Sivu 1/5
Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
Lähetetty: 17 Maalis 2010, 23:25
Kirjoittaja jknracing
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/rekry.shtml ... it?1073411
Tuohan kuulostaa oikein mielenkiintoiselta. Toivottavasti pääosa tuonne otettavista autoista on rakennettu hyvät ajo-ominaisuudet ja hyvä suorituskyky mielessä. Itseä ei ainakkaan kiinnostaisi hirveästi katsella styling autojen testaamista ahvenistolla.
Kukas ilmoittaa oman autonsa tuonne? Pitäishän sinne nyt edes yksi Alfa saada. Tai edes Integrale. (Salolla taisi joskus olla itsellään käytössä Integrale.)
Re: Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
Lähetetty: 18 Maalis 2010, 09:15
Kirjoittaja Tazio
jknracing kirjoitti:[url] Tai edes Integrale. (Salolla taisi joskus olla itsellään käytössä Integrale.)
Ainakin Lontoossa rätistä kärytessään taisi istua 'gralen puikoissa
-Tazio
Re: Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
Lähetetty: 18 Maalis 2010, 09:32
Kirjoittaja JaniW
jknracing kirjoitti:Kukas ilmoittaa oman autonsa tuonne? Pitäishän sinne nyt edes yksi Alfa saada.
Olisi kyllä mahtavaa jos joku forumin 75:n tai muun transaxle-alfan ahtajista uskaltautuisi sen tekemään...
Lähetetty: 18 Maalis 2010, 11:02
Kirjoittaja Pasi
No katsotaan mitä Salo saa aikaan....
Suomalaiset autoiluohjelmat ovat kyllä olleet varsin kuivia ja jopa amatöörimäisesti tehtyjä... Ajoneuvos oli kiva poikkeus, mutta ehkä vähän liikaa suora kopiointiyritys Top Gearista.
Toivotaan että tämä ohjelma pysyy asialinjalla, eikä mene autojen raiskaamisen suuntaan virittelyissä ja "tuunauksessa".
Re: Virittäjät. Uusi auto-ohjelma tulossa maxille.
Lähetetty: 18 Maalis 2010, 11:16
Kirjoittaja Abarth
JaniW kirjoitti:jknracing kirjoitti:Kukas ilmoittaa oman autonsa tuonne? Pitäishän sinne nyt edes yksi Alfa saada.
Olisi kyllä mahtavaa jos joku forumin 75:n tai muun transaxle-alfan ahtajista uskaltautuisi sen tekemään...
Kyllä. Esimerkiksi
tämä tai
tämä?
Lähetetty: 18 Maalis 2010, 16:28
Kirjoittaja Satakuusnelonen
Lähetetty: 18 Maalis 2010, 23:08
Kirjoittaja jknracing
^ Voiko rastittaa useamman vaihtoehdon?
Lähetetty: 18 Maalis 2010, 23:40
Kirjoittaja jarski
Vuora on vuora,vaikka kuinka paistaisisi.Täänyt on tätä BB-hysteriaa,omaa en laittais likoonkuin korkeintaan Onkilahteen. Tosin mielipidettähän ei kysytty,mutta jokin itsetunto jokaisella oltava. Ei tulis pieneen mieleenkään sponssata tätä juttua Alfoilla. Sanokaa mun sanoneen,tää on niin tätä ja ens vuonna kukaan muista ees missä on Salo...Kiinnolla seuraan ohjelmaa kyllä!
Lähetetty: 19 Maalis 2010, 07:53
Kirjoittaja JaniW
No hei. Sillä että joku lähiökuningatar tai ostarifallos pyrkii telkkariin esittämään mielenkiintoista ei välttämättä ole paljon tekemistä sen kanssa että joku harrastaja tarjoaa autoaan esiteltäväksi toisille harrastajille (mikä toivottavasti on tuon koko jutun pointti).
Niin tätähän tämä toki on, mutta mikä on vuora?
Lähetetty: 19 Maalis 2010, 09:48
Kirjoittaja jknracing
Googlailin, että mitä tuosta ohjelmasta keskustellaan muualla, niin löytyi ainakin pari kiinnostavaa tuonne ilmoitettua autoa.
Lähetetty: 19 Maalis 2010, 15:42
Kirjoittaja jarski
^^Vuorilla kiipevä karkeakarvainen terrieri,mut joo. Kyllähän sitä autollensa saa ja pitääkin jotain tehdä. Ajattelin,heh ääneen.. Hieno taksi
Lähetetty: 19 Maalis 2010, 20:50
Kirjoittaja jknracing
jarski kirjoitti:Hieno taksi
Lainattu DNSF:n foorumilta:
Toi Crew on niin häiriintyneen muikee, että todellakin toivon näkeväni sen ohjelmassa.
[/quote]
Häiriintynyt on kyllä oikea termi.
Sillä kerran Alastarolta kotiin ajaneena voin sanoa että ei voi olla hymyilemättä. Ensinnäkin se on maantieajossa hemmetin hyvä ajaa ja RB26DETT pellin alla huolehtii että ohituksetkin onnistuu ripeästi.
Ainut miinus oli pirun pienet kuppipenkit ja polvet kojelaudassa.
[/quote]
Edit. Linkki taxiin.
http://esv.fi/index.php?info=open&id=708
Lähetetty: 24 Maalis 2010, 00:36
Kirjoittaja jknracing
Toi sininen evo ilmoitettu. Lupaavalta näyttää.
http://vimeo.com/6375347
Lähetetty: 19 Syys 2010, 12:18
Kirjoittaja jknracing
Naamakirjassa on näköjään lyhyt videoteaser. En saannut sitä linkitettyä tähän, mutta sieltähän se löytyy facebookista kun pistää hauksi virittäjät.
Edit. Jaa se linkittäminen toimiikin tälleen suoraan.
http://www.facebook.com/group.php?gid=3 ... 2392950137#
Lähetetty: 15 Helmi 2011, 22:46
Kirjoittaja jknracing
Olen melko tyytyväinen ekan jakson jälkeen. Kaikkien alojen ammattilaisena voisin kuitenkin sanoa, että Mika Salo puikoissa, omistaja kyydissä ja kommentteja in-car pätkiä olisi ollut mukava nähdä! Ensivaikutelma suomalaiseksi auto-ohjelmaksi 8/10. Ainoa huono läppä oli se tarvitaan hinausautoa.
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 08:22
Kirjoittaja buctu
PART I
Sarjan avausjaksossa Salon testattavana ovat kaksi vauhdikasta japanilaispeliä.
Testiin pääsee kaksi autoa, jotka ainakin ensi vilkaisulla ovat kuin yö ja päivä: legendaariset Arto Sulkasen Toyota Corolla DX ja Sami Haapasen Nissan 200sx.
PART II &
PART II
Mika Salo testaa keltaisia japanilaisia. Vuorossa on kaksi kirkkaankeltaista menopeliä, mutta kumpi vie voiton moottoriradalla?
Joni Peipon Nissan on taxi, jolla ehtii kovemmassakin kiireessä. Harri Hemming ja hänen Toyota Supransa ovat hieno esimerkki vaikeuksien voittamisesta.
*viestin sisällöstä on 100% luvattomasti lainattu*
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 10:59
Kirjoittaja 155156
Harvoin olen huonompaa televisio-ohjelmaa nähnyt.
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 14:52
Kirjoittaja V6
aika "masentava" toi autolista...
http://virittajat.fi/car , ohjelmakaan ei kovin hääppöinen ole
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 15:08
Kirjoittaja Abarth
No ei se nyt niin masentava kai ole ottaen huomioon, että asutaan Suomessa.
Vähemmän täällä härmässä niitä Fefejä, Lamboja tai Maserateja viritetään ja syyn varmasti jokainen tietää.
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 15:12
Kirjoittaja mattijus
jknracing kaikkien alojen ammattilaisena kiteytti omat tuntoni melko hyvin. Pienillä muutoksilla voisi olla oiva formaatti.
- Omistaja kyytiin
- Enenmmän ystävällismielistä naljailua (+ rennompi ote muutenkin)
- Kierrosaika? (Paljonko omistaja voittaa / häviää Salolle?)
- Selkeät arvosteluperusteet eikä pelkästään MuTu
- Ne jostain pickupin lavalta kuvatut rata-ajelut hevon kuuseen
En ole tosin nähnyt kuin ensimmäisen jakson. Oletettvasti meno paranee jatkossa kun tuotantotiimillekin on rutiini karttunut.
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 15:42
Kirjoittaja V6
Abarth kirjoitti:No ei se nyt niin masentava kai ole ottaen huomioon, että asutaan Suomessa.
Vähemmän täällä härmässä niitä Fefejä, Lamboja tai Maserateja viritetään ja syyn varmasti jokainen tietää.
joo mutta olisi kai sinne voinut muitakin ottaa kuin japsiautoja...
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 16:13
Kirjoittaja Abarth
Juu, (import)japseja näytti olevan useita. Tietääkö joku millä perusteella autot on valittu?
Lähetetty: 25 Helmi 2011, 17:52
Kirjoittaja michael
buctu kirjoitti:
PART II &
PART II
Mika Salo testaa keltaisia japanilaisia. Vuorossa on kaksi kirkkaankeltaista menopeliä, mutta kumpi vie voiton moottoriradalla?
Joni Peipon Nissan on taxi, jolla ehtii kovemmassakin kiireessä. Harri Hemming ja hänen Toyota Supransa ovat hieno esimerkki vaikeuksien voittamisesta.
*viestin sisällöstä on 100% luvattomasti lainattu*
Kiitos linkeistä. Ainakin kakkosjakso oli paljon parempi kuin ennakolta odotin.
Mutta kuitenkin, koska arvostella pitää niin:
-autovalikoimaa olisi voinut vähän miettiä, esim Toyotoja ja Nissaneita ihmeellisen paljon mukana.
-parempitasoisia autoja olisi varmaan löytynyt hyvin, jos ohjelmaan olisi otettu vain auto, ei sen omistajaa. Harvempi omistaja haluaa naamansa ruutuun.
-joutavien höliseminen varikolla oltaisiin voitu korvata auton tekniikan ja tehtyjen muutosten esittelyllä. Oltaisiin vaikka kunnolla näytetty niitä jarruja kun ne kerran mainittiin.
Lähetetty: 26 Helmi 2011, 12:28
Kirjoittaja jknracing
V6 kirjoitti:Abarth kirjoitti:No ei se nyt niin masentava kai ole ottaen huomioon, että asutaan Suomessa.
Vähemmän täällä härmässä niitä Fefejä, Lamboja tai Maserateja viritetään ja syyn varmasti jokainen tietää.
joo mutta olisi kai sinne voinut muitakin ottaa kuin japsiautoja...
No seuraavassa jaksossa on sitten "sitruuna" Fiesta ja Integrale. Integralessa on muuten 164 TS:n kaasuläppä, että on sielä jotain Alffaakin.
Lähetetty: 02 Maalis 2011, 21:30
Kirjoittaja buctu
Virittäjät PART III
Todelliset ”tee se itse” -miehet. Perttu Jäsperin Fiesta on mainio esimerkki kekseliäästä tuunaamisesta pikkurahalla. Toinen Mika Salon testattava menopeli on Tero Jaatisen Lancia.
ps.kukkahattutäteille tiedoksi, Emmerdalin jaksot löytyy tuolta ->
http://www.mtv3.fi/emmerdale/
Lähetetty: 02 Maalis 2011, 22:06
Kirjoittaja mattijus
Kolmen jakson perusteella taitaisin kyllä ennemmin katsoa Emmerdalea
Lähetetty: 02 Maalis 2011, 22:55
Kirjoittaja -HH-
michael kirjoitti:
-autovalikoimaa olisi voinut vähän miettiä, esim Toyotoja ja Nissaneita ihmeellisen paljon mukana.
Mut niitähän suuri osa tän päivän virivehkeistä onkin joten eiköhän tuo edusta juurikin sitä otantaa mitä suuri yleisö harrastaa.
Lähetetty: 02 Maalis 2011, 22:56
Kirjoittaja Rolle
Eikös tässä autot ole valittu tarjottavien joukosta, eli omistajat ovat itse autojaan aktiivisesti sinne tarjonneet alun perin?
Lähetetty: 03 Maalis 2011, 08:40
Kirjoittaja buctu
-HH- kirjoitti:michael kirjoitti:
-autovalikoimaa olisi voinut vähän miettiä, esim Toyotoja ja Nissaneita ihmeellisen paljon mukana.
Mut niitähän suuri osa tän päivän virivehkeistä onkin joten eiköhän tuo edusta juurikin sitä otantaa mitä suuri yleisö harrastaa.
Huom! Posti kutsui autojaan takaisin kentälle joten maaliskuun jaksot saamme nauttia riisi vapaista viikoista
Ratit siirtyvät takaisin vasemmalle, veto säilyy takarenkailla ja sarjan sympaattinen laatu jatkuu entisellään
Ensi viikolla mukana Volvo 960 ja Pontiac Firebird. Pieni sneak peek autoista:
Volvo 960 (829.1hp)
Pontiac Firebird ACS 09
Pontiac Firebird 305 V8 soundit
Linkki PART IV:hen tipautetaan topicin alle perinteiseen tapaan.
Lähetetty: 03 Maalis 2011, 09:16
Kirjoittaja Cuore Sportivo
No vittu joo, sitä se todellakin on.
Integralekin on jaksossaan pääsemässä hyvään seuraan. Ihan sama, mitä kaikkea hienoa pellin alla on (ilmeisesti ei edes ole?), jos auto muuten on tällainen (huono) vitsi. Luulisi, ettei viiksekkäintäkään amista enää tänä päivänä jaksa naurattaa.
http://virittajat.fi/car/show/31
Lähetetty: 03 Maalis 2011, 09:45
Kirjoittaja Bones
Salo varmaan kehuu volvon rataominaisuuksia kun pannussa tuon verran hönkää, takapotku ja alla jotkut linglong renkaat
Lähetetty: 09 Maalis 2011, 11:03
Kirjoittaja buctu
En tahdo neuvoa, mutta...
Tällä kertaa Mika Salo saa testattavakseen kahden Volvoihin erikoistuneen virittäjän menopelit.
Pekka Keron Volvossa on jopa Mika Salolla pitelemistä. Mies lupaakin, että ulkonäkö pettää. Haastajana on Minna Järvinen, joka on siirtynyt Volvoista hieman toisenlaiseen menopeliin, Pontiac Firebirdiin.
PART IV
Lähetetty: 09 Maalis 2011, 12:29
Kirjoittaja Abarth
En ole aikaisempia jaksoja katsonut, mutta tämä viimeinen oli ainakin tavallaan aika huvittava.
Porukat tuo radalle sellasia vehkeitä, joilla ei voi ajaa rataa kun lämmöt nousee. Varsinkin tämä Ponu. Siis mitä vitt..!?!
Oli peltipakosarjat, lastut, sytkät ja ties mitkä.. Salon eka kommentti autosta noustessa oli "Ei tää mee mihinkään". Repesin.
Nyt pitää ladata seuraava...
Lähetetty: 09 Maalis 2011, 14:45
Kirjoittaja buctu
Abarth kirjoitti:Varsinkin tämä Ponu. Siis mitä vitt..!?!
Oli peltipakosarjat, lastut, sytkät ja ties mitkä.. Salon eka kommentti autosta noustessa oli "Ei tää mee mihinkään". Repesin.
Alkuperäiset factat:
1988 Pontiac Firebird Formula (Hot Rod Magazine)
Engine: 305ci (5.0L), 9.3:1 Compression Ratio, Tuned Port Injected, HP: 215@4400 RPM, TQ: 285@3200 RPM
Drivetrain: 5 Speed Manual Transmission, 3.45:1 Rear Axle.
0-60 MPH: 7.1 seconds
1/4 mile: 15.07 @ 93.4 MPH
Skid Pad: .86g
Kyseinen "yksilö":
Pontiac Firebird Formula coupe
stitch
Autossa siis kansi halki tai kansipahvi palanut, siksi ei tehoa, olisi pitänyt motti rempata jo ENNEN kuin alko rakentaminen
Asiat tärkeysjärjestykseen. All show no go
Lähetetty: 09 Maalis 2011, 21:10
Kirjoittaja kterkkila
Katsoin tuon viimeisen jakson, muita en ole nähnytkään. Just sitä mitä odotinkin. Tuotahan se autojen tuunaaminen on. Tyyli vapaa ja kaikilla vähän omat haaveensa. Ihan hauskaa viihdettä mun mielestä
Lähetetty: 10 Maalis 2011, 10:40
Kirjoittaja Joni P.
buctu kirjoitti:-HH- kirjoitti:michael kirjoitti:
-autovalikoimaa olisi voinut vähän miettiä, esim Toyotoja ja Nissaneita ihmeellisen paljon mukana.
Mut niitähän suuri osa tän päivän virivehkeistä onkin joten eiköhän tuo edusta juurikin sitä otantaa mitä suuri yleisö harrastaa.
Huom! Posti kutsui autojaan takaisin kentälle joten maaliskuun jaksot saamme nauttia riisi vapaista viikoista
Ratit siirtyvät takaisin vasemmalle, veto säilyy takarenkailla ja sarjan sympaattinen laatu jatkuu entisellään
Valtaosa viritellyistä ja tuunatuista vehkeistä nyt vaan sattuu olemaan ahdettuja Toyotia ja Nissaneita, usein vielä rattikin oikealla puolella.
Siitä RHD asennevammasta ylipääseminen kun avaa ovia ihan uuteen maailmaan laitteisiin joita vastaavaa hinta/suorituskyky/virityspotentiaalia saa etsiä turhaan eurooppalaisista autoista.
Ja itse aiheeseen lisäten, ei voi kuin ihmetellä noita yllätyksellisiä lämpöongelmia suurimmalla osalla autoista.
Hyvin huomattiin viime kauden helteissä driftereissäkin kuinka tärkeää on mm. sekin miten ajatuksella keulan ilmanohjaus ja lämpimän ilman poispääsy on toteutettu. Edellisen jakson Pontiacin keulakin tungettu täyteen ählämikromia ja sitten ihmetellään lämpöongelmia...
Lähetetty: 10 Maalis 2011, 16:36
Kirjoittaja V6
Joni P. kirjoitti:
Valtaosa viritellyistä ja tuunatuista vehkeistä nyt vaan sattuu olemaan ahdettuja Toyotia ja Nissaneita, usein vielä rattikin oikealla puolella.
tuskin, kyllä ihmiset virittelee vapareitakin ja muitakin autoja, tuossa sarjassa ei ole esim yhtään BMWtä, vaikka niitä löytyy tuunattuina varmaan aika paljon... ahdettuja nissaneita ja tojotia on kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän kaikista autoista.
Lähetetty: 10 Maalis 2011, 19:01
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Niin, missä kulkee "tuunauksen" raja? Onko siihen joko määritelmä vai jokaisen itsensä rajattavissa. Tuunasin autoni vanteilla, vai pitääkö siihen tehdä muutakin?
Lähetetty: 10 Maalis 2011, 19:32
Kirjoittaja Joni P.
Alfistipohjoosesta kirjoitti:Niin, missä kulkee "tuunauksen" raja? Onko siihen joko määritelmä vai jokaisen itsensä rajattavissa. Tuunasin autoni vanteilla, vai pitääkö siihen tehdä muutakin?
Useimmilla forumeilla on tartuttu ohjelman harhaanjohtavaan nimeen "virittäjät" kun kuitenkin hakevat tuunattuja menopelejä.
Alunperin rekryn mukaan joka osa-alue tultaisiin ottamaan huomioon arvosteluissa mutta vaikuttaa nyt vähän sille että ajettavuus/tekniikka olisi suurimmalla huomiolla ja sisusta, hifit, ym. jää vähemmälle huomiolle.
Lähetetty: 12 Maalis 2011, 23:34
Kirjoittaja AlfaTom
Pari kertaa ohjelman katsoneena olen pettynyt autojen tasoon. Joko pelkkää karvanoppa-osastoa tai sitten kuin se Volvo, missä oli tehoa mutta ei ajettavuutta...
Lähetetty: 16 Maalis 2011, 07:15
Kirjoittaja buctu
PART V
Kaikki eivät halua vakioautoa. Tänään testissä on kaksi menopeliä, jotka ainakin kääntävät päitä tiellä liikkuessaan.
Jukka Niemisen Olio on persoonallinen auto rekisterinumeroa myöten. Reeta Paajasen Opel Astra puolestaan on punainen kaunotar. Toinen autoista kerää Mika Salolta huippupisteet – mutta kumpi?
Lähetetty: 23 Maalis 2011, 09:31
Kirjoittaja buctu
Edellinen (5.)jakso tarjosi laadullisesti hienon vag-konsernin laitoksen, joten toivottavasti Alfistit eivät jo kerenneet hylätä sarjaa.
Uusimmassa jaksossa mukana
Ford Mustang Roush Stage 3
Porsche 911 Turbo (993)
Erittäin viihdyttävää kalustoa
ja alla linkki:
PART VI
Lähetetty: 31 Maalis 2011, 09:25
Kirjoittaja quppe
Missä seuraava jakso
Lähetetty: 31 Maalis 2011, 10:45
Kirjoittaja buctu
quppe kirjoitti:Missä seuraava jakso
Olkaa hyvä,
Part VII
Tänään Virittäjissä palataan 70-luvulle. Mika Salon testissä ovat legendaariset menopelit Opel Manta ja Fiat 600. Fiat on niin hieno että se kelpasi jopa autoradalle.
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 12:56
Kirjoittaja Shakal
Kävi kyllä erittäin paljon sääliksi kusiaisen kuljettajaa. Hieno oli nimittäin auto ja tuomio oli erittäin karu siihen verrattuna ettei Salo osannut ajaa tuolla askilla tai kierrättää konetta niinkuin sitä kuuluisi.
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 20:33
Kirjoittaja Arcar
joo ei ole ohjelma kyllä omasta mielestäni ollut lähelläkään odotuksia. kuvitteli että nyt tulee tosiaan vähän analyysiä auton moottorista, alustasta jne mutta jäänyt aika paljon kommenttiin "onks tässä jotain mitä mun pitäis tietää"
ja sitä samaa rataa... luulisi tosiaan osaavan antaa muutakin kommenttia vielä ajon jälkeen kun että on kiva tai on mopo...
ja sitten vielä lopun arvostelu, ei oikeasti mitään logiikkaa tai linjaa kun niitä numeroita hihasta vetää..... hmmmmm... osaa se Mika varmasti ajaa ei sen osalta arvostelua, mutta ei ole mikään analyytikko tai mediapersoona.
Lähetetty: 01 Huhti 2011, 21:10
Kirjoittaja glideslope
Arcar kertoi sen mitä jo joskus piti sanoa tästä tuubasta.
Monotonisella äänellä jaksosta toiseen "moi, mä oon mika" "onks täs jotain mitä mun pitäis tietää?"
-ei kierrosaikoja, -olisi oikeasti todella kiinnostava tieto eikä todellakaan mitenkään mahdotonta toteuttaa.
-ei mitään asiantuntemusta automallien historiaan, kuten Abarthin kanssa tuli viimeistään ilmi.
-eri osa-alueiden tuomiot mitä sattuu. -hieno Manta oli ajon aikana Audin tavoin aivan sairaan kiva ja upea laite mutta kun piti pisteitä antaa niin joka alueella oli "no sanotaan vaikka seiska, sanotaan kasi". Mikä helevetti olisi se ysi tai kymppi sitten!?! Neonvärinen Enzo?
Jossain nettijohdannossa tätä verrataan TopGeariin... juu kaukana ollaan.
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 02:30
Kirjoittaja jeQQ
Juu peruskakkaa.. Mitenkäs kun gralen edelle otettiin se perkeleen pulkkapaska, kun irtosi vain ahtoputki!? Auto ei kuitenkaan sammunut. Manta oli ilmeisesti oikeasti sammunut usemman kerran ja zilirimpsis jatkoon että pärähtää.
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 12:56
Kirjoittaja Abarth
Ohjelman perusteella Mikaa ei juuri tekniikka ja autoon tehdyt (tekniset) muutokset kiinnosta ja se on mielestäni hieman huono lähtökohta tämänkaltaisessa ohjelmassa. Se toinen jantteri tuntuu olevan paremmin tekniikkamiehiä.
Lähetetty: 02 Huhti 2011, 13:27
Kirjoittaja JaniW
Täytyy yhtyä arvostelijoiden joukkoon. Ohjelma on toteutukseltaan suorastaan nolo. Kun onkerrankin saatu kovan luokan rattimies ajamaan autoja Ahvenistolla niin olisi nyt vähintään kiva kuulla millaisia aikoja siellä vedellään. Tosin mukaan on valittu aika paljon jotain jäähdytysongelmaisia puolitehoisia lasikuidusta kyhättyjä stereotelineitä ettei se toisaalta yllätä.
Jos tekijöitä on ohjelman tekeminen yhtään innostanut niin se ei ainakaan mistään näy. Jonkun intohimoisen harrastajan rahalla, ajalla ja vaivalla rakentaman laitteen (nimenomaan tuo Abarth) yleisfiiliksen kutsuminen paskaksi onkin jo sitten melkoinen pohjanoteeraus, jonka olisi ainakin lopullisesta versiosta voinut leikata pois.
Elementithän tälle ohjelmalle olivat kerrassaan hienot, toteutus ala-arvoinen. Vai sanoisiko tästä nyt sitten että ohjelman yleisfiilis on paska - 5 pistettä.