Maasturin hankintaa
Valvoja: Moderators
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Maasturin hankintaa
Perhe tilanteen muuttuessa pitäisi toinen auto vaihtaa.
Tällä hetkellä on ollut käytössä Mitsu L200 -99 2.5 TD
Tähän asti on perhe eli kaksi aikuista ja kaksi isoa koiraa, mahtunut sillä kulkemaan, mutta lapsen synnyttyä ei kaksipaikkaisella autolla enään pärjää.
Maasturi pitäisi hankkia.
Kriteereinä on:
mielellään max 10vuotta vanha.
Kilsoja ei mielellään yli 200tkm
Neliveto
Mielellään alennusvaihde
Maastokelpoinen
Viisipaikkaa ja tilaa koirille
Voi vetää isoa hevoskoppia
Bensa
Manuaali
Ilmastointi
Rahaa olisi laittaa noin 10 000€
Nettiauto haussa pomppasi muutama kiinnostava vaihtoehto esille
Suzuki Grand Vitara
Jeep Cherokee
Mitsu Pajero Sport
Lisäksi kiinnostaisi Subaru Forrester, mutta niiden hinnat vähän karkaavat.
Onko jollain mielipitäisi edellisistä, tai jokin muu ehdokas?
Tällä hetkellä on ollut käytössä Mitsu L200 -99 2.5 TD
Tähän asti on perhe eli kaksi aikuista ja kaksi isoa koiraa, mahtunut sillä kulkemaan, mutta lapsen synnyttyä ei kaksipaikkaisella autolla enään pärjää.
Maasturi pitäisi hankkia.
Kriteereinä on:
mielellään max 10vuotta vanha.
Kilsoja ei mielellään yli 200tkm
Neliveto
Mielellään alennusvaihde
Maastokelpoinen
Viisipaikkaa ja tilaa koirille
Voi vetää isoa hevoskoppia
Bensa
Manuaali
Ilmastointi
Rahaa olisi laittaa noin 10 000€
Nettiauto haussa pomppasi muutama kiinnostava vaihtoehto esille
Suzuki Grand Vitara
Jeep Cherokee
Mitsu Pajero Sport
Lisäksi kiinnostaisi Subaru Forrester, mutta niiden hinnat vähän karkaavat.
Onko jollain mielipitäisi edellisistä, tai jokin muu ehdokas?
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
Omiin ajoihini ei juuri ole koskaan maasturia tarvittu enkä niillä ajamisesta ole paljon perustanut, mutta anopilla aikanaan ollut Land Rover Discovery poikkesi positiivsella tavalla muista ajamistani.
Hevosten vetoautona tuo oli muutamankin vuoden, joten kaipa se siihen sitten soveltui. Alennusvaihteesta ei ole tietoa (eiköhän maine kuitenkin velvoita), mutta muuten niitä varmaan löytyy mainitsemillasi spekseillä.
Hevosten vetoautona tuo oli muutamankin vuoden, joten kaipa se siihen sitten soveltui. Alennusvaihteesta ei ole tietoa (eiköhän maine kuitenkin velvoita), mutta muuten niitä varmaan löytyy mainitsemillasi spekseillä.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
http://www.ake.fi/AKE/Verotus/Ajoneuvov ... vovero.htm
Eipä toi paha ole, esim Pajero menisi noin 330€ vuosiveroilla.
Eipä toi paha ole, esim Pajero menisi noin 330€ vuosiveroilla.
Sitten toinen tekijä on varaosien saatavuus käytettynä. Hyötyajoneuvoissa hinnat sitten pomppaa reilusti.
-pajero
-lantikka (afrikassa kaikki?)
-niva? uusikaan ei ole kallis...
-suburban
-range (kuulemma aito maasturi)
-isuzu (kova vaihtoehto noille)
jokeri: GMC Typhoon... liikkuu TODELLA kovaa, vetää joka kulmasta yms. valitettavasti automaatteja. Tälle ei kannata edes GTAlla tulla samalle viivalle, M3/M5, jaguarit, mersut - suurin osa samaan kastiin - peilistä katseltavia.
-pajero
-lantikka (afrikassa kaikki?)
-niva? uusikaan ei ole kallis...
-suburban
-range (kuulemma aito maasturi)
-isuzu (kova vaihtoehto noille)
jokeri: GMC Typhoon... liikkuu TODELLA kovaa, vetää joka kulmasta yms. valitettavasti automaatteja. Tälle ei kannata edes GTAlla tulla samalle viivalle, M3/M5, jaguarit, mersut - suurin osa samaan kastiin - peilistä katseltavia.
..ammattina autoslalom..
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Lantikka: Freelandereita löytys, mutta ovat 1.8 vapari bensa koneella. Ei oikeen tunnu oikealta.kumimuumi kirjoitti: -pajero
-lantikka (afrikassa kaikki?)
-niva? uusikaan ei ole kallis...
-suburban
-range (kuulemma aito maasturi)
-isuzu (kova vaihtoehto noille)
jokeri: GMC Typhoon
Niva: Ei tule meidän pihaan

Suburban: Bensaa menee pikkasen liikaa, automaatteja
Range: Luxus auto ja hinnat sen mukaisia,
Isuzu: Nettiautosta ei löytynyt yhtään "tuoretta" maasturia
GMC Typhoon: Jumankekka! Kolmiovisuus ja automaatti miinusta. Kulkeeko maastossa?
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Mitä väliä!Epezi kirjoitti: GMC Typhoon: Jumankekka! Kolmiovisuus ja automaatti miinusta. Kulkeeko maastossa?


Kait toi on maasturina saman tasoinen kun nuo Rav4:set ym.
Subaru Forester XT ?
Edit. http://www.nettiauto.com/gmc/typhoon/2223304
Viimeksi muokannut jknracing, 23 Tammi 2010, 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
Tuo manuaali - bensa on yhdistelmänä vähän semmoinen, että karsii ehdokkaita, mutta jos vähän laajennetaan niin...
Jeepeissä 2.5 bensa on muuten nelonen, eikä V6 ja ei tosiaan ole kovin kummoinen voimalaite, niinkuin jo numeroista voi päätellä. Jeepeistä katsoisin nimenomaan dieseliä tai isompia bensakoneita (4.0, 5.2 tai 5.9, joiden yhteydessä useimmiten automaatti). Esim. vanhemmissa XJ Cherokeissa oleva VM:n 2.5 dieselissä on jo 300 nm vääntöä ja kone ei tupsahda sammuksiin lähdöissä raskaallakaan kuormalla vaikkei tehoa olekaan 115 heppaa enempää. Tämmöisellä tuli kaakkeja kiskottua jokusen kerran. Ilmeisesti kansiongelmia tuossa VM:n koneessa on ollut, mutta todistettavasti kestää ainakin 160 000 km ilman huolia. Samaa konetta on ollut myös 155 Alfassa.
4.0 on suora bensakutonen, jota on Cherokeessa ja Grand Cherokeeessa. Loput (5.2 ja 5.9) bensaveekaseja ja niitä on vain Grand Cherokeissa. Vanhempi XJ Cherokee on tiloiltaan aika ahdas ja suomimallit kohtuu huonosti varusteltuja. Grandi on tiloiltaan vähän parempi, muttei sekään mikään tilaihme varsinkaan takapenkin osalta. Varustelu on Grandissa parempi.
Se, mikä Jeepeissä kannattaa huomioida, niin automaatin yhteydessä tulee kehittyneempi neliveto (select trac tai quadra trac), jossa keskitasauspyörästö. Manuaalivaihteiston yhteydessä Jeepin neliveto on mallia kiinteä (command trac = kytkettävä hidas/nopea neliveto ilman keskitasauspyörästöä), eli ahdistaa kadunkulmissa ym. jyrkissä käännöksissä neliveto päällä. Nelivedon voi kytkeä Jeepissä vauhdissa. Alennusvaihde pirun hyvä kärriä peruutellessa.
Muista merkeistä vähemmän kokemusta.
Jeepeissä 2.5 bensa on muuten nelonen, eikä V6 ja ei tosiaan ole kovin kummoinen voimalaite, niinkuin jo numeroista voi päätellä. Jeepeistä katsoisin nimenomaan dieseliä tai isompia bensakoneita (4.0, 5.2 tai 5.9, joiden yhteydessä useimmiten automaatti). Esim. vanhemmissa XJ Cherokeissa oleva VM:n 2.5 dieselissä on jo 300 nm vääntöä ja kone ei tupsahda sammuksiin lähdöissä raskaallakaan kuormalla vaikkei tehoa olekaan 115 heppaa enempää. Tämmöisellä tuli kaakkeja kiskottua jokusen kerran. Ilmeisesti kansiongelmia tuossa VM:n koneessa on ollut, mutta todistettavasti kestää ainakin 160 000 km ilman huolia. Samaa konetta on ollut myös 155 Alfassa.
4.0 on suora bensakutonen, jota on Cherokeessa ja Grand Cherokeeessa. Loput (5.2 ja 5.9) bensaveekaseja ja niitä on vain Grand Cherokeissa. Vanhempi XJ Cherokee on tiloiltaan aika ahdas ja suomimallit kohtuu huonosti varusteltuja. Grandi on tiloiltaan vähän parempi, muttei sekään mikään tilaihme varsinkaan takapenkin osalta. Varustelu on Grandissa parempi.
Se, mikä Jeepeissä kannattaa huomioida, niin automaatin yhteydessä tulee kehittyneempi neliveto (select trac tai quadra trac), jossa keskitasauspyörästö. Manuaalivaihteiston yhteydessä Jeepin neliveto on mallia kiinteä (command trac = kytkettävä hidas/nopea neliveto ilman keskitasauspyörästöä), eli ahdistaa kadunkulmissa ym. jyrkissä käännöksissä neliveto päällä. Nelivedon voi kytkeä Jeepissä vauhdissa. Alennusvaihde pirun hyvä kärriä peruutellessa.
Muista merkeistä vähemmän kokemusta.
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
5 pajeroa takana ja juuri vaihdettu vimonen tila-autoon (5 henkeä perheessä), Maasturista ei olisi millään luovuttu mutta välillä näin.
Kaikki masturit oleet Pajeroita, enkä muuta ottaisi normaali ajoon. Oman kokemuksen mukaan Pajero käyttöautoksi, Defender maastoon tai mb gw, ML joutaa paaliin kuten kaikki tähdenlennot, Toyota kelpaa liikkeeseen vaihdokiksi, britit voi unohtaa käyttöautona (usko vaan), jenkeistä ei kokemusta mutta kaikki rapakon takaa tuleva saa jäädäkkin rapakon taa.
Joten ei montaa realistista vaihtoehtoa ole
Kaikki masturit oleet Pajeroita, enkä muuta ottaisi normaali ajoon. Oman kokemuksen mukaan Pajero käyttöautoksi, Defender maastoon tai mb gw, ML joutaa paaliin kuten kaikki tähdenlennot, Toyota kelpaa liikkeeseen vaihdokiksi, britit voi unohtaa käyttöautona (usko vaan), jenkeistä ei kokemusta mutta kaikki rapakon takaa tuleva saa jäädäkkin rapakon taa.
Joten ei montaa realistista vaihtoehtoa ole

Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Elikkä tavallista uutta henkilöautoa paremmalla maavaralla varustettu neliveto riittää. Autofriikkinä kävisin katsomassa ekana sitä valkoista Typhoonia mikä on hesassa kaupan. Se on melko kohtuuhintainen ihan maailman hintatasoon nähden. Automaattina sen "ryömittäminen" onnistuu helposti ilman että kytkin palaa. Maasto-ominaisuuksiltaan on tosiaankin sitä tasoa, että voi ajaa niin pahaan paikkaan josta vain traktori/pekkaniska pelastaa. Kuvittelisin, että sillä saa itsensä yhtä pahaan kiipeliin kuin esim. Forester XT:llä ja sitten ollaan jo tosi pahassa paikassa. Jos haluaa oikean maastoauton, niin ainoat vaihtoehdot ovat Range Rover/Land Cruiser/Grand Cherokee puolella.Epezi kirjoitti:Metsäautotiet ja laidunpellot on vaatimuksena.
Ja

Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- katiska
- Viestit: 472
- Liittynyt: 19 Loka 2009, 10:19
- Car(s): AR8, 164, GTV, 155, 156:ia, Sprintit, Ducatoja, Camaro, Trans Sport, RSV Mille
- Paikkakunta: Villähde
Vahvistan tuon. Mulla on tuollainen 3-ovinen Chevyn S10 Blazer (4.3 vapari). Maastossa on menty mitä kummallisemmissa urissa. Talvella olen sen muutamaan otteeseen umpihankeen saanut jumiin..jknracing kirjoitti:Automaattina sen "ryömittäminen" onnistuu helposti ilman että kytkin palaa. Maasto-ominaisuuksiltaan on tosiaankin sitä tasoa, että voi ajaa niin pahaan paikkaan josta vain traktori/pekkaniska pelastaa.
Eipä tuollaisessa hyväkuntoisessa vaparikoneessakaan tehot ole kesken loppuneet vaikka painoa on usein perässä vähintään otteeseen kirjatut lukemat

Jenkkeihin saa helpolla ja halvalla sekä korin että jousituksen korotussarjoja, jolloin maastokelpoisuus paranee entisestään..
En tyytynyt tavanomaiseen.
- J Grönlund
- Viestit: 112
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
- Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi
Joo , kyllä liikkuu, on ollut käytössä , mutta ei saa tuohon vetokoukkua ...kumimuumi kirjoitti:jokeri: GMC Typhoon... liikkuu TODELLA kovaa, vetää joka kulmasta yms. valitettavasti automaatteja. Tälle ei kannata edes GTAlla tulla samalle viivalle, M3/M5, jaguarit, mersut - suurin osa samaan kastiin - peilistä katseltavia.
/Juha
AR GTV V6 TB,AR166 V6,AR 156 V6 SW,AR 155 V6 ,DUCATI 900 SSie ,Ferrari Testarossa
Jos lapsi on tulossa, kannattaa hiukan mallailla penkkien tiloja turvakaukalon tai -istuimen suhteen.
Esimerkiksi Foresterin sisätilat ovat hiukan hintsut pituussuunnassa; jos takapenkille laittaa turvaistuimen tai -kaukalon, saa etupenkillä istua aika lailla polvet suussa. Muuten Fore, varsinkin turbona, on OK peli ja Subaru-kerhon myyntipalstalla on yksi ensimmäisen viestin spekseihin mahtuva vehe.
Toisaalta, jos metsäautotie ja laidun ovat maastovaatimukset, Legacy tai Outback ovat myös riittäviä pelejä ja niissä on sisätilaa. Farmareissa on alennusvaihteistokin ja hevoskärry kulkee oikein sievästi perässä.
-Topi Kuusinen
Esimerkiksi Foresterin sisätilat ovat hiukan hintsut pituussuunnassa; jos takapenkille laittaa turvaistuimen tai -kaukalon, saa etupenkillä istua aika lailla polvet suussa. Muuten Fore, varsinkin turbona, on OK peli ja Subaru-kerhon myyntipalstalla on yksi ensimmäisen viestin spekseihin mahtuva vehe.
Toisaalta, jos metsäautotie ja laidun ovat maastovaatimukset, Legacy tai Outback ovat myös riittäviä pelejä ja niissä on sisätilaa. Farmareissa on alennusvaihteistokin ja hevoskärry kulkee oikein sievästi perässä.
-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Täytyis melkein käydä kokeilemassa tuommoista forresteria, vierestä olen katsonut ja eihän se tosiaan mikään erityisen iso ole, muuten ominaisuudet tuntuisi istuvan käyttöön. Susiruma, yök.
Outback voisi koonsa puolesta ehkä juuri ja juuri riittää, mutta hinnat karkaavat tavoittamattomiin.
Farmarit ei muuten sovi, kumppani haluaa ison auton, onhan sillä "turvallisempaa" vetää isoa kärryä.
Tällä hetkellä taitaa tämä olla ykkösvaihtoehtona http://www.nettiauto.com/mitsubishi/paj ... rt/3024015
Suzuki Grand Vitaraa ja Forresteria olisi kuitenkin kivä käydä kokeilemassa
Outback voisi koonsa puolesta ehkä juuri ja juuri riittää, mutta hinnat karkaavat tavoittamattomiin.
Farmarit ei muuten sovi, kumppani haluaa ison auton, onhan sillä "turvallisempaa" vetää isoa kärryä.
Tällä hetkellä taitaa tämä olla ykkösvaihtoehtona http://www.nettiauto.com/mitsubishi/paj ... rt/3024015
Suzuki Grand Vitaraa ja Forresteria olisi kuitenkin kivä käydä kokeilemassa
-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
Tämä uudempi Grandi olisi varmasti hyvä vetokone. Vähän ajetut tahtovat vaan olla hieman hinnakkaita. Samaan hintaan alkaa saada jo uudempia KJ koppisia Cherokeita VM:n commonrail koneella tai 3.7 kuutosella (esim. tämä). Jeepit poikkeavat perus jenkkimaastureista (Chevy/GMC/Caddy ja Ford) kokonsa ja painonsa puolesta melkoisesti. Ajoltaankaan eivät ole niin veteliä. Eurojeepit muuten kasataan Itävallassa.VMTD kirjoitti:No Jeeppi ilman muuta ja VM nokalle. Grandissa 5 syl VM 140 hv. Kansiremontti on helppo tehdä, kun on tikkukone ja osia saa halvalla Englannista.
Pajero Sportteja tosiaan näyttäisi olevan kohtuumetreillä ja suht edullisesti. Lienevät ihan hyviä pelejä. Nuohan on tehty L200:n rungolle. Cruiserit ovat mielestäni yliarvostettuja autoja suomessa, joskin varmasti hyviä nekin.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Jeepit tosiaan voisi olla ihan varteenotettavia, mutta kun ovat automaatteja.
http://www.nettiauto.com/nissan/pathfinder/2991026 Pikkusen menee yli budjetin, mutta voisi muuten olla aikas räyhä peli.
http://www.nettiauto.com/nissan/pathfinder/2991026 Pikkusen menee yli budjetin, mutta voisi muuten olla aikas räyhä peli.
Mitähän tällä tarkoittaa? Eikös nuo päästöperusteiset tule vuosimalli 2001 eteenpäin?Käyttömaksu 128e/vuosi. 3/2011 alkaen päästöperusteinen käyttömaksu 236e/vuosi.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
http://www.nettiauto.com/jeep/cherokee/3024890
No niinpä näyttää, ovat myöskin aika tuoreita autoja.
No niinpä näyttää, ovat myöskin aika tuoreita autoja.
Eihän (city)maasturia hankita bensakoneella... Hyh sanon minä. Maasto-oloja katsellen ja pitkän matkan ajoa miettien diesel on aivan loistava vaihtoehto. Vääntöä löytyy mutta kulutus on matka-ajossa pieni.
Viimeksi muokannut Lurppa, 24 Tammi 2010, 19:15. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
- Herra Salo
- Viestit: 691
- Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
- Paikkakunta: Nokia
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Pajero 2800 TD oli vakuuttava työhevonen 0-190tkm, joskin tehot ja ajo-ominaisuudet ovatkin kivikautiset (tai ehkä juuri siksi kestävä?). Nelivedolla hyvä etenemiskyky, takavetoisena ei niinkään.
Viiden Classic Rangen ja muutaman uudemman kokemuksella, hyviä pelejä joskin bensaa menee. Aika harvinaisia manuaalina ja kympillä on jo vähän valinnanvaraa.
ML:ssä ei ole ollut mitään vikaa ja etenee riittävän hyvin pellollakin, tosin kynnöt ja kylvöt hoidetaan John Deerellä.
Ainoa jota voi suorastaan huonoksi sanoa oli Opel Frontera, mutta manuaali + bensa löytyy ja varmasti saa halvalla
Viiden Classic Rangen ja muutaman uudemman kokemuksella, hyviä pelejä joskin bensaa menee. Aika harvinaisia manuaalina ja kympillä on jo vähän valinnanvaraa.
ML:ssä ei ole ollut mitään vikaa ja etenee riittävän hyvin pellollakin, tosin kynnöt ja kylvöt hoidetaan John Deerellä.
Ainoa jota voi suorastaan huonoksi sanoa oli Opel Frontera, mutta manuaali + bensa löytyy ja varmasti saa halvalla

-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
Juu, oli minullakin jossain vaiheessa ehdoton periaate, että manuaali pitää olla. Viimeiset 5v. on tilan 2tn heinäkärryä liikuteltu KJ Cherokeella (2.5 diesel manuaali) ja kyllä auton luonteeseen sopisi paljon paremmin automaatti. Tuon junan riuhtaiseminen liikkeelle vaatii verrattain lyhyillä välityksillä olevan vaihdeaskin rivakkaa selaamista. Kun marssivauhti on saavutettu, on vetäminen vaivatonta. Seuraavassa on oltava automaatti. Luulisi pollejenkin tykkäävän automaatin pehmeistä vaihdoista.
En uskalla edes kuvitella, minkälaista nyppimistä tuon oman trailerin veto olisi 2.4 bensakoneella ja manuaalivaihteilla. Jos vähänkään fiilispohjalta teet valintoja, niin Jeepillä voisi olla jotain tarjottavaa, mutta kokeile muitakin malleja, kuin 2.4 bensa.
Toivottavasti mieleinen peli löytyy.
En uskalla edes kuvitella, minkälaista nyppimistä tuon oman trailerin veto olisi 2.4 bensakoneella ja manuaalivaihteilla. Jos vähänkään fiilispohjalta teet valintoja, niin Jeepillä voisi olla jotain tarjottavaa, mutta kokeile muitakin malleja, kuin 2.4 bensa.
Toivottavasti mieleinen peli löytyy.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Joo, saksalainen se olla pitää!heme kirjoitti:...ja Alfoissa ja yleensä italialaisissa autoissa on pirusti sähkövikojagtvaj kirjoitti:britit voi unohtaa käyttöautona (usko vaan
:=)
Eli ehken lievää ennakkoluuloa havaittavissa gtvaj:lla?
Discohan sopisi tuohon käyttöön oikein hyvin ja Jeeppikin.
-Tazio
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100