Sivu 1/1

Lahti Historic Rally 2011

Lähetetty: 02 Elo 2011, 17:13
Kirjoittaja jknracing
Kävikös kukaan muu foorumilainen katsomassa? Mekin katsottiin historicit vaan Koivukehän maalipäässä ja Urrian hypyssä. Historicci Kupla tais vetääkin siinä koko karavaanin pisimmän loikan. Olipas kiva nähdä ja kuulla 037 pitkästä aikaa tositoimissa.
Rallikuvat.netistä osui silmiin kuvasarja mitä nyt välttämättä en olisi halunnut nähdä, elikkä Giulia Sprintiin oli iskenyt kaatumatauti Hassissa.
http://www.rallikuvat.net/2011/lahtihistoric/index.php

Lähetetty: 02 Elo 2011, 17:20
Kirjoittaja MiNkO^^
yhdelläkään EK:lla en ollut mut tuli noi autot lähietäisyydeltä huuhdeltua 8)

Lähetetty: 02 Elo 2011, 18:16
Kirjoittaja jknracing
^Pääsitkö pesemään sen 037:n?

Löytyi tuosta Sprintistä kuva minkä pystyi linkittämäänkin. Miten noihin muuten saa nykyjään noita peltiosia?

Kuva

Näköjään oli huono kurvi italiassa valmistetuille autoille, kun samassa paikassa kippasi Alfa ja Autobianchi.

Lähetetty: 02 Elo 2011, 20:16
Kirjoittaja MiNkO^^
Kuva

Oli ilo pestä :happy:
Sitten kun pesupaikalle saapui.

Lähetetty: 02 Elo 2011, 20:25
Kirjoittaja legza
Katsastusta tuli seurattua. Nyt vasta kuulin, että toi keltanen sprintti sai vähän kolhua :o:

Lähetetty: 02 Elo 2011, 20:44
Kirjoittaja jknracing
^ Toi Sprintti on kuitenkin historic ralliautoksi ihan kohtalaisen siisti ja hyvin tehty. Toivottavasti tulee takaisin vähintään yhtä siistissä kunnossa. Alunperinhän tuon rakennutti/rakensi historickiin lahtelainen jo edesmennyt hammaslääkäri Lehtonen (muistaakseni nimi oli tuo). Siinä vaan kävi sitten sellainen pieni virhe, että vaikka auto oli vuosimallia -65 ja historickiin pääsi silloin ajamaan -65 ja aikaisemmin luokitelluilla autoilla, niin Sprint olikin luokiteltu vasta -66 puolella... Kiva pistää markka-aikana kuusinumeroinen summa rahaa autoon jolla ei suomessa päässyt kilpailemaan. Auton seuraava omistaja oli Antero Miikkulainen joka taisi ajaa jonkun kisan euroopassa ja tasanopeusralleja suomessa. Myöhempiä vaiheita ei sitten olekkaan tullut seurattua niin tarkasti.

lahti historic

Lähetetty: 02 Elo 2011, 22:01
Kirjoittaja berliina
Olin Koivukehällä n. 3km lähdöstä järkkärinä 9 tuntia joutu oleen. Saa niihin peltiosia ainakin Saksasta. Sai seurata m.m. mutapainia Rypsipellossa ja pois lähtiessä Mommilan kirkon kohdalla Enzo meni ohi, että Alfetta heilahti. Punainen oli ja tosi makeet äänet.

Lähetetty: 03 Elo 2011, 16:20
Kirjoittaja WWWVespa
Olin muutama sata metriä Evon lähdöstä ja tuo keltainen ei sinne asti tullut. :(

Historiceissa oli osassa varsin mahtavat äänet, ennenkaikkea Aléninkin käytössä olleessa 037:ssä. Ei vaan noinkaan kovapohjainen tie kestänyt ja monet pelit menivät panssari maassa kolisten. Esimerkiksi molempia Fulvioita kävi suorastaan sääliksi.

Lähetetty: 03 Elo 2011, 17:04
Kirjoittaja Vittorio Jano
037 olisi ollut päheä nähdä.

Tapahtuma ei kai kuitenkaan ollut ihan niin historic, kuin mitä otsikossa väitetään...

Lähetetty: 03 Elo 2011, 20:05
Kirjoittaja jknracing
^ Kiitti vinkistä. :wink:

Ihmeen vähän oli esim. Italialaisia ajamassa. Olisivatko sitten jättäneet väliin ja olleet seuraamassa tuota isojen poikien kisaa?

Lähetetty: 04 Elo 2011, 12:08
Kirjoittaja RIPA
jknracing kirjoitti:^ Kiitti vinkistä. :wink:

Ihmeen vähän oli esim. Italialaisia ajamassa. Olisivatko sitten jättäneet väliin ja olleet seuraamassa tuota isojen poikien kisaa?
Eipä nuo tietkään varmaan olleet Historiceille enään siinä kunnossa MM:n jäljiltä, että se isommin Euroopan asfalttikisoihin tehtyä kalustoa houkuttelisi!