Alfa miehet heiluttaa !
Valvoja: Moderators
- gtvaj
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Alfa miehet heiluttaa !
On se mukava tapa tuo Alfa moikkailu kohdattaessa.
Muutaman viikon olen ollut "ulkomailla" Jyväskylässä ja tuntuu kuin olisi tuttuja monesti liikenteessä täälläkin. Sen verran hyvin lapa nousee päivittäin.
Hyvä meiniki...
ps.ylättävän paljon Alfaa onkin täällä kulmilla pyörimässä !
Muutaman viikon olen ollut "ulkomailla" Jyväskylässä ja tuntuu kuin olisi tuttuja monesti liikenteessä täälläkin. Sen verran hyvin lapa nousee päivittäin.
Hyvä meiniki...
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
-
- Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
Re: Alfa miehet heiluttaa !
Poikkeappa joskus myös "ulkoavaruudessa" Mikkelissä, täällä ei paljon lavat heilugtvaj kirjoitti:Muutaman viikon olen ollut "ulkomailla" Jyväskylässä ja tuntuu kuin olisi tuttuja monesti liikenteessä täälläkin. Sen verran hyvin lapa nousee päivittäin.

- Smacket
- Car(s): 159 2.4 JTDm
Re: Alfa miehet heiluttaa !
Saman olen myös itse huomannut - Keski-Suomessa tiedetään hyvän päällegtvaj kirjoitti:On se mukava tapa tuo Alfa moikkailu kohdattaessa.
Hyvä meiniki...

- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- varttikutonen
Joo jyväskylän seudulla kyllä mukavasti pyörii alfoja ja suurimmasta osasta nousee käsi ja vieläpä ihan reilusti ettei varmasti jää epäselväksi
Tosin en vielä ole kauaa tätä perinnettä päässyt tekemään kun uusi alfisti olen mutta kuitenkin on selvää että täällä tuo mukava tapa vaan toimii.
Jatketaan hienoa tapaa ja onpahan kanssa autoilijoilla ihmettelemistä

Tosin en vielä ole kauaa tätä perinnettä päässyt tekemään kun uusi alfisti olen mutta kuitenkin on selvää että täällä tuo mukava tapa vaan toimii.
Jatketaan hienoa tapaa ja onpahan kanssa autoilijoilla ihmettelemistä

Turussa vähän sama juttu. Paljon näkyy alfoja, mutta suht harvoin saa heilutuksilleen vastausta, ja todella harvoin osuu kohdalle alfakuski, jonka käsi nousisi ensin. Johtuuko siitä että on naiskuski? Ehkä mieskuskit ajattelevat, ettei me naiset tiedetä tota morjestelutapaa... Ja ainoan kerran kun toinen naiskuski on vastannut heilutukseen, se onkin ollut oma työkaveriniMorre kirjoitti:Espoossa näkee yllättävän paljon Alfoja, mutta harvoin tulee vastakaikua heilutteluun. Mutta sinnikkäästi täytyy vaan jatkaa

Mutta sinnikkäästi jatkan minäkin

- varttikutonen
- varttikutonen
- Jakke
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Meillä päin mutu-tuntumalla 156-kanta on viime aikoina kasvanut, paljon uusia yksilöitä ilmaantunut katukuvaan. Sataviisysejä nyt pyörii tietenkin jonkin verran myös. Morottelukulttuurikin alkaa olla elpymään päin: Muutama sellainenkin, jotka eivät ennen morottaneet, on alkaneet vilkutella kun oon itse pitänyt lapaa pystyssä sinnikkäästi 

facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO