Sivu 1/1
Jarruremppaa
Lähetetty: 20 Touko 2010, 22:00
Kirjoittaja PSS
Pitäisi uusia jarrulevyt.
Onko nää muuten hyvät ja sopiiko SW V6:een? :
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :4433.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3763.html
Sitten ne muut osat. Paloiksi ajattelin
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3430.html
Onko kokemuksia?
Jarrusatuloita ei näytä olevan paljon tarjolla - jotain punaista olisi kiva saada

mutta mistä niitä löytää? Toimivuusongelmia nykyisissä ei ole, mutta ne on vaan niin rumat ja kuluneen näköiset. Ei kuitenkaan viitsisi mennä ihan tähän:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3050.html kun on vain 16" vanteetkin.
Lähetetty: 21 Touko 2010, 20:29
Kirjoittaja Tommo
Kannattais varmaan kokeilla. Omat zimmermanit on jo hiukka kierot.
Ferodon palat on kyllä turvallisempi ratkaisu. Greenit oli ainakin tod huonot.
Satuloihin metallimaalia...
Lähetetty: 21 Touko 2010, 22:42
Kirjoittaja DaViega
Vanteet kun vaihtoi, ei madallus kiinostannut, vaan enemmänkin pitäisi saada väriä omiinkin satuloihin... vanhat ruosteiset satulat vaan pitäisi saada ensiksi prepattua kunnolla, töypaikalla voisi tehdä, mutta vasta kesälomalla, voi mennä aamusta heti tekemään -> kerkeää maalitkin kuivua kunnolla
Lähetetty: 21 Touko 2010, 23:52
Kirjoittaja PSS
Tommo kirjoitti:Kannattais varmaan kokeilla. Omat zimmermanit on jo hiukka kierot.
Ferodon palat on kyllä turvallisempi ratkaisu. Greenit oli ainakin tod huonot.
Satuloihin metallimaalia...
Kiitos, löytyikin
http://www.sarlinraceteam.fi/service/tu ... innat.html
156 SW V6 2.5:
Etu: FDS1052 138,50€
Taka: FDS1349 95,50€
Tuolla ei sanottu onko noi 4 palan akselisetin hintoja. Toivottavasti.
Hitto kun mulla ei ole mahdollista nostaa itse autoa, siis tuo satulan maalaus pitäisi saada teetettyä samalla kun joku jarrut ja levyt vaihtaa. Täytyy varmaan alkaa soittelemaan...
Lähetetty: 22 Touko 2010, 10:41
Kirjoittaja Pasi
Mulla on tulossa kesällä jarruremontti jossa meinaan maalata satulat.
Viimevuonna jo testasin lian/ruosteen poistoa uittamalla yhden jarrusatulan fosforihapossa.... meni ihan paljaaksi metallipinnaksi! Harmi vaan kun en sillon suojannut sitä oikein kunnolla niin ruostu lähes samantien.
Nyt olisi tarkoitus tehdä sama hapotus uudestaan ja vetää päälle Tikkurilan alumiinin väristä Termal "silikonimaalia" joka kestää tuoteselosteen mukaan lämpötilaa metallin punahehkuunasti (eli kestää jarrujen kuumuuden).
Ainoa "haittapuoli" tuossa maalissa on se että se vaatii kovettuakseen "paiston" uunissa.... tunti noin 230 asteessa.