Sivu 1/1

Mielipide 145:n ulkonäöstä

Lähetetty: 15 Syys 2011, 14:55
Kirjoittaja Pasi
Vain äänestämällä voit vaikuttaa.............

Lähetetty: 15 Syys 2011, 14:58
Kirjoittaja Aquatica
Ihan ku olis otettu Pösö 206, vedetty suoraksi maskia ja vaihdettu lätkä, muuten about identtinen... Nyyh, ei kiitos.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 15:03
Kirjoittaja h_lauri
Etupää on helppo 'kyllä', hanurista 'emmätiiä'. Takaapäin se on niinku se yks matsda mikä lie.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 15:09
Kirjoittaja Rolle
Sopivasti laitettuna toimii!

PS. Albumissa yksi kuva vakiovehkeestä :)

Lähetetty: 15 Syys 2011, 15:19
Kirjoittaja Vittorio Jano
Positiivisesti erilainen. Toimii (mm. tällaisena)!

Lähetetty: 15 Syys 2011, 16:57
Kirjoittaja Gardenia
Fiat Unon tai vastaavan kauppakassin darrassa piirretty versio. Yök!

Lähetetty: 15 Syys 2011, 17:12
Kirjoittaja PRO
Fail.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 17:13
Kirjoittaja Tazio
Kun muistetaan minkälaiseen maailmaan tuo 145 aikanaan syntyi, ei lopputulosta voi pitää kuin erittäin onnistuneena.

-Tazio

Lähetetty: 15 Syys 2011, 17:14
Kirjoittaja V6
h_lauri kirjoitti:Etupää on helppo 'kyllä', hanurista 'emmätiiä'. Takaapäin se on niinku se yks matsda mikä lie.
joo maksa2seen tehty pieni ripoff

Kuva

Lähetetty: 15 Syys 2011, 17:51
Kirjoittaja Jakke
^Mazda on kunnostautunut useinkin yksityiskohtien lainailussa Alfalta. Sisustassa varsinkin paljon tuttua monissa malleissa, silmiinpistävimpina tietenkin ohjauspyörä ja tuuletusräppänät.

Tuo 145,146 ja 147 -jatkumo ei ole kyllä miltään kannalta katsottuna niitä automaailman muotoilullisia helmiä, mutta kestävät toki vertailun oman aikansa isojen ja tylsempien valmistajien tekeleisiin.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 17:52
Kirjoittaja DaViega
Hyvännäköinen minun mielestä, ei samaa koppimopomaisuutta kuin masa 2:ssa, pariin otteeseen nähnyt livenä, tiettyä 'muskelia' löytyy etenkin takaa katsottaessa

Lähetetty: 15 Syys 2011, 18:59
Kirjoittaja Mandeprkl
Niin ruma että jopa sympaattisen hieno.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 19:08
Kirjoittaja Cloverleaf
Hervannassa pyörii yksi 145 ja joinain päivinä se viehättää ja toisinaan taas ei. Ehkä siihenkin silmä tottuisi, jos niitä näkyisi enemmän liikenteessä.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 20:21
Kirjoittaja EBITDA
145 on symppis peli, varsinkin vanhemmat boxer-koneiset.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 20:22
Kirjoittaja Suba
Vittorio Jano kirjoitti:Positiivisesti erilainen. Toimii (mm. tällaisena)!
Komppaan tätä.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 20:28
Kirjoittaja h_lauri
Suba kirjoitti:
Vittorio Jano kirjoitti:Positiivisesti erilainen. Toimii (mm. tällaisena)!
Komppaan tätä.
Samma här sano saksalainen.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 20:50
Kirjoittaja jeQQ
Mä oon aina digannu 8)

Lähetetty: 15 Syys 2011, 20:54
Kirjoittaja Blackis
Minunki mielestä kyllä hauskan näköinen auto. Ei se nyt mitenkään erityisen hieno ole, mutta kyllä mä voisin ihan hyvin omistaa 8) Hyvinkäällä liikkukin yhdessä vaiheessa keltainen 145 hyvällä maulla laitettuna, en tiedä mihin lie kadonnut ku ei oo vähään aikaa näkyny.

Lähetetty: 15 Syys 2011, 21:04
Kirjoittaja Pasi
Kylläpäs se jakaa mielipiteitä :D

Niin ja siis tämä keskustelu johtaa juurensa siihen että harkitsin kyseistä peliä meille 2-autoksi... Tietysti boxerina :D

Lähetetty: 15 Syys 2011, 22:15
Kirjoittaja DaViega
Se että alfa valmistajana laittaa ihmiset selvästi 2 eri ryhmään on jo aika erikoista, mutta se että 1 alfan malli laittaa Alfisit kahtiin onkin jo erikoinen tapaus :lol:

Lähetetty: 15 Syys 2011, 23:26
Kirjoittaja Jönsson
Ehdottomasti 145 on kuitenkin ulkoasultaan rumempi eikä missään nimessä modernimpikaan kuin 33. Alkuperäinen 33 on todella kaunis ja ajaton. Seuraava kori on vähän aggressiivisempi ja isompi, joten puoltaa paikkansa, mutta miksi 145 piti tehdä? Millä tavoin se on parempi kuin 33?

Lähetetty: 17 Syys 2011, 09:36
Kirjoittaja Vittorio Jano
Jönsson kirjoitti: mutta miksi 145 piti tehdä? Millä tavoin se on parempi kuin 33?
Muistan vielä Car-lehdestä jutun Where's the progress?, jossa vertailtiin silloin markkinoilla olleita malleja niiden edeltäjiin. Alfakin oli mukana 33:lla ja Sudilla. Näistä jälkimmäinen todettiin miltei kaikilla mittareilla paremmaksi autoksi, yhtä eteväksi vähintään.

Kai niitä uusia malleja vaan pitää aina joskus tehdä. Alfa Romeon tapauksessa kylläkin aika harvoin jos edes silloin.

EDIT. typo

Lähetetty: 18 Syys 2011, 09:19
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Menis kakkosautona. Tuskin rakkautta syntyisi. Tosin luulin niin 166:sen kohdallakin. Mutta toisin kävi.