Sivu 1/1

Lancia Ypsilon 2011

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 11:17
Kirjoittaja juuuso
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Hyvältä näyttää.

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 14:16
Kirjoittaja Jarama
Oikein nätin näköinen, mutta miksi tuo mittaristo täytyy olla keskellä?

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 14:31
Kirjoittaja 155156
Lancian uusittu Chrysler-yhteensopiva keulasäleikkö on kun Kiasta tai jostain vastaavasta. Hirveetä kattoo mihin tämä on menossa.

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 15:02
Kirjoittaja V6
Lancia pressin sivuilla on kuvia seuraavista. Deltakin saanut tuon uuden säleikön

Nuova Lancia Ypsilon
Lancia Thema
Lancia Grand Voyager
Lancia Flavia sedan/convertible concepts
Delta


http://www.lanciapress.com/

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 15:21
Kirjoittaja Jalamari
Hieno pirssi.

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 15:35
Kirjoittaja Raimo Miettinen
Tuo keula tuo mieleen jonkin korealaisen/kiinalaisen tekeleen, kun kromia on laitettu noinkin paljon. Ruskean käyttö sisällä on taas mun mieleen, vaikka kyseessä taitaa olla suht huippuvarusteltu malli ja perusversio sitten jotain tavanomaisen tylsää.

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 16:12
Kirjoittaja Smacket
^

Samoilla linjoilla Raimon kanssa. Vähän turhan ylisuunniteltu visuaalisesti pieneksi autoksi.Voisi toimia paremmin jos autoa mielikuvallisesti venyttäisi runsaasti, litistäsi ja leventäisi. Jotenkin näyttää että auto olisi joutunut puristimeen. :?

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 18:16
Kirjoittaja Rasvis
Jotenkin tuli mieleen tämä:

Kuva

Pieni halpa auto yrittää näyttää pieneltä kalliilta autolta. Ei hyvä.

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 18:16
Kirjoittaja juhala
V6 kirjoitti:Lancia pressin sivuilla on kuvia seuraavista. Deltakin saanut tuon uuden säleikön

Nuova Lancia Ypsilon
Lancia Thema
Lancia Grand Voyager
Lancia Flavia sedan/convertible concepts
Delta


http://www.lanciapress.com/
Ei hyvänen aika..... :shock:

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 18:19
Kirjoittaja juhala
juhala kirjoitti:
V6 kirjoitti:Lancia pressin sivuilla on kuvia seuraavista. Deltakin saanut tuon uuden säleikön

Nuova Lancia Ypsilon
Lancia Thema
Lancia Grand Voyager
Lancia Flavia sedan/convertible concepts
Delta


http://www.lanciapress.com/
Ei hyvänen aika..... :shock:
EDIT:

Eikun siis, ihan totta. Tähänkö tämä on menossa? Tuossa sivulinjassa on siis nähtävissä huhuttu 5 ov. Mito.
Ei tästä taida kyllä mitään hyvää olla tulossa Alfallekaan...

EDIT: aaghh, koetin editoida ja lainasinkin, ei anna poistaa. Nolona Juhala tässä nyt ihmettelee. Ei osaa Juhala nettiä, nauravat muut palstalaiset siinä kivasti Juhalalle..

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 18:19
Kirjoittaja Kaalipata
Hienohan toi on, maski vaan väärä.

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 18:33
Kirjoittaja maybetomorrow
Eikös Y ole kuitenkin hienoin noista uusista malleista 8) Selkeästi sentäs Deltan sukulainen toisin kuin muu mallisto.

Tuammosenhan voisi pistää tilaukseen tulevalle vaimolle. Ja itselle Deltan. Jaa mutta ei mulla ollutkaan lotossa kuin 3+1=1€. :oops:

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 19:05
Kirjoittaja Capirex
Eikö toi ole selvä Citroen C3, siis se vanhempi koppa? :crazyeyes:

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 19:20
Kirjoittaja Vittorio Jano
Etusäleikkö oli vanhassa Ypsilonissa selkeästi hienompi, mutta kyllä tuo muuten luokassaan asiallinen peli on.

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 19:47
Kirjoittaja DaViega
Hienohan tuo on! Sivuprofiili on oikein menevä!

Itse en kyllä huomaa yhteyttä Korealaisiin :? On selvästi lancian - eikä kian näkönen

Lähetetty: 14 Helmi 2011, 21:47
Kirjoittaja Pomigliano
Vähän jatkoa samaan....
http://www.gazzetta.it/gallery/Motori/0 ... 20.shtml#1

Itse olen pitänyt Ypsilonia yhtenä upeimmin muotoiltuna pikkuautona.
Ei se huono noinkaan ole. Huonoon suuntaan muotojensa puolelta sen sijaan NIIN jenkeiltä näyttävät muut mallit. Ei ainakaan mun esteettistä silmää miellytä tämä suuntaus.

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 14:11
Kirjoittaja 155156
Jenkki Fiatit ja Lanciat ovat tavallaan vastaavia kuin Daewoot, joihin on Chevroletin merkit liimattuna.

Sergio Marchionne tuhoaa ensin Lancian ja sitten Alfa Romeon, ellei sille joku anna äkkiä potkuja persiiseen ja ulos Fiatilta.

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 14:36
Kirjoittaja Jönsson
Kyllä se on, pojat silleen, että jos tuo Hyrsler 300 olisi alunperin esitelty Lanciana, niin olisi enemmistö täällä ollut sitä mieltä, että nyt on vihdoinkin Lanzalta tullut nimensä arvoinen malli: korskeutta ja kromia, tarpeeksi peltiä ja tavaraa pellin alla.

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 15:56
Kirjoittaja jknracing
No minä en sitten ainakaan olisi kuulunut enemmistöön. Tuo 300C on kuitenkin aika kaukana siitä mitä Lancialta odottaa.

Lähetetty: 15 Helmi 2011, 16:32
Kirjoittaja Vittorio Jano
Jönsson kirjoitti:Kyllä se on, pojat silleen, että jos tuo Hyrsler 300 olisi alunperin esitelty Lanciana, niin olisi enemmistö täällä ollut sitä mieltä, että nyt on vihdoinkin Lanzalta tullut nimensä arvoinen malli: korskeutta ja kromia, tarpeeksi peltiä ja tavaraa pellin alla.
Mutta kun ei esitelty.

Lähetetty: 19 Elo 2011, 11:05
Kirjoittaja 155156
Lancia nykyään. Voi tsiisus... Olisivat mielummin antaneet merkille armonlaukauksen ja keskittyneet kunnolla Fiatiin & Alfa Romeoon.

Lähetetty: 19 Elo 2011, 11:11
Kirjoittaja 155156
Lancia nykyään. Voi tsiisus...

Lähetetty: 19 Elo 2011, 11:51
Kirjoittaja Tazio
155156 kirjoitti:Lancia nykyään. Voi tsiisus... Olisivat mielummin antaneet merkille armonlaukauksen ja keskittyneet kunnolla Fiatiin & Alfa Romeoon.
Hmm, nyt kun tuo premium superminit ovat olleet Lancian todellisuutta alkuperäisestä Y10:sta alkaen en vetäisi ihan noin tiukkaa linjaa.

Luonnossa tuota uutta näkemättä on se kuvissa mielestäni ihan mukiinmenevä - varsinkin jos sitä vertaa kaikenmaailman Pobioihin, Variksiin ja a-ykkösiin

-Tazio

Lähetetty: 19 Elo 2011, 14:59
Kirjoittaja 155156
Minuutin harkinnan jälkeen poistin viimeisen eli "armonlaukaus" virkkeen, mutta olenkin näköjään lainannut omaa tekstiäni ja tehnyt uuden viestin ketjuun ilman ko. virkettä.

No joka tapauksessa, en näe tulevaisuutta Lancialle. Huono homma.

Lähetetty: 19 Elo 2011, 15:31
Kirjoittaja juuuso
Tuota uutta ypsilonia tuli joitakin kappaleita nähtyä kesälomalla Italiassa. Pikkuautoksi varsin mukiinmenevä.

Ne chryslerit ovatkin sitten oma lukunsa.

Lähetetty: 19 Elo 2011, 21:26
Kirjoittaja Jakke
Jönsson kirjoitti:Kyllä se on, pojat silleen, että jos tuo Hyrsler 300 olisi alunperin esitelty Lanciana, niin olisi enemmistö täällä ollut sitä mieltä, että nyt on vihdoinkin Lanzalta tullut nimensä arvoinen malli: korskeutta ja kromia, tarpeeksi peltiä ja tavaraa pellin alla.
Kyllähän tuo oivasti italialaisten mainitta yllä pitäisi siinä mielessä, että komeilee katsastushylkäystilastojen kärjessä :mrgreen:

Klik! :wink:

Lähetetty: 19 Elo 2011, 21:50
Kirjoittaja Vittorio Jano
Uusi Y ollut hitti Italiassa. Ei mikään ihme, sillä edellisen sukupolven autoja on siellä pilvin pimein.