinen, paljon ajettu ja kova hinta. Sattuipa vaan tulemaan vastaan-
Bemareissa on tosiaan kiva pakoääni, mutta nuo E36 avot ovat vielä yllättävän kovissa hinnoissa. Näyttävät avoautot yleisesti pitävän Saksassakin hyvin hintansa. 320 ei tule kyseeseen, eihän tässä nyt tehopainosuhdetta ruveta ainakaan huonontamaan

Z3 kyllä kiinnostaisi, mutta taitaa sittenkin maksaa vähän liikaa ja on sitä paitsi ultimate ärsytin, kyllä varmaan marketin parkkipaikalla kyljet kumajaa
Ja
tuo tietysti kiinnostaa, mutta siihen (sellaiseen) ei kumminkaan ihan taida olla varaa ja lämminveristä nyt ei ainakaan ilkeäisi suolassa syövyttää.
RR92, kiitti kommenteista! En muuten ollut tuosta MGR V8:sta kuullutkaan, on varmaan varustettu sillä Roverin noin 3,5 litran alumiinipannulla? Itse tykkäisin kovasti
tästä, mieluummin tosin pinnavanteilla ja ehkä toisen värisenä.
Lähetetty: 15 Joulu 2003, 02:27
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Helvetisti hintaa vielä noissa E36:ssa. Ajettavuus on varmasti ok., ulkonäöltään mielestäni jo aika vanha.. Parempi kuitenkin kuin E46, joka on todella tylsän näköinen.
Ei ole Bemarit koskaan oikein omaan silmään istuneet,
tätä ja
tätä lukuunottamatta.
Scuderia: Miten olisi
tämä 
Lähetetty: 15 Joulu 2003, 04:53
Kirjoittaja V6
Cuore Sportivo kirjoitti: tätä
tuosta kun saisi m version erittäin onnistunut korimalli
Cuore Sportivo kirjoitti:
Scuderia: Miten olisi
tämä 

Lähetetty: 15 Joulu 2003, 05:26
Kirjoittaja 90
Cuore Sportivo kirjoitti:Helvetisti hintaa vielä noissa E36:ssa. Ajettavuus on varmasti ok., ulkonäöltään mielestäni jo aika vanha.. Parempi kuitenkin kuin E46, joka on todella tylsän näköinen.
Ei ole Bemarit koskaan oikein omaan silmään istuneet,
tätä ja
tätä lukuunottamatta.
Scuderia: Miten olisi
tämä 
puhut vähän mutta asiaa..itse lisäisin listaan noiden kahden lisäksi vielä M1:n...

Lähetetty: 24 Joulu 2003, 06:39
Kirjoittaja R@gdoll
Mites kävis öljykämmenelle
tämmönen? Ei täytä sun kaikkia vaatimuksia, mutta on italialainen ja ei tule toista joka nurkalla vastaan?

Lähetetty: 24 Joulu 2003, 08:17
Kirjoittaja Wile E. Coyote
Mä tykkään kyllä tosta coupesta. Täällä pyöri ennen sellanen kirkkaan keltanen. Ainakin erottuu joukosta

Lähetetty: 25 Joulu 2003, 05:44
Kirjoittaja Rasvis
R@gdoll kirjoitti:Mites kävis öljykämmenelle
tämmönen? Ei täytä sun kaikkia vaatimuksia, mutta on italialainen ja ei tule toista joka nurkalla vastaan?

No vaatimuksiahan tietysti sorvataan aina kulloisenkin kiinnostuksen kohteen mukaan
Itse asiassa katselinkin vähän tuota Fiudea "sillä silmällä", tosin lähinnä 5-mukista 20v Turboa. Sitten sattui silmään joku maininta massiivisesta torque steeringistä ja into pääsi vähän laantumaan. Pitäisi kyllä päästä itse kokeilemaan, tuo linkin takaa löytyvä peli ei ainakaan ollut hinnalla pilattu. Taisi olla hiukkasen näpelöity, ei kai nelisylinterisestä pitäisi 140 kilowattia irrota?
Lähetetty: 25 Joulu 2003, 06:43
Kirjoittaja V6
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:R@gdoll kirjoitti:Mites kävis öljykämmenelle
tämmönen? Ei täytä sun kaikkia vaatimuksia, mutta on italialainen ja ei tule toista joka nurkalla vastaan?

No vaatimuksiahan tietysti sorvataan aina kulloisenkin kiinnostuksen kohteen mukaan
Itse asiassa katselinkin vähän tuota Fiudea "sillä silmällä", tosin lähinnä 5-mukista 20v Turboa. Sitten sattui silmään joku maininta massiivisesta torque steeringistä ja into pääsi vähän laantumaan. Pitäisi kyllä päästä itse kokeilemaan, tuo linkin takaa löytyvä peli ei ainakaan ollut hinnalla pilattu. Taisi olla hiukkasen näpelöity, ei kai nelisylinterisestä pitäisi 140 kilowattia irrota?
4 pyttynen 190hv ja 5 mukinen tais olla 220hv?
Lähetetty: 25 Joulu 2003, 09:20
Kirjoittaja GAMMA500
Jeh. Ja tuo viispyttynen taisi olla nopein sarjavalmisteinen etuveto 0-100km/h kiihdytyksessä. 6,2s muistaakseni

Itsekin moista vuosi sitten harkitsin mutta päädyin mätään Alfaan.

Ennakkomaksun maksoin tuonne eurocarsiin muuten 155 V6:sta, ei kellään foorumilaisesta ole sellaista?
Lähetetty: 25 Joulu 2003, 18:56
Kirjoittaja 90
GAMMA500 kirjoitti:Jeh. Ja tuo viispyttynen taisi olla nopein sarjavalmisteinen etuveto 0-100km/h kiihdytyksessä. 6,2s muistaakseni

Itsekin moista vuosi sitten harkitsin mutta päädyin mätään Alfaan.

Ennakkomaksun maksoin tuonne eurocarsiin muuten 155 V6:sta, ei kellään foorumilaisesta ole sellaista?
kyllä tuo 155V6 on todellinen harvinaisuus suomessa, Q4:n on paljon yleisempi vaikka nekin ovat harvassa...
