Sivu 1/1

Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 14:00
Kirjoittaja Pasi
Aina tulee valitettua kun saa huonoa palvelua, mutta tällä kertaa vois vaikka mainostaa hyvää sellaista...


Toissapäivänä loppui lanka hitsausmasiinasta, joten eilen lähdin ostamaan sitä Porvoon K-raudasta (asun itse loviisassa joten matkaa tuon langan takia kertyi kuitenkin jonkun verran).

Hitsaushylly oli melko sekaisin ko. liikkeessä ja lankarullia oli muutamia mutta ihan "random" paikoissa.

Pyysin myyjän paikalle ja kysyin että mikäs näistä olisi sellattista ydintäytelankaa.

Myyjä osoitti oikean rullan ja minä poistun se kainalossa (maksettuani sen tietysti) tyytyväisenä kotiin.

Kotona sitten avasin paketin ja huomasin että eihän tämä ole mitään ydintäytelankaa, vaan normaalia mig-lankaa.

Tästä pettyneenä pistin K-raudan nettisivujen kautta palautetta (ASIALLISEEN sävyyn) kyseiseen myymälääm.

Tunti palautteen jälkeen itse kauppias soittaa ja pahoittelee tilannetta ja lupaa palata paremmin asiaan huomena kun myymälä on taas auki.

Aamulla soi puhelin ja kauppias kysyy osoitteeni jotta voi tuoda oikean lankarullan henkilökohtaisesti perille.

Ja niin saapui oikea rulla kotiovelle klo 9:30 aamulla.

Olen varsin tyytyväinen saamaani palveluun virheen jälkihoidossa. :)

Re: Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 14:10
Kirjoittaja Albertolli
Monesti se asiallinen palaute on merkittävässä roolissa onnistuneessa jälkihoidossa. Toki palveluhenkisyyttä täytyy löytyä vastapuoleltakin, mutta sitä saa mitä tilaa pitää hyvin paikkansa.

Perinteinen suomalaisten tapahan on mahdottoman meuhkaamisen aloittaminen ja paikan, henkilökunnan ja palvelun kiroaminen alimpaan helvettiin :roll:

Re: Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 14:22
Kirjoittaja h_lauri
Osaa ne ulkomualaisetki. Mutsin duuniin tuli kerran yks asiakas Oltermanni kädessään ja halusi reklamoida, koska juusto maistui erilaiselta kuin ennen. Muori koetti enkuksi vääntää että ilmota Valiolle, tää on Seston Etujätti. Äijä muuttu berserkiksi, joten mutsi hälytti päällikön paikalle. Sama tulos, paitsi että sekopäisyys nousi toiseen potenssiin. Päällikkö soitti vartijat ja ne joutuivat painimaan sen käsirautoihin ja soittamaan piipaa-autoilijat kärräämään miekkosen kokolattiamaalin päälle tai jonnekin...

Re: Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 16:15
Kirjoittaja Smacket
^ No on joillakin elämä ja kontrolli pienestä kiinni - häkkiin vaan tuollaiset kilipäät.

Re: Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 19:22
Kirjoittaja Rasvis
Albertolli kirjoitti:Perinteinen suomalaisten tapahan on mahdottoman meuhkaamisen aloittaminen ja paikan, henkilökunnan ja palvelun kiroaminen alimpaan helvettiin
Varmasti usein näinkin. Toisaalta välillä tuntuu, että asiallinen ja nätti puhe ei auta ja vasta isoilla kirjaimilla puhuminen saa homman etenemään. Sikäli tylsää että toinen osapuoli joutuu tekemään samat suoritteet kuin sillä sivistyneellä pyynnölläkin mutta lisäksi möykkäämisen seurauksena kaikkia vituttaa.

Re: Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 23 Joulu 2014, 17:12
Kirjoittaja Aquatica
Nyt sain parhaan asiakaspalvelukokemuksen, noh. Ehkä koskaan?

Eilen siis läksi Italiasta/Saksasta (en oikeen tiedä. Saksasta tilasin, mutta lähete puhuu Italiasta, silti osoite Saksassa... :D) paisarin. Kello 16:18 ilmoittivat paketin lähteneen matkaan.
Tänään jo joskus ennen kolmea soitti jostain oudosta numerosta tyyppi, mutten vastannut kun huussissa istuksin.
Yritin takasin soitella, ei onnistunut. No, ei tässä. Käytiin puolison kanssa kaupungilla pikaisesti ja kotia takasin; Bo Björkmanin auto pihassa - mutta tämähän on kerrostalo, yli 60asuntoa. Ei varmasti ole mulle mitään, en viitsi häiritä kuskia.

Kotia pääsin, tsekattiin numero - prkl, sehän on Björkmanin numero. Ei muuta kuin lisää soittoa; ei vastausta. Soitin sitten sivuilta löytyneeseen pakettitiedusteluun josta vastattiin heti ja ihan minuutissa saatu selville kaikki oleellinen; myös se, että pakettia on tosiaan pitänytkin olla tänne matkalla! Lupasi yrittää saada kuskia kiinni, mutta kertoi tällä olevan kiirettä ja autokin oli hajonnut, joten epäili, ettei tänään enää onnistuisi. Toivotti kuitenkin hyvät joulut loppuvuodet; fiilis oli jo nyt hyvä. "Kiva, kun jaksetaan yksityisasiakasta palvella".

2min myöhemmin soitti, ettei saanut kuskia kiinni; jos oli kiire, voisin DHL:n terminaalista noutaa paketin. Sanoin, ettei mitään hätiä - että vaikka sitten kun auto täälläpäin kulkee, niin pistää uusiksi matkaan? Se olisi maanantai. Sopi hyvin.
Puhelu lopeteltiin ja kerkesin hieman pohtia lahjapakkausjuttuja - eli noin 2min.

Ja sitten soi puhelin. Tämä pakettiseurannassa ollut tyyppi soitti, että oli saanut kuskin kiinni ja on nyt matkalla meikäläisen luo - ei osannut arvioida aikaa, mutta eipä tossa montaa minuuttia ollut mennytkään... Lähdin saman tien alas vastaan, ettei turhaan kulu kiireisen kuskin joulukiireiden alla aikaa meikäläisen luo sompailessa; pääsin mä sentään yhden kerroksen alaspäin kun jo tuli tyyppi vastaan paketin kanssa.

Mistä tällaista palvelua saa? Jopa se, ettei kuskia saanut numerosta, josta soitti, kiinni, ei harmittanut yhtään. Olen täysin äimistynyt. Alle 24tuntia oli paketti reissussa, joulukriisien alla. Ja tällaista, varmasti hyvin vähän firmalle rahaa tuova yksityisasiakas saa oikeasti palvelua, asiallisesti ja reilusti? Olisin odottanut, että sieltä tulisi jotain tyyliin "no käy sit hakee se joskus jostain" sen sijaan, että halutaan palvella.

Huh.

Kyllä tuli hyvä fiilis! :)

Re: Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 23 Joulu 2014, 19:25
Kirjoittaja UupunutRomeo
Kiitän Roihiksen teollisuusalueella sijaitsevaa rengasliikettä, voin laittaa linkin jollei ole mainostamista.
Ko liike oli ainoa lauantaina auki oleva liike lähialueella ja minulla oli kuskin takarenkaassa ollut jo tammikuusta tyhjenemisongelmaa, reikää ei kuitenkaan löytynyt millään joten koska paine pysyi viikon parikin parhaillaan en niin välittänyt kun lisäksi rengaspainevaroitin ilmoittaa ennenkuin paine laskenut alle 2,2bar.

Ajelin ko liikkeeseen sitten kun töissä oli hetken rako ja omistaja itse otti asian hoitaakseen, irroitettiin potilas, pestiin potilas, saippuavedellä voideltiin potilas, tutkittiin potilasta, otettiin potilas vanteelta, tutkittiin potilas perinpohjin, vaihdettiin venttiilirunko ja venttiili ja istutettiin potilas vanteelle, tasapainotettiin potilas ja asennettiin takaisin sekä !!!....ASETETTIIN PULTIT MOMENTTIAVAIMELLA KIREYTEEN :shock: . Lisäksi asetettiin kaikkien renkaiden paineet samoiksi.

Operaatio kesti mukavan jutustelun yhteydessä vajaat 30min ja laskua kertyi naurettavat 25€.

Vuotoa ei enää ole joten potilas parani.

:-D

Re: Tyytyväinen asiakas

Lähetetty: 24 Joulu 2014, 02:10
Kirjoittaja alfa164
Albertolli kirjoitti:Perinteinen suomalaisten tapahan on mahdottoman meuhkaamisen aloittaminen ja paikan, henkilökunnan ja palvelun kiroaminen alimpaan helvettiin :roll:
Muualla mailmassa meuhkataan jo etukäteen senkin edestä :)