Sivu 1/1

Lähetetty: 24 Heinä 2011, 18:00
Kirjoittaja V6
aika harvinainen muuten toi Iso Rivolta Lele , tuo taisi olla tuolla 5.7 litraisella koneella

Valmistusmäärät Chevyn koneella:
Lele 300 hp (Chevrolet): 112
Lele 350 hp (Chevrolet): 13

Lähetetty: 24 Heinä 2011, 18:19
Kirjoittaja Raimo Miettinen
V6 kirjoitti:aika harvinainen muuten toi Iso Rivolta Lele , tuo taisi olla tuolla 5.7 litraisella koneella

Valmistusmäärät Chevyn koneella:
Lele 300 hp (Chevrolet): 112
Lele 350 hp (Chevrolet): 13
Finnsharkin Iso Italiasta-ketjusta omistaja kirjoitti:Tämä on loppupään SBC-Lele, joten 350 CID moottorin todennäköisyys on erittäin korkea - varsinkin jos kannen valunumerotkin kerran tukevat asiaa. Auton otteessa lukee 350 hv (257 kw), mutta se on oikeasti 300 hv versio BW:n (edit: Muncie M21) nelipykäläisellä manuaalilla. Vuosimalli on 1971, mutta tieto ensirekisteröinnistä näyttäisi kadonneen Ruotsiin tuodessa ja vain vuosimallitieto on säilynyt kun auto on rekisteröity vuonna 1976. Puulaatikkomoottorihan on voinut lojua ties missä hangaarissa kuukausi- tai vuositolkulla, ennen kuin on päätynyt italialaisen tehtaan linjalle.

Nippeleistä ja nappeleista suurin osa näyttäisi olevan Alfa-ryjää.

Lähetetty: 24 Heinä 2011, 18:57
Kirjoittaja jknracing
^ Isorivoltan omistaja kertoili, että esim. perämurikka on Jaguarista ja raidetangonpäät on samat kuin jossain traktorissa. Olivat ihmetelleet saksalaisessa traktorien varaosanettikaupassa, kun omistaja oli tilannut traktorin raidetangonpäät Isorivoltaan. :-D

Lähetetty: 24 Heinä 2011, 19:06
Kirjoittaja DaViega
^ Ja että autossa on vain 2 äänenvaimmeninta vakiona, pälyilin Fiat osastolla ja sivukorvalla kuulin kun joku tekee erikoista ääntä. Pakitteli Isorivolta juuri ruutuun, faija siinä tokasi, että menee ihan kylmiä väreitä :lol:

Lähetetty: 24 Heinä 2011, 19:07
Kirjoittaja unknown
Traktori ja kuorma-auto osat on oikein hyviä, koska osat on huomattavasti jykevämpiä kuin ne mitä samaan aikaan laitettiin käyttöautoihin.
Osiahan ei itse kannata tehdä jos joku tekee niitä jo...

Lähetetty: 24 Heinä 2011, 19:09
Kirjoittaja V6
omistajalla taitaa olla myös tili täällä alfabbsssä, tosin ei ole monesti postannut. projektikuvia näkyy löytyvän kun googlella hakee....

Lähetetty: 24 Heinä 2011, 19:23
Kirjoittaja Raimo Miettinen
Raimo Miettinen kirjoitti:
V6 kirjoitti:aika harvinainen muuten toi Iso Rivolta Lele , tuo taisi olla tuolla 5.7 litraisella koneella

Valmistusmäärät Chevyn koneella:
Lele 300 hp (Chevrolet): 112
Lele 350 hp (Chevrolet): 13
Finnsharkin Iso Italiasta-ketjusta omistaja kirjoitti:Tämä on loppupään SBC-Lele, joten 350 CID moottorin todennäköisyys on erittäin korkea - varsinkin jos kannen valunumerotkin kerran tukevat asiaa. Auton otteessa lukee 350 hv (257 kw), mutta se on oikeasti 300 hv versio BW:n (edit: Muncie M21) nelipykäläisellä manuaalilla. Vuosimalli on 1971, mutta tieto ensirekisteröinnistä näyttäisi kadonneen Ruotsiin tuodessa ja vain vuosimallitieto on säilynyt kun auto on rekisteröity vuonna 1976. Puulaatikkomoottorihan on voinut lojua ties missä hangaarissa kuukausi- tai vuositolkulla, ennen kuin on päätynyt italialaisen tehtaan linjalle.

Nippeleistä ja nappeleista suurin osa näyttäisi olevan Alfa-ryjää.
Piti lukea koko ketju läpi ja ei taida olla täyttä varmuutta mitä tuosta pannusta irtoaa, koska...
omistaja jatkaa kirjoitti:Olen tässä ihmetellyt, että miksi mun autossa on korotettu konepelti. Kirjallisuuden mukaan tuo tuli tuotantoon vasta Ford-koneiden myötä 1972, mutta on mahdollista, että Holleyn kaasuttimella varustetut moottorit vaativat myös lisää tilaa. Vakiokoneessa (300 hv) käytettiin Carterin kaasutinta ja kireämmissä (350 hv) oli taas Holley. Mun auto on listattu jossain kirjoissa 300-heppaiseksi, mutta ihan mahdoton ajatus ei ole, että se olisi sittenkin toimitettu tehokkaammalla koneella. Holleyn kaasarin ja konepellin väliin jää 10 millin rako. Ensimmäinen ruotsalainen omistaja sanoi, että se nakutti 100-oktaanisella ja että autoa joutui ajamaan 102-oktaanisella lentobensalla... Otteessakin lukee 257 kW (=350hv). Puristuksia pudotettiin myöhemmin, jotta autoa voisi myös käyttää...

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 17:35
Kirjoittaja Xehpuk
Riqu Ruisku kirjoitti: Himputti ku jäi tuo Isorivolta jyskyttämään takaraivoon suht vahvana omistamisenhaluna. Ei nuo jenkkikoneet yleensä puhuttele mua yhtään mut jotenkin tuo paketti toimi kaikessa mystisyydessään varsin koukuttavasti.
Itse tykkään enemmän Grifosta, 7 litri tietty.

ps. video tarvitsee äänet 8)

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 18:04
Kirjoittaja Jurin
^ Ehdottomasti samaa mieltä tuosta Grifosta. Upea ilmestys.

Onkohan Grifoja suomen maaperällä yhtäkään?

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 21:52
Kirjoittaja Riqu Ruisku
Xehpuk kirjoitti:Itse tykkään enemmän Grifosta, 7 litri tietty.

ps. video tarvitsee äänet 8)

Piti eilen googletella ISO matskua ruudulle oikein urakalla, mut jostain syystä Grifo jää mun maun puitteissa kakkoseksi. Tai oikeastaan kolmoseksi kun kärkikaksikkoon kiilaa vielä tämä: http://www.conceptcarz.com/view/photo/5 ... photo.aspx

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 22:30
Kirjoittaja Abarth
http://www.conceptcarz.com/view/photo/5 ... photo.aspx

Mikä toi harmaa "perheauto" tuossa takana on?
Sairaan hieno! 8)

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 22:33
Kirjoittaja Alfissimo
^Just sekunti aiemmin mietin samaa. Kovin samaa sukunäköä sivulinjassa uuden Quattroporten kanssa.

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 22:40
Kirjoittaja V6
taitaa olla Iso Fidia

http://isobizclub.com/the_cars

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 22:41
Kirjoittaja Abarth
Mulla tulee mieleen Ferrari 400. Takavaloista jopa Alfetta...

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 22:46
Kirjoittaja Alfissimo
Toi ikkunalinja taitaa itsellä aiheuttaa mielleyhtymä QP:een.

Lähetetty: 26 Heinä 2011, 22:55
Kirjoittaja Riqu Ruisku
V6 kirjoitti:taitaa olla Iso Fidia

http://isobizclub.com/the_cars

On muuten upea tuo Fidiakin!

Lähetetty: 27 Heinä 2011, 10:46
Kirjoittaja Satta
V6 kirjoitti:taitaa olla Iso Fidia

http://isobizclub.com/the_cars
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... rno/103294

Tuolla on ollut Fidia pitkään myytävänä. Hp. 50.000 euroa tuntuu aika kovalle, varmaan melkoisesti tinkimisen varaa. Classic Cars-lehden taulukko antaa puolestaan Lelen arvoksi noin 12.000 puntaa, Fidian pitäisi olla samaa luokkaa. Toisaalta näin harvinaisissa autoissa on aika vaikea määritellä mitään yleistä hintatasoa, loppujen lopuksi se on aina ostajan ja myyjän välinen kompromissi. Grifon arvohan on sitten jotain ihan muuta.

Kiitos kaikille hienoista kuvista, niin Isosta kuin muistakin. Oli myös hyvä ajatus niputtaa linkit yhteen. :)

Lähetetty: 02 Elo 2011, 00:06
Kirjoittaja kare
Satta kirjoitti:Tuolla on ollut Fidia pitkään myytävänä. Hp. 50.000 euroa tuntuu aika kovalle, varmaan melkoisesti tinkimisen varaa. Classic Cars-lehden taulukko antaa puolestaan Lelen arvoksi noin 12.000 puntaa, Fidian pitäisi olla samaa luokkaa. Toisaalta näin harvinaisissa autoissa on aika vaikea määritellä mitään yleistä hintatasoa, loppujen lopuksi se on aina ostajan ja myyjän välinen kompromissi.
Mun tuorein Classic Cars on jo viiden vuoden takaa, mutta monien italialaisten hinta-arviot pistävät hymyilemään. Mun tulkintani on, että hintataulukko on jäänne jostain 80-luvulta ja sen ajan tasalla pitämiseen ei ole riittänyt intoa eikä energiaa enää vuosikymmeniin varsinkaan harvinaisemman kaluston suhteen. Lopputulos on sitten ihan mitä sattuu.

Mitä Fidiaan tulee, niin kaikki paitsi ehkä 20-30 autoa lienee puserrettu kuutioksi. Valtaosa säilyneistä on kohtalaisen minttejä ja halvempaa neliovista kasilinttaa halajava joutuu kyllä aika helposti tyytymään Bel Airiin.

Lähetetty: 02 Elo 2011, 11:50
Kirjoittaja Satta
kare kirjoitti:
Satta kirjoitti:Tuolla on ollut Fidia pitkään myytävänä. Hp. 50.000 euroa tuntuu aika kovalle, varmaan melkoisesti tinkimisen varaa. Classic Cars-lehden taulukko antaa puolestaan Lelen arvoksi noin 12.000 puntaa, Fidian pitäisi olla samaa luokkaa. Toisaalta näin harvinaisissa autoissa on aika vaikea määritellä mitään yleistä hintatasoa, loppujen lopuksi se on aina ostajan ja myyjän välinen kompromissi.
Mun tuorein Classic Cars on jo viiden vuoden takaa, mutta monien italialaisten hinta-arviot pistävät hymyilemään. Mun tulkintani on, että hintataulukko on jäänne jostain 80-luvulta ja sen ajan tasalla pitämiseen ei ole riittänyt intoa eikä energiaa enää vuosikymmeniin varsinkaan harvinaisemman kaluston suhteen. Lopputulos on sitten ihan mitä sattuu.

Mitä Fidiaan tulee, niin kaikki paitsi ehkä 20-30 autoa lienee puserrettu kuutioksi. Valtaosa säilyneistä on kohtalaisen minttejä ja halvempaa neliovista kasilinttaa halajava joutuu kyllä aika helposti tyytymään Bel Airiin.
Sen mitä olen vuosikymmenien ajan seurannut, en omasta puolestani ole valmis leimaamaan Classic Carsin hintataulukkoa täydeksi roskaksi. Totta kai arviot ovat parhaimmillaankin vain suuntaa antavia ja laahaavat koko ajan enemmän tai vähemmmän jäljessä todellisesta tilanteesta. Niitä kuitenkin päiviteetään jatkuvasti mm. huutokauppatulosten pohjalta. Hintataso vaihtelee eri maissa, valuuttojen arvot muuttuvat, ja tällaisilla autoilla on aina mm. omistajista riippuva yksilöllinen arvo jne. Muista lehdistä tai netistä löytyy ehkä parempia arvonmäärityksiä tai -taulukoita.

http://www.motorbase.com/auctionlot/by-id/1877276213
Tuolta pitäisi löytyä Essenissä 2009 huutokaupattu Fidia noin 25.000 euroa josta on vielä matkaa 50.000 euroon. Hollannissa pitäisi edelleen olla henkilö, joka on vuosien ajan keräillyt (huonokuntoisia) Fidioita ja omistanee niitä toistakymmentä kappaletta. Ne tuskin ovat rekisterissä tai välttämättä edes ajokuntoisia, ja samoin on varmasti muissa maissa. On ylipäänsä aika rohkeaa varmuudella arvioida, kuinka paljon vajaasta 200:sta Fidiasta on vielä jäljellä.

Ei tarvitse mennä minnekään 1980-luvulle, vielä muutamia vuosia sitten Lelejä vilahteli toisinaan englantilaisissa huutokaupoissa 5-10.000 punnalla. Punta oli silloin ehkä 1,5 euroa. Em. CC:ssa oli keväällä myytävänä Lele noin 50.000 GBP, se oli kuitenkin ilmoituksen mukaan jonkinlainen erikois- tai kilpamalli, jota oli tehty vain muutama.

Lähetetty: 02 Elo 2011, 15:51
Kirjoittaja kare
Satta kirjoitti:Sen mitä olen vuosikymmenien ajan seurannut, en omasta puolestani ole valmis leimaamaan Classic Carsin hintataulukkoa täydeksi roskaksi.
Mä olen. Moni auto, josta mä olen ollut viime vuosina ollut hieromassa kauppaa, on tuossa taulukossa hinnoiteltu perin eriskummallisesti. Se johtuu kai aika pitkälle siitä, että hudari on usein se viimeinen keino realisoida käteen jäänyt kama kun sille ei muilla keinoilla löydy ostajaa ja sitten se noteeraus on just sitä mitä se sattuu olemaan eikä meille jää oikeastaan mitään keinoa selvittää minkä tasoisesta autosta oli kysymys. Luettelokuvauksen uskomaton säilymäihme saattaa todellisuudessa olla kolmesta puun alta löytyneestä raadosta koottu pakkelikasa ja ne kuvaukset on tosiaan lähes poikkeuksetta täyttä fiktiota; luetteloon ja huutosopimukseen on kuitenkin aina painettu ehto, joka siirtää lopullisen vastuun ostajalle. Kun autossa on vakava virhe niin ammattilaiset luopuvat huutamisesta ja kittikasa menee sitten jollekin hyväuskoiselle hölmölle johonkin hintaan. Lehdessä sitten lukee, että upea harvinaisuus myytiin käsittämättömän halvalla kun ei se huutokauppaa turistina seurannut toimittajakaan tiedä mistä oli loppujen lopuksi oli kysymys. Kirjoittaapahan vaan, että hyvältä näytti ja tommoseen hintaan se sitten meni!

Hollannin mittava Iso-varikkokin on kaikessa hiljaisuudessa myyty pois (tuskin siellä useampia em. tunnusmerkistön täyttäviä kokoelmia kuitenkaan on?). Viimeiset tavarat hävitettiin vähän yli vuosi sitten ja ostajilta edellytettiin täydellistä vaitioloa. Mulla on sellainen käsitys, että osa projekteista meni käyttökelpoisten osien irrottamisen jälkeen paaliin.

Jäi tuossa edellä sanomatta, että pidän Fidian käypänä arvona paria kymppiä ja että sen alapuolella täytyy aika helposti tyytyä siihen Bel Airiin. Mulle koko Fidia on kuin Porschen Panamera; ei nyt ihan täysin aukea kuka tuollaisen voisi haluta ja miksi. Lievää vakavammasta päävammasta voisi ehkä olla apua.

Lähetetty: 02 Elo 2011, 17:59
Kirjoittaja Satta
Tässä alunperin keskusteltiin Fidiasta, sitten teema siirtyi sujuvasti Classic Carsin hintataulukon ala-arvoisuuteen, ja lopputulos oli, että vain täydellinen idiootti voisi ostaa Fidian. Enpä viitsi tuosta enempää jatkaa. 8)

Lähetetty: 03 Elo 2011, 08:29
Kirjoittaja Eero
Satta kirjoitti:Tässä alunperin keskusteltiin Fidiasta, sitten teema siirtyi sujuvasti Classic Carsin hintataulukon ala-arvoisuuteen, ja lopputulos oli, että vain täydellinen idiootti voisi ostaa Fidian. Enpä viitsi tuosta enempää jatkaa. 8)
Ja otsikosta puhumattakaan...jutut bellasta jo hiukan kaukana, vaikka siellä Iso olikin.

Lähetetty: 03 Elo 2011, 18:21
Kirjoittaja Satta
Olet oikeassa, syyllistyin itse tuon Fidia-jutustelun jatkamiseen :oops:

Lähetetty: 03 Elo 2011, 19:48
Kirjoittaja Rolle
Nyt on uusi otsikko ja aihe jaettu, ei tarvitse jännittää :)

Lähetetty: 03 Elo 2011, 20:49
Kirjoittaja S_A
Ai tällänen tehty tänne! :-D
Hienoa!

Tosiaan; tullut tuo Tammelassakin nähty Lele kuvattua nyt vähän paremmin. Tosin ne Tammelan kuvat vielä ovat pahasti vaiheessa, mutta ensimmänen kerta kun Stadin Cruisingeissa tuon pongasin; oli aika pysäyttävä hetki kun ei heti tiennyt mitä näkee, Italialaisuus oli selvää, mutta..... :oops:
No onneksi Internetti on nykyään kattava kaikilta osin, joten nopeasti löytyi vastauksia.
Hienoa, että näitä laitteita on tänne eksynyt!

Tänne tulee kuvia Tammelasta, jahka kerkeän.
http://kuvablogi.com/blog/1949/198/

Kuva

Lähetetty: 03 Elo 2011, 22:32
Kirjoittaja Abarth
Näin tässä Riihimäellä aikaisemmin kesällä jonkun hämmentävän näköisen tuplavaloisen coupen, jota en pystynyt tunnistamaan. Nyt kun katson tuota Leleä niin... voisikohan olla? :roll:

Lähetetty: 04 Elo 2011, 11:20
Kirjoittaja Satta
http://www.classiccarsforsale.co.uk/cla ... rno/144563
Tuolla on ensi viikon lauantaina myytävänä Grifo. Pikkuisen kalliimpi kuin Fidia.

^Eikös Lahden Classic Car showssa ollut keltainen Lele?

Lähetetty: 06 Elo 2011, 16:22
Kirjoittaja Satta
http://www.auto-invest.co.uk/category_s ... tegoryID=2
Tuolla on myynnissä Lele Sport hinta 52.000 GBP, väitetään olevan viimeinen valmistettu. Auto on myös esitelty Classic Carsin kesäkuun numerossa, jonka mukaan Lelen Sport-versiota olisi tehty vain noin 20 kpl. Samassa artikkelissa Iso-Bizzarrini Clubin Chris Lackner mainitsee kunnollisen tavallisen Lelen arvoksi 12-15.000 GBP. Se on siis samaa suuruusluokkaa kuin yllä siteeramani CC:n taulukkoarvo. Mutta on perin selvää, että täällä Impivaara-Suomessa nämä asiat tiedetään paljon paremmin kuin Englannissa. Parhaiden arvo kohoaa Lacknerin mukaan noin 30.000 GBP:an. Mutta jos joku nyt menee ostamaan Lelen tai tuon Lele Sportin, ainakaan minä en ole valmis leimaamaan häntä idiootiksi. :)

Lähetetty: 12 Elo 2011, 18:14
Kirjoittaja Satta
Luultavasti (?) tuo Bellassa ollut Lele - tai sitten joku muu - on tullattu kesäkuussa, tiedot tullin verotuspäätöksistä:

ISO RIVOLTA LELE 5.7 2D COUPE 257KW
Kunto: N=normaali
Verotuspäätös: 2011-06-08
Käyttöönottopvm: 1976-07-19
Verotusarvo: 744.00€
Maksetut verot: 239.56€

Lähetetty: 12 Elo 2011, 21:52
Kirjoittaja S_A
Joo ei se kovin kauaa ole maassa ollut, sen mitä omistajan kanssa juttelin. Taisi tuo kesäkuun cruisingit olla niitä ekoja hetkiä kun auton pystyi PK-seudulla bongaamaan.

Lähetetty: 24 Elo 2011, 12:42
Kirjoittaja Satta
http://www.stolzeclassiccars.nl/
Joop Stolzella myytävänä edelleen punainen Lele hintaan 14.000€. Lause "needs paint and some cosmetic work" tarkoittanee, että autossa on aika paljon työtä normaaliin käyttökuntoon saamiseksi. 8)

Kaipa tuollaisessa tuo tekniikkapuoli on aina pienempi murhe, ei luulisi jenkkilän varaosien olevan kovin hintavia vaikka Maseratiin verrattuna?

Lähetetty: 26 Elo 2011, 07:51
Kirjoittaja kare
Satta kirjoitti:Samassa artikkelissa Iso-Bizzarrini Clubin Chris Lackner mainitsee kunnollisen tavallisen Lelen arvoksi 12-15.000 GBP. Se on siis samaa suuruusluokkaa kuin yllä siteeramani CC:n taulukkoarvo. Mutta on perin selvää, että täällä Impivaara-Suomessa nämä asiat tiedetään paljon paremmin kuin Englannissa. Parhaiden arvo kohoaa Lacknerin mukaan noin 30.000 GBP:an.
Jaha, nyt alettiin siirtämään maaleja; just äskenhän se Classic Carsin taulukko väitti erinomaisen (showroom condition) Lelen arvoksi 12000 puntaa. Oikeassa maailmassa sillä rahalla saa semmoisen joka ehkä liikkuu vielä omin voimin, mutta on päätynyt myyntiin omistajan uuvuttua keskivakaviin ongelmiin. Yleensä vaivana tuntuu olevan pitkälle edennyt rakenteellinen ruostuminen yhdistettynä yleiseen hoitamattomuuteen, joka on sitten poikinut jonkin välitöntä huomiota vaativan ison vian. Stolzen auto on aika hyvä esimerkki siitä tarjonnasta; konehuoneesta tursuava ruoste ja halvan näköinen ylimaalaus ei hyvää lupaa.

Henkilökohtaiselta haiskahtavan impivaarakuittailun sivuutan olan kohautuksella.

Lähetetty: 26 Elo 2011, 08:23
Kirjoittaja Abarth
kare kirjoitti:Stolzen auto on aika hyvä esimerkki siitä tarjonnasta; konehuoneesta tursuava ruoste ja halvan näköinen ylimaalaus ei hyvää lupaa.
Projektilta tuo vaikuttaa, mutta ei kuvien perusteella mitenkään ylivoimaiselta. Hintaan en ota mitään kantaa.

Lähetetty: 26 Elo 2011, 17:30
Kirjoittaja Satta
kare kirjoitti: ei nyt ihan täysin aukea kuka tuollaisen voisi haluta ja miksi. Lievää vakavammasta päävammasta voisi ehkä olla apua.
En ole esittänyt enkä esitä tuosta Stolzen Lelestä mitään hintakäsitystä enkä jatka täällä kiistelelyä maailman johtavan suomalaisen Iso Rivolta-asiantuntijan kanssa eri mallien arvoista. En myöskään halua leimata kaikkia Ison omistajia tai sellaisen ostoa harkitsevia täysiksi idiooteiksi. :wink:

Lähetetty: 26 Elo 2011, 23:56
Kirjoittaja kare
Satta kirjoitti:En ole esittänyt enkä esitä tuosta Stolzen Lelestä mitään hintakäsitystä enkä jatka täällä kiistelelyä maailman johtavan suomalaisen Iso Rivolta-asiantuntijan kanssa eri mallien arvoista.
Basta! ja voi lollero sentään! Sovitaan nyt niin, että mä ryömin ihan hiljaa takaisin kiveni alle mököttämään niin sä saat leikkiä täällä ihan rauhassa kukkulan kuningasta!

Lähetetty: 27 Elo 2011, 08:18
Kirjoittaja Raimo Miettinen

Lähetetty: 27 Elo 2011, 09:30
Kirjoittaja Abarth
^
Ulkokuori puhuttelee tyylillisesti tässä yksilössä, mutta ainakin helmat ja ovien sovitukset ovat pahan näköiset.
Sisältäkin aika, hmm... amis :oops:
Vaatisi mustaa tai ruskeaa nahkaa, hieman kromia ja ehkäpä jalopuutakin... ja helmojen korjauksen ja ovien sovituksen ja... :roll:

Tällaisen yksilön voisi laittaa oman maun mukaiseksi ilman suurempia tunnon tuskia, mutta tuo hinta... Vähän turhan suolainen.

Räpellän mieluummin tuon Gt:n oman maun mukaiseksi. (lue: raiskaan)

:)

Lähetetty: 27 Elo 2011, 10:07
Kirjoittaja Satta
^^Uskalsin arvella tuolla ylempänä olevaa, Belgiassa myytävää Fidiaa hieman hintavaksi, mitä nyt syvästi kadun. Mutta ajatusleikkinä - saisikohan tuosta yllä olevasta Fidiasta belgialaisen veroisen, jos sitä kunnostaisi 35.000 eurolla se kun näyttäisi vaaativan vähän yhtä sun toista? Mitähän Fidian puskurit maksaisivat kappaleelta, jos sellaiset jostakin löytyisi? 8)