Sivu 1/2
Vanha suola janottaa
Lähetetty: 17 Helmi 2012, 21:52
Kirjoittaja Pasi
Myönnettäköön ~10000km kokemuksella....
156 2.5 V6 SW oli mukavampi/hauskempi ajaa kuin 159 2.4 JTDm sedan.
Eipä ole ennen jäänyt tällaista himoa päälle auton vaihdon jälkeen ... onneksi 159 punaiset nahat helpottaa tuskaa vähän, mutta ei ne sitä fiilistä korvaa
Onko muilla ollut vastaavia "ahaa" elämyksiä auton vaihdon jälkeen?
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 17 Helmi 2012, 22:39
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Ymmärrän tunteesi.
Muutama busso oli ennen 159 3.2:sta, ja kyllä se aina vähän kaiversi, vaikka viisysikin hieno auto toki on. En siis yhtään kummastele olotilaasi nyt kiisselin omistajana. Eipä ole itseäni vielä kaduttanut 159:n vaihtaminen pari kesää vanhempaan.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 17 Helmi 2012, 22:49
Kirjoittaja maybetomorrow
159 on kyllä ihan mukava auto yleisfiilikseltään, muutaman reissun sillä ajaneena. Mutta ei se herätä samanlaista omistamisen himoa mikä syttyi kun ensimmäisen kerran ohimennen näin 156:n läheltä. Jos olisi rahaa niin ostaisin ennemmin vaikka vähän vähemmän ajetun ja tuoreemman 156 SW kuin 159 SW.
Vanha suola janottaa vaan varaosaliikkeen kassalla hinnan kohdalla. Punto 1.1 vs. 1.8 T.S. Kuvaketjun unskia vaan kaipailen. Se oli sentäs ensirakkaus.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 02:14
Kirjoittaja michael
Tykkään kovasti 159:lläkin ajella mutta kyllä mun korva on edelleen viritetty Busson sävelille. Sitä ei mikään nelipyttyinen pöhisijä paikkaa.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 07:00
Kirjoittaja Fyr
Hah sitä faijanin aina kiroilee kun meni ostaa brera 3.2 q4 että siinä ei ole luonnetta, ja että äänet mitään sanomattomat vaikka minkä putkiston löis kii, kyll sitä huomaa että sitä harmittaa.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 09:03
Kirjoittaja toolman
Pasi kirjoitti:Myönnettäköön ~10000km kokemuksella....
156 2.5 V6 SW oli mukavampi/hauskempi ajaa kuin 159 2.4 JTDm sedan.
Eipä ole ennen jäänyt tällaista himoa päälle auton vaihdon jälkeen ... onneksi 159 punaiset nahat helpottaa tuskaa vähän, mutta ei ne sitä fiilistä korvaa
Onko muilla ollut vastaavia "ahaa" elämyksiä auton vaihdon jälkeen?
EI ole ollut
T:kroonikko
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 09:19
Kirjoittaja JiiTeeÄssä
405 T16 4x4. Joka kerta janottaa kun yrittää lähteä valoista talvella.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 10:03
Kirjoittaja Rasvis
Pasi kirjoitti:Onko muilla ollut vastaavia "ahaa" elämyksiä auton vaihdon jälkeen?
Joo.
164 3.0 -90 -> GTV 1.8 -99. Vaikka GayTeeVee oli omalla tavallaan kiva niin Busson jälkeen tuohon sähköhammasharjanmoottoriin ei vaan pystynyt tottumaan mitenkään. Varsinkaan kun sitä ei ikinä saatu toimimaan kunnolla.
156 2.4 JTD -99 -> 406 HDi -99. Tämän piti olla jonkin sortin kokeilu järkiratkaisuksi, ja jälkeen päin arvioituna oli pelkästään hölmöä. Pösöä korjattiin niin paljon että hyöty hintaerosta suli siihen. Tosin väliraha tuli jo kertaalleen käytettyä yhteen Spiideriin, mikä taas ei ollut yhtään hölmöä.
Chevrolet Epica 2.0D -07 -> 156 JTDm 1.9 -05. Cheva enteili tulevaa automaattilaatikkoremonttia joten mieluummin hukkasin sen. Olisi vaan kannattanut purra luotia ja korjauttaa, sillä korvaava Alfa oli täys paska. Taisi vuoden sisään palaa korjaamiseen parin vaihdelaatikkoremontin verran.
No, jääpähän aina jotain ukkona muisteltavaa

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 10:18
Kirjoittaja Enzo
kummallisesti näin kevätauringon paistaessa rupeaa korpeamaan kaikki
hauskat autot jotka on tullut myytyä.
Varsinkin nyt kun ainoa liikkuva kulkine on sieluton ja täysin persoonaton harmaa pökäle jota ei meinaa edes löytää kaupan parkkipaikalla

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 10:55
Kirjoittaja quppe
Välillä on kyllä ikävä edellisessä autossa olevia etukäsinojaa ja Sele vaihteistoa ihmeellisyyksineen, mutta onhan toi 6 pykäläinenkin ihan hauska..

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 11:48
Kirjoittaja Bones
aina tulee selattua nettiautoa ja etsittyä vanhaa... renault 5 gt turbo -90.
oli sitten hauska peli. että voi olla kloppina tyhmä ja myin pois.
vielä vanha kunnon turboviive, eikä mikään tusinasuhisija

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 13:36
Kirjoittaja DaViega
Onkohan mä nyt ainoa joka on 50:50 tialnteessa?
156 oli hauska peli, motarilla kiersi liian korkealla, mutta kaupungissa oli mukava niin pitkään kun sivupeilejä ei tarvinnut käyttää, kabiinen fiilis ei minun mielestä niin hyvä kuin 159:ssä (penkki lähinnä, 159 mukava "kopero" kuskille). Mitä pidempi rykäsy sitä paremmaksi 159 menee, vika valot ei killu huonojen liitoksien takia ja sähköjen puolesta muutenkin niin paljon edellä, että jos haluaa keskittyä pelkästään ajosta nautiskelemiseen, on valinta minun puolesta aika selvä. painoa on enemmän, mutta niin jäykyyttä ja turvallisuuttakin. Niin kuin sanoin, fifty-fifty
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 14:21
Kirjoittaja jyskyed
DaViega kirjoitti:Onkohan mä nyt ainoa joka on 50:50 tialnteessa?
156 oli hauska peli, motarilla kiersi liian korkealla, mutta kaupungissa oli mukava niin pitkään kun sivupeilejä ei tarvinnut käyttää, kabiinen fiilis ei minun mielestä niin hyvä kuin 159:ssä (penkki lähinnä, 159 mukava "kopero" kuskille). Mitä pidempi rykäsy sitä paremmaksi 159 menee, vika valot ei killu huonojen liitoksien takia ja sähköjen puolesta muutenkin niin paljon edellä, että jos haluaa keskittyä pelkästään ajosta nautiskelemiseen, on valinta minun puolesta aika selvä. painoa on enemmän, mutta niin jäykyyttä ja turvallisuuttakin. Niin kuin sanoin, fifty-fifty
Samalla kannalla. Paitsi että 156 TS lähti kyllä -33 asteesta ilman piuhaa. Sataviisysillä en uskalla edes kokeilla

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 15:10
Kirjoittaja Auristo
JiiTeeÄssä kirjoitti:405 T16 4x4. Joka kerta janottaa kun yrittää lähteä valoista talvella.
Oli kyllä kiva auto kunnes päätti palaa...

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 15:54
Kirjoittaja Jakke
Integralen hävittäminen tietenkin harmittaa, kun näkyy hinnatkin viimeiset 10 vuotta vain nousseen, mutta sellainen enempi tunteisiin ja fiiliksiin perustuva ikävä on kyllä ykköskoppaista Uno Turbo i.e.:tä. Siinä oli hauska peli! Jo silloin 90-luvun puolivälissä kun sen omistin, näin monenä yönä "painajaista", että olen sen myynyt ja harmitti aina ihan tuhottomasti. Eipä niitäkään kunnossa olevana juurikaan enää näy.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 16:21
Kirjoittaja routasydän
159:n vaihtaminen v50 ekomalliin hieman harmitti, mutta oli osana diiliä, jossa sain laittaa tuon busso getvosen, joka taas hakkaa fiiliksissä 159:n mennen tullen. Eli loppujen lopuksi tuokaan ei sitten harmita. Getvosesta onkin sitten ollut kuluja kilometreihin nähden aika lailla, mutta enpä oo myymässä pois, kun pitää elämässä jotain hupejakin olla, ja myyminen harmittais varmasti jälkeen päin (tämä ketju vain vahvistaa asiaa). Eri asia on sitten jos tilalle tulisi jotain vielä mielenkiintoisempaa, mutta tuon hinnalla sellaista ei taida olla olemassa

.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 19:56
Kirjoittaja Albertolli
Pasi kirjoitti:156 2.5 V6 SW oli mukavampi/hauskempi ajaa kuin 159 2.4 JTDm sedan.
No jos mä lupaan, että saat istuskella siinä hetken aikaa vaikka seuraavan kebappimiitin jälkeen. Pienen haikeuden kyyneleenkin saa tirauttaa, mutta omat nenäliinat mukaan

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 20:23
Kirjoittaja mml
Jotain samantyyppisiä ajatuksia käy usein itselläkin päässä. Varsinkin kun oma busso oli niin huoleton ja murheeton. Olihan se jotenkin herkempi monella tapaa kuin 159. Nähkapenkit siitä tosin puuttui. Monasti mietin minkä väriset siihen olisi sopineet kunnes tulin tulokseen että se oli sillä tummalla kangassisustalla värillisesti paras.
Mutta: näin talvella ei ehjaustehostimen itkua ole tarvinnut 159 kanssa kuunnella ja neliveto on balsamia jotenkin potkuttomasta kesäsuorituskyvystä tulleille haavoille. 159:n laadun tunne on edeltäjäänsä parempi, mutta niin sen kuuluu seuraajassa aina ollakin. Eikä ne punaiset nahat minuakaan harmita...
Ikävä sitä exää silti on. Usein. Jahka minun autoni ei enää ensi syksynä ole perheen ainoa, saattaapi GM 3.2 vielä vaihtua 3.2 GT:hen.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 21:39
Kirjoittaja hjpp
GT-suola. Se janottaa...janottaa...janottaa...
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 21:39
Kirjoittaja hagger16
Mitään janota.. kun ikinä raaski luopua oikein mistään niin tuossahan nuo katoksessa, tallissa ja tuttujen tiloissa nököttää..
Tai no.. Se ensiauto.. Daihatsu Charade 1.3 16v 3d...punainen paholainen..sihatsu..appiukko ei suostunut sitä hitsaamaan..
Siinä oli muuten luotettava auto. Teho/paino-suhde oli aika liki tuon 156 TS:n kanssa.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 18 Helmi 2012, 23:01
Kirjoittaja JiiTeeÄssä
Auristo kirjoitti:JiiTeeÄssä kirjoitti:405 T16 4x4. Joka kerta janottaa kun yrittää lähteä valoista talvella.
Oli kyllä kiva auto kunnes päätti palaa...

Ai perhana. Eihän vaan ollu -104 rekkarilla, noita ei tainnut olla kuin se 16kpl maahantuotuja?
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 10:06
Kirjoittaja KauGoH
^Kaverilla oli myös moinen... Siis T-16. Oli se kyllä hulvaton peli. Kaveria jäänyt kaivelemaan todella paljon kun möi pois sen. Joka kerta saunoessa ja muutaman kaljan jälkeen alkaa puhe että sellainen pitää ostaa vielä uudestaan kunhan sattuu kohdalle. Taitaa olla kovin harvassa vaan nykyään. Mutta todella hieno auto.
Kyllähän tuo itseäkin vähän kaiversi kun 159 Q4 vaihtoi etuvetoon ja melkein 10 vuotta vanhempaan. Siksi piti hommata 155Q4 janon sammuttajaksi
159 en jäänyt kaipaamaan oikeastaan muuta kun luotettavuutta, sitä että se oli suht uusi, cruisea. Moottori ei ollut kovinkaan koukuttava(vrt.Busso). Voin luulla että jos auto vaihtuu niin Bussoa jää kova ikävä kuivan kelin kiihyttelyssä
Se nyt taitaa olla kuitenkin jo itsellekin fakta että 155 ei taloudesta lähde enää. Sen säilytän ja korjaan tai olen korjaamatta.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 11:18
Kirjoittaja Auristo
^^En muista mikä rekkari T16:ssa oli. Ehdin pitää sitä noin pari vuotta ennenkuin se paloi työpaikan parkkikselle juuri ennen uuttavuotta 2002. Paloi konehuoneesta aika pahasti ja korjaaminen ei vakuutusyhtiön mukaan tullut kysymykseenkään koska olisi maksanut vähintään auton käyvän arvon.
Vm. oli -94 ja väriltään hieman sinertävä grafiitinharmaa. Tykkäsin ajo-ominaisuuksista ja autosta muutenkin erittäin paljon...
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 11:38
Kirjoittaja JiiTeeÄssä
Aha, no ei se sitten ollut sama, mulla punainen ja -95.
Toinen vanha suola mikä silloin tällöin myös käy mielessä oli 106 Rallye uudempikorinen näistä. Kaipasi vaan Gti:n konetta, vaikka 865kg/ 103hv ja parin sadan huiput ja mieletön alusta teki kyllä tuosta aika mukavan paketin. Huvittavaa oli kun tuon pysäköi silleen että eturengas jäi jalkakäytävälle niin laite jäi keikkumaan kuin tuoli jossa on yksi lyhyempi jalka

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 13:07
Kirjoittaja Rasvis
Noita T16:sia on tainnut palaa useampikin, ei taida olla Suomessa montaa jäljellä. Harmi.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 13:09
Kirjoittaja doublesix
^Onko syttymissyy selvinnyt?
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 13:10
Kirjoittaja Rasvis
Jollen nyt ihan väärin muista niin bensavuotoja konehuoneessa?
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 13:31
Kirjoittaja V6
ainakin normi 405sessa bensaletku menee hassusti koneen päältä ollen aika hanakka syttymään..
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 13:33
Kirjoittaja Smacket
Hmm, eniten ehkä aikaisemmista laitteista janottaa punainen Renault 5 Alpine / Turbo lookkeri, Citroen BX 16V ja ehkä jopa tietyllä tapaa Nissanin 200sx ( mikä oli kyllä ihan susi muuten ).
Erityisesti tuollainen kuvan mukainen ( omassa oli vielä pieni skuuppi nokkapellillä ) R5 oli niiiin persoonallinen ja kiva ajettava.... hommattava jostain vielä samanmoinen.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 19 Helmi 2012, 16:32
Kirjoittaja JiiTeeÄssä
Rasvis kirjoitti:Noita T16:sia on tainnut palaa useampikin, ei taida olla Suomessa montaa jäljellä. Harmi.
Se bensaletku koneen päältä hapristui ainakin vapareissa niinkuin V6 tuossa kirjoittikin, en muista miten se meni tuossa turbossa. Mutta yks syy voi olla että tuossa oli todella ahtaat oltavat pakosarjalle ja turbolle koneen ja rintapellin välissä. Turboa ei oikein nähnytkään mistään suunnasta, alapuolellakin oli vaihde/jakolaatikko edessä. Pakosarja oli valurautainen jossa oli muistaakseni heti alussa 90 asteen kääntö sivulle tilanpuutteen takia. Jossain toisessa korissa virtaavalla pakosarjalla, kunnon välijäähyllä ja isommalla turbolla heppoja olisi irronnut iloisesti. Pösö foorumilla joku dragsteri hommissa mekaanikkona touhuava oli nähnyt koneen sisuskaluja ja kommentoi että osien puolesta olisi kestänytkin.
Toinen syy T16:sien palamiseen saattaisi olla legendaarisen heikko jakolaatikko ja maahantuojan haluttomuus myydä osia tuollaiseen kummajaiseen...

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 23 Helmi 2012, 16:03
Kirjoittaja JiiTeeÄssä
Nonni ei ollu tarkoitus koko ketjua tappaa pösö lätinöillä, jatkakaa...

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 23 Helmi 2012, 18:36
Kirjoittaja jeQQ
Busso janottaa..
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 23 Helmi 2012, 18:51
Kirjoittaja Eero
jeQQ kirjoitti:Busso janottaa..
Hiukan samoja oireita. Kiinnostaisi hankkia busso-koneinen 75. Vois jopa harkita Superin vaihtoa sellaiseen, jos oikein hyvän löytäis.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 23 Helmi 2012, 19:03
Kirjoittaja nakkis
^Tee tarjous yyveellä

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 23 Helmi 2012, 20:57
Kirjoittaja jeQQ
164:nkin oli kyllä riittävän hauska bussolla. Oma kipale tuntui olevan suhteellisen ärhäkkä, vaikka muuten oli hieman pikkuvikainen.. Pitäis varmaan perehtyä vähän säädöksiin, jos laittelis tohon lodjuun oikean koneen..

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 24 Helmi 2012, 17:28
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Tuollaiset taustalla lymyilevätkin olisivat kivoja "kakkosautoja".
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 24 Helmi 2012, 17:52
Kirjoittaja KJS
Farmari Regatan kun jostain löytäisi, niin kannattaisi kyllä säilöä.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 26 Helmi 2012, 01:01
Kirjoittaja pitkämies
Kerran oli tosi hilkulla etten ostanut Saab 99 Turboa ( 2ov. sedan)........Oli hieno ja nykypäivänä keräilykamaa......-tyhmä-......
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 26 Helmi 2012, 10:03
Kirjoittaja ase
Fiat Tipo Sedicivalvole
penkitetty 168hp
Paino 1080kg
Se on nyt jossain...

kumminkin tallessa
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 16:45
Kirjoittaja Cuore Sportivo
KJS kirjoitti:Farmari Regatan kun jostain löytäisi, niin kannattaisi kyllä säilöä.
Vähiin käy ennen kuin loppuu.. Nettiautossa ei ainoatakaan Regataa, Tipoja yksi, Unskejakaan enää kuusi.

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 01 Maalis 2012, 19:38
Kirjoittaja jknracing
Taitaa noi vähänkin säilyttämisen arvoiset Ragatat ja Tipot olla jo aika hyvin taltioitu harrastajien talleihin. Oltiin joskus 10-15 vuotta sitten rallissa kaverin huollossa Regatta 85 Weekendillä. Totesin, että tämä on ehkä paras huoltoauto ikinä! Takaluukun kun nosti ylös ja puskurin käänti alas, niin siinä oli tosi hyvä istuskella ja juoda kahvia & syödä eväitä samalla kun varttui kilpailijoita huoltoon!
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 01 Maalis 2012, 23:39
Kirjoittaja V-tyyli
Kyllähän GTAlla oli mukava ajella. Q2 takasi sen, ettei luistonesto puutttunut peliin arkiajossa.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 03 Maalis 2012, 18:29
Kirjoittaja JaRoDD
Vm. -72 Toyota Carina (TA12) on jääny kaivelemaan mieltä. Aikoinaan teinkin sille jo pesää, että josko sen jättäis pihaan ikuisiksi ajoiksi harrastettavaksi. Myytyä se kuitenkin tuli ja lähestulkoon nololla hinnalla... Nyt siitä saisi vähintään saman €uroissa, mitä aikoinaan markoissa. HAB-602 oli muistaakseni rek.tunnus. Jos tällaisen jossain tapaatte, niin sanokaa terveisiä

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 30 Maalis 2012, 19:47
Kirjoittaja jansku
Rasvis kirjoitti:Noita T16:sia on tainnut palaa useampikin, ei taida olla Suomessa montaa jäljellä. Harmi.
Tämä takana oleva liikkuu edelleen, vaikka "vaihdesiirron vaijeria" metsästettiin varmaan vuos...muistaakseni 406 V6 vaijeri sopi miltei täydellisesti.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 30 Maalis 2012, 20:05
Kirjoittaja palkus
harmittaa kyllä hyvin kun menin nuorena ja typeränä luopumaan halvalla jo silloin harvinaisesta 125tc abarth ritmosta, onneksi auto on sentään edelleenkin liikenteestä. Nykyjään sitä tietysti on vaan vanhempi

Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 02 Huhti 2012, 15:50
Kirjoittaja PRO
Aihetta sivuten hyvä artilkkeli. Minulla ainakin törkeä ikävä ekaa autoani...
http://autot.oikotie.fi/uutinen/fiatist ... 814?ref=HS" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 03 Huhti 2012, 21:16
Kirjoittaja Bisci
Eka auto oli Imp. Kyllä janottaa...
http://www.anythingaboutcars.com/images ... an_Imp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 03 Huhti 2012, 21:37
Kirjoittaja kalliais
Eka auto oli 74 vm. A-manta ja se janottaa välillä aika pahasti.
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 03 Huhti 2012, 21:49
Kirjoittaja Mandeprkl
Eka auto oli Volvo 360 GLT -89... Ei hirveästi janota.. Sitten 1.3l Civicci(ei janota) ja 440 Turbo Volvo.. Se jo vähän janottaa välillä. Yllättävän pirteä 1.3 barin ahdoilla vaikka mittarissa oli 365tkm. Sitten tuli eGT Primera joka vaihtui aika nopeasti Mazda MX-6:seen 2.5 V6 24V... Sen jälkeen vannoin että en enää IKINÄ hanki V6-moottorilla varustettua autoa. Nyt on tällähetkellä nuo autot mitkä avatarin alla näkyy.. Alffa vielä pitää janon loitolla, mutta Golffia voisi harkita johonkin vaihtaa. GTA?
Re: Vanha suola janottaa
Lähetetty: 03 Huhti 2012, 22:46
Kirjoittaja PRO
Eka auto oli BMW E21 nelipyttyinen 320, toimi täydellisesti ja janottaa aivan älyttömästi...