Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
HOTA
Viestit: 1292 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo
Viesti
Kirjoittaja HOTA » 03 Huhti 2004, 15:54
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 03 Huhti 2004, 17:44
Näyttäisi olevan hepalla ahdasta.
Hesem
Viestit: 521 Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Hesem » 03 Huhti 2004, 18:38
Scuore vihdoinkin ostanut Ladan?
Alfissimo
Viestit: 8307 Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0 Pyhään kolmen polkimen 166 3.0 Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Viesti
Kirjoittaja Alfissimo » 03 Huhti 2004, 19:00
Hesem kirjoitti: Scuore vihdoinkin ostanut Ladan?
Ja emäntä takapenkillä
?
Vai oliko se anoppi?
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 03 Huhti 2004, 20:02
Alfissimo kirjoitti: Ja emäntä takapenkillä?
Vai oliko se anoppi?
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 04 Huhti 2004, 00:03
GAMMA500 kirjoitti: käy hepoa sääliksi
Totta.. haukkuvat anopiksi
- Alfaholic -
wetear
Viestit: 168 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 03:42
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja wetear » 04 Huhti 2004, 23:47
Varamoottoria kaipaisin ihtellenkin. Ei uskois että Ferrari ja Alfa on kyhätty samassa maassa.
Kuvissa ollut peli on kyllä vieläkin varmempitoiminen, Venäläisvalmisteinen Lata - jos ette pojat muuten tiedä.
juri
Viestit: 510 Liittynyt: 05 Syys 2003, 03:27
Car(s): Ex 156 ja 147 Selespeed, MiTo Nyt alla Wrangler JKU 3.6 Backcountry
Paikkakunta: Tampere
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja juri » 05 Huhti 2004, 03:36
tolla konstilla ei kyllä kovin montaa lisähevosvoimaa saa yhteen autoon
-juri
932 937 955
niki
Viestit: 1633 Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura
Viesti
Kirjoittaja niki » 05 Huhti 2004, 06:03
Ei taida tyyppi luottaa autonsa tekniikkaan kun kuljettaa mukana vara-menopeliä...
Mitäköhän meidän miliisit tuumaisi kun tollai kaupungilla ajelis?
Ammattina autokauppa
GiuliaSuper
Viestit: 1109 Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja GiuliaSuper » 05 Huhti 2004, 06:33
niki kirjoitti: Mitäköhän meidän miliisit tuumaisi kun tollai kaupungilla
ajelis?
Häkkiin eläin rääkkäyksest...mut onnex jossain on sentään viel toisin..
edullisia tai jossei ny sentään kovin edullisia lisä koneja autoon helposti!:)
Hamil
Viestit: 460 Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Hamil » 05 Huhti 2004, 16:48
Osaa ne italialaiset kutitella kaakkeja sieltä pellin alta...
On kivaa kun on kivaa
Harpo
Viestit: 492 Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Harpo » 05 Huhti 2004, 18:19
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 05 Huhti 2004, 18:24
Hamil kirjoitti: Osaa ne italialaiset kutitella kaakkeja sieltä pellin alta...
jeps niitä on niin hirveesti että osan joutuu pistään jemmaan takapenkille.....
AAW
Viestit: 975 Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
Car(s): Stelvio JTD 159 JTS QP V8 Evo 75 2.0 TC ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm
Paikkakunta: Billnäs
Viesti
Kirjoittaja AAW » 06 Huhti 2004, 02:54
juri kirjoitti: tolla konstilla ei kyllä kovin montaa lisähevosvoimaa saa yhteen autoon
-juri
Mutta saa ainakin yhden, todistetusti.