SähköTurbo
Valvoja: Moderators
SähköTurbo
http://www.youtube.com/watch?v=pbQwftro ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tärjätom
- Car(s): Alfa Romeo Alfetta GTV-85 ->Supercharged GTV6
Re: SähköTurbo
Minulla on radio ohjattava suihkulentokone F9F Panther. Siellä on melkein samanlainen aggregaatti mutta se pyörii yli 40000RPM ja olen kokeiltu että se antaa vain jotain 0,02bar. Minä kokeilin sen mahdollinen ahtopaine kun minä mietin jos minä asentaa sen tavallinen turbon edessä minun Megasquirt ja turbo mönkijässä.
Onko kukaan kokeiltu jos nuo antaa mitään ahtopaine? En usko että ne antaa 5 PSi = 0,35Bar. Ne täytyy ottaa paljon sähköä jos ne antavat riittävä ilmamäärä ja ahtopaine

Onko kukaan kokeiltu jos nuo antaa mitään ahtopaine? En usko että ne antaa 5 PSi = 0,35Bar. Ne täytyy ottaa paljon sähköä jos ne antavat riittävä ilmamäärä ja ahtopaine
- Maunu
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Jos tuo helpolla onnistuisi niin eiköhän autonvalmistajat noita myisi.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- jknracing
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Viesti:
Taitais vaatia sen verran paljon virtaa ahtopaineen luomiseen, että +/- tilasto olisi jonkinverran miinuksen puolella. Huu-haa vehkeitä. Onhan noista "elektronisista ahtimista" ollut ennenkin juttua foorumilla. Youtubesta löytyy video missä antavat dynossa lisähappea lehtipuhaltimella Civikille ja jollekkin pickupille ja siitähän olikin jotain hyötyä.
Edit. Leaf Blower Supercharger - Twice Blown
Hot Rodin juttu lehtipuhaltimilla ja ilokaasulla ahdetusta C4 Vetestä dynolappujen kera.
Edit. Leaf Blower Supercharger - Twice Blown
Hot Rodin juttu lehtipuhaltimilla ja ilokaasulla ahdetusta C4 Vetestä dynolappujen kera.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free