Tuo keula tuo mieleen jonkin korealaisen/kiinalaisen tekeleen, kun kromia on laitettu noinkin paljon. Ruskean käyttö sisällä on taas mun mieleen, vaikka kyseessä taitaa olla suht huippuvarusteltu malli ja perusversio sitten jotain tavanomaisen tylsää.
Samoilla linjoilla Raimon kanssa. Vähän turhan ylisuunniteltu visuaalisesti pieneksi autoksi.Voisi toimia paremmin jos autoa mielikuvallisesti venyttäisi runsaasti, litistäsi ja leventäisi. Jotenkin näyttää että auto olisi joutunut puristimeen.
Eikun siis, ihan totta. Tähänkö tämä on menossa? Tuossa sivulinjassa on siis nähtävissä huhuttu 5 ov. Mito.
Ei tästä taida kyllä mitään hyvää olla tulossa Alfallekaan...
EDIT: aaghh, koetin editoida ja lainasinkin, ei anna poistaa. Nolona Juhala tässä nyt ihmettelee. Ei osaa Juhala nettiä, nauravat muut palstalaiset siinä kivasti Juhalalle..
Viimeksi muokannut juhala, 14 Helmi 2011, 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse olen pitänyt Ypsilonia yhtenä upeimmin muotoiltuna pikkuautona.
Ei se huono noinkaan ole. Huonoon suuntaan muotojensa puolelta sen sijaan NIIN jenkeiltä näyttävät muut mallit. Ei ainakaan mun esteettistä silmää miellytä tämä suuntaus.
Kyllä se on, pojat silleen, että jos tuo Hyrsler 300 olisi alunperin esitelty Lanciana, niin olisi enemmistö täällä ollut sitä mieltä, että nyt on vihdoinkin Lanzalta tullut nimensä arvoinen malli: korskeutta ja kromia, tarpeeksi peltiä ja tavaraa pellin alla.
Jönsson kirjoitti:Kyllä se on, pojat silleen, että jos tuo Hyrsler 300 olisi alunperin esitelty Lanciana, niin olisi enemmistö täällä ollut sitä mieltä, että nyt on vihdoinkin Lanzalta tullut nimensä arvoinen malli: korskeutta ja kromia, tarpeeksi peltiä ja tavaraa pellin alla.
155156 kirjoitti:Lancia nykyään. Voi tsiisus... Olisivat mielummin antaneet merkille armonlaukauksen ja keskittyneet kunnolla Fiatiin & Alfa Romeoon.
Hmm, nyt kun tuo premium superminit ovat olleet Lancian todellisuutta alkuperäisestä Y10:sta alkaen en vetäisi ihan noin tiukkaa linjaa.
Luonnossa tuota uutta näkemättä on se kuvissa mielestäni ihan mukiinmenevä - varsinkin jos sitä vertaa kaikenmaailman Pobioihin, Variksiin ja a-ykkösiin
Minuutin harkinnan jälkeen poistin viimeisen eli "armonlaukaus" virkkeen, mutta olenkin näköjään lainannut omaa tekstiäni ja tehnyt uuden viestin ketjuun ilman ko. virkettä.
No joka tapauksessa, en näe tulevaisuutta Lancialle. Huono homma.
Jönsson kirjoitti:Kyllä se on, pojat silleen, että jos tuo Hyrsler 300 olisi alunperin esitelty Lanciana, niin olisi enemmistö täällä ollut sitä mieltä, että nyt on vihdoinkin Lanzalta tullut nimensä arvoinen malli: korskeutta ja kromia, tarpeeksi peltiä ja tavaraa pellin alla.
Kyllähän tuo oivasti italialaisten mainitta yllä pitäisi siinä mielessä, että komeilee katsastushylkäystilastojen kärjessä