Sivu 1/3

CARF ratapäivät

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 15:51
Kirjoittaja puuha
Viikonlopun molempina päivinä la-su olisi ratakapinat. Kumpanakos päivänä porukka on tulossa? kaikki ei varmaan saa lupaa hallitukselta jäädä yön yli :?
Itse ajattelin lauantaita. Täsmennetään nyt että la on 12.6

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 16:22
Kirjoittaja Abarth
Molempina jos romut kestää 8)

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 17:21
Kirjoittaja glideslope
Lauantaina olis tarkoitus tulla sekä radalle että jatkoille.
Kun nyt tässä olen ekaa kertaa ahvenistolle tulossa niin kysympä viisaammilta; -pitääkö mukaan ottaa oma kypärä tyyliin radalle.com?

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 17:29
Kirjoittaja niki
Pitää ottaa kypärä, ellei aio huristella radalla alta kahdeksaakymppiä. :wink:

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 17:53
Kirjoittaja Rolle
niki kirjoitti:Pitää ottaa kypärä, ellei aio huristella radalla alta kahdeksaakymppiä.
Jos ajaa alta kahdeksankympin niin on sitäkin suurempi syy vetää potta päähän kun saattaa jäädä jalkoihin. Kaikille vain kypärä päähän.

Ja jos meinaa siellä koko päivää olla niin ainakin juotavaa mukaan, pikku kioski löytyy niin saa ainakin kahvia.

Tärkein ehkä hyvä mieli 8) Itse tulen vaihtelevalla mielenalallani ihmettelemään luultavasti lauantaina. Mitä ilmeisemmin tulen olemaan huonolla tuulella koska ei ole millä ajaa radalla :evil:

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 19:33
Kirjoittaja niki
Itse olen tosiaan tulossa sekä lauantaina että mahdollisesti sunnuntainakin bensaa polttamaan. Saas nähdä, mitä autosta on ko. viikonlopun jälkeen jäljellä :wink:

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 19:47
Kirjoittaja Vittorio Jano
En pääse, vaikka melkein vieressä asunkin. Kaveri muuttaa ja kummipoika täyttää vuosia.

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 23:17
Kirjoittaja Olli79
Lauantaina olis tarkoitus tulla. Taidan ottaa pari pohjalevyä mukaan, jos joku vaikka romuttaa omansa :wink:

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 23:24
Kirjoittaja pee
Ovatko kaikki muut ilmoittautuneet rata-ajeluun? Itse en ole, koska auto pitäisi saada kuntoon ennen tuota, enkä tiedä varmaksi käykö niin. Ainakin kutsukirjeessä puhuttiin ilmoittautumisesta... Liekö siis kukaan kysynyt pääseekö radalle ilman ennakkoilmoittautumista?

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 23:25
Kirjoittaja Wille
Mieli tekis kovasti, mutta ei taida 33:n jarrut kestää kun ekan jarrutuksen.. :? Noh voihan sitä aina tulla katteleen mutta sitten ainakin ..tuttaa kun ei pääse ajamaan. Mitäs toi lysti muuten maksaa ja pitääkö olla CARFin jäsen jotta pääsee kanttailemaan?

Lähetetty: 07 Kesä 2004, 23:29
Kirjoittaja pee
Wille kirjoitti:Mieli tekis kovasti, mutta ei taida 33:n jarrut kestää kun ekan jarrutuksen.. :?
Mitä mitä? Tässähän on vielä hyvin aikaa vaihtaa jarrunesteet ja katsoa palojen kunto. Mulla taas olisi 75:n kardaani- ja laatikkoremppa ennen lauantaita. Onneksi on lomaa, mutta saas nähdä ehtiikö ollenkaan nukkumaan :-)

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 03:29
Kirjoittaja Rasvis
pee kirjoitti:Liekö siis kukaan kysynyt pääseekö radalle ilman ennakkoilmoittautumista?
Sama kiinnostaisi muakin. Varsinaiset 25-vuotispippalot menevät multa ohi mutta kai sentään radalle pääsee ilman ennakkoilmoittautumista? Tietääkö Rolle?

Saas nyt nähdä kuinka siellä uskaltaa edes pärtsäillä kun auto ei ole ihan iskussa. Taitaa olla kytkimen työsylinteri huonona kun kytkin ei aina oikein tunnu irrottavan, täytyy yrittää saada (edes) tuo kondikseen ennen viikonloppua. Tällä hetkellä on nimittäin vähän hankalaa saada pykällettyä pienemmälle sorvaamatta hammaspyöriä.

Lisäksi tarttis vaihtaa imunokan ajoituksensäädin, kone- ja laatikkoöljyt ja jarrunesteet. Mutta kai noilla vanhoillakin muutaman kierroksen suhaa kunhan ei verenmaku suussa aja.

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 07:06
Kirjoittaja Rolle
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Sama kiinnostaisi muakin. Varsinaiset 25-vuotispippalot menevät multa ohi mutta kai sentään radalle pääsee ilman ennakkoilmoittautumista? Tietääkö Rolle?
Juuei tarvii niille erikseen ilmoittautua. Tiedottaminen taas korkealla tasolla ollut.. Tuo infokirjehän tuli sen jälkeen kun ilmoittautumisaika oli jo mennyt umpeen :roll:

Ja sitten loppuu se selittely, on tässä tullut ajettua kahdella eri autolla radalla jotka molemmat oli missälie kunnossa mutta hyvin ne kestää ja sen mukaan ajaa. Ei muuta kuin baaanalle :twisted:

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 15:52
Kirjoittaja 155TS
Tarkoitus olisi tulla molempina päivinä, kun sain liityttyä kerhoon peräti viimeviikolla 8) . Sunnuntaiksi tulen mökiltä venetraileri perässä paikalle. Saisikohan sen kanssa vetää muutaman kierroksen :silly:

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 18:19
Kirjoittaja Rolle
Wille kirjoitti:Mitäs toi lysti muuten maksaa ja pitääkö olla CARFin jäsen jotta pääsee kanttailemaan?
Jos haluaa radalle eikä ole CARF:in jäsen on hinta ollut tupla, eli 20e per ratapäivä. Tuskin tarvii nytkään maksaa kymppiä enempää jäsenenä jos vain yhden päivän tulee huristelemaan mutta en mene varmaksi sanomaan.
Sunnuntaiksi tulen mökiltä venetraileri perässä paikalle. Saisikohan sen kanssa vetää muutaman kierroksen
Käyt suolenkillä kalassa? 8)

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 19:57
Kirjoittaja 155TS
Rolle kirjoitti:Käyt suolenkillä kalassa? 8)
Hyvä idea :P . Pitää tuoda se tänne Espooseen vähän remonttiin, koska isukki onnistui katkaisemaan siitä ohjausvaijerin ja tuli hankkitua myös siihen vähän uudempi ja isompi kone. Menipäs ohi aiheen.... :oops:

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 20:11
Kirjoittaja Abarth
Alfachallange -ajaja Mikko Heino esittelee kalustoa 12-13.6 Ahvenistolla. Näytöksenä hän on luvannut ajaa AutoDelta GTA:lla Alfacup pohjat... 8)

Mitäs aikoja veikkaatte?
Mulla ei ole MITÄÄN hajua edes sport 2000 -autojen kierrosajoista Apparalla saatika sitten jonkun AutoDelta Gta:n. En tiedä myöskään kyseisestä autosta taikka kuljettajasta tuon taivaallista. Villi arvaukseni on tommonen 1.27 :roll:

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 20:33
Kirjoittaja BSTR
Pikemminkin lähempänä 1:26:ttä... jos slikseillä pääsee ajamaan. Alfacup pohjiahan ei slikseillä saa ajaa ;)

Kovempaa tuolla varmaankin mennään kun yleensä sport 2000:lla. Tehoa on saman verran mutta renkaiden pito on parempi. Vielä kun Mikko on ajajana parhaiden joukossa.

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 20:45
Kirjoittaja Rolle
Abarth kirjoitti:Alfachallange -ajaja Mikko Heino esittelee kalustoa 11-12.6 Ahvenistolla. Näytöksenä hän on luvannut ajaa AutoDelta GTA:lla Alfacup pohjat...
Alunperin piti kyydittää satunnaisia onnekkaita, olisi maksanut miljoonia. Paljonkohan "firman" rahoja tuolle nyt työnnetään siitä että ajaa yhden kierroksen :shock:

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 22:18
Kirjoittaja niki
Hitsi. Tuollaisen Autodeltan kyytiin olisi kyllä mahtava päästä..
Kuinkakohan huikeista summista olisi kyse :roll:

Pitää varmaan ottaa shekkivihko mukaan, rahallahan saa kaikkea :mrgreen:


Toivottavasti ei tule sadetta, niin saadaan kohtuullisia aikoja ilman että paikat hajoaa... :)

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 22:33
Kirjoittaja V6
Abarth kirjoitti:Alfachallange -ajaja Mikko Heino esittelee kalustoa 11-12.6 Ahvenistolla. Näytöksenä hän on luvannut ajaa AutoDelta GTA:lla Alfacup pohjat... 8)

Mitäs aikoja veikkaatte?
Mulla ei ole MITÄÄN hajua edes sport 2000 -autojen kierrosajoista Apparalla saatika sitten jonkun AutoDelta Gta:n. Villi arvaukseni on tommonen 1.27 :roll:

11 Mika Salo 1:23.682 Audi A4 viimeisin super/sport 2000 kisa ahvenistolla. Tarkoittaako tuo että Heino ajaa 156 GTA:lla siis samanlaisella jolla ajetaan ETCC sarjaa?

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 22:48
Kirjoittaja BSTR
European Alfa Challenge 147 GTA

Eli kesympi luonteeltaan kuin ETCC 156 GTA:t vastaa Sport 2000:sta muuten, mutta on julmemman näköinen ja isommat renkaat.

Speksit:

Alfa 147 Cup


The Alfa 147 GTA Cup: more than 220 horsepower, 6-speed sequential transmission and the aggressive styling of a great sports car. A car designed and built by a Brand that is the undisputed champion on the track.

The new calendar is already packed with important dates and, for younger fans, even new opportunities: the chance to aspire to a future as a professional driver, thanks to the prizes on offer for the Under 25s section

Technical specifications
Engine
- front transverse, 4 cylinders in line
- 2.0 Twin Spark 16V
- modified variable geometry ducts
- new exhaust system
- new camshafts
Engine capacity 1970 cc
Bore by stroke 83 x 91 mm
Compression ratio 12 : 1
Power output oltre 220 CV
Torque - over210 Nm
- Fuel supply
- injection ignition integrated system
Air intake variable geometry
Clutch sintered single disc
Trasmission N. Technology 6-speed gearbox + reverse
- sequential with front engagement
N. Technology self-blocking differential
- a lamelle
- new reinforced axle shafts
Brakes with brakeforce distributor front: Brembo with 4-cylinder calipers, disc diameter 305 mm rear: 1-cylinder calipers, discs diameter 251 mm
Steering Power-assisted rack and pinion with hydraulic pump
Chassis lightened, with N. Technology integrated roll-bar
Suspension with Teflon and bronze bushings on arms front: deformable wishbone, Bilstein adjustable shock-absorbers, Eibach springs, 28 mm diameter anti-roll bar rear: McPherson, Bilstein adjustable shock-absorbers, Eibach springs, adjustable 18 mm diameter anti-roll bar.
Wheels aluminum alloy OZ 9 x 17 slick 8 x 17 rain
Tires Michelin 24/61 - 17 slick 20/62 - 17 rain
Special Parts integrated digital instrument panel new front spoiler in composite material with adjustable splitter rear fin in composite material windows in lexan thermic windscreen
Body GTA look
Weight 1000 Kg

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 22:52
Kirjoittaja tv
Rolle kirjoitti: Paljonkohan "firman" rahoja tuolle nyt työnnetään siitä että ajaa yhden kierroksen :shock:
Vähän arvostelukyvyn puutetta kerholta, jos tuosta hirveästi maksetaan IMHO. Eihän näytöskierroksesta edes näe muuta varikkoalueelta näkyvän osuuden. Luulisi, että mies voisi tulla omaa innostustaan mukaan tai ei ollenkaan.

Lähetetty: 08 Kesä 2004, 23:57
Kirjoittaja niki
tv kirjoitti:
Vähän arvostelukyvyn puutetta kerholta, jos tuosta hirveästi maksetaan IMHO. Eihän näytöskierroksesta edes näe muuta varikkoalueelta näkyvän osuuden. Luulisi, että mies voisi tulla omaa innostustaan mukaan tai ei ollenkaan.
Olen kyllä pitkälti samaa mieltä tässä asiassa, jos kerho on tosiaan joutunut maksamaan tälle kaverille suhteellisen korkeita summia.. Toisaalta, jos kyseessä olisi kovin korkeat summat, niin enpä usko, että tällaista olisi hankittu. Toisaalta, kun synttäreitä vietetään, niin jotain on tietty oltava :roll:

EDIT: 500 viestin rajakin näköjään pamahti rikki... :mrgreen:

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 00:45
Kirjoittaja Rasvis
Rolle kirjoitti:Juuei tarvii niille erikseen ilmoittautua. Tiedottaminen taas korkealla tasolla ollut.. Tuo infokirjehän tuli sen jälkeen kun ilmoittautumisaika oli jo mennyt umpeen :roll:
Joo niin tuli, tai ainakin ihan viime hetkillä. Sähköpostia aiheesta oli kyllä tullut jo aikaisemmin, mutta enhän mä taas saanut aikaiseksi ilmoittautua ajoissa :(
Rolle kirjoitti:Ja sitten loppuu se selittely, on tässä tullut ajettua kahdella eri autolla radalla jotka molemmat oli missälie kunnossa mutta hyvin ne kestää ja sen mukaan ajaa. Ei muuta kuin baaanalle :twisted:
No hei, se sun 33 maksoi varmaan saman verran kuin tuo mun vaihdelaatikkoni joka on nyt vaarassa porsia :twisted:

Mutta kyllä paikalle tullaan joka tapauksessa. Just hain MonoNjetistä litkua jos jonkinmoista, tarkoitus olisi saada moottori- ja vaihteistoöljyt ja jarrunesteet vaihdettua ennen viikonloppua ja sille kytkimellekin pitäisi jotain tehdä. Oikeastaan olin päättänyt jo että annan lutraamiset muiden huoleksi, mutta jotenkin se mieli muuttui: Paikallisen nyrkkipajan arvio öljyjen ja jarrunesteiden vaihdosta 250 euroa :shock: Jos nyt pytty Rally Formulaa maksaa kolmekymppiä ja risat ja loput kurat joitakin kymppejä, niin kyllä minä tuolla erotuksella jo vähän lutaan.

Se ajoituksensäädin nyt vähintään jää vaihtamatta kun ei ole palikka vielä tullut Englannista. Mutta ei se tuolla taida niin haitata, kunhan vähän kalkattaa.

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 01:11
Kirjoittaja Rolle
En nyt tiedä mitä on maksettu ja onko maksettu mitään, mutta kun siitä oli puhetta ensimmäisen kerran niin sovittiin ettei kaveri tule koska maksaisi liikaa. Tai ei sitä ollu vastaan kuin minä ja toinen mutta niin silloin päätettiin. Uusi hallitus näköjään muuttanut suunnitelmia. Silloin itse ehdotin että kaikki vuoden Il biscione numerot ennemmin nelivärinä koko lehti niin saa muutkin jotain iloa rahoista kuin ne jotka tulevat ratapäiville ja vielä sattuvat pääsemään kyytiin.. Toinen vaihtoehto olisi ollut subventoida (enemmän) tuota iltapaketin hintaa niin olisi tullut varmaan enemmän ihmisiä kun rahaa kuitenkin haluttiin käyttää.

Eli se siitä spekuloinnista, täytyy tiedustella pojilta mikä on homman nimi ei tarvitse arvata.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:No hei, se sun 33 maksoi varmaan saman verran kuin tuo mun vaihdelaatikkoni joka on nyt vaarassa porsia
Nojoo, Q4:sen hinnalla olisi jo sitten saanut vähän enemmän siihen sun kärryyn :wink:

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 01:29
Kirjoittaja Savo
Tulen lauantaina iltajuhlaan ja vaimo on mukana. Sunnuntaina on tarkoitus mennä radalle. Olisi mukavempaa mennä radalle jo lauantaina, että vooisi illalla ottaa vähän rennommin, mutta olen lauantaina töissä kahteen saakka :cry:

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 01:35
Kirjoittaja tv
Mites iltajuhlaan menemättömät palstalaiset, onko monella aikomuksena yöpyä jossain ja mennä sunnuntaina vielä ajelemaan?

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 01:45
Kirjoittaja Roach
Itse ajattelin olla radalla molempina päivinä. Yöpymisestä siellä en tiedä vielä, voisihan se olla ihan mukava vaihtoehto (hotelli tai leirintäalue). Tyttöystävä kaipailisi kuulemma yöksi kotiin. Kai se pitää ajaa sitten edestakaisin :? Tiedä häntä vielä...

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 01:55
Kirjoittaja puuha
Jos herroille Roach ja Niki sopii, niin ajellaan taas peräkkäin pelipaikalle. Tietysti muutkin Turun pojat saa liittyä letkaan.

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 02:00
Kirjoittaja Roach
puuha kirjoitti:Jos herroille Roach ja Niki sopii, niin ajellaan taas peräkkäin pelipaikalle.
Sopii mainiosti. Toivottavasti joku löytää tällä kertaa ensimmäisellä yrityksellä perille :oops:

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 02:08
Kirjoittaja AutonAlfa
Minä tulen vasta sunnuntaina pelipaikalle, että toivottavasti teidän autot on vielä ehjänä paikalla :mrgreen:
Lauantaille pukkaa hesan keikka, jotkut häät siellä, jonne on PAKKO mennä (emäntä sanoi :shock: )
Tuleepi kiireinen viikonloppu, kun saa ajella ristiin rastiin ympäri suomea

Elikkä sunnuntaina paikalla olevat näemme silloin :-D

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 02:43
Kirjoittaja puuha
Roach kirjoitti:
puuha kirjoitti:Jos herroille Roach ja Niki sopii, niin ajellaan taas peräkkäin pelipaikalle.
Sopii mainiosti. Toivottavasti joku löytää tällä kertaa ensimmäisellä yrityksellä perille :oops:
Follow the leader... Tai siis follow the fastest car :mrgreen:

Olen rymynnyt paikan läpi jo kyllästymiseen saakka.

Lähetetty: 09 Kesä 2004, 08:18
Kirjoittaja niki
Juu, paikka on varsin tuttu, viime vuonna tuli kuitenkin käytyä.. Ei sitten muuta kuin kellonaikaa ja paikkaa sopimaan. Oliskos se orikedon shell taas sopivasti matkan varrella kun forssaan lähdetään ajamaan, vai miltä suunnalta olette Puuha ja Roach tulossa?

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 00:46
Kirjoittaja Roach
niki kirjoitti:Oliskos se orikedon shell taas sopivasti matkan varrella kun forssaan lähdetään ajamaan, vai miltä suunnalta olette Puuha ja Roach tulossa?
Minä tulen ihan mistä suunnasta vaan - Alfalla on kiva ajella :P

Mutta toi Shell sopii kyllä minulle ok.

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 00:56
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Kai sitä sitten lauantaina tullaan jo hyvissä ajoin aamupäivällä... Todennköisesti Bimmerillä.

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 01:08
Kirjoittaja Cuore Sportivo
Mitäs jos mentäisiin porukalla Aulangolle yöksi? On edullisia mökkejä. Vähän grillattavaa mukaan, ja ehkä pari Karhuakin.

Kai se Roachin muijakin pärjää yhden yön ilman. :wink:

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 01:17
Kirjoittaja puuha
Roach, Niki: Miten olis Liedon Shell klo 09 ?
Siitä pääsee sitten suoraan eteenpäin kohti H:li.
Itse kun vaihdoin tuota "nukkuma" paikkaa niin mitä sitä turhaa orikedolle ajelemaan...
Pojat ilmoittelee sopiiko?!?!

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 02:50
Kirjoittaja V6
lauantaina olis tarkoitus mennä affenistolle

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 06:18
Kirjoittaja Jappe
Iisisti Ahvenistolle, kovaa Ahvenistolla :mrgreen:

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 06:29
Kirjoittaja Niko Tuomola
Näytti Heino tänään ajelevan Apparalla sillä GTA:lla. Olin paikalla pällistelemässä. Lujaahan se tuntu menevän :-D

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 06:39
Kirjoittaja jknracing
Yritän tulla "kuokkimaan" sinne ainakin lauantaina jos vaan tilipussi antaa periks! Aion raahata pari kamua mukaan.

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 08:02
Kirjoittaja niki
puuha kirjoitti:Roach, Niki: Miten olis Liedon Shell klo 09 ?
Siitä pääsee sitten suoraan eteenpäin kohti H:li.
Itse kun vaihdoin tuota "nukkuma" paikkaa niin mitä sitä turhaa orikedolle ajelemaan...
Pojat ilmoittelee sopiiko?!?!
Sopii vallan mainiosti! Itsekin käväisi tuo Liedon Shell mielessä postauksen jälkeen.. :wink: Yhdeksältä siis nähdään! Onko sulle OK Roach?

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 15:26
Kirjoittaja Savo
Jappe kirjoitti:Iisisti Ahvenistolle, kovaa Ahvenistolla :mrgreen:
Iisisti Ahvenistolle, varovasti Ahvenistolla. Ne kaiteet, ne kaiteet on niiiin lähellä.

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 18:12
Kirjoittaja niki
Savo kirjoitti:
Jappe kirjoitti:Iisisti Ahvenistolle, kovaa Ahvenistolla :mrgreen:
Iisisti Ahvenistolle, varovasti Ahvenistolla. Ne kaiteet, ne kaiteet on niiiin lähellä.
Turhankin.. Kyllä siellä tulee äitiä ikävä kun painaa käyttöautolla niiden kaiteiden välissä ja miettii jatkuvasti, millaista jälkeä autoon kaiteista tulisi... Eikö 70 luvulla ole ajateltu ulosajoalueita laisinkaan? (serkku osti juuri 33:n, pitäisköhän lainata, kun sillä niitä autoja riittää) :wink:

Onneksi sekä lauantaille, että sunnuntaille on luvattu puolipilvistä ja aurinkoista säätä!

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 18:14
Kirjoittaja Rolle
Savo kirjoitti:Ne kaiteet, ne kaiteet on niiiin lähellä.
Niinhän ne väittää, mutta mitä väliä sillä on onko 20mm vai 20m kaiteisiin jos sinne ei meinaa ajaa? Ja mitkä kaiteet siinä niin pelottaa? Eihän siinä ole kuin pääsuoran päässä jos unohtaa jarruttaa kokonaan tai sitten varikkosuoran jälkeisen nyppylän jälkeen jos unohtaa rattia kääntää.

Legendaa koko homma sanon minä.

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 18:58
Kirjoittaja tle8405
puuha kirjoitti:Jos herroille Roach ja Niki sopii, niin ajellaan taas peräkkäin pelipaikalle. Tietysti muutkin Turun pojat saa liittyä letkaan.
Taidanpa liittyä letkaan.

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 19:04
Kirjoittaja Abarth
Rolle kirjoitti:
Niinhän ne väittää, mutta mitä väliä sillä on onko 20mm vai 20m kaiteisiin jos sinne ei meinaa ajaa? Ja mitkä kaiteet siinä niin pelottaa? Eihän siinä ole kuin pääsuoran päässä jos unohtaa jarruttaa kokonaan tai sitten varikkosuoran jälkeisen nyppylän jälkeen jos unohtaa rattia kääntää.

Legendaa koko homma sanon minä.
Ääähää.. jätkä ajaa vaan niin hiljaa ettei pelit vaan lähe käsistä :wink:

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 19:06
Kirjoittaja BSTR
Kaiteita tulee kunnioitettua paremmin kuin ulosajohiekkahidasteita. Jälkimmäisissä vasta vaurioita tuleekin jos sinne ajautuu sivuluisussa normaalilla korkealla katualustalla... katon kautta mennään eikä välttämättä kerta riitä.

Lähetetty: 10 Kesä 2004, 19:16
Kirjoittaja Rolle
Abarth kirjoitti:Ääähää.. jätkä ajaa vaan niin hiljaa ettei pelit vaan lähe käsistä
Nimenomaan, jos arviontikykyä ei löydy sen vertaa ettei osaa olla osumatta kaiteisiin niin miten sitten uskaltaa ajaa yleisen liikenteen seassa :crazyeyes:

Toki aina voi virheitä sattua tai auto hajota väärässä kohtaa, mutta niin voi joku rattijuoppokin tulla kylkeen.

Ei ollut tarkoitus elvistellä tai vittuilla vaan kannustaa ihmisiä kokeilemaan. Helvetin hauskaa vaikkei päivän nopeinta aikaa ajaisikaan, tai edes toiseksi nopeinta. Parasta on taas mennä jonkun kyytiin joka radan osaa, ottaa joku kyytiin joka voi vähän neuvoa millä vaihteella/miten kovaa suunnilleen voi tulla. Ainahan siellä letkassa ajetaan alussa mutta kolme ekaa auto pysyy suunnilleen ajolinjoilla sen jälkeen menee miten sattuu..