Jakopään osat jo hommattuna. Hihnat ja muunnin vaihtoon. Lisäksi ultrapesen painimet.
Toisesta alahelmasta on takapäädystä pala pois. Sitä ei näy mutta huomasin renkaan vaihdossa. Sinne menee tätä kuuluisaa savea. Sen korjaus. Samalla olisi tarkoitus tehdä se ruostesuojaus. Mutta..mutta...ainoa käyttis ja jatkuvassa ajossa.
Kieltämättä se että meitä on 6 henkeä niin puheissa ja tilanteissa tullaa siihen että useampaa penkkiä tarvittaisiin. Ja autojen hinnat olleet pudotuksessa.
Spider:
Pitäisi maalauttaa. Tai maalata

Tietysti Spider talvilevolla. Ajattelin laittaa pohjaan ja koteloihin (mihin saa purkamatta autoa, koteloruiskulla) varastointiöjyt (mm.neste myy suojaöljy nimellä). Mutta onko tuollaisesta kellää kokemusta ja kannattaako?
Etupään jousituksen purkaminen ja herkistys. Taakse uudet ja jäykemmät puslat.
Vanteiden kiillotus.
GTV6
Onneksi voi edes selittää ajan puutteella, laiskuudella ja autotalliremontin keskeneräisyydellä. Mutta takakaarien vaihto, hieman paikkaa jalkatilan etureunaan ja tarkempi tutkimus konetilan pelteihin. Mutta jäänee tänäkin talvena tekemättä. Sisustahan tuosta on täysin purettuna mutta osat olleet kokoajan samassa paikassa joten niiden pitäisi olla tallessa. Kytkimen pääsylinteri pitäisi korjata ja yrittää vielä löytää se syy miksi HC on niin korkea.
On kyllä vaikeaa löytää aikaa ja voimia noihin hommiin. 166:nen anelee kaikkea pientä mutta kun sen kohtalo on hieman epäselvä. Pakoputki on ihan toimiva mutta vaikea sanoa kauanko menee. Takajousitus taitaa olla väsynyt jne...