Sivu 1/1

IVECO Massif

Lähetetty: 16 Joulu 2008, 22:37
Kirjoittaja alfista
Mielenkiintoinen raskas maasturi. Löytyy Deltankin sivulta, mutta ilman hintatietoja tms. Onko kenelläkään tietoa Deltan hinnoittelusta ja auton rekisteröintipolitiikasta?

EDIT: Siis tämän näköinen laite:

Kuva

Re: IVECO Massif

Lähetetty: 17 Joulu 2008, 09:53
Kirjoittaja Tazio
alfista kirjoitti:Mielenkiintoinen raskas maasturi. Löytyy Deltankin sivulta, mutta ilman hintatietoja tms. Onko kenelläkään tietoa Deltan hinnoittelusta ja auton rekisteröintipolitiikasta?

EDIT: Siis tämän näköinen laite:

Kuva
Kävin joskus lokakuussa Teltalla Massifin esittelytilaisuudessa.
Hintoja ei tuolloin vielä ollut, mutta jostain reilusta neljästä kympistä
mutistiin kun sitä kyselin. Olikohan se niin, että vain tuota pitkää
oli ajateltu, pick-uppia tai lyhyttä ei.

Ajossa kuin Defe mutta vähemmän elektroniikkaa. Jos olisin
vaihtamassa Lantikkaa uuteen vastaavaan niin tuon Massifin ja Defen välillä olisi kyllä kova valinta.

-Tazio

Lähetetty: 17 Joulu 2008, 11:48
Kirjoittaja alfista
Saksassahan tuon pitkän mallin pyyntihinta on 25.840,34 - 33.596,64 € ilman alveja. Siihen päälle pakettiauton autovero ja alv 22%, että olisikohan Deltalla taas vähän ilmaa hinnoissa sitten.

Lähetetty: 20 Joulu 2008, 16:07
Kirjoittaja Bisci
Onhan tuo ruma kuin jouluporsas, mutta ilmeisen tehokas maastossa. Melkoinen rautakasa kylläkin, jos vaikka Jeeppien massoihin vertaa.

Lähetetty: 20 Joulu 2008, 17:16
Kirjoittaja teeässä
ehkä oiva kilpailja hummerille, rujon näköönen ja kuulemani mukaan myös varsin maasto kelepoonen ja amerikan rotteloon nähären kilipaalukykyynen hinnaltaankin.... tietty painivat vähän eri sarjoos :x-mas:

Lähetetty: 20 Joulu 2008, 19:55
Kirjoittaja 90
jos olisin uutta autoa ostamassa niin massif saattaisi olla land roverin lisäksi aika vahvoilla...

suhteellisen äijä peli.. 8)

Lähetetty: 03 Tammi 2009, 21:39
Kirjoittaja alfista
90 kirjoitti:jos olisin uutta autoa ostamassa niin massif saattaisi olla land roverin lisäksi aika vahvoilla...

suhteellisen äijä peli.. 8)
Jep,

Kuorma-autosta pienennettyä perustekniikkaa. Ehkä vielä yksinkertaisempi kuin Defender.

Lähetetty: 03 Tammi 2009, 22:54
Kirjoittaja Suba
Liekkö tuo Massif ja Defender tehty samoista palikoista.
Kuvien perusteella näyttäisi että näin on. Yritin Teltan sivuilta löytää parempia kuvia ja teknistä tietoa, mutta huonolla menestyksellä.

Defenderin moottori on nykyisin sama kuin Transitissa. Muuten tekniikka Defenderissä on suhteellisen yksinkertaista.

Lähetetty: 04 Tammi 2009, 00:31
Kirjoittaja Jevgen
Suba kirjoitti:Liekkö tuo Massif ja Defender tehty samoista palikoista.
Saattaa ainakin osittain ollakin. Käsittääkseni Iveco on suunnitellut Massifin kimpassa espanjalaisen Santanan kanssa, joka kasaa Land Rovereita omalla merkillään. Tekniikkahan tuossa Massifissa on ilmeisesti pitkälti Iveco -palikoita.

Lähetetty: 04 Tammi 2009, 07:25
Kirjoittaja Ricambi Heikka

Lähetetty: 04 Tammi 2009, 11:05
Kirjoittaja Suba
No jo on...Defenderin kopio höystettynä Espanjan pojan osilla.
Ei siinä mitään lienee peto maastossa kuten esikuvansakin.

Lähetetty: 04 Tammi 2009, 11:51
Kirjoittaja alfista
Suba kirjoitti:No jo on...Defenderin kopio höystettynä Espanjan pojan osilla.
Ei siinä mitään lienee peto maastossa kuten esikuvansakin.
Aika mielenkiintoinen tuo Lisenssi Defender, eli Santana PS-10, josta Massif on versioitu! Mobilessa monia vähän ajettuja 12-14 tuhannen euron välillä.

Lähetetty: 25 Tammi 2011, 11:32
Kirjoittaja EBITDA
Tuli tämäkin ihme bongattua Hollannin suunnalla eilen. Koppava ilmestys. Pientä autokuumeilua havaittavissa.