Autojen erikoismaalaukset

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Autojen erikoismaalaukset

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tällaisen löysin, millaisessa Alfassa mahtaa olla..

Kuva

Toinen s24:sta "tunnettu" 6-pyttysen vanha 33:nen, ei muistaakseni itse ole maalausta teettäny:

Kuva

Noin kuvina ovat ihan hienoja mutta en minä omaan autooni teettäisi..

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Ja nykyäänhän pystytään tulostamaan tarramateriaalille vastaavia kuvia. Eron maalaukseen ja teippaukseen huomaa vasta läheltä. Kustannus ero ja toistettavuuden helppous puoltaa teippausta.

Mitähän tuollainen omasta kuvasta yksittäiskappaleen tulostaminen tarralle kustantaisi ja kuka tekee? Tänään viimeksi näkyi kokoauton teippaus, jossa oli jotain rantamaisemaa tai vastaavaa. Samoin busseissa ja takseissa näkyy nykyään todella värikkäitä tulosteita.

Maastoauton varapyörän koteloon tekisi mieli teipata joku sopiva tyylikäs kuva.

Itselläni ei ole kokemusta kuin noista "puhtaasta" tarramateriaalista leikatuista teippauksista.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Autojen erikoismaalaukset

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:Noin kuvina ovat ihan hienoja mutta en minä omaan autooni teettäisi..
Joo, ihan samaa mietiskelin eilen. Tuo Pienen Taulukaupan Alfa-mato oli kuitenkin siitä onnistuneemmasta päästä, mielestäni ne tavalliset tytsy & maisema -asetelmat ovat toritaidetta kamalimmillaan.

Kai erikoismaalauksella voisi saada hienonkin lopputuloksen, mutta sitten tekijällä ja teettäjällä pitää olla erittäin varma maku. Muuten syntyy sitä perinteistä karamelliväreillä tehtailtua karusellinkylkipiiperrystä. Hyi.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin