Aika maukas toi FIAT. Sellaiseen kun kävis hakemassa rompemarkkinoilta tai metsälöydöstä Steur-Puchin ison keulakoristeen niin johan olisi komia. Täällä Turussa pyörii pieni japsilavapaku, johon on joku mobilisti moisen ympännyt vähän vaivaa nähden ja oli kyllä yllättävä näky kadulla, kun sai tosissaan miettiä oliko oikea lisenssilaite britti-Bedfordien (Opel) malliin.
1300ti kirjoitti:Aika maukas toi FIAT. Sellaiseen kun kävis hakemassa rompemarkkinoilta tai metsälöydöstä Steur-Puchin ison keulakoristeen niin johan olisi komia. Täällä Turussa pyörii pieni japsilavapaku, johon on joku mobilisti moisen ympännyt vähän vaivaa nähden ja oli kyllä yllättävä näky kadulla, kun sai tosissaan miettiä oliko oikea lisenssilaite britti-Bedfordien (Opel) malliin.
tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta....
tuleekohan tuotantoon.
90 kirjoitti:
tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta....
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
90 kirjoitti:
tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta....
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
kyllä mini myy varsin hyvin, ja ennenkaikkea voi olettaa että bmw tienaa hyvin.
90 kirjoitti:
tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta....
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
no kupla oli kyllä täysi floppi eikä minun mielestäni edes kovin onnistunut..
mini on sitten taas asia erikseen ja menee kuplaa paljon paremmin kaupaksi...
toivotaan että hinta sattu kohdalleen, minikin on hinnoiteltu melko kalliiksi samoin kuin kupla...samalla rahalla saa jo huom käytännöllisemmänkin auton...
90 kirjoitti:
kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen.....
Joo, on kyllä todellista vanhan maailman fiilistä.. ja mukavana kontrastina ajotietokoneen näyttö. Tälleen se retroauto pitää tehdä eikä kuten joku New Beetle.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
90 kirjoitti:
kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen.....
Joo, on kyllä todellista vanhan maailman fiilistä.. ja mukavana kontrastina ajotietokoneen näyttö. Tälleen se retroauto pitää tehdä eikä kuten joku New Beetle.
näin on, tätä Lanciaa voi pitää jo onnistuneena, toivotaan että tulee tuotantoon..todellinen vaihtoehto jos retro tyylisistä autoista puhutaan...
Mirafiori kirjoitti:Valitettavasti ei tule tuotantoon, Fulvia jäänee vain tulevien Lancia-mallien muotoilututkielmaksi. (esim lybran seuraaja)
Eikö, ihan totta?! Prkl, meni hukkaan tuo vahvassa etunojassa aloitettu vaimokkeen pehmitys sen uudeksi ajokiksi Pffft! Olisi kyllä ollut hyvän näköinen Lancia.
Olikos tuolla zenevessä muuten mitään muita kuin noita pulleita tai korkeita kauhukabinettiautoja? Esim sitä bemarin ykkössarjalaista, jolla maha roikkuu ?
Vielä kun saisivat tuon Lancian Suomen maahantuonnin skulaamaan...
Ei hitto... miksi ihmisiä kiusataan hienoilla tutkielmilla, jos niitä ei tule tuotantoon?
Toi Fiat voisi olla ihan tyylikäs kauppakassi, mutta vähän hillitymmillä väreillä. Taas tulee mieleen vaan yksi kysymys, ottaako delta tällaista Suomeen, kun on aina ollut niin kitsas tuon valikoiman kanssa?
ei ole vielä ihan lukkoon lyöty fulvian kohtaloa....se on kiinni rahasta, joka menee fiatilta pitkälti vain alfalle ja fiatille....katsotaan nyt mitä uusi tj Demel päättää....
Kuvien pikkufiude on siis Fiat Trepiuno ja laite olisi mahdollisesti tulossa tuotantoon v. 2006.
Moottorivaihtoehdot näyttävät varsin lupaavilta:
- 1.2 80hv
- 1.4 95hv
- 1.6 120hv
- Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv
- kolme kappaletta 1.3-litraisia dieseleitä, tehot 70, 90 ja 115hv
- lähde: Italia Speed
Vakuuttavalta näyttää myös italialaisten autovalmistajien mallisto tulevaisuudessa, toivottavasti tuosta listasta jokunen eksyisi tulevaisuudessa Suomeenkin.. Vielä on sentään aikaa kasvattaa pankkitiliä..
-> http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm
Niksu kirjoitti:Kuvien pikkufiude on siis Fiat Trepiuno ja laite olisi mahdollisesti tulossa tuotantoon v. 2006.
Moottorivaihtoehdot näyttävät varsin lupaavilta:
- 1.2 80hv
- 1.4 95hv
- 1.6 120hv
- Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv
- kolme kappaletta 1.3-litraisia dieseleitä, tehot 70, 90 ja 115hv
- lähde: Italia Speed
Vakuuttavalta näyttää myös italialaisten autovalmistajien mallisto tulevaisuudessa, toivottavasti tuosta listasta jokunen eksyisi tulevaisuudessa Suomeenkin.. Vielä on sentään aikaa kasvattaa pankkitiliä..
-> http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm
jees...tuossa Abarthissa olisi jo liikkujakin ihan kivasti, eikä tuolla karvalakki mallillakaan jalkoihin jää...
onkohan lienee moottori takana niinkuin esikuvassa....
Roadster-type bodywork with removable hard top, two-seater, mid-rear engine, rear wheel drive.
CHASSIS
Carbon and Nomex honeycomb monocoque chassis with aluminium front and rear sub-chassis’s.
SUSPENSION
Front: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs.
Rear: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs.
19” light alloy wheels: front 9J x 19, rear 13J x 19.
Front tyres 245/35 ZR19, rear 345/35 ZR 19.
BRAKES
Brembo braking system with four cross-drilled ventilating discs. Front 380 mm x 34 mm, rear 335 mm x 32 mm; six-piston callipers front, four-piston rear with differentiated diameters. Brake pad materials: Pagid RS 4.2.1.
Bosch 5.3 ABS anti-blocking system. Electronically controlled braking corrector (EBD).
TRANSMISSION
Longitudinal rear-mounted gearbox rigidly connected to engine.
Maserati Cambiocorsa mechanical gearbox with electronically controlled electro-hydraulic operation via paddles mounted behind the steering wheel.
Dry twin-plate clutch, diameter 215 mm (8.46 in) with flexible couplings and hydraulic control.
Bosch ASR traction control.
ENGINE
65° V12
Distribution is by way of twin gear-driven overhead camshafts per cylinder bank, with four valves per cylinder hydraulic tappets.
Dry sump engine lubrication with pump in a single unit.
Integrated Bosch injection-ignition system, drive-by-wire electronic accelerator.
Weight: 232 kg
Displacement: 5998 cm3
Bore: 92 mm
Stroke: 75.2 mm
Compression ratio: 11.2:1
Maximum power output: 465 kW (630 CV*)
Engine speed at max. power output: 7500 rpm
Peak torque: 652 Nm (66.5 kgm)
Engine speed at peak torque: 5500 rpm
Max. permitted engine speed: 7700 rpm
DIMENSIONS AND WEIGHTS
Length: 5143 mm
Width: 2096 mm
Height: 1205 mm
Wheelbase: 2800 mm
Front track: 1660 mm
Rear track: 1650 mm
Front overhang: 1248 mm
Rear overhang: 1095 mm
Turning circle: 12 m
Fuel tank capacity: 115 l
Dry weight: 1335 kg
Weight distribution: 41% front - 59% rear
Weight/Power ratio: 2.1 kg/hp
PERFORMANCE
Top speed: >330 km/h
0 to 100 km/h acceleration: 3.8 s
0 to 200 km/h acceleration: 9.9 s
0-400 metres acceleration: 11.3 s
0-1000 metres: 20.1 s
Tuollainen Thesis olisi vakiomittaisenakin kohtuullisen härski laite. Tuskin DA:ssa huoltohommat sujuisivat jos ulkomailta ison Lancian joskus hakisi. Esim. tämän.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Mirafiori kirjoitti:ei ole vielä ihan lukkoon lyöty fulvian kohtaloa....se on kiinni rahasta, joka menee fiatilta pitkälti vain alfalle ja fiatille....katsotaan nyt mitä uusi tj Demel päättää....
15.03.2004 LANCIA CONFIRM THAT THE GORGEOUS FULVIA COUPE CONCEPT WILL NOT SEE THE LIGHT OF DAY
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02