
http://www.mpmessut.fi/
Valvoja: Moderators
No nyt kyllä meni iso kourallinen herneitä nokkareikiin...Kyllä luokittelisin Aprilian enemmän tusinatuotteeksi, eli vastaavuus autopuolelle löytyisi sieltä Fiatista
Eipähän tarvi kauaa kysellä, kun Rotaxia ei enää tuleviin malleihin tule. Nykyisistäkin se poistuu, kun viimeiset RSV 1000 R -kyykyt ja Tuonot ovat tehtaalta lähteneet. Hyvä moottorihan se on, mutta ehkä oli jo Apriliankin aika saada oma kone omiin pyöriinsä.heme kirjoitti:Tämähän aina herättää tunteita... Yksi kaverikin vaihtoi Ducatinsa Aprilliaan, aina sitten kyseltiin miten rotaxi pelaa...jtt kirjoitti:No nyt kyllä meni iso kourallinen herneitä nokkareikiin...![]()
Niinpä. RSV4:n perusmalli maksaa 22300€ sitten kun niitä ilmeisesti syksyllä tulee. Se ei ole kovin paljon ottaen huomioon, että kyseessä on Aprilian lippulaiva ja kokonaan uusi pyörä täysin uudella moottorilla.jtt kirjoitti:Tuosta Apriliasta vielä, myönnettäköön että merkki kärsii vielä jonkinlaisesta imago-ongelmasta. Toisaalta tämän ansiosta hinta-laatu suhde noissa on etenkin käytettynä kohdallaan (ihan kuin joissakin autoissakin). Noh, eiköhän tuo arvostuskin vielä kohene kun Biaggi hakkaa RSV4:lla Superbikessa kaikki... kai.
Pakko sanoa vaikka alkaa olla vahvasti offtopiccia...jtt kirjoitti: Aasinsiltana tuosta muuten... Kun MV-Agusta myytiin HD:lle, katsoi sen ja Ducati 916:nkin suunnitellut herra Tamburini että on aika siirtyä eläkkeelle. Saa nähdä koska nähdään Harley Agusta tai MV-Davidson.
Tätä on pakko kommentoida.AlfaTom kirjoitti:
Minun mielestä nyky-Agusta, omisti sen vaikka itse Paavi, pitää erottaa alkuperäisestä MV Agustasta, jolla ajettiin lukuisia maailmanmestaruuksia lähinnä Agon luotsaamana. Nämä jälkeenpäin herätellyt merkit on ihan eri laitteita.