Aquatica kirjoitti:Jos porukka alkais kolehtia keräämään tuon restauroimiseksi originaaliksi, olen mukana. Kyllä se 50e jostain irtoaa, vaikka köyhä kakka olenkin
Kerää kolehdin ja ostaa pois. Sitten palauttaa originaaliksi, tai edes lähelle sitä. Sitten myy pois sen ja polttaa kaikki tunausosat isossa kokossa tms. Myyntirahat sitten jaettaisiin vaikka osallistujien kesken niin, että mahdollisimman moni saisi mahdollisimman paljon panostuksestaan takaisin - kaikki voittaisivat, myös maailma.
Täysin samaa olin kirjoittamassa. Katsastetun 156:sen tuhoamisessa en ole mukana, mutta jos tuosta poistaisi korisarjan ja palauttaisi lähemmäksi originaalia niin olen mukana. Minusta autossa on kuitenkin jotain plussaakin:
**Juuri katsastettu**
***Alustasarja**
**17"" Dezent vanteet + uudet renkaat**
**Sportputkisto**
**Öljyt + suodatin + tulpat vaihdettu 248tkm**
**Jakopää + hilut vaihdettu 226tkm**
Eiköhän vakiopuskurit (kumimuumilta GTA:n etupuskuri

), konepelti ja kontti (25-50€ foorumilla) jostain löydy. Vanteet puhalluksesta pulverimaalaukseen, koska nuo Dezentin S:t uusilla kumeilla on ehdottomasti +++. Sisustasta en tiedä, mutta luultavasti sieltä löytyy "poppikoneet" yhtä karut kuin autokin eli myytävien listalle tuon takaspoilerin kanssa.
Korisarja pitää ehdottomasti tuhota näyttävin menoin ja toivoa, että vastaavaa ei enää ilmestyisi liikenteeseen...
Loputulos sitten myyntiin tai kerhon varikko/rata-autoksi.