Sivu 1/7
Kuinka kovaa olet ajanut Alfallasi?
Lähetetty: 01 Touko 2004, 05:26
Kirjoittaja Jakke
Näillähän ei kannattaisi paljon kehuskella, mutta kertokaas paljonko olette Alfanne mittariin saaneet kelattua?
Lähetetty: 01 Touko 2004, 05:29
Kirjoittaja Epezi
60km/h tossa pihatiellä
Siinä ei oo ainakaan paljoo kehuskeltavaa

Lähetetty: 01 Touko 2004, 05:58
Kirjoittaja V6
ei ole tullut kokeiltua mutta pikkulinnut on visertänyt että noin 250km/h pitäisi mittariin saada

Re: Kuinka kovaa olet ajanut Alfallasi?
Lähetetty: 01 Touko 2004, 07:37
Kirjoittaja Fonzarelli
Jakke kirjoitti:Näillähän ei kannattaisi paljon kehuskella, mutta kertokaas paljonko olette Alfanne mittariin saaneet kelattua?
244 km/h GeePeeÄssän mukaan välillä Neubrandeburg-Rostock.
Suomessa sais 598 478 vuotta vankeutta ja 3 ziljoonaa euroa sakkoja....
...mut oli hubaa.
Arturo ´´Il Maiale´´ Fonzarelli
Lähetetty: 01 Touko 2004, 08:45
Kirjoittaja Wile E. Coyote
Ei uskalla kertoa

Lähetetty: 01 Touko 2004, 12:16
Kirjoittaja Bulgarian_Stallion
Lähetetty: 01 Touko 2004, 15:37
Kirjoittaja jarski
Lähetetty: 01 Touko 2004, 15:43
Kirjoittaja GiuliaSuper
Mittarin mukaan 0 kmh mut GPS:n mukaan taas 192 kmh 75 1,6l.
Re: Kuinka kovaa olet ajanut Alfallasi?
Lähetetty: 01 Touko 2004, 15:59
Kirjoittaja Ottimo
Jakke kirjoitti:Näillähän ei kannattaisi paljon kehuskella, mutta kertokaas paljonko olette Alfanne mittariin saaneet kelattua?
Suurinpiirtein näin paljon:
75 TS 210 kmh
155TS 215 kmh
166 TS 220 kmh

Lähetetty: 01 Touko 2004, 16:44
Kirjoittaja Profil
33 1,7 QV kaasarikoneella 220 mittarin mukaan.
Lähetetty: 01 Touko 2004, 17:38
Kirjoittaja niki
Joo, niin paljon kun toi 156 2.0 TS nyt vaan mittariin kelaa...
Kyllä se varmaan oli jossain 210-220 km/h nurkilla.
Puolustus: oli valaistu tie keskellä yötä, eikä kukaan missään, joten päätin kokeilla mitä autosta lähtee (nokian hakkapeliitta 2:silla vielä)

Lähetetty: 01 Touko 2004, 17:59
Kirjoittaja glideslope
Viisarin kertomana n. 253 km/h autobahnilla Berliinistä Rostockiin. Kaveri hommasi samalta reissulta -91 Toyota Supra 3,0 Turbo automaatin, joka alkoi pudota kyydistä 240:n jälkeen...
...ja kivaa oli!
Lähetetty: 01 Touko 2004, 22:13
Kirjoittaja Rasvis
164 V6 otti öisellä moottoritiellä todellista nopeutta 220 km/h. Tosin siinä oli testaushetkellä ruiskusuuttimet täynnä kakkaa ja sumut huonot.
180:n jälkeen ei kylläkään voinut enää puhua mistään kiihtyvyydestä...
Lähetetty: 01 Touko 2004, 23:01
Kirjoittaja 90
no onhan noilla tullut kokeiltua, onneksi ei ole kuitenkaan tavaksi jäänyt...
75 TS: 215km/h .
75 V6 America: 240km/h.
75 V6 QV: 200km/h
90 V6 +220: km/h.
164 TS 205: km/h.
Alfetta GTV: 200km/h.
90:n tarkkaa lukemaa ei tiedä kun nop mittarin lukemat loppuvat tuohon 220:een..
tuota 164TS:ää sai kihnuttaa aika kovasti tuohon vauhtiin, mutta kulki kuitenkin..
Lähetetty: 02 Touko 2004, 01:38
Kirjoittaja Pedro
Kai sitä on kanssa pakko tehdä synninpäästöjä...220km/h (156 V6). Piti masentaa saksanmaalla rakennettu kulkine

Lähetetty: 02 Touko 2004, 02:25
Kirjoittaja Sauer
Vähän aihetta sivuuttaen eilen just 158km/h 120 alueella ja sinivuokolta pienet sakot siinä sivussa... Onneks kortti säily

Lähetetty: 02 Touko 2004, 02:37
Kirjoittaja jarski
156
Lähetetty: 02 Touko 2004, 02:41
Kirjoittaja Pam Pam
156 1.9 jtd, 205 km/h Duseldorfin auto baanalla
-T-
Lähetetty: 02 Touko 2004, 02:45
Kirjoittaja 90
hyvä hyvä jarski.....
kunhan vielä oppisivat ajamaan sivistyneesti.....
Lähetetty: 02 Touko 2004, 06:48
Kirjoittaja GAMMA500
164 ts mittariin 190
75 3.0 mittariin 185-190
75 turbo mittariin 160
Lähetetty: 02 Touko 2004, 15:47
Kirjoittaja puuha
Suljetulla ja valvotulla tieosuudella Alfa kelasi 230km/h lasiin. Saattoi olla hieman myötätuulta mukana...
Lähetetty: 02 Touko 2004, 16:34
Kirjoittaja Alfissimo
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:164 V6 otti öisellä moottoritiellä todellista nopeutta 220 km/h. Tosin siinä oli testaushetkellä ruiskusuuttimet täynnä kakkaa ja sumut huonot.
180:n jälkeen ei kylläkään voinut enää puhua mistään kiihtyvyydestä...
Mulla ei sitten vissiin ollut liiemmin tukoksia, kun otti mittariin 225 suht helposti ja kiihtyi vielä, mutta suora loppui.
Olis jännä tietää, minne olis kiihtynyt, oli sen verran iloisella tuulella.
Lähetetty: 02 Touko 2004, 19:23
Kirjoittaja Rasvis
Alfissimo kirjoitti:Mulla ei sitten vissiin ollut liiemmin tukoksia, kun otti mittariin 225 suht helposti ja kiihtyi vielä, mutta suora loppui.
Mutta sulla ei olekaan katalysaattoria? Mullakin oli kyllä purkki tyhjennetty mutta lambda edelleen käytössä, katiton malli taitaa saada vähän rikkaampaa seosta.
Lähetetty: 02 Touko 2004, 19:29
Kirjoittaja Alfissimo
Pakoputkessa varsinkaan ei ole mitään tukoksia

Lähetetty: 03 Touko 2004, 01:54
Kirjoittaja Tanzi
240km/h tuli kelattua mittariin matkalla italiaan muutama vuosi sitten. Auto täyteen pakattuna ja neljä henkilöä kyydissä ja reippaasti kelasi n.220km/h sen jälkeen sai hetken odotella että sai sen 240km/h mittariin.
156v6
Lähetetty: 03 Touko 2004, 02:13
Kirjoittaja Sauer
90 kirjoitti:
hyvä hyvä jarski.....
kunhan vielä oppisivat ajamaan sivistyneesti.....
Hehe, ysikymppi taitaa olla taas yksi parhaista henkilöistä "valistamaan"

Lähetetty: 03 Touko 2004, 03:41
Kirjoittaja wetear
Helsingistä Lahteen matkalla tuli yli kymmenen vuotta sitten puikoteltua moottoriliikennetietä 1xx 2,0 TS:llä sellaasta 225 km/h vartin sessio - pulssi oli tapissa, pakko oli hellittää, ettei paita aivan läpi kastunut.
Tie vaikutti mutkaiselta.
166:lla ei ole yli 140 km/h arvannut päästellä. Ikä painaa

Lähetetty: 03 Touko 2004, 04:22
Kirjoittaja sataviisviis
Täysii

Lähetetty: 03 Touko 2004, 05:10
Kirjoittaja Jappe
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=844
75 3.0 joskus saksanbaanalla..
Toi 156 ottaa mittariin vajaat 250. 75TS:lla en ole edes kokeillut, ei wanhaa saa kiusata

Lähetetty: 03 Touko 2004, 05:49
Kirjoittaja Juke
Joskus useita vuosia sitten hiukan katuviilatulla 1.5l 33:lla , mittari näytti mitä sattuu mutta rpm näytti 9700 ja sitten naks. , joka männässä venttiilinkuvat ja kampi poikki. itse en ole viitsinyt laskea mitä se niillä välityksillä todellisuudessa kulki koska pettymys olisi suuri verrattuna "teini-iän" vauhdin tunnelmaan

Toisaalta Italialaisen huippueletroniikan tuntien kierroksiahan on voinut olla 3700...
Lähetetty: 03 Touko 2004, 17:15
Kirjoittaja Hamil
156 V6 1999 220km/h (mittarin mukaan)
156 super 2002 200km/h (mittarin mukaan)
Audi TT 2001 230km/h (mittarin mukaan)
Kawasaki zx-6r 2003 260 km/h (mittarin mukaan)

Lähetetty: 03 Touko 2004, 18:08
Kirjoittaja alfa 156 v6
-156 V6 n.230km/h (ei ollu vielä kaikki pelissä

)
-Fiat Croma Turbo 265km/h (tälläkään ei vielä kaikki

)
Lähetetty: 03 Touko 2004, 20:28
Kirjoittaja jiiässä
155 8V TS 195km/h
oma 164, sama paikka n 195 ruttuisin pakokäyrin...
Lähetetty: 03 Touko 2004, 22:06
Kirjoittaja 1300ti
F12 (1300 paku) n.130, ois kulkenut vielä hiukan enemmän mutta kun mittari loppui 120:een, eli neula näytti jo Dinamon N-kirjainta ja ihan oikeasti tärinä, klappi ja heijaus hirvitti!
1300ti n.180, piiitkillä alamäillä kun oli kiire nykyisen opiskelupaikan alamäkiin. Motarin alussa yhdestä rampista laskeutui 60-lukuinen Porche 911 joka luuli että ajan kilpaa kun paraikaa ohittelin kiukulla edessä "seisovia", muttei tahtonut pysyä kyydissä mukana:)
2000Berlina n.190
147 1.6TS 195 alamäkeen kahteen suuntaan motaria, kun ihmettelin ettei millään kulkenut enempää
156 SW 2.5 24V ~225 kun oli yöllä sen verran liikennettä enkä ajanut motaria, niin piti vähän löysätä, kun autossa oli hengenvaarallisesti pilattu alusta. Heitti keulaa metrin ojaan kun jarrutti satasen vauhdissa.
Renault 9 Broadway 1.6 Diesel -86 170 km/h !!!
Autokoulun kuorma-autolla inssissä 70km/h Tammisaaren torin läpi toripäivänä kahteen suuntaan, sain hiukan nuhteita:)
Lähetetty: 03 Touko 2004, 22:19
Kirjoittaja Savo
90 kirjoitti:75 TS: 215km/h .
75 TS 200 km/h.
Onkohan konerempan tarpeessa, kun jää noin paljon.
Oliko se muuten niin, että TS:ssä nokka-akselit kuluu suht nopeasti ja teho tietysti laskee?
Lähetetty: 03 Touko 2004, 22:38
Kirjoittaja 90
Savo kirjoitti:90 kirjoitti:75 TS: 215km/h .
75 TS 200 km/h.
Onkohan konerempan tarpeessa, kun jää noin paljon.
Oliko se muuten niin, että TS:ssä nokka-akselit kuluu suht nopeasti ja teho tietysti laskee?
no tuo meikäläisen silloinen TS ei ollut ihan vakio....

Lähetetty: 03 Touko 2004, 23:42
Kirjoittaja 1300ti
"Minä juuri liityin tänne foorumiin kun sain työsuhdeautoksi Alfan, kyllä on viraston pojat kateellisia. Mutta mitäs täällä???!?!???!!!! Jahas, se on syyte kaikille" nim. Tuomari

Lähetetty: 04 Touko 2004, 00:02
Kirjoittaja Grendel
GTV 210 km/h (oikeaa - ei nopeusmittaria)
Erimerkki: Mittari 316km/h - GPS 300.4 km/h
Lähetetty: 04 Touko 2004, 05:14
Kirjoittaja jarski
mut pojat hei...eikö se oo lapsellisempaa tulla viivalle j kokeilla mitä kulkee

Lähetetty: 06 Touko 2004, 15:05
Kirjoittaja Jakke
No niin tunnustetaan nyt sitten omatkin kaahailut...
164 TS kulki toinen virranjakaja sökönä 195, molemmat pelissä ei tullut edes kokeiltua mutta varmasti olis menny kovemmin, koska tehoissa ja varsinkin väännössä oli perstuntumalla huomattava ero.
75 TS:llä ajoin viiden hengen kuormalla "vain" 190. Vanhusta ei raaskinu rääkätä enempää, varsinkin kun oli renkaat vähän epätasapainossa. Asuntovaunu perässä

(!!!) ajoin samaisella autolla 140 km/h. Ihan nätisti tuli koppi perässä, mutta ymmärrettävistä syistä ei huvittanut kokeilla huippuja. Voi vaan kuvitella mitä pieni heitto tiessä olisi saanut aikaan...
Lähetetty: 06 Touko 2004, 15:13
Kirjoittaja 90
Jakke kirjoitti: ajoin samaisella autolla 140 km/h. Ihan nätisti tuli koppi perässä, mutta ymmärrettävistä syistä ei huvittanut kokeilla huippuja. Voi vaan kuvitella mitä pieni heitto tiessä olisi saanut aikaan...
juu kuljettajasta olisi saattanut hyvinkin tulla matkustaja...
Ventiilin nostoo...
Lähetetty: 06 Touko 2004, 15:20
Kirjoittaja Fratello
156 2.0 ts. 230 km/h mittarin mukaan Lyypekin suunnasta Rostockiin hyväkuntoisella uudella motarilla. Karstat pois koneesta ennen lauttamatkaa. ei kirveelläkään kovempaa.

Je
Lähetetty: 06 Touko 2004, 15:24
Kirjoittaja alfista
Aika hyvin! Katsoitko öljyt sen jälkeen?
Re: Ventiilin nostoo...
Lähetetty: 09 Touko 2004, 17:58
Kirjoittaja AutonAlfa
Fratello kirjoitti:156 2.0 ts. 230 km/h mittarin mukaan Lyypekin suunnasta Rostockiin hyväkuntoisella uudella motarilla.
Samaisella motarilla 220 (täydessä olut sekä viina lastissa + talvirenkaat )
Oma mittari tosin näytti 205, mut takana tullut volvo kertoi mitanneensa 225 eli kai se oli 220 ?
75 joskus suomessa mittariin kelattu 210, todellinen nopeus on onneksi mysteeri

Lähetetty: 11 Touko 2004, 14:37
Kirjoittaja volvo
vähän OT automerkin suhteen, mutta volvolla "euroopassa" 240kmh eli mittari tapissa ja sen mitä tuo kinneri kulkee mittariheitolla

Lähetetty: 23 Touko 2004, 03:00
Kirjoittaja Sixgear
245km/h ja terkut sille bemarikuskille, ei se hopee oo häpee

Lähetetty: 23 Touko 2004, 03:10
Kirjoittaja Vittorio Jano
Tällä viikolla kovempaa kuin A6 2.5 TDI ja V70 2.4T. Molemmat pöllyttivät motarin rampilla pakarit punaisina, mutta niin vain mopokoneinen Alfa meni ohi (Volvopappa tosin pussitti itse itsensä). Varsinkin Audissa käytiin aika kuumana...
Lähetetty: 23 Touko 2004, 03:23
Kirjoittaja jarski
tänään mittariin ykkösellä 100

ja paskarinkiä kakkosella
mut ei ollu enää iltapäivällä kivaa

Lähetetty: 23 Touko 2004, 03:48
Kirjoittaja Vittorio Jano
jarski kirjoitti:tänään mittariin ykkösellä 100

ja paskarinkiä kakkosella
mut ei ollu enää iltapäivällä kivaa
jarski samaan aikaan toisessa ketjussa kirjoitti:juu eli meni luultavammin autosta (kuparinen) n.3000km ajettu
eka luulin et turbo meni selväks mut ku tarkasteli paremmin niin toivoisin/epäilisin olevan tiiviste. mut ihmetyttää tiivisteen kestoikä no maanantaina puhelu petterssonille niin jutellaan enkä ees kurvootellu pahasti
"En ees kurvootellu pahasti".

Lähetetty: 23 Touko 2004, 07:00
Kirjoittaja jarski
no eihän tuo ollu pahasti

sitä paitti se mitä tapahtu tapahtu"way beyond that" lähin vaasaa kohde vasta n.tunnin päästä enkä muuta tehny ku kiihdytin auton matkanopeuteen

mitähän jos ton auton olis vieny esim.botniaringille ei olis kestäny varmaan kierrostakaan
