No ei ihan, R1:n nokat & kansipahvi, power commander, toiset läpät poistettu imukurkuista, acrapoviccia lohkosta asti jne...
enemmän olisin odottanut kun tuo kone kuitenkin nyt vastaa R1:n konetta käytännössä ja siinä on vakiona jo se 180hv...
savijo-r kirjoitti:^Onkos tuo moottori jo "big bang" eli crossplane kampuralla vai vanhemmasta rykkösestä?
Aika positiivisen kuuloinen tehomäärä silti kun vertaa noihin kisapeleihin:roll:
Mutta varmaan kumminkin riitävästi pystyssä ajettavaan.
Edittiä: Eipä noissa uusissa rykkösissä ole voimaa kuin 165-170hv putki ja sähköt vaihdettuna. Siis takapyörällä.
No, oli miten oli niin mukavasti nykii
ei ole crossplane kone vaan vanhempi.
Tuo 165-170hv takanakilla vois olla aikalailla 180-190 koneesta? ainakin äkkiä kuvitellen jos voimansiirtohäviö 10 - 15% (mutu)
sitähän ei tiedä miten jarrupenkki on ollut säädössään dyno-might tuon espoossa sääti ja dynotti. mitäs noista kisapeleistä irtoaa ja millä varustuksella?
Pitäisiköhän modejen irroittaa tää pätkä toiseen topicciin.
Kyllä tuollainen +7-10 hv on aivan normaali lisäys putkella ja markettisähköillä.
Onko tehokäyrä minkä mallinen noin muuten? Taittuuko ylhäältä?
Muutaman hepan ylös saattaisi saada lisää mutta ei paljoa, jos bensat ja ennakot hipostelee kohdilleen. Nokistahan ajoitukset on vissiin hippeimmillään.
Yllättävän paljon nämä muuten muuttuu kilometrien myötä. Ei haittaa vaikka silloin tällöin pyöräyttäisi penkissä uudelleen.
Näissä Suomen stockkiluokissahan ei saa juuri muuta kuin vaihtaa putkiston, pahvin ja sähköt.
Samat tehot on helpolla otettavissa ihan kadullekkin.
Ajettavuudesta ja painosta ne erot lopulta tulee.
Oma "veikkauksen" SM-superbikejen tehoista 170-190 hv renkaalta.
Laaja skaala mutta kaikilla pystyy silti voittamaan meidän radoilla.
savijo-r kirjoitti:Onko tehokäyrä minkä mallinen noin muuten? Taittuuko ylhäältä?
Muutaman hepan ylös saattaisi saada lisää mutta ei paljoa, jos bensat ja ennakot hipostelee kohdilleen. Nokistahan ajoitukset on vissiin hippeimmillään.
8,5-9k kohdalla vähän kirii kulmakerrointa ylöspäin mutta muuten on tehokäppyrä mukavasti suora ja nousujohteinen. Tosin näyttäisi nousevan edelleen mutta veto on lopetettu 12k kohdalla ajan skannerista lävitte jossain välissä.
Paljonkohan tällaisessa oikeasti muuten on voimansiirron häviöt?
Tuossa näkyy käytettäneen n.18% joka tuntuu pirun paljolta pyörälle??