Sivu 1/5

Alfa Romeolle uusi maahantuoja

Lähetetty: 07 Loka 2009, 12:34
Kirjoittaja Tazio
Uusi maahantuoja on sitten selvillä. Hyrsseä/Aroa veikanneet voivat onnitella itseään:
Www.aro.fi

-Tazio

Lähetetty: 07 Loka 2009, 12:46
Kirjoittaja Alfaholisti
Onkohan nyt käynyt niin että Lancia putosi (taas kerran) pois Suomen markkinoilta?

Edit: Löytyihän se maininta tuolta kun vähän kaiveli eli tuovat Lanciaa, nettisivuja ei vaan ole vielä saatu Lancian osalta pystyyn.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 12:52
Kirjoittaja motorhead
Tuommoinenkin palvelu näköjään ilmestynyt.
Alfa Romeo -info
Alfa Romeo -autoilijoiden kysymyksiin vastaa Alfa Romeo -info, puh. 0200 12100. Palvelu on auki 24 tuntia vuorokaudessa, ja soittaminen maksaa normaalin paikallispuhelun hinnan
ihan oikein 24/7??

Lähetetty: 07 Loka 2009, 12:53
Kirjoittaja liekki
"Alfa Romeo -autoilijoiden kysymyksiin vastaa Alfa Romeo -info, puh. 0200 12100. Palvelu on auki 24 tuntia vuorokaudessa, ja soittaminen maksaa normaalin paikallispuhelun hinnan."

Ylläoleva on Aron sivuilta poimittu. Olen mykistynyt. Jos nyt tuon perusteella voi päätellä jotain niin tuntuu olevan halua Alfan tuotteiden myymiselle. Sivut ovat ilmeisesti tehty samalla (virallisella?) pohjalla kuin esimerkiksi Saksan ja Brittien sivustot. Hintoja en ainakaan Mitolle löytänyt?

Lähetetty: 07 Loka 2009, 12:53
Kirjoittaja mutt
Tazio kirjoitti:Uusi maahantuoja on sitten selvillä. Hyrsseä/Aroa veikanneet voivat onnitella itseään:
Www.aro.fi
Pistäkäähän päivämäärä muistiin. 7.10 tulee olemaan yleinen liputuspäivä.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 12:56
Kirjoittaja liekki
"Mikä olet tilannut Alfa Romeo -auton, mutta sitä ei ole vielä toimitettu sinulle, pyydämme olemaan välittömästi yhteydessä joko Alfa Romeo -infoon, puh. 0200 1200, tai suoraan maahantuojaan, puh. 020 54771"

Edelleen Aron sivuilta poimittua, saattaa koskettaa useampaakin foorumilaista?

EDIT: pitäisikö aloittaa uusi ketju nykyiselle maahantuojalle. Jos tirehtöörit erottelisi vaikka tästä ketjusta Tazion viestistä alkaen?

Lähetetty: 07 Loka 2009, 14:02
Kirjoittaja niki
Ihan mieletön juttu. Toivottavasti nyt lähtee toiminta parempaan suuntaan, ainakin alku näyttää todella lupaavalta... Taidanpa kiskaista Alfa-Romeo -lipun mökin salkoon tämän kunniaksi :mrgreen:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 14:52
Kirjoittaja Jnzk
Hyvältä näyttää. Hinnastoja odotellessa... 8)

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:10
Kirjoittaja juuuso
Hienoa.

Ainakin webbisivustoissa on hiukan toiseen malliin yritystä kuin Deltalla.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:28
Kirjoittaja Tazio
liekki kirjoitti:"Alfa Romeo -autoilijoiden kysymyksiin vastaa Alfa Romeo -info, puh. 0200 12100. Palvelu on auki 24 tuntia vuorokaudessa, ja soittaminen maksaa normaalin paikallispuhelun hinnan."

Ylläoleva on Aron sivuilta poimittu. Olen mykistynyt.
Hyrsse-miehethän ovat jo pitkään nauttineet tuota Chrysler Privilidge Serviceä.

Muutenkin myynti/huoltopalvelut ovat käsittääkseni hyrssen osalta aika hyvin hoidettu, me like.

-Tazio

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:29
Kirjoittaja Italian Stallion
Jipii, hyvältä vaikuttaa. Ei sitten soitella mitään kännisoittoja pikkutunneilla, vaikka Alfa Romeo-info onkin auki 24h :-D

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:31
Kirjoittaja Vittorio Jano
Erittäin asiallista!

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:43
Kirjoittaja Alfonso
Hieno homma, mitenkähän tuo huolto alkaa pelaan

Eikun olihan se tuolla, että Marraskuun aikana

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:47
Kirjoittaja AAW
Soittelin just aro yhtymän huoltoon. Asialliselta vaikuttaa. Lupasivat selvittää miten perushuolto käynnistetään ja lupasivat palata huomenissa miten öljynvaihto/ilmastointihuolto/laakerinvaihto onnistuu heiltä. Ehkä ei enää tarvii viedä autoa Deltaan.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:48
Kirjoittaja J. Saari
Alfa Romeo -info
Alfa Romeo -autoilijoiden kysymyksiin vastaa Alfa Romeo -info, puh. 0200 12100. Palvelu on auki 24 tuntia vuorokaudessa, ja soittaminen maksaa normaalin paikallispuhelun hinnan


^Huh huh.

Tiedä sitten miten palvelu käytännössä pelaa mutta semmonen vaikutelma että Aro-yhtymällä on ainakin jonkinnäkönen kiinnostus hommien hoitamiseen. Naapurilla oli pitkään noita hyrssen sukusia vehkeitä ja aina oli tyytyväinen Aron palveluun..

Mä rupeen tästä lähtien moikkaamaan kaikkia mopareita seiskavitosesta, nyt kun ollaan tälleen "saman katon alla" Suomessakin :mrgreen:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 15:54
Kirjoittaja Jevgen
Uuden maahantuojan nettisivuilla on jopa maininnat uusista moottoreista ja Ti -varustepakettikin mainittu. :crazyeyes:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 16:03
Kirjoittaja jiigee
Huh huh, olisi kyllä hienoa olla todistamassa Alfan uutta nousua... vielä kun alkavat kunnolla panostamaan merkin näkyvyyteen ja autojen esillelaittoon lasipalatseissa niin vot.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 16:09
Kirjoittaja Italian Stallion
Deltan sivuilla vielä "komeilee" Alfa, Fiat ja Lancia osastot ja saattavat roikkua vielä pitkäänkin. Toivottavasti hinnat eivät kallistu uuden maahantuojan myötä. Jahka Multiair koneet saadaan Suomeen asti, saattaa olla edessä tilauksen tekeminen, sillä reilu vuosi ilman Alfaa yhdistettynä uuteen Mitoon järjellisellä koneella, on yhtälö, joka saattaa maksaa minulle rapiat 20 000€.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 16:35
Kirjoittaja alfa164
jiigee kirjoitti:Huh huh, olisi kyllä hienoa olla todistamassa Alfan uutta nousua... vielä kun alkavat kunnolla panostamaan merkin näkyvyyteen ja autojen esillelaittoon lasipalatseissa niin vot.
Alfa nousee pian myydyimmäksi autoksi,ja runsaan Suomen myynnin vuoksi rakennetaan uusi tehas Kiinaan :mrgreen: Pian Tojo&vag tyypit tietää miltä alfistilta ennen tuntui ajella niiden seassa :roll:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 17:36
Kirjoittaja jknracing
TM:n sivuilta lainattu: "Fiatin uuden maahantuojan ensimmäinen uutuuslanseeraus on Punto Evo, joka esiteltiin kansainväliselle lehdistölle mahtipontisesti Italian puolustusvoimien lentotukialuksella. Ensimmäiset Fiat Punto Evot on jo tilattu Suomeen ja ne luovutetaan asiakkaille vielä ennen vuoden vaihdetta."

Lähetetty: 07 Loka 2009, 18:00
Kirjoittaja Verbaali
Kävin paikallisessa Autokeskuksessa kyselemään, koska saavat myynnin käyntiin erityisesti Miton kohdalla ja kuulemma kuukauden sisällä alkaa pelittämään. :wink:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 18:02
Kirjoittaja AAW
AAW kirjoitti:Soittelin just aro yhtymän huoltoon. Asialliselta vaikuttaa. Lupasivat selvittää miten perushuolto käynnistetään ja lupasivat palata huomenissa miten öljynvaihto/ilmastointihuolto/laakerinvaihto onnistuu heiltä. Ehkä ei enää tarvii viedä autoa Deltaan.
No eipä tarvinnut odottaa huomiseen, kesti 10 min niin soittivat takaisin. Tervetuloa ensimmäinen Alfa asiakas huoltoon Tiksin Autokeskukseen. Voipii vielä viedä omat osat mukaan kun heillä ei ole vielä osien suhteen varastoa. :-D

Lähetetty: 07 Loka 2009, 18:07
Kirjoittaja Epezi
Sormet ristissä toivon parasta.

Tämän hetkiset kokemukset autokeskuksesta ovat.

Varaosakyselyt netin kautta, ei puhelinnumeroa. Viestiin vastataan muutaman tunnin päästä. On vähän perseestä jos osan tai tiedon tarve on heti.

Muut palvelut puhelimella:
0205-numeroiden hinnat: 8,21 snt + lankapuh. 2 snt min /matkapuh. 14,9 snt min.
Ei ei ei...

Lähetetty: 07 Loka 2009, 18:13
Kirjoittaja Farina
Hyvä juttu, tätä on odotettu! Uudet diesel-koneet+1,75Tbi näyttävät tulevan 159:n moottorivalikoimaan niin kuin odotettua. Hämmentävin tieto löytyy kuitenkin Breran tekniikkaosuudesta:

http://alfaromeo.aro.fi/mallisto/brera/tekniikka/

Breraa on nähtävästi aikomus maahantuoda myös 170 hv:n diesel-koneella. Kuulostaa melko mielenkiintoiselta yhdistelmältä... Toisaalta päästöpohjainen autovero kiittänee tästä (142 g/km). Hinnastoja odotellessa 8)

Lähetetty: 07 Loka 2009, 18:44
Kirjoittaja willez
Kotisivut ovat kyllä todella asialliset, toivottavasti varaosahinnat tippuisivat "normaaliin" niin voisi joskus ostella alkuperäsiäkin osia eikä aina motonettiin.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 19:03
Kirjoittaja jeQQ
Oisko varaosahintojen laskuun jotain oikeaa syytä..?

Lähetetty: 07 Loka 2009, 19:06
Kirjoittaja Oldgrain
Epezi kirjoitti:Sormet ristissä toivon parasta.

Tämän hetkiset kokemukset autokeskuksesta ovat.

Varaosakyselyt netin kautta, ei puhelinnumeroa. Viestiin vastataan muutaman tunnin päästä. On vähän perseestä jos osan tai tiedon tarve on heti.

Muut palvelut puhelimella:
0205-numeroiden hinnat: 8,21 snt + lankapuh. 2 snt min /matkapuh. 14,9 snt min.
Ei ei ei...
Operaattorilla töissä olleena voin kertoa, että nuo valtakunnalliset yritysnumerot (010-, 020-, 030-, jne.) ovat operaattoreiden hinnoittelemia. Eli tässä tapauksessa Aro ei "rahasta" asiakasta, vaan tuo on operaattorin veloittama puhelinmaksu. Näitä valtakunnallisia yritysnumeroita rupeaa nykyään olemaan kaikilla yrityksillä ihan jo senkin takia, että niihin soittaminen maksaa saman verran, olit missä päin Suomea tahansa. Kaikki varmaan tietävät, että 0800-numerot ovat ilmaisia, mutta tällöin yritys maksaa operaattorille joko puhelumäärien mukaan könttäsumman tai samankaltaisella minuuttiveloituksella.

EDIT:
Ja ehkäpä tuohon varaosakyselyynkin tulee jatkossa muutoksia, kyseessähän on edelleen siirtymävaihe...

Lähetetty: 07 Loka 2009, 19:34
Kirjoittaja AlfaTom
Kiinnitti huomiota 147 ja GT -mallien tiputtaminen mallistosta, tosin myynnin määrien kannalta niillä ei ole ollut suurta merkitystä Deltankaan aikana. Asiallisen tuntuinen aloitus, mielenkiinnolla odottelen Kouvolan alueen piirimyyjän julkistamista. Veikkaan edelleen Auto-Prismaa/Ympäristön autotaloa :wink: Ja heti pitää perua omat veikkaukset...kyseinen autotalo kun on luopunut Chrysler-ryhmän merkeistä syyskuun lopulla :roll:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 19:38
Kirjoittaja jknracing
jeQQ kirjoitti:Oisko varaosahintojen laskuun jotain oikeaa syytä..?
Ei kait noi Alfan/Fiatin/Lancian orggis osat ole ennenkään olleet mitenkään järjettömän hintaisia verrattuna muihin merkkeihin. Huollot ovat kyllä olleet hintavia. Maksoi ne Passatin tukivarretkin vuosituhannen alussa laakkosella kultaa ja tarvikeliikkeestä sai samat alumiinin hinnalla. Tosin niistä oli joku turkkilainen rälläköinnyt alkuperäisen VAG:n varaosanumeron pois.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 19:53
Kirjoittaja jeQQ
No samaa mäkin mietin.. Hyundaihin laturi olis ollut 400e pintaan, joten ei nuo Alfa jne. varaosien hinnat tunnu olevan muita korkeammat..

Lähetetty: 07 Loka 2009, 19:59
Kirjoittaja willez
hmm,taitaa sitten olla ainoastaan 155:seen kalliit. Iskarin yläpäälaakerit 380€/kpl , venttiilisäätöpala 30€/kpl , keskiputki+vaimennin 485€ jne jne.

Ei kyllä volkkareihin maksa läheskään noi paljon mitä töissä oon kattellut.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 20:26
Kirjoittaja alfista
Tervetuloa uudelle maahantuojalle! Ensivaikutelma on hyvä. 159 TBi sopivaan kampanjahintaan, niin saattaisin peruuttaa ostamislakon.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 20:43
Kirjoittaja Oleino
AAW kirjoitti:
AAW kirjoitti:Soittelin just aro yhtymän huoltoon. Asialliselta vaikuttaa. Lupasivat selvittää miten perushuolto käynnistetään ja lupasivat palata huomenissa miten öljynvaihto/ilmastointihuolto/laakerinvaihto onnistuu heiltä. Ehkä ei enää tarvii viedä autoa Deltaan.
No eipä tarvinnut odottaa huomiseen, kesti 10 min niin soittivat takaisin. Tervetuloa ensimmäinen Alfa asiakas huoltoon Tiksin Autokeskukseen. Voipii vielä viedä omat osat mukaan kun heillä ei ole vielä osien suhteen varastoa. :-D
Ilmeisesti kohdalle on sattunut hyvin ammattitaitoinen ja palveluhenkinen henkilö puhelimen toiseen päähän. Toivotaan että muissakin tehtävissä on yhtä asiallisia työntekijöitä, eikä hyvin alkanut palveluketju pääse katkeamaan. :wink:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 20:44
Kirjoittaja KJS
Epezi kirjoitti:Sormet ristissä toivon parasta.

Tämän hetkiset kokemukset autokeskuksesta ovat.

Varaosakyselyt netin kautta, ei puhelinnumeroa. Viestiin vastataan muutaman tunnin päästä. On vähän perseestä jos osan tai tiedon tarve on heti.

Muut palvelut puhelimella:
0205-numeroiden hinnat: 8,21 snt + lankapuh. 2 snt min /matkapuh. 14,9 snt min.
Ei ei ei...
Deltalla näkyy olevan 19 snt matkapuhelimesta. Noihin maksullisiin kalliisiin yritysnumeroihin törmää ärsyttävän usein.

Niin ja Deltassa jos menee varaosatiskille, niin siihen ilmestyy EHKÄ myyjä muutaman tunnin päästä. :silly:

Lähetetty: 07 Loka 2009, 21:01
Kirjoittaja Janne
Asiallisemmalta ainakin vaikuttaa uusi maahantuoja kuin edeltäjänsä. Kukahan tulee Oulun alueella jälleenmyyjäksi? Autoarktia, Pörhö...mikä se hyrsleri-jeeppi-nissani -liike nykyään onkaan? Mihin hittoon ne uudet merkit oikein mahtuu?

Lähetetty: 07 Loka 2009, 21:01
Kirjoittaja alfista
KJS kirjoitti:Niin ja Deltassa jos menee varaosatiskille, niin siihen ilmestyy EHKÄ myyjä muutaman tunnin päästä. :silly:
Täytyy vielä kommentoida. Juuri tuo oli ensikokemukseni Deltasta sama toistui joka konttorissa, jossa asioin.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 21:06
Kirjoittaja jeQQ
willez kirjoitti:hmm,taitaa sitten olla ainoastaan 155:seen kalliit. Iskarin yläpäälaakerit 380€/kpl , venttiilisäätöpala 30€/kpl , keskiputki+vaimennin 485€ jne jne.

Ei kyllä volkkareihin maksa läheskään noi paljon mitä töissä oon kattellut.
Noh, voihan sitä toki miettiä osien valmistusta ja niiden valmistuskustannuksia. Tehdäänkö muka 155:een osia enään? Ihan niin kuin virallisesti..

Kyllä mäkin ottaisin rahat pois, jos pitäisi tehdä osia vanhoihin linttoihin. :)

Lähetetty: 07 Loka 2009, 21:30
Kirjoittaja Abarth
Epezi kirjoitti: Varaosakyselyt netin kautta, ei puhelinnumeroa. Viestiin vastataan muutaman tunnin päästä. On vähän perseestä jos osan tai tiedon tarve on heti.
Se vähä mitä itse olen ollut kyseiseen putiikkiin yhteydessä niin tiedon varaosan saatavuudesta olen kyllä saanut heti puhelimessa.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 22:06
Kirjoittaja Epezi
Abarth kirjoitti:Se vähä mitä itse olen ollut kyseiseen putiikkiin yhteydessä niin tiedon varaosan saatavuudesta olen kyllä saanut heti puhelimessa.
Ainakaan tampereen yhteystiedoissa ei ole varaosille edes numeroa, vain maininta että varaosakyselyt netistä.
Operaattorilla töissä olleena voin kertoa, että nuo valtakunnalliset yritysnumerot (010-, 020-, 030-, jne.) ovat operaattoreiden hinnoittelemia. Eli tässä tapauksessa Aro ei "rahasta" asiakasta, vaan tuo on operaattorin veloittama puhelinmaksu.
Eiköhän se ARO ole kuitenkin päättänyt että mitkä numerot/palvelut ovat itselleen valinneet, ja ovat päätyneet maksullisiin. Näin asiakkaana on aivan sama meneekö se raha operaattorille vai arolle, minulta se on kuitenkin pois.

Voin myös tilata osat paikallisesta varaosaliikkeestä, niillä on 03-alkuinen numero.

Tärkeintä on kuitenkin että maahantuonti ja myynti alkaa toimimaan. Varaosa ja huolto palvelut on saanut tähänkin asti hoidettua muualla.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 22:12
Kirjoittaja hamppi
Ero kuin yöllä ja päivällä.
Josko huollon hinnatkin tippuisivat kilpailukykyisiksi nykyisten pajojen rinnalle.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 22:41
Kirjoittaja jknracing
hamppi kirjoitti:Ero kuin yöllä ja päivällä.
Josko huollon hinnatkin tippuisivat kilpailukykyisiksi nykyisten pajojen rinnalle.
Toivotaan. Äiskän 156 V6 huolletaan tuolla. http://www.toimisait.com/autohuolto-car-pro-oy

Edit. Äidin tyttönimi on Kaapro, sillä saattaa olla jotain yhteistä tuohon Car-pro nimeen...

Lähetetty: 07 Loka 2009, 23:18
Kirjoittaja Otsosmi
http://www.autokeskus.fi/autokeskus/yht ... t/tampere/

Itse löysin neljä eri henkilökohtaista numeroa varaosiin.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 23:26
Kirjoittaja Jönsson
Kun tänään uutisissa kerrattiin, että Delta-auto menetti Fiatin, Lanzan ja Alfaromeon ja kerrottiin italialaisautojen uudesta maahantuojasta, nousin sohvaltani ja astuin ovesta ulos.

Loin ensin katseeni autoani ja sitten pilvistä, mustaa yötaivasta kohti ...ja annoin tulla: FRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMM!!!!!









Ja kun kävin katsomassa uuden maahantuojan nettisisivuja, ihan silmät kostuivat.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 23:39
Kirjoittaja kterkkila
Josko tuo 19 centtiä minuutille olisi riittävän kallista siihen ettei jaaritella joutavia. Tuleehan siitä jo 10 minuutista laskua 1,90€ ja puolesta tunnista melkein viisi eeroa. Periaatetasolla potuttaa, mutta ei kyllä tunnu missään.

Lähetetty: 07 Loka 2009, 23:44
Kirjoittaja hagger16
^^ :-D

Noo, ei nuolaista vielä ennenkuin tipahtaa, hehkuteta ennen kuin ensimmäinen huolto on hoidettu, kiitetä ennen kuin on nähty tukivarren kilohinta ja suitsuteta ennen kuin on todettu myyjien palvelualttius..

Pessimisti ei pety. :mrgreen:

Lähetetty: 08 Loka 2009, 00:03
Kirjoittaja Oldgrain
Epezi kirjoitti: Eiköhän se ARO ole kuitenkin päättänyt että mitkä numerot/palvelut ovat itselleen valinneet, ja ovat päätyneet maksullisiin. Näin asiakkaana on aivan sama meneekö se raha operaattorille vai arolle, minulta se on kuitenkin pois.

Voin myös tilata osat paikallisesta varaosaliikkeestä, niillä on 03-alkuinen numero.

Tärkeintä on kuitenkin että maahantuonti ja myynti alkaa toimimaan. Varaosa ja huolto palvelut on saanut tähänkin asti hoidettua muualla.
No mikä tässä sitten aiheutti tuon valituksen? Jos haluat tilata ja tähän mennessä olet tilannutkin osat muualta kuin viralliselta maahantuojalta, niin ole hyvä vain. Ei sitä kai kukaan kiellä edelleenkään vaikka maahantuoja vaihtuukin?

Lähetetty: 08 Loka 2009, 08:07
Kirjoittaja Garrett
AAW kirjoitti: öljynvaihto/ilmastointihuolto/laakerinvaihto onnistuu heiltä. Ehkä ei enää tarvii viedä autoa Deltaan.
Eiköhän ainakin ko. hommat ja kaikki muutkin hommat hoitune muuallakin kuin merkkiliikkeessä.

Lähetetty: 08 Loka 2009, 08:55
Kirjoittaja Epezi
Oldgrain kirjoitti:No mikä tässä sitten aiheutti tuon valituksen? Jos haluat tilata ja tähän mennessä olet tilannutkin osat muualta kuin viralliselta maahantuojalta, niin ole hyvä vain. Ei sitä kai kukaan kiellä edelleenkään vaikka maahantuoja vaihtuukin?
Äh, takoitinkin että nyt kun maahantuoja muuttuu niin tuokin asia olisi saattanut muuttua, ehkä jatkossa olisinkin voinut ostaa alkuperäis osia suoraan maahantuojalta. Mutta, nuo maksulliset numerot tulevat rajoittamaan sitä ihan perjaatteen vuoksi.

End of story.
Itse löysin neljä eri henkilökohtaista numeroa varaosiin.
Kappas, onhan siellä noita. Lopetin etsimisen tähän lauseeseen: "Varaosakyselyt www-sivujemme kautta"

Lähetetty: 08 Loka 2009, 09:12
Kirjoittaja AAW
^^Ei ainakaan Deltassa viime kerralla, eivät saaneet edes paineanturin hinnan ja toimitusajankohdan selville. Piti itse hommata osat (varmaan halvemmalla). Kyllä varmaan onnistuu jossakin muuallakin kuin merkkihuollossa, päätin nyt vain kokeilla miten homma toimii kun on lähellä duunipaikkaa. Jos ei olisi kaasut tulossa pihalle kun ottaa anturin irti niin olisin tehnyt hommat ite.

Lähetetty: 08 Loka 2009, 09:34
Kirjoittaja motorhead
alfista kirjoitti:
KJS kirjoitti:Niin ja Deltassa jos menee varaosatiskille, niin siihen ilmestyy EHKÄ myyjä muutaman tunnin päästä. :silly:
Täytyy vielä kommentoida. Juuri tuo oli ensikokemukseni Deltasta sama toistui joka konttorissa, jossa asioin.
Tuohon pitää vielä lisätä jatkoksi, että lopulta ilmestyttyään myyjä EHKÄ haluaa palvella asiakasta.