SähköTurbo

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

kurppa

SähköTurbo

Viesti Kirjoittaja kurppa »

http://www.youtube.com/watch?v=pbQwftro ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Tärjätom
Car(s): Alfa Romeo Alfetta GTV-85 ->Supercharged GTV6

Re: SähköTurbo

Viesti Kirjoittaja Tärjätom »

Minulla on radio ohjattava suihkulentokone F9F Panther. Siellä on melkein samanlainen aggregaatti mutta se pyörii yli 40000RPM ja olen kokeiltu että se antaa vain jotain 0,02bar. Minä kokeilin sen mahdollinen ahtopaine kun minä mietin jos minä asentaa sen tavallinen turbon edessä minun Megasquirt ja turbo mönkijässä. :)

Onko kukaan kokeiltu jos nuo antaa mitään ahtopaine? En usko että ne antaa 5 PSi = 0,35Bar. Ne täytyy ottaa paljon sähköä jos ne antavat riittävä ilmamäärä ja ahtopaine

Maunu
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Jos tuo helpolla onnistuisi niin eiköhän autonvalmistajat noita myisi.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.

jknracing
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Taitais vaatia sen verran paljon virtaa ahtopaineen luomiseen, että +/- tilasto olisi jonkinverran miinuksen puolella. Huu-haa vehkeitä. Onhan noista "elektronisista ahtimista" ollut ennenkin juttua foorumilla. Youtubesta löytyy video missä antavat dynossa lisähappea lehtipuhaltimella Civikille ja jollekkin pickupille ja siitähän olikin jotain hyötyä.

Edit. Leaf Blower Supercharger - Twice Blown

Hot Rodin juttu lehtipuhaltimilla ja ilokaasulla ahdetusta C4 Vetestä dynolappujen kera.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Vastaa Viestiin