Sivu 1/1
Saksalaiset ostivat Giugiaron
Lähetetty: 25 Touko 2010, 19:44
Kirjoittaja alfista
Lähetetty: 25 Touko 2010, 19:56
Kirjoittaja 155156
Lähetetty: 25 Touko 2010, 20:07
Kirjoittaja Jakke
No nehän on G:n vanhoja asiakkaita.
Toisaalta, enemmän minua harmittais jos Pininfarina joutuis sakemannien käsiin. Giugiaron tekeleistä en ole aina niin hirveesti tykännyt.
Lähetetty: 25 Touko 2010, 20:42
Kirjoittaja Tazio
Surun päivä. Aikamme suurin designeri myy firmansa VAG-konsernille :=[
Taitaa nytkin pihassa olla useampi vehje joiden muotoon mestarin käsi on vaikuttanut. Jatkossa tätä jälkeä sitten löytää kai vain Lamboista ja jostain natsihetekoista, revi tästä sitten huumoria!
-Tazio
Lähetetty: 26 Touko 2010, 10:29
Kirjoittaja juhala
Voi hyvänen aika.
Fiat groupin olisi pitänyt ymmärtää tilaisuutensa, mutta ei.
FIAT Senza Stile on lähinnä pystynyt pilaamaan Giugiaron ja muoden laadukkaat originaalit...(olen täysin samaa miletä erään kirjoittajan kanssa uudessa Auto Italia lehdessä). Komiteamuotoilua!
Oikeasti ne ei siellä Italiassa tajua minkä takia näitä merkkejä ostetaan.
MiTo Ja Giulietta on musta muotoilullisesti kuitenkin aika keskinkertaisia, selkeästi puuttuu jonkun Maestron kädenjälki (vrt DaSilva).
Lähetetty: 26 Touko 2010, 22:19
Kirjoittaja DeDion
Eipä taida itse Giorgetto enää eläkeiässä muotoilla kovin montaa autoa. Varmaan siksi firmansa möikin.
Toivottavasti Giugiaro ei myynyt firmansa mukana oikeutta käyttää nimeään missä tahansa kansanautossa. Kuinka moni muistaa mikä Ghia oli alunperin?
Lähetetty: 26 Touko 2010, 22:48
Kirjoittaja PRO
Kyllä siellä on juniori Fabrizio piirrelly viimesimmät...
Lähetetty: 27 Touko 2010, 20:27
Kirjoittaja DaViega
Ähäkutti, nytkö Giugiaro sitten tekee tylikkäimät pahvilaatikot!?