Alfa miehet heiluttaa !

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Alfa miehet heiluttaa !

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

On se mukava tapa tuo Alfa moikkailu kohdattaessa.
Muutaman viikon olen ollut "ulkomailla" Jyväskylässä ja tuntuu kuin olisi tuttuja monesti liikenteessä täälläkin. Sen verran hyvin lapa nousee päivittäin.
Hyvä meiniki...

ps.ylättävän paljon Alfaa onkin täällä kulmilla pyörimässä !
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi

Avatar
h_lauri
Viestit: 6198
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Se on ihan pirun mukava tapa.

Entiseen duuniin mennessä joskus hanetti ja joskus vielä enemmän, mutta jos sattui menomatkalla joku moikkaamaan, niin sitten enää ei hanettanut niin hanakasti.

Avatar
Jalamari
Viestit: 3091
Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela

Viesti Kirjoittaja Jalamari »

No ohan se komiaa. Täällä Vaasassa eivät vaan oikein tunnu osaavan. Muutaman saanu vissiin väkisin opetettua.

Carlo Coppa
Viestit: 673
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 22:06
Car(s): Sprint QV -88, 75 V6 3.0 -88, Maserati 4.24v -90, MaXi5 -00
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Alfa miehet heiluttaa !

Viesti Kirjoittaja Carlo Coppa »

gtvaj kirjoitti:Muutaman viikon olen ollut "ulkomailla" Jyväskylässä ja tuntuu kuin olisi tuttuja monesti liikenteessä täälläkin. Sen verran hyvin lapa nousee päivittäin.
Poikkeappa joskus myös "ulkoavaruudessa" Mikkelissä, täällä ei paljon lavat heilu :? , eipä ole kauheasti Alfojakaan. Joskus talvella voi törmätä sellaiseenkin ilmiöön, että Lancioita näkee enemmän kuin Alfoja :shock:.

Avatar
Smacket
Viestit: 2709
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
Car(s): 159 2.4 JTDm
Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi

Re: Alfa miehet heiluttaa !

Viesti Kirjoittaja Smacket »

gtvaj kirjoitti:On se mukava tapa tuo Alfa moikkailu kohdattaessa.
Muutaman viikon olen ollut "ulkomailla" Jyväskylässä ja tuntuu kuin olisi tuttuja monesti liikenteessä täälläkin. Sen verran hyvin lapa nousee päivittäin.
Hyvä meiniki...

ps.ylättävän paljon Alfaa onkin täällä kulmilla pyörimässä !
Saman olen myös itse huomannut - Keski-Suomessa tiedetään hyvän päälle ;)
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -

Avatar
Morre
Viestit: 258
Liittynyt: 30 Kesä 2009, 00:30
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Morre »

Espoossa näkee yllättävän paljon Alfoja, mutta harvoin tulee vastakaikua heilutteluun. Mutta sinnikkäästi täytyy vaan jatkaa :mrgreen:
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Faija oli oppinnut morotuksen, ihan omaksi yllätykseni se nosti räpylän 156:lle kun oli kokeilemassa tota mun laitosta.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

^^Sama huomio kuin Morrella. Tänään 2 X 159, punaisia molemmat ja kullansävyinen Brera. Tulivat vastaan 40km alueella ja näkyvyys hyvä.
Kai toi Hämis on niin matala, ettei sitä huomaa. Ja kaikissa ratin takana nainen.
Ride on!

Avatar
varttikutonen
Viestit: 212
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 21:56
Paikkakunta: Petäjävesi - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja varttikutonen »

Joo jyväskylän seudulla kyllä mukavasti pyörii alfoja ja suurimmasta osasta nousee käsi ja vieläpä ihan reilusti ettei varmasti jää epäselväksi :-D
Tosin en vielä ole kauaa tätä perinnettä päässyt tekemään kun uusi alfisti olen mutta kuitenkin on selvää että täällä tuo mukava tapa vaan toimii.

Jatketaan hienoa tapaa ja onpahan kanssa autoilijoilla ihmettelemistä 8)

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

^Parivuotta sitten tuli kuukausi vietettyä Jyväskylässä ja tosi aktiivista oli morjestelu. Alla oli silloin 159. Johtuikohan aktiivisuus siitä, että täältä sai kunnon eväät? Vai siitä, että tuli eka lätkämestaruus? Ja onhan siellä suomen paras radioasema!
Kuva
Ride on!

Avatar
Aniara
Viestit: 337
Liittynyt: 24 Touko 2010, 22:07
Paikkakunta: Kemiönsaari

Viesti Kirjoittaja Aniara »

Morre kirjoitti:Espoossa näkee yllättävän paljon Alfoja, mutta harvoin tulee vastakaikua heilutteluun. Mutta sinnikkäästi täytyy vaan jatkaa :mrgreen:
Turussa vähän sama juttu. Paljon näkyy alfoja, mutta suht harvoin saa heilutuksilleen vastausta, ja todella harvoin osuu kohdalle alfakuski, jonka käsi nousisi ensin. Johtuuko siitä että on naiskuski? Ehkä mieskuskit ajattelevat, ettei me naiset tiedetä tota morjestelutapaa... Ja ainoan kerran kun toinen naiskuski on vastannut heilutukseen, se onkin ollut oma työkaverini ;)

Mutta sinnikkäästi jatkan minäkin :)

Avatar
varttikutonen
Viestit: 212
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 21:56
Paikkakunta: Petäjävesi - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja varttikutonen »

^^ Ai kortepohjassa on tuollanenkin ravintola. Täytyypä käydä katsastaa paikka kunhan tulee sopiva sauma vai voitko suositella :)
No on se kyllä hyvän nimen paikalle keksiny...

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

18 lättyä tuolta ottanut mukaan ja yksikään ei jäänyt syömättä! Ihan perussettiä.Ystävällinen henkilökunta ja opittiinhan tossa jo tuntemaan. Minuutilleen oli lätty laatikossa.
Ride on!

Avatar
varttikutonen
Viestit: 212
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 21:56
Paikkakunta: Petäjävesi - Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja varttikutonen »

Asia kunnossa... Sittenhän siellä täytyy poiketa...

Avatar
Jakke
Viestit: 3336
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Meillä päin mutu-tuntumalla 156-kanta on viime aikoina kasvanut, paljon uusia yksilöitä ilmaantunut katukuvaan. Sataviisysejä nyt pyörii tietenkin jonkin verran myös. Morottelukulttuurikin alkaa olla elpymään päin: Muutama sellainenkin, jotka eivät ennen morottaneet, on alkaneet vilkutella kun oon itse pitänyt lapaa pystyssä sinnikkäästi 8)
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO

Vastaa Viestiin