Sivu 1/1

Saksalaista huippulaatua

Lähetetty: 28 Huhti 2004, 19:06
Kirjoittaja Rasvis
Jos Alfoistanne joskus jotain hajoaa niin älkää välittäkö, ette ole yksin:

http://my750.com/repairs.htm

Vanha sivuhan tuo on mutta IMO aika mielenkiintoista luettavaa. Tarkkailuajalta kertynyt 36450 mailia ja $37,000 huolto- ja korjauslaskut :shock: Lisäksi melkein kymppitonnin remontit tiedossa.

Lähetetty: 28 Huhti 2004, 20:15
Kirjoittaja 90
no eipä ole välttämättä niin helppoa tuo elämä saksalaisen laatuautonkaan kanssa.... :)

pitkä penni on rahaa palanut....

Lähetetty: 28 Huhti 2004, 23:04
Kirjoittaja GiuliaSuper
Aika hyvin Dollari/maili palanu huolto/korjauskuluihin ei paha:)

Kaikenlisäks on syöny bensaa suht ripeeseen tahtiin! No eihän se jenkeis maksa käyt mitään muistaakseni saman verran ku tääl mut määrä on gallona!

Halpaa ajamista oiskohan Ferraril päässy yhtä halval?

Lähetetty: 28 Huhti 2004, 23:33
Kirjoittaja Rolle
Nojoo, kaveri kuluttaa aika hyvään tahtiin jarruja ainakin. Huoltoa nyt voi syyttää jos se vuotaa viikon välein nesteitä pihalle. Monet oli sitten tavallista kulumista mikä tietenkin maksaa jos on tuon luokan auto ja vie merkkihuoltoon. Mutta olihan se synkkää luettavaa.. Tosin tuo jannu tuntui itkevän joka asiasta niin kait huolto mielellään aina jotain vaihtaa :wink:

Faijalla oli aikoinaan LS400 letukka ja sanoi että ei selvinny edes öljynvaihdoista alle kymppitonnilla, aina oli jotain.

Lähetetty: 29 Huhti 2004, 02:17
Kirjoittaja Rasvis
Juu, tuollainen iso ja tehokas automaattivaihteinen laitos varmaan syö luonnostaankin jarruja mutta kyllä noita nyt näytti menevän vähän liian tiheään. Eihän esmes normiauton etujarrulevyjä pitäisi tarvita vaihtaa ennen kuin joskus 200tkm:n paremmalla puolella.

Nestevuodoista tosiaan kreditsit huollolle, ei voi olla noin vaikeaa saada mehuja pysymään padan sisäpuolella. Siitäkään huolimatta, että tuo V12-pannu ei ole ihan yksinkertaisimmasta päästä.

Mahtaa olla asentajallekin kova paikka joutua tekemisiin tuollaisen kymmenvuotiaan elektroniikkahelvetin kanssa. Mutta olis se silti ihan kiva saada edes valot toimimaan.

Mikä muuten niissä LS400:n huolloissa maksoi noin törkeästi? Osat tietty hurjan hintaisia, mutta ei kai niitä nyt nipponissa pitäisi mennä ihan yhtenään?

Lähetetty: 29 Huhti 2004, 02:24
Kirjoittaja Rolle
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mikä muuten niissä LS400:n huolloissa maksoi noin törkeästi? Osat tietty hurjan hintaisia, mutta ei kai niitä nyt nipponissa pitäisi mennä ihan yhtenään?
Ei muista, mutta joka kerta sieltä jotain fiksattiin. Pari kertaa jätti tiellekin kun joku piirilevy hajosi :lol: Muuten oli kyllä helvetin mukava laiva, 200 lasissa ja emäntäkin luuli että mennään 120:iä :mrgreen:

Lähetetty: 29 Huhti 2004, 02:27
Kirjoittaja Rasvis
Rolle kirjoitti:Muuten oli kyllä helvetin mukava laiva, 200 lasissa ja emäntäkin luuli että mennään 120:iä :mrgreen:
Pätee muuten 164 TS:äänkin, testattu intissä iltavapailla :oops: Tosin ne kyydissä olleet jannut olikin tottuneet kaiken maailman Terceleihin.