Sivu 1/1
Kymysys koskien Alfa 155
Lähetetty: 27 Touko 2004, 19:27
Kirjoittaja TimoJ
Tervehdys
Onko Tamperelaisessa autoliikkeessä oleva Alfa 155 FBS-340 tuttu kenellekkään harrastajalle? Nähdäkseni auto on kiertänyt liikkeitä, onko kukaan käynyt katsomassa kuntoa/ taustatietoa?
Nissani meni lunastukseen Hämeenlinnanväylällä Ke aamuna
, nyt tarvis kulkuneuvoa. Emäntäkin lämpeni bella macchinan suuntaan
TimoJ
Jos joku tietää 164 / 155 kaupan, kertokaa.
Re: Kymysys koskien Alfa 155
Lähetetty: 27 Touko 2004, 19:34
Kirjoittaja HOTA
TimoJ kirjoitti:Tervehdys
Onko Tamperelaisessa autoliikkeessä oleva Alfa 155 FBS-340 tuttu kenellekkään harrastajalle? Nähdäkseni auto on kiertänyt liikkeitä, onko kukaan käynyt katsomassa kuntoa/ taustatietoa?
Nissani meni lunastukseen Hämeenlinnanväylällä Ke aamuna
, nyt tarvis kulkuneuvoa. Emäntäkin lämpeni bella macchinan suuntaan
TimoJ
Jos joku tietää 164 / 155 kaupan, kertokaa.
Vai Nissani lunariin. Toivottavasti ei sattunut.
Kattele kuusnepaa mieluummin kuin 155:sta sanon mä
Kerro syy tietämättömälle
Lähetetty: 27 Touko 2004, 20:27
Kirjoittaja TimoJ
No enhän minä tiedä siitä muuta kuin että Alfa on, ja näyttää nätiltä.
Tampereen Deltassakin on yksi nätti.
164 ei näkynyt missään.
TimoJ
Sattui sen verran että jokapaikkaa särkee, niskat kipeenä. Täti parkkeeras Golffin Nissanin takaloosteriin 70km/h, ei jarrutusjälkiä.
Onneksi tätiäkään ei sattunut.
Tai itse asiassa muitakaan 2 osallista autoilijaa ei sattunut, minua vaan vähän.
Re: Kymysys koskien Alfa 155
Lähetetty: 27 Touko 2004, 21:03
Kirjoittaja HR
HOTAKAINEN kirjoitti:Kattele kuusnepaa mieluummin kuin 155:sta sanon mä
Ei kyllä 155 setntään...
Minulla oli tuollaisen kuusitoistaventiilinen versio ja nyt vaihdoin 156:een joka on TS siis periaatteessa samalla moottorilla. 55:sen jälkeen voisi sanoa että 56 täyttää enemmän nykyauton määritelmän kuin 55, mutta silti 155 tuntui sentään ehkä kuitenkin autolta. Ajotuntuma oli välitön, moottorin (imu)äänet kuului ohjaamoon ja tuntui suorituskykyisemmältä kuin 156, vaikkei sitä todellisuudessa ole, lähellekkään. Myöskin kierrosherkkyyttä 155TS:ssä tuntui olevan hieman enemmän, liittyneekö muutkoseen jolla tehot tippui 156 historian alkupäässä 150hv:aan. 155 on myös tilavampi joka suhteessa kuin 156. Olisi tuolla voinut ajella pidempäänkin jos ei olisi Delta-auton huoltohinnoittelun varassa.
Aikanaan kun olin hankkimassa 55:sta kokeilin myös useampaa 8 ventiilistä yksilöä mutta jostain syystä eivät oikein tehneet vaikutusta, jossain onkin sanottu että 16 ventiilinen versio on sellainen millaiseksi 155 alunperin oli tarkoitettu. Erojahan on myös etupään geometriassa. Alumiinimoottoristen eduksi voi lukea alhaisemman hankintahinnan ja ketjuvetoisen jakopään, siis kaikin puolin järkevämpi valinta. 16 ventiilisissä jakopään suhteen täytyy taas olle ehkä vielä vähän enemmän varpaillaan kuin 156:ssa, ei se nyt kuitenkaan mikään katastrofi ole ehkä verrattavisssa alkupään 156:iin.
Tuo minun auto on muuten nyt myynnissä Oulun Deltassa, ja vailla sellaista omistajaa joka osaisi/kerkiäisi vähän itsekkin tehdä rutiinihuotoja
PS toivottavasti niskat paranee
Re: Kymysys koskien Alfa 155
Lähetetty: 27 Touko 2004, 21:15
Kirjoittaja 90
HOTAKAINEN kirjoitti:
kattele kuusnepaa mieluummin kuin 155:sta sanon mä
noh noh Hotakainen, noita 164:sia palstalaisilla kyllä jo piisaa mutta yksi 155:n lisää ei olisi pahitteeksi.....
Re: Kymysys koskien Alfa 155
Lähetetty: 27 Touko 2004, 22:41
Kirjoittaja HOTA
90 kirjoitti:HOTAKAINEN kirjoitti:
kattele kuusnepaa mieluummin kuin 155:sta sanon mä
noh noh Hotakainen, noita 164:sia palstalaisilla kyllä jo piisaa mutta yksi 155:n lisää ei olisi pahitteeksi.....
Kuhan ehdotin.
Ei 155:ssa mitään vikaa ole.
TimoJ vois käyttää emäntää kokeilemassa kumpaakin ja eri versioita.
Emäntä kummiskin sanois viimisensanan
Lähetetty: 27 Touko 2004, 22:47
Kirjoittaja HR
Ne (emännät) sanoo että 155 on tyylikkäämpi
Lähetetty: 27 Touko 2004, 22:51
Kirjoittaja HOTA
HR kirjoitti:Ne (emännät) sanoo että 155 on tyylikkäämpi
No ei niistäkään aina tiedä kun tuo naisenlogiikka on välillä niin ihmeelistä ja ihanaa
Lähetetty: 27 Touko 2004, 22:59
Kirjoittaja HR
No tuosta täytyy kyllä olla samaa mieltä
Lähetetty: 27 Touko 2004, 23:17
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta
Vkl oli Turun Sanomissa (pikkuilmot) vm.95 164 t.s myytävänä.Ihan vaan vinkiksi jos se mallikin vois kiinnostaa,jos on vielä myytävänäkään.Olisin itse käynyt katsoon mutta eipä kannata opiskelun aikana mitään kuumeita nostattaa.
155 on ihan jees!!!
Lähetetty: 27 Touko 2004, 23:33
Kirjoittaja Punainen
Mulla olisi -92 155 t.s (215tkm) josta voisin luopua. On muuten hyvä peli laitettu koko kone uusix 60 tuhatta sitten (lue 1.5 vuotta) ja vaihdettu vaihdelaatikko (1.v sitten) muutenkin paljon uutta. Autossa on myös lastu, remuksen putki, peltisarja ja bensanpaineensäädin joten 16v jää.... Auto on Espoossa ja tietenkin punainen.
p.s. Jos jaksaa katsoa autonsa perään vähän enempi kuin corolla kuskit on alfa hyvä valinta. 3:n alfan kokemuksella!!!
T: Lauri
p.0503328290
Lähetetty: 28 Touko 2004, 00:50
Kirjoittaja Rolle
HR kirjoitti:Ne (emännät) sanoo että 155 on tyylikkäämpi
Ehkä, mutta -89 peruskuusnepa on kuulemma ainoa hyvä auto mitä mulla on ollut, Q4:sta ei ollut mihinkään
Jos nyt pitäisi valita niin ennemmin 164 Super kuin 155:nen, vaikka ei olekaan yhtä sporttinen.
Lähetetty: 28 Touko 2004, 01:09
Kirjoittaja TimoJ
Nyt on tarjottu 2 155:ä Tampereella, toinen on Deltassa yli 8k egee. Houkuttaa siksi että huolto on todennäköisesti tehty ja myyjä joutuu takaamaankin jos hajoaa.
164:t näyttää olevan harvinaisia lintuja. Oulussa on yksi 155 mutta pyytäävät turhan paljon rahnaa, 8k alkaa olla aika paljon köyhälle meikäläiselle.
Lauri, heitä kuntokuvausta ml korin kunto:
timo_johan@POIShotmail.com
Kiitokset kaikille, lisää tarinaa jos vain irtoaa, mm mahdolliset vikakohteet korissa, alustassa, vaihteistossa.
Perheessä ollut 2*Berlina, 2*Alfetta, 75ts, 3*33. Itsellä vain Berlina kauan sitten ja 2*33. Nämä uudet ovat minulle tuntemattomia vehkeitä.
TimoJ, lisää nappia naamariin
Ps. Emäntä sanoi että 164 näyttää vetelältä
ja minua ei sitten kivitetä
Lähetetty: 28 Touko 2004, 01:16
Kirjoittaja HOTA
TimoJ kirjoitti:Ps. Emäntä sanoi että 164
näyttää vetelältä ja minua ei sitten kivitetä
Totesin jotain naisenlogiikasta. "näytää vetelältä"
Lähetetty: 28 Touko 2004, 01:26
Kirjoittaja Rolle
Jännä että tässä ollaan ostamassa yli 8k 155:sta ja Oulussakin ihan normaalia että melkein kympin pyytävät kun tuossa talvella myynnissä ollut 155 16V ei mennyt reilulla kuudella tonnilla kaupaksi vaikka kilsoja oli vain 72tkm ja auto hyvässä kunnossa..
Lähetetty: 28 Touko 2004, 02:06
Kirjoittaja 1300ti
TimoJ kirjoitti:Perheessä ollut 2*Berlina, 2*Alfetta, 75ts, 3*33. Itsellä vain Berlina kauan sitten ja 2*33.
...
Ps. Emäntä sanoi että 164 näyttää vetelältä
ja minua ei sitten kivitetä
Mikset osta Berlinaa tai 75TS:ää takaisin? Saat rahallesi eniten vastinetta! Väitän, että molemmat käyvät myös oivasti arkiajoon tänäänkin, usein mielummin kuin uudet pirssit.
Lisätietoa!
Lähetetty: 28 Touko 2004, 02:12
Kirjoittaja Punainen
timoj lähetin postiisi pari kuvaa ja vähän lisäinfoa.
Re: Kerro syy tietämättömälle
Lähetetty: 28 Touko 2004, 03:02
Kirjoittaja Rasvis
TimoJ kirjoitti:Täti parkkeeras Golffin Nissanin takaloosteriin 70km/h, ei jarrutusjälkiä.
Ai se olit sinä sillä Nismolla liikkeellä
Katselin ke-aamuna että lahjakkaasti oli Golfilla tultu, ei ihan pienestä pususta nokka lyhene noin paljoa.
Onneksi ei sattunut pahemmin!
Lähetetty: 28 Touko 2004, 03:30
Kirjoittaja TimoJ
Onneksi oli vetokoukku Nissanissa. Se otti kunnolla Golffin moottoriin ja kiipes sen päälle. Tärähdys oli kova, en haluaisi uudelleen kokea. Kävi tosiaan tuuria kun penkkikin hajosi aivan täysin.
Näitkö Golffin jossain vai ajelitko ohi?
Berlinat on jo paalattu aikaa sitten, 75 on faijalla odottamassa rättinivelen vaihtoa. Haluaa oman auton, tarjotkaa nytten sitä alle 100 ajettua 155 kun tarvii autoa
TimoJ
Lähetetty: 28 Touko 2004, 04:12
Kirjoittaja Rasvis
Satuin ajamaan ohi (ilmeisesti) juuri hetkeä mällin jälkeen mutta en sitten pysähtynyt paikalle kun siinä näkyi olevan jo muutakin väkeä seisoskelemassa.
Lähetetty: 28 Touko 2004, 04:18
Kirjoittaja sataviisviis
Minä oon ajanut nyt n.30tkm 155:llani
Miinusta:
Kori aika löysä (en tiiä onko 164:ssa)
Hermot menee natina äänien kanssa (johtuen 45:sta kumeista ja kovasta alustasta)
Sade ilmalla lasit aivan huurussa, eikä meinaa millään kuivua?
Vie öljyä enemmän kuin vanha turbo volvoni.
Plussaa:
Ei tule kuin kerran kk:ssa samanlaisia vastaan.
8v:sen ketju
Hienompi kuin 164
Monelta naiselta tullut kehuja
16v:sen nopea ohjaus on aivan loistava. (Isällä oli ennen 156:sta)
Kaikin puolin hyvä auto jos vaan ei olisi näin pitkä työmatka(<>100km)
Aika halvat vara-osat (ei Deltasta)
Itse ostin myös Tampereen Deltasta, tekivät jotain huoltoa mutta eivät vaivautuneet vaihtamaan ajovaloa. Lupasivat lähettää vakio jouset jälkeenpäin, pari kertaa niitä kyselin mutta myyjä oli lähtenyt pois ja kukaan muuhan niistä ei tiennyt mitään. Missähän mahtaa nykyään olla?
Lähetetty: 28 Touko 2004, 18:36
Kirjoittaja TeroV.
Itselläni on ollut vajaan vuoden ja n. 23 tkm käytössä vastaavanlainen 155 kuin tuo Rantaperkiön Autotalossa myynnissä oleva yksilö (
http://www.vaihtoautoja.com/26.jpeg), eli 1995 8V-versio. Autohan on käytännössä Alfan 2.0 TS -moottorilla ja erilaisilla pintapelleillä varustettu Fiat Tempra/Lancia Dedra. Ajotuntuma on saman sukuinen, joskin Alfassa taitaa olla alustaa viritetty vähän jäykempään suuntaan, on se jonkun verran parempi ajaa kuin 2.0 i.e. Tempra, josta on myös kokemusta.
Oman yksilön suurimmat murheet ovat olleet:
- - termostaatti (vuoti sisäisesti, lämmöt eivät nousseet), uusi Motonetista, muistaakseni n. 40€
- katalysaattori (mystisesti pimennyt, kennot kunnossa, ei käyntihäiriöitä), uusi 530€
- bensapumpun rele (n. 4 € tarvikeliikkeestä), jätti tielle, matka jatkui etusumarien releellä
- nopeusmittarin anturi (varaosa-autosta 0€, Deltassa 90,50€)
- öljynpainevalon anturi (Motonetissa muistaakseni n. 4€)
- apukuskin oven ovitiivisteen vuoto, apukuskin jalkatila vettyi sateen jälkeen (parempi tiiviste romikselta, Tipon tiiviste sopii suoraan, hinta jotain alle 10€ luokkaa)
Bensaa kuluu 7-8 litraa sadalla, joka on mielestäni kohtuullista voimavaroihin nähden. Tällä kokemuksella voin suositella 155:sta. 164:nen voi olla ajoltaan parempi, mutta ulkonäöltään 155 on mielestäni melkoisen onnistunut, myös ilman 16V:n lokasuojien pullistuksia. Kulkupuoli 8V:ssa on varmasti vaatimattomampaa kuin 16V:ssä, mutta ketjujakopään tuoma varmuus ei ole ollenkaan väheksyttävä asia. Lisäksi sukulaisuus Fiateihin halventaa monien osien hankintahintaa ja helpottaa saatavuutta. Deltasta ei siis joka murheeseen kannata ensimmäiseksi hakea lääkettä, osia löytyy melko hyvin muualtakin.
Tuosta Rantaperkiön autotalon yksilön hinnasta voisi sanoa, että aika reipasta hintaa yrittävät pyytää. Oikea markkinahinta lienee jossain 4-5 k€:n välillä, yli 200 tkm ajetulla lähempänä 4 k€.
Lähetetty: 29 Touko 2004, 05:17
Kirjoittaja TimoJ
Katselen edelleen sillä silmällä tuota -95 16v:tä tuolla nääsvillen deltassa. Mennään katsomaan huomenna. Pyynti siinä on noin 8.3k, kallis on mutta 130k km ajettu. Saas nähdä millainen on kunnoltaan, taidan viedä autotohtorille syyniin.
Velipoika on tarvikeliikkeessä duunissa, kaivoi jo kirjat esille
Toivotaan ettei olisi mikään miina, voisi joskus ajaakin autoilla..
TimoJ
Ja kiitokset neuvoista
Lähetetty: 29 Touko 2004, 06:31
Kirjoittaja jknracing
Jos vielä epäilet, niin katsoppa -96 vuoden VM:stä 50 000 tkm kestotesti!
Lähetetty: 29 Touko 2004, 06:55
Kirjoittaja TeroV.
Itse asiassa Alfa 155 16V 50000 km:n kestotestin loppuraportti on Vauhdin Maailma -lehden numerossa 1/97 (tarkistin juuri asian omasta artikkelikopiostani).
Lähetetty: 29 Touko 2004, 22:32
Kirjoittaja TimoJ
Kiitokset kaikille neuvoista, herjoista ja osanotosta
Perheessä on nyt 137000 ajettu 155 8v, justiin tultiin kotiin. Emäntä lähti heti, jostain syystä halusi ajella. Emäntä itse asiassa ajoi nääsvillestä kotiinkin, vauhti alkoi kasvaa loppumatkasta niin että piti toppuutella. Tartunta alkaa olla varma
Saas nähdä jos itsekin pääsis ajelemaan iltasella...
Nyt sitten tarvitsis tietoa kyseisestä ajoneuvosta, onko jostain saatavilla sähköisiä kuvia, kytkentäkaavioita ym?
Terviisin TimoJ, buranan testihenkilö.
Ps. Tampereen Deltassa on kohtuusiisti 75 1,6, taisi olla iniezione. Sisältä oli tosisiisti, hieman kukkia pinnassa. Pyynti tietenkin kova, uskon kuitenkin että lähtee halvalla. Tarjosi sitä mukaan että minäkin saisin ajaa Alfalla
Lähetetty: 29 Touko 2004, 22:34
Kirjoittaja Epezi
Onneks olkoon! ja turvallista matkaa
Lähetetty: 29 Touko 2004, 22:40
Kirjoittaja Chievo
Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta !
Lähetetty: 29 Touko 2004, 22:41
Kirjoittaja 90
onneksi olkoon Alfasta , nyt ei muuta kuin kovaa käyttöä...
Lähetetty: 29 Touko 2004, 23:42
Kirjoittaja sataviisviis
Hieenoa! Loistava valinta
Lähetetty: 30 Touko 2004, 00:45
Kirjoittaja AutonAlfa
Tervetuloa kerhoon
Lähetetty: 30 Touko 2004, 16:12
Kirjoittaja HOTA
TimoJ kirjoitti:Kiitokset kaikille neuvoista, herjoista ja osanotosta
Perheessä on nyt 137000 ajettu 155 8v, justiin tultiin kotiin. Emäntä lähti heti, jostain syystä halusi ajella. Emäntä itse asiassa ajoi nääsvillestä kotiinkin, vauhti alkoi kasvaa loppumatkasta niin että piti toppuutella. Tartunta alkaa olla varma
Saas nähdä jos itsekin pääsis ajelemaan iltasella...
Nyt sitten tarvitsis tietoa kyseisestä ajoneuvosta, onko jostain saatavilla sähköisiä kuvia, kytkentäkaavioita ym?
Terviisin TimoJ, buranan testihenkilö.
Ps. Tampereen Deltassa on kohtuusiisti 75 1,6, taisi olla iniezione. Sisältä oli tosisiisti, hieman kukkia pinnassa. Pyynti tietenkin kova, uskon kuitenkin että lähtee halvalla. Tarjosi sitä mukaan että minäkin saisin ajaa Alfalla
Onneksi olkoon ja huolettomia kilometrejä.
Lähetetty: 30 Touko 2004, 16:16
Kirjoittaja Alfissimo
Onnea valinnan johdosta, edessä monta iloista kilometriä...
Lähetetty: 30 Touko 2004, 17:01
Kirjoittaja TimoJ
Kiitoksia kaikille. On mukavaa taas päästä pitkästä aikaa liikkeelle Alfalla.
Liikumme etelä osissa maata Alfa Rosso värisellä 155:llä, ja lapa nousee jokaiselle vastaantulevalle alfistille.
Heti alkoi ujostuttaa
TimoJ & K
Kerron myös emännälle kyseisestä perinteestä..
Lähetetty: 30 Touko 2004, 19:52
Kirjoittaja Rolle
TimoJ kirjoitti:Katselen edelleen sillä silmällä tuota -95 16v:tä tuolla nääsvillen deltassa. Mennään katsomaan huomenna.
Perheessä on nyt 137000 ajettu 155 8v
Jos on sama niin mihin hävisi ne kahdeksan venttiiliä?
Kai olet sentään vielä boxeri miehiä :o
Lähetetty: 30 Touko 2004, 21:51
Kirjoittaja TimoJ
Sama auto, myyjä ei tiennyt mikä se oli
Avattiin pelti ja katsottiin öljykorkista alas, ketjuhan se siellä. Tai sitten se on maailman ainoa ketjuvetoinen 16v
Olin vain tyytyväinen että on 8v, tuo on käyttöautoksi tarkoitettu oikealla Alfan ts moottorilla. Emäntä tykkää kun se vääntää..
Bokserikoneita on 3 kellarissa, lisäksi n.10 ylimääräistä kantta, nokkaa ja imusarjaa. Sekä 33 purettuna ja noin 3 autoon osat. Siitä en luovu, osia on niin paljon ettei enää kannata. Mm. peltejä n. puoleen koriin. Lisäksi 1 varaosakori josta saa ehjiä peltejä ym..
TimoJ
Lähetetty: 31 Touko 2004, 15:56
Kirjoittaja TeroV.
TimoJ kirjoitti:Nyt sitten tarvitsis tietoa kyseisestä ajoneuvosta, onko jostain saatavilla sähköisiä kuvia, kytkentäkaavioita ym?
Vilkaisepa tätä:
http://www.spider.pp.ru/ar155-repair/
Luulisin, että tuolta löytyy kaikki tarpeelliset kirjalliset materiaalit 155-omistajalle.
Lähetetty: 31 Touko 2004, 17:22
Kirjoittaja 155TS
TimoJ kirjoitti:Kiitokset kaikille neuvoista, herjoista ja osanotosta
Perheessä on nyt 137000 ajettu 155 8v, justiin tultiin kotiin. Emäntä lähti heti, jostain syystä halusi ajella. Emäntä itse asiassa ajoi nääsvillestä kotiinkin, vauhti alkoi kasvaa loppumatkasta niin että piti toppuutella. Tartunta alkaa olla varma
Saas nähdä jos itsekin pääsis ajelemaan iltasella...
Nyt sitten tarvitsis tietoa kyseisestä ajoneuvosta, onko jostain saatavilla sähköisiä kuvia, kytkentäkaavioita ym?
Terviisin TimoJ, buranan testihenkilö.
Ps. Tampereen Deltassa on kohtuusiisti 75 1,6, taisi olla iniezione. Sisältä oli tosisiisti, hieman kukkia pinnassa. Pyynti tietenkin kova, uskon kuitenkin että lähtee halvalla. Tarjosi sitä mukaan että minäkin saisin ajaa Alfalla
Onnittelut loistavasta valinnasta
Lähetetty: 31 Touko 2004, 17:55
Kirjoittaja HR
Onnittelut TimoJ:lle.
Lähetetty: 31 Touko 2004, 18:14
Kirjoittaja HOTA
TeroV. kirjoitti:TimoJ kirjoitti:Nyt sitten tarvitsis tietoa kyseisestä ajoneuvosta, onko jostain saatavilla sähköisiä kuvia, kytkentäkaavioita ym?
Vilkaisepa tätä:
http://www.spider.pp.ru/ar155-repair/
Luulisin, että tuolta löytyy kaikki tarpeelliset kirjalliset materiaalit 155-omistajalle.
Kiitti linkistä.
Nyt on tuokin malli jemmassa
Lähetetty: 31 Touko 2004, 18:37
Kirjoittaja TimoJ
Suurkiitokset, sain linkin auki raivoisan yrittämisen jälkeen.
Suurkiitokset, ihan tässä liikuttuu kun on niin mukavaa sakkia. Aina löytyy apuja kun kysyy.
Jos joku kaipaa neuvoja 1ja 2 sarjan 33 alfoista, vastaan parhaani mukaan.
Kiitos
TimoJ
Ps. Ajaminen tuntuu taas hauskalta, vaikka vähän jännittääkin liikenteessä. Golfeja varon oikein erityisesti, mikäli etupenkillä ei näy opaskoiraa
Lähetetty: 31 Touko 2004, 18:44
Kirjoittaja HOTA
TimoJ kirjoitti:En osaa avata linkkiä, tulee vain valkoinen ruutu.
Ehtiskö Hotakainen kärventää levylle sen toisen levyn seuraksi?
Pliis pliis
Kiitokset lisäinfosta.
TimoJ
Kyllä onnistuu
Lähetetty: 31 Touko 2004, 20:06
Kirjoittaja HOTA
TeroV. kirjoitti:TimoJ kirjoitti:Nyt sitten tarvitsis tietoa kyseisestä ajoneuvosta, onko jostain saatavilla sähköisiä kuvia, kytkentäkaavioita ym?
Vilkaisepa tätä:
http://www.spider.pp.ru/ar155-repair/
Luulisin, että tuolta löytyy kaikki tarpeelliset kirjalliset materiaalit 155-omistajalle.
On siinä taas joku viittinyt yli 1500sivua skannailla
Lähetetty: 31 Touko 2004, 20:23
Kirjoittaja TeroV.
HOTAKAINEN kirjoitti:On siinä taas joku viittinyt yli 1500sivua skannailla
On tosiaan ollut aikamoinen urakka... Hyvä kuitenkin, että tämä tuntematon urhoollinen on laittanut materiaalin saataville, ettei tarvitse muiden vaivautua! Muutamat sivut ovat aikas suttuisia, mutta pääosin matsku on ihan käyttökelpoista.
Minäkin löysin kyseiset materiaalit tämän palstan kautta (kiitos vain, V6!):
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=2 ... ght=#22758
Lähetetty: 31 Touko 2004, 20:30
Kirjoittaja HOTA
TeroV. kirjoitti:HOTAKAINEN kirjoitti:On siinä taas joku viittinyt yli 1500sivua skannailla
On tosiaan ollut aikamoinen urakka... Hyvä kuitenkin, että tämä tuntematon urhoollinen on laittanut materiaalin saataville, ettei tarvitse muiden vaivautua! Muutamat sivut ovat aikas suttuisia, mutta pääosin matsku on ihan käyttökelpoista.
Minäkin löysin kyseiset materiaalit tämän palstan kautta (kiitos vain, V6!):
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=2 ... ght=#22758
Katoppa on mennyt ohi silmien tuo juttu.