Sivu 1/1

alfa hakusessa

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 14:21
Kirjoittaja sampotta
moi kaikille....

juu eli oon ettiskelly 156 romeoo alle 100tkm ajettua, 2.0 t.spark mut on 1.8 super käyny mielessä.

eli mitä kannattas ottaa huomioon ja syynätä tarkasti ku moista käy koeajamassa muuta kuin huoltokirja ja ylätukivarret, onko jotain muuta "heikkoo" kohtaa tai yleensä tyyppivikoja.
posittivistä palautetta olen kyllä kuullu 2000 -> 2.0 t.sparkesta ja tutulla oli 2.5 v6 -99 eikä siinäkään kummempia ole ollut

mutta kaikessa lyhykäisyydessään kannattaako edes harkita superia ?
mitä vilkuilen koeajolla ? muuta kuin minihameita :-D

kiitos jo etukäteen vastanneille
T: sami

vahtoehtoja

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 14:32
Kirjoittaja sampotta
nettiautosta

Ajoneuvo-Id: 2017162
Ajoneuvo-Id: 1932130
Ajoneuvo-Id: 2035295

toki mielellää sedan

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 14:56
Kirjoittaja Alfaholisti
Aihetta on käsitelty monta kertaa.

Lukaiseppa ensiksi tämä viesti:

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=7447

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 15:04
Kirjoittaja sampotta
Alfaholisti kirjoitti:Aihetta on käsitelty monta kertaa.

Lukaiseppa ensiksi tämä viesti:

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=7447
kuinka monella kytkin meeny noi äkkiä
- Kytkimen kuluminen 100tkm> :shock:

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 15:16
Kirjoittaja toolman
kytkimen lyhyt käyttöikä on v6 -koneille tyypillistä, 1.8 ja 2.0 asetelma on pitkäikäisempi.

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 18:40
Kirjoittaja sampotta
ajoituksenmuunnin..... mites pitkä/lyhytikänen toi on

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 18:48
Kirjoittaja KJS
Ajoituksenmuuntimeen on paha sanoa mitään. Edellisessä 156:ssa muunnin oli vielä iskussa 180 tkm kohdalla, kun taas GTV:ssä nakutti jo alle 100 tkm.

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 19:34
Kirjoittaja Ruokoton
Jakohihnan vaihdon yhteydessä tuo ajoituksenmuunnin ei ole paha hoitaa samalla. Itse osa on alle 200e - muistaakseni.

Kiirehän tuon korjaamisella ei ole, koska vika on aika pitkään kosmeettinen, mutta kannattaa kuulostella varsinkin jos hihna on juuri vaihdettu. Itsellä muunnin alkoi raksuttamaan ~80tkm jälkeen säännöllisemmin.