Sivu 1/1

Kuvia genevestä

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 07:47
Kirjoittaja Mirafiori
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 07:49
Kirjoittaja Mirafiori
Kuva

Kuva

Heviä

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 17:19
Kirjoittaja Harpo
Toi Alfa vaatii jo aika hevin madallus-satsin :mrgreen:

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 19:10
Kirjoittaja 1300ti
Aika maukas toi FIAT. Sellaiseen kun kävis hakemassa rompemarkkinoilta tai metsälöydöstä Steur-Puchin ison keulakoristeen niin johan olisi komia. Täällä Turussa pyörii pieni japsilavapaku, johon on joku mobilisti moisen ympännyt vähän vaivaa nähden ja oli kyllä yllättävä näky kadulla, kun sai tosissaan miettiä oliko oikea lisenssilaite britti-Bedfordien (Opel) malliin.

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 19:24
Kirjoittaja 90
1300ti kirjoitti:Aika maukas toi FIAT. Sellaiseen kun kävis hakemassa rompemarkkinoilta tai metsälöydöstä Steur-Puchin ison keulakoristeen niin johan olisi komia. Täällä Turussa pyörii pieni japsilavapaku, johon on joku mobilisti moisen ympännyt vähän vaivaa nähden ja oli kyllä yllättävä näky kadulla, kun sai tosissaan miettiä oliko oikea lisenssilaite britti-Bedfordien (Opel) malliin.
tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 19:38
Kirjoittaja Cuore Sportivo
90 kirjoitti:tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
Jep! Sympaattisen näköinen auto. Pitkästä aikaa Fiatilta hyvännäköinen peli. Tuohan olisi mahtava kauppakassi emännälle...

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 19:41
Kirjoittaja Epezi
ei oikeen oo mun silmääni toi fiiu, muistuttaa vähän oliivia :roll:

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 19:42
Kirjoittaja 90
Cuore Sportivo kirjoitti: Jep! Sympaattisen näköinen auto. Pitkästä aikaa Fiatilta hyvännäköinen peli. Tuohan olisi mahtava kauppakassi emännälle...
ei muuta kuin autokauppaan sitten vaan, siis jos tuo joskus tulee tuotantoon asti.... :)

kivahan tuommoisella olisi ajella.... 8)

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 19:43
Kirjoittaja Mirafiori
Cuore Sportivo kirjoitti:
90 kirjoitti:tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
Jep! Sympaattisen näköinen auto. Pitkästä aikaa Fiatilta hyvännäköinen peli. Tuohan olisi mahtava kauppakassi emännälle...
Pitäisi tulla tuotantoon 2006...Pituus 3.30m, hinta italiassa ehkä alkaen 10-12000€...auto on tehty Pandan pohjalevylle.

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 20:49
Kirjoittaja BSTR
90 kirjoitti: tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 20:51
Kirjoittaja Mirafiori
BSTR kirjoitti:
90 kirjoitti: tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
kyllä mini myy varsin hyvin, ja ennenkaikkea voi olettaa että bmw tienaa hyvin.

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 21:02
Kirjoittaja 90
BSTR kirjoitti:
90 kirjoitti: tuon fiuden keulahan on kuin suoraan vanhasta 500:sta.... :-D
tuleekohan tuotantoon.
Jälleen yksi retro... miten kävi kuplan... ei taida minilläkään hirveän hyvin kauppa käydä?!? Mutta, jos tuossa maltettaisiin pitää hinta käyttöarvon mukaisena eikä laitettaisi nostalgiakerrointa.
no kupla oli kyllä täysi floppi eikä minun mielestäni edes kovin onnistunut..
mini on sitten taas asia erikseen ja menee kuplaa paljon paremmin kaupaksi...
toivotaan että hinta sattu kohdalleen, minikin on hinnoiteltu melko kalliiksi samoin kuin kupla...samalla rahalla saa jo huom käytännöllisemmänkin auton...

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 21:18
Kirjoittaja tv
En tiedä oliko noilla messuilla ollenkaan mutta mitäs tykkäätte tästä retro-Lancia Fulvia Coupesta?
http://folk.uio.no/pigland/iaa2003/104_ ... fulvia.jpg

Vähän samaa henkeä kuin tuossa Fiatissa. Painoa vain 990 kiloa.

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 21:25
Kirjoittaja 90
tv kirjoitti:En tiedä oliko noilla messuilla ollenkaan mutta mitäs tykkäätte tästä retro-Lancia Fulvia Coupesta?
http://folk.uio.no/pigland/iaa2003/104_ ... fulvia.jpg

Vähän samaa henkeä kuin tuossa Fiatissa. Painoa vain 990 kiloa.
ihan hyvän näköinen muistuttaa vieläpä esikuvaansakin melkoisesti...

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 21:29
Kirjoittaja tv
90 kirjoitti:ihan hyvän näköinen muistuttaa vieläpä esikuvaansakin melkoisesti...
Protossa tehoa vain 105 hv, kaipa tuotantoon tulisi pirteämpikin malli. Omaan silmään maistui kyllä tosi hyvältä.
Tuosta vielä sisäkuva:
Kuva

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 22:08
Kirjoittaja 90
tv kirjoitti:
90 kirjoitti:ihan hyvän näköinen muistuttaa vieläpä esikuvaansakin melkoisesti...
Protossa tehoa vain 105 hv, kaipa tuotantoon tulisi pirteämpikin malli. Omaan silmään maistui kyllä tosi hyvältä.
Tuosta vielä sisäkuva:
jeps..jonkin verran enemmän saisi olla koneja enemmän pellin alla..
kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen..... :)

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 22:18
Kirjoittaja tv
90 kirjoitti: kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen..... :)
Joo, on kyllä todellista vanhan maailman fiilistä.. ja mukavana kontrastina ajotietokoneen näyttö. Tälleen se retroauto pitää tehdä eikä kuten joku New Beetle.

Lähetetty: 03 Maalis 2004, 22:22
Kirjoittaja 90
tv kirjoitti:
90 kirjoitti: kojelauta on suht onnistunut.. tuo ohjauspyörä on mielenkiintoisen näköinen..... :)
Joo, on kyllä todellista vanhan maailman fiilistä.. ja mukavana kontrastina ajotietokoneen näyttö. Tälleen se retroauto pitää tehdä eikä kuten joku New Beetle.
näin on, tätä Lanciaa voi pitää jo onnistuneena, toivotaan että tulee tuotantoon..todellinen vaihtoehto jos retro tyylisistä autoista puhutaan... :)

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 05:11
Kirjoittaja Mirafiori
Valitettavasti ei tule tuotantoon, Fulvia jäänee vain tulevien Lancia-mallien muotoilututkielmaksi. (esim lybran seuraaja)

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 05:13
Kirjoittaja 90
Mirafiori kirjoitti:Valitettavasti ei tule tuotantoon, Fulvia jäänee vain tulevien Lancia-mallien muotoilututkielmaksi. (esim lybran seuraaja)
no voi.... :cry:

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 05:22
Kirjoittaja GTA
Mirafiori kirjoitti:Valitettavasti ei tule tuotantoon, Fulvia jäänee vain tulevien Lancia-mallien muotoilututkielmaksi. (esim lybran seuraaja)
Eikö, ihan totta?! Prkl, meni hukkaan tuo vahvassa etunojassa aloitettu vaimokkeen pehmitys sen uudeksi ajokiksi :roll: Pffft! Olisi kyllä ollut hyvän näköinen Lancia.

Olikos tuolla zenevessä muuten mitään muita kuin noita pulleita tai korkeita kauhukabinettiautoja? Esim sitä bemarin ykkössarjalaista, jolla maha roikkuu :twisted: ?

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 10:31
Kirjoittaja niki
Vielä kun saisivat tuon Lancian Suomen maahantuonnin skulaamaan...

Ei hitto... miksi ihmisiä kiusataan hienoilla tutkielmilla, jos niitä ei tule tuotantoon?

Toi Fiat voisi olla ihan tyylikäs kauppakassi, mutta vähän hillitymmillä väreillä. Taas tulee mieleen vaan yksi kysymys, ottaako delta tällaista Suomeen, kun on aina ollut niin kitsas tuon valikoiman kanssa? :roll:

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 15:43
Kirjoittaja Alfaholisti
Tsiisös kun toi Lancia on nätti.

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 18:03
Kirjoittaja Mirafiori
ei ole vielä ihan lukkoon lyöty fulvian kohtaloa....se on kiinni rahasta, joka menee fiatilta pitkälti vain alfalle ja fiatille....katsotaan nyt mitä uusi tj Demel päättää....

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 20:52
Kirjoittaja Niksu
Kuvien pikkufiude on siis Fiat Trepiuno ja laite olisi mahdollisesti tulossa tuotantoon v. 2006.

Moottorivaihtoehdot näyttävät varsin lupaavilta:
- 1.2 80hv
- 1.4 95hv
- 1.6 120hv
- Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv :twisted: 8)
- kolme kappaletta 1.3-litraisia dieseleitä, tehot 70, 90 ja 115hv
- lähde: Italia Speed

Vakuuttavalta näyttää myös italialaisten autovalmistajien mallisto tulevaisuudessa, toivottavasti tuosta listasta jokunen eksyisi tulevaisuudessa Suomeenkin.. Vielä on sentään aikaa kasvattaa pankkitiliä.. :lol:
-> http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 21:04
Kirjoittaja 90
Niksu kirjoitti:Kuvien pikkufiude on siis Fiat Trepiuno ja laite olisi mahdollisesti tulossa tuotantoon v. 2006.

Moottorivaihtoehdot näyttävät varsin lupaavilta:
- 1.2 80hv
- 1.4 95hv
- 1.6 120hv
- Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv :twisted: 8)
- kolme kappaletta 1.3-litraisia dieseleitä, tehot 70, 90 ja 115hv
- lähde: Italia Speed

Vakuuttavalta näyttää myös italialaisten autovalmistajien mallisto tulevaisuudessa, toivottavasti tuosta listasta jokunen eksyisi tulevaisuudessa Suomeenkin.. Vielä on sentään aikaa kasvattaa pankkitiliä.. :lol:
-> http://www.italiaspeed.com/newsite/futuremodels.htm
jees...tuossa Abarthissa olisi jo liikkujakin ihan kivasti, eikä tuolla karvalakki mallillakaan jalkoihin jää...

onkohan lienee moottori takana niinkuin esikuvassa.... :)

Lähetetty: 04 Maalis 2004, 23:44
Kirjoittaja Rasvis
Niksu kirjoitti:Abarth-versio: 1.6 Turbo 180hv :twisted:
Ui! Ajattelin että tuollaisen pikku-Fiiun voisi hommata emännälle kauppakassiksi, mutta Abarth saattaisi olla enimmän aikaa mulla lainassa :mrgreen:

Pohdinta ajoittuu siis johonkin vuoteen 2030 jolloin mullakin on ehkä taas varaa ostaa auto.

Lähetetty: 05 Maalis 2004, 20:04
Kirjoittaja Mirafiori
Maserati MC12
mc12 on tehty Enzon pohjalta ja on sitä hiukan nopeampi (johtuen paremmasta ilmanvastuskertoimesta)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

valmistetaan 25kpl vuodessa...[/list]

Lähetetty: 05 Maalis 2004, 20:05
Kirjoittaja Mirafiori
Technical Specifications of the Maserati MC12

Roadster-type bodywork with removable hard top, two-seater, mid-rear engine, rear wheel drive.

CHASSIS
Carbon and Nomex honeycomb monocoque chassis with aluminium front and rear sub-chassis’s.

SUSPENSION
Front: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs.
Rear: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs.
19” light alloy wheels: front 9J x 19, rear 13J x 19.
Front tyres 245/35 ZR19, rear 345/35 ZR 19.

BRAKES
Brembo braking system with four cross-drilled ventilating discs. Front 380 mm x 34 mm, rear 335 mm x 32 mm; six-piston callipers front, four-piston rear with differentiated diameters. Brake pad materials: Pagid RS 4.2.1.
Bosch 5.3 ABS anti-blocking system. Electronically controlled braking corrector (EBD).

TRANSMISSION
Longitudinal rear-mounted gearbox rigidly connected to engine.
Maserati Cambiocorsa mechanical gearbox with electronically controlled electro-hydraulic operation via paddles mounted behind the steering wheel.
Dry twin-plate clutch, diameter 215 mm (8.46 in) with flexible couplings and hydraulic control.
Bosch ASR traction control.

ENGINE
65° V12
Distribution is by way of twin gear-driven overhead camshafts per cylinder bank, with four valves per cylinder hydraulic tappets.
Dry sump engine lubrication with pump in a single unit.
Integrated Bosch injection-ignition system, drive-by-wire electronic accelerator.

Weight: 232 kg
Displacement: 5998 cm3
Bore: 92 mm
Stroke: 75.2 mm
Compression ratio: 11.2:1
Maximum power output: 465 kW (630 CV*)
Engine speed at max. power output: 7500 rpm
Peak torque: 652 Nm (66.5 kgm)
Engine speed at peak torque: 5500 rpm
Max. permitted engine speed: 7700 rpm

DIMENSIONS AND WEIGHTS
Length: 5143 mm
Width: 2096 mm
Height: 1205 mm
Wheelbase: 2800 mm
Front track: 1660 mm
Rear track: 1650 mm
Front overhang: 1248 mm
Rear overhang: 1095 mm
Turning circle: 12 m
Fuel tank capacity: 115 l
Dry weight: 1335 kg
Weight distribution: 41% front - 59% rear
Weight/Power ratio: 2.1 kg/hp

PERFORMANCE
Top speed: >330 km/h
0 to 100 km/h acceleration: 3.8 s
0 to 200 km/h acceleration: 9.9 s
0-400 metres acceleration: 11.3 s
0-1000 metres: 20.1 s

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 03:38
Kirjoittaja Mirafiori
Lancia Thesis Limousine S85 Stola

Kuva

Jos saisin valita ottaisin tämän ehottomasti virka-autokseni! Eikä mitään A8:a!!! :lol: :lol:

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 04:14
Kirjoittaja Epezi
Mirafiori kirjoitti:Lancia Thesis Limousine S85 Stola
Mullekkin yks, sopiiko??

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 04:20
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Tuon ku vielä sais poikien tuunaamaksi. :lol:
Ja mä luulin mun että punaisessa 164 oleva sininen konepelti olisi out,mutta sehän on tulossa muotiin...... 8)

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 04:25
Kirjoittaja 90
oioi..tuossa lanciassa on kyllä jo tyyliä.... 8)

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 04:27
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Joo, ihan ok, mutta tuo kaksivärisyys.. :crazyeyes:

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 05:39
Kirjoittaja 90
kaksivärisyys sinänsä ihan OK mutta värisävyt voisivat kyllä olla hieman erillaiset.....

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 17:05
Kirjoittaja Hamil
Kyllä poijjaaat on hieno tuo Lancia. Sillä kelpais lipua... 8)

Lähetetty: 09 Maalis 2004, 18:40
Kirjoittaja Vittorio Jano
Tuollainen Thesis olisi vakiomittaisenakin kohtuullisen härski laite. Tuskin DA:ssa huoltohommat sujuisivat jos ulkomailta ison Lancian joskus hakisi. Esim. tämän.

Lähetetty: 16 Maalis 2004, 22:51
Kirjoittaja V6
Mirafiori kirjoitti:ei ole vielä ihan lukkoon lyöty fulvian kohtaloa....se on kiinni rahasta, joka menee fiatilta pitkälti vain alfalle ja fiatille....katsotaan nyt mitä uusi tj Demel päättää....

15.03.2004 LANCIA CONFIRM THAT THE GORGEOUS FULVIA COUPE CONCEPT WILL NOT SEE THE LIGHT OF DAY :(

Lähetetty: 16 Maalis 2004, 23:08
Kirjoittaja Olli79
Kai Fulvia on etuveto esikuviensa mukaan? :roll:

Lähetetty: 10 Huhti 2004, 02:35
Kirjoittaja Vittorio Jano
Tätä ei nähty Genevessä, mutta ehkä joskus myöhemmin vaikkapa omalla pihalla? Ilman noita Crosswagon-lisäkkeitä.

Kuva

Lähetetty: 10 Huhti 2004, 17:29
Kirjoittaja Giri
Onks toi Volvo?

Lähetetty: 10 Huhti 2004, 22:22
Kirjoittaja 90
Originali kirjoitti:Onks toi Volvo?
no juu kieltämättä tulee V70:n mieleen tuosta.... :)