Lahti Historic Rally 2011

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Lahti Historic Rally 2011

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Kävikös kukaan muu foorumilainen katsomassa? Mekin katsottiin historicit vaan Koivukehän maalipäässä ja Urrian hypyssä. Historicci Kupla tais vetääkin siinä koko karavaanin pisimmän loikan. Olipas kiva nähdä ja kuulla 037 pitkästä aikaa tositoimissa.
Rallikuvat.netistä osui silmiin kuvasarja mitä nyt välttämättä en olisi halunnut nähdä, elikkä Giulia Sprintiin oli iskenyt kaatumatauti Hassissa.
http://www.rallikuvat.net/2011/lahtihistoric/index.php
Viimeksi muokannut jknracing, 03 Elo 2011, 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

yhdelläkään EK:lla en ollut mut tuli noi autot lähietäisyydeltä huuhdeltua 8)
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^Pääsitkö pesemään sen 037:n?

Löytyi tuosta Sprintistä kuva minkä pystyi linkittämäänkin. Miten noihin muuten saa nykyjään noita peltiosia?

Kuva

Näköjään oli huono kurvi italiassa valmistetuille autoille, kun samassa paikassa kippasi Alfa ja Autobianchi.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
MiNkO^^
Viestit: 869
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme

Viesti Kirjoittaja MiNkO^^ »

Kuva

Oli ilo pestä :happy:
Sitten kun pesupaikalle saapui.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.

legza
Viestit: 844
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja legza »

Katsastusta tuli seurattua. Nyt vasta kuulin, että toi keltanen sprintti sai vähän kolhua :o:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^ Toi Sprintti on kuitenkin historic ralliautoksi ihan kohtalaisen siisti ja hyvin tehty. Toivottavasti tulee takaisin vähintään yhtä siistissä kunnossa. Alunperinhän tuon rakennutti/rakensi historickiin lahtelainen jo edesmennyt hammaslääkäri Lehtonen (muistaakseni nimi oli tuo). Siinä vaan kävi sitten sellainen pieni virhe, että vaikka auto oli vuosimallia -65 ja historickiin pääsi silloin ajamaan -65 ja aikaisemmin luokitelluilla autoilla, niin Sprint olikin luokiteltu vasta -66 puolella... Kiva pistää markka-aikana kuusinumeroinen summa rahaa autoon jolla ei suomessa päässyt kilpailemaan. Auton seuraava omistaja oli Antero Miikkulainen joka taisi ajaa jonkun kisan euroopassa ja tasanopeusralleja suomessa. Myöhempiä vaiheita ei sitten olekkaan tullut seurattua niin tarkasti.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

berliina
Viestit: 1051
Liittynyt: 09 Marras 2005, 18:05
Car(s): ALFETTA GTV6
Paikkakunta: hausjärvi

lahti historic

Viesti Kirjoittaja berliina »

Olin Koivukehällä n. 3km lähdöstä järkkärinä 9 tuntia joutu oleen. Saa niihin peltiosia ainakin Saksasta. Sai seurata m.m. mutapainia Rypsipellossa ja pois lähtiessä Mommilan kirkon kohdalla Enzo meni ohi, että Alfetta heilahti. Punainen oli ja tosi makeet äänet.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka

Avatar
WWWVespa
Viestit: 1742
Liittynyt: 10 Marras 2010, 06:26
Car(s): 159 SW
ex 147 1.6
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja WWWVespa »

Olin muutama sata metriä Evon lähdöstä ja tuo keltainen ei sinne asti tullut. :(

Historiceissa oli osassa varsin mahtavat äänet, ennenkaikkea Aléninkin käytössä olleessa 037:ssä. Ei vaan noinkaan kovapohjainen tie kestänyt ja monet pelit menivät panssari maassa kolisten. Esimerkiksi molempia Fulvioita kävi suorastaan sääliksi.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

037 olisi ollut päheä nähdä.

Tapahtuma ei kai kuitenkaan ollut ihan niin historic, kuin mitä otsikossa väitetään...

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

^ Kiitti vinkistä. :wink:

Ihmeen vähän oli esim. Italialaisia ajamassa. Olisivatko sitten jättäneet väliin ja olleet seuraamassa tuota isojen poikien kisaa?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

RIPA
Viestit: 1137
Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
Car(s): Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja RIPA »

jknracing kirjoitti:^ Kiitti vinkistä. :wink:

Ihmeen vähän oli esim. Italialaisia ajamassa. Olisivatko sitten jättäneet väliin ja olleet seuraamassa tuota isojen poikien kisaa?
Eipä nuo tietkään varmaan olleet Historiceille enään siinä kunnossa MM:n jäljiltä, että se isommin Euroopan asfalttikisoihin tehtyä kalustoa houkuttelisi!

Vastaa Viestiin