Kuvia genevestä

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Kuvia genevestä

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Kuva

Kuva

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Heviä

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Toi Alfa vaatii jo aika hevin madallus-satsin :mrgreen:

Avatar
1300ti
Viestit: 942
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 17:38
Car(s): A-R 101-102-105-116-156 & Fiat 501, 507F, 1500TS, 127, 128, 1.9TD
Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 1300ti »

Aika maukas toi FIAT. Sellaiseen kun kävis hakemassa rompemarkkinoilta tai metsälöydöstä Steur-Puchin ison keulakoristeen niin johan olisi komia. Täällä Turussa pyörii pieni japsilavapaku, johon on joku mobilisti moisen ympännyt vähän vaivaa nähden ja oli kyllä yllättävä näky kadulla, kun sai tosissaan miettiä oliko oikea lisenssilaite britti-Bedfordien (Opel) malliin.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

1300ti kirjoitti:Aika maukas toi FIAT. Sellaiseen kun kävis hakemassa rompemarkkinoilta tai metsälöydöstä Steur-Puchin ison keulakoristeen niin johan olisi komia. Täällä Turussa pyörii pieni japsilavapaku, johon on joku mobilisti moisen ympännyt vähän vaivaa nähden ja oli kyllä yllättävä näky kadulla, kun sai tosissaan miettiä oliko oikea lisenssilaite britti-Bedfordien (Opel) malliin.
tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

90 kirjoitti:tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
Jep! Sympaattisen näköinen auto. Pitkästä aikaa Fiatilta hyvännäköinen peli. Tuohan olisi mahtava kauppakassi emännälle...

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

ei oikeen oo mun silmääni toi fiiu, muistuttaa vähän oliivia :roll:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Cuore Sportivo kirjoitti: Jep! Sympaattisen näköinen auto. Pitkästä aikaa Fiatilta hyvännäköinen peli. Tuohan olisi mahtava kauppakassi emännälle...
ei muuta kuin autokauppaan sitten vaan, siis jos tuo joskus tulee tuotantoon asti.... :)

kivahan tuommoisella olisi ajella.... 8)

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Cuore Sportivo kirjoitti:
90 kirjoitti:tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
Jep! Sympaattisen näköinen auto. Pitkästä aikaa Fiatilta hyvännäköinen peli. Tuohan olisi mahtava kauppakassi emännälle...
Pitäisi tulla tuotantoon 2006...Pituus 3.30m, hinta italiassa ehkä alkaen 10-12000€...auto on tehty Pandan pohjalevylle.

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

90 kirjoitti: tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

BSTR kirjoitti:
90 kirjoitti: tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
kyllä mini myy varsin hyvin, ja ennenkaikkea voi olettaa että bmw tienaa hyvin.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

BSTR kirjoitti:
90 kirjoitti: tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
no kupla oli kyllä täysi floppi eikä minun mielestäni edes kovin onnistunut..
mini on sitten taas asia erikseen ja menee kuplaa paljon paremmin kaupaksi...
toivotaan että hinta sattu kohdalleen, minikin on hinnoiteltu melko kalliiksi samoin kuin kupla...samalla rahalla saa jo huom käytännöllisemmänkin auton...

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

En tiedä oliko noilla messuilla ollenkaan mutta mitäs tykkäätte tästä retro-Lancia Fulvia Coupesta?
http://folk.uio.no/pigland/iaa2003/104_ ... fulvia.jpg

Vähän samaa henkeä kuin tuossa Fiatissa. Painoa vain 990 kiloa.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

tv kirjoitti:En tiedä oliko noilla messuilla ollenkaan mutta mitäs tykkäätte tästä retro-Lancia Fulvia Coupesta?
http://folk.uio.no/pigland/iaa2003/104_ ... fulvia.jpg

Vähän samaa henkeä kuin tuossa Fiatissa. Painoa vain 990 kiloa.
ihan hyvän näköinen muistuttaa vieläpä esikuvaansakin melkoisesti...

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

90 kirjoitti:ihan hyvän näköinen muistuttaa vieläpä esikuvaansakin melkoisesti...
Protossa tehoa vain 105 hv, kaipa tuotantoon tulisi pirteämpikin malli. Omaan silmään maistui kyllä tosi hyvältä.
Tuosta vielä sisäkuva:
Kuva
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

tv kirjoitti:
90 kirjoitti:ihan hyvän näköinen muistuttaa vieläpä esikuvaansakin melkoisesti...
Protossa tehoa vain 105 hv, kaipa tuotantoon tulisi pirteämpikin malli. Omaan silmään maistui kyllä tosi hyvältä.
Tuosta vielä sisäkuva:
jeps..jonkin verran enemmän saisi olla koneja enemmän pellin alla..
kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen..... :)

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

90 kirjoitti: kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen..... :)
Joo, on kyllä todellista vanhan maailman fiilistä.. ja mukavana kontrastina ajotietokoneen näyttö. Tälleen se retroauto pitää tehdä eikä kuten joku New Beetle.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

tv kirjoitti:
90 kirjoitti: kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen..... :)
Joo, on kyllä todellista vanhan maailman fiilistä.. ja mukavana kontrastina ajotietokoneen näyttö. Tälleen se retroauto pitää tehdä eikä kuten joku New Beetle.
näin on, tätä Lanciaa voi pitää jo onnistuneena, toivotaan että tulee tuotantoon..todellinen vaihtoehto jos retro tyylisistä autoista puhutaan... :)

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Valitettavasti ei tule tuotantoon, Fulvia jäänee vain tulevien Lancia-mallien muotoilututkielmaksi. (esim lybran seuraaja)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Mirafiori kirjoitti:Valitettavasti ei tule tuotantoon, Fulvia jäänee vain tulevien Lancia-mallien muotoilututkielmaksi. (esim lybran seuraaja)
no voi.... :cry:

Avatar
GTA
Viestit: 300
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 12:23
Paikkakunta: Côte d'Azur, Ranska

Viesti Kirjoittaja GTA »

Mirafiori kirjoitti:Valitettavasti ei tule tuotantoon, Fulvia jäänee vain tulevien Lancia-mallien muotoilututkielmaksi. (esim lybran seuraaja)
Eikö, ihan totta?! Prkl, meni hukkaan tuo vahvassa etunojassa aloitettu vaimokkeen pehmitys sen uudeksi ajokiksi :roll: Pffft! Olisi kyllä ollut hyvän näköinen Lancia.

Olikos tuolla zenevessä muuten mitään muita kuin noita pulleita tai korkeita kauhukabinettiautoja? Esim sitä bemarin ykkössarjalaista, jolla maha roikkuu :twisted: ?

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Vielä kun saisivat tuon Lancian Suomen maahantuonnin skulaamaan...

Ei hitto... miksi ihmisiä kiusataan hienoilla tutkielmilla, jos niitä ei tule tuotantoon?

Toi Fiat voisi olla ihan tyylikäs kauppakassi, mutta vähän hillitymmillä väreillä. Taas tulee mieleen vaan yksi kysymys, ottaako delta tällaista Suomeen, kun on aina ollut niin kitsas tuon valikoiman kanssa? :roll:
Ammattina autokauppa

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Tsiisös kun toi Lancia on nätti.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

ei ole vielä ihan lukkoon lyöty fulvian kohtaloa....se on kiinni rahasta, joka menee fiatilta pitkälti vain alfalle ja fiatille....katsotaan nyt mitä uusi tj Demel päättää....

Avatar
Niksu
Viestit: 55
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 18:21
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Niksu »

Kuvien pikkufiude on siis Fiat Trepiuno ja laite olisi mahdollisesti tulossa tuotantoon v. 2006.

Moottorivaihtoehdot näyttävät varsin lupaavilta:
- 1.2 80hv
- 1.4 95hv
- 1.6 120hv
- Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv :twisted: 8)
- kolme kappaletta 1.3-litraisia dieseleitä, tehot 70, 90 ja 115hv
- lähde: Italia Speed

Vakuuttavalta näyttää myös italialaisten autovalmistajien mallisto tulevaisuudessa, toivottavasti tuosta listasta jokunen eksyisi tulevaisuudessa Suomeenkin.. Vielä on sentään aikaa kasvattaa pankkitiliä.. :lol:
-> http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Niksu kirjoitti:Kuvien pikkufiude on siis Fiat Trepiuno ja laite olisi mahdollisesti tulossa tuotantoon v. 2006.

Moottorivaihtoehdot näyttävät varsin lupaavilta:
- 1.2 80hv
- 1.4 95hv
- 1.6 120hv
- Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv :twisted: 8)
- kolme kappaletta 1.3-litraisia dieseleitä, tehot 70, 90 ja 115hv
- lähde: Italia Speed

Vakuuttavalta näyttää myös italialaisten autovalmistajien mallisto tulevaisuudessa, toivottavasti tuosta listasta jokunen eksyisi tulevaisuudessa Suomeenkin.. Vielä on sentään aikaa kasvattaa pankkitiliä.. :lol:
-> http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm
jees...tuossa Abarthissa olisi jo liikkujakin ihan kivasti, eikä tuolla karvalakki mallillakaan jalkoihin jää...

onkohan lienee moottori takana niinkuin esikuvassa.... :)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Niksu kirjoitti:Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv :twisted:
Ui! Ajattelin että tuollaisen pikku-Fiiun voisi hommata emännälle kauppakassiksi, mutta Abarth saattaisi olla enimmän aikaa mulla lainassa :mrgreen:

Pohdinta ajoittuu siis johonkin vuoteen 2030 jolloin mullakin on ehkä taas varaa ostaa auto.
- Epäkelpokeräilijä -

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Maserati MC12
mc12 on tehty Enzon pohjalta ja on sitä hiukan nopeampi (johtuen paremmasta ilmanvastuskertoimesta)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

valmistetaan 25kpl vuodessa...[/list]

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Technical Specifications of the Maserati MC12

Roadster-type bodywork with removable hard top, two-seater, mid-rear engine, rear wheel drive.

CHASSIS
Carbon and Nomex honeycomb monocoque chassis with aluminium front and rear sub-chassis’s.

SUSPENSION
Front: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs.
Rear: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs.
19” light alloy wheels: front 9J x 19, rear 13J x 19.
Front tyres 245/35 ZR19, rear 345/35 ZR 19.

BRAKES
Brembo braking system with four cross-drilled ventilating discs. Front 380 mm x 34 mm, rear 335 mm x 32 mm; six-piston callipers front, four-piston rear with differentiated diameters. Brake pad materials: Pagid RS 4.2.1.
Bosch 5.3 ABS anti-blocking system. Electronically controlled braking corrector (EBD).

TRANSMISSION
Longitudinal rear-mounted gearbox rigidly connected to engine.
Maserati Cambiocorsa mechanical gearbox with electronically controlled electro-hydraulic operation via paddles mounted behind the steering wheel.
Dry twin-plate clutch, diameter 215 mm (8.46 in) with flexible couplings and hydraulic control.
Bosch ASR traction control.

ENGINE
65° V12
Distribution is by way of twin gear-driven overhead camshafts per cylinder bank, with four valves per cylinder hydraulic tappets.
Dry sump engine lubrication with pump in a single unit.
Integrated Bosch injection-ignition system, drive-by-wire electronic accelerator.

Weight: 232 kg
Displacement: 5998 cm3
Bore: 92 mm
Stroke: 75.2 mm
Compression ratio: 11.2:1
Maximum power output: 465 kW (630 CV*)
Engine speed at max. power output: 7500 rpm
Peak torque: 652 Nm (66.5 kgm)
Engine speed at peak torque: 5500 rpm
Max. permitted engine speed: 7700 rpm

DIMENSIONS AND WEIGHTS
Length: 5143 mm
Width: 2096 mm
Height: 1205 mm
Wheelbase: 2800 mm
Front track: 1660 mm
Rear track: 1650 mm
Front overhang: 1248 mm
Rear overhang: 1095 mm
Turning circle: 12 m
Fuel tank capacity: 115 l
Dry weight: 1335 kg
Weight distribution: 41% front - 59% rear
Weight/Power ratio: 2.1 kg/hp

PERFORMANCE
Top speed: >330 km/h
0 to 100 km/h acceleration: 3.8 s
0 to 200 km/h acceleration: 9.9 s
0-400 metres acceleration: 11.3 s
0-1000 metres: 20.1 s

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Lancia Thesis Limousine S85 Stola

Kuva

Jos saisin valita ottaisin tämän ehottomasti virka-autokseni! Eikä mitään A8:a!!! :lol: :lol:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Mirafiori kirjoitti:Lancia Thesis Limousine S85 Stola
Mullekkin yks, sopiiko??

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tuon ku vielä sais poikien tuunaamaksi. :lol:
Ja mä luulin mun että punaisessa 164 oleva sininen konepelti olisi out,mutta sehän on tulossa muotiin...... 8)
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

oioi..tuossa lanciassa on kyllä jo tyyliä.... 8)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Joo, ihan ok, mutta tuo kaksivärisyys.. :crazyeyes:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

kaksivärisyys sinänsä ihan OK mutta värisävyt voisivat kyllä olla hieman erillaiset.....

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Kyllä poijjaaat on hieno tuo Lancia. Sillä kelpais lipua... 8)
On kivaa kun on kivaa

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Tuollainen Thesis olisi vakiomittaisenakin kohtuullisen härski laite. Tuskin DA:ssa huoltohommat sujuisivat jos ulkomailta ison Lancian joskus hakisi. Esim. tämän.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mirafiori kirjoitti:ei ole vielä ihan lukkoon lyöty fulvian kohtaloa....se on kiinni rahasta, joka menee fiatilta pitkälti vain alfalle ja fiatille....katsotaan nyt mitä uusi tj Demel päättää....

15.03.2004 LANCIA CONFIRM THAT THE GORGEOUS FULVIA COUPE CONCEPT WILL NOT SEE THE LIGHT OF DAY :(
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Olli79
Viestit: 387
Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Kai Fulvia on etuveto esikuviensa mukaan? :roll:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Tätä ei nähty Genevessä, mutta ehkä joskus myöhemmin vaikkapa omalla pihalla? Ilman noita Crosswagon-lisäkkeitä.

Kuva
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Onks toi Volvo?

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Originali kirjoitti:Onks toi Volvo?
no juu kieltämättä tulee V70:n mieleen tuosta.... :)

Vastaa Viestiin