^^Tollasen sain vaihdossa 75toseen ja paritonnia € ja jotain senttejä... Oli tosin jollain twr-levikkeillä ja sitä rataa. Kallis auto,kun kansi levähtää eikä kusi auta enää syylärissä,mutta sehän onkin jo eri tarina.
Puolimiljoonaa ruuvattu 21 vuotta vanha nokivasara nissan Laurel ei vaan mielestäni ole 3950e arvoinen.....ei vaikka se olisi KUINKA hieno tahansa Uskomatonta......No ehkä tyhmä ei ole se joka pyytää....
Olen sellaillu autopokkaria siellä on aina korsumäen auton ilmotus ja olen huomannut ihan saman asian: Hinnat hipovat pilviä.
Rasvis on oikeassa siinä mielessä, että autot kyllä käydään läpi ennen myyntiin laittamista, taisi olla vielä ihan oma mekaanikko joka homman teki. Oli juttua liikeestä 3-5 vuotta takaperin jossain auto lehdessä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
DaViega kirjoitti:Rasvis on oikeassa siinä mielessä, että autot kyllä käydään läpi ennen myyntiin laittamista..
Ainakin meillä päin kaikki oikeat autoliikkeet teettävät vaihtareihinsa täysfiksin (myllytys+vahaus, sisätilojen märkäpesu, moottoripesu, tarvittaessa hajunpoistokäsittely, pienet paikkamaalaustyöt jne.). Itse en henk.kohtaisesti maksaisi tuossa puljussa max. tonnin katiskasta viittä tonnia siinä toivossa, että auton kulutusosien kuntoa olisi mahdollisesti tarkistettu, tai vaikka niitä olisi jopa vaihdettu.
Suomalaiselle autoilijalle ei ole mikään niin arka paikka, kun oman kotteron arvon aleneminen silmissä. Tuolla voinee sitten kehua, kuinka korollasunnystä sai 10keur hyvityksen vaihdossa ja muut liikkeet tarjosivat vain 150eur.
Olisi hauska tietää, miten tuon liikkeen välirahatarjoukset poikkeavat muiden liikkeiden tarjouksista.
^^ Niin siis tarkoitin että tuolla 4500 eurolla saa liikkeestä joka hinnoittelee autonsa yleisen tason mukaan aika paljon uudemman ja vähemmän ajetun kulkineen.
DaViega kirjoitti:Rasvis on oikeassa siinä mielessä, että autot kyllä käydään läpi ennen myyntiin laittamista..
Ainakin meillä päin kaikki oikeat autoliikkeet teettävät vaihtareihinsa täysfiksin (myllytys+vahaus, sisätilojen märkäpesu, moottoripesu, tarvittaessa hajunpoistokäsittely, pienet paikkamaalaustyöt jne.). Itse en henk.kohtaisesti maksaisi tuossa puljussa max. tonnin katiskasta viittä tonnia siinä toivossa, että auton kulutusosien kuntoa olisi mahdollisesti tarkistettu, tai vaikka niitä olisi jopa vaihdettu.
Nuo pesuthan tulee lähes jokaiseen autoon, joka ajetaan halliin (jos autoliikeellä on näitä mahdollisuus tehdä) - pois sulkien paikkamaalaukset joissain tapauksissa. Lehtijutussa jonka mainitsin oli kuva jossa vanha pickupin lava oli irtikorista ja ruostse korjauksessa -> Eli korsumäen auto tekee todella isoja remontteja ennen myynttin laittamista. Silti, itse ostaisin samalla hinnalla uudemman ja vähemmän ajetun auton muualta kuin vanhan, paljon ajetun kunnostetun korsumäeltä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean