Tyytyväinen asiakas
Lähetetty: 04 Kesä 2014, 14:00
Aina tulee valitettua kun saa huonoa palvelua, mutta tällä kertaa vois vaikka mainostaa hyvää sellaista...
Toissapäivänä loppui lanka hitsausmasiinasta, joten eilen lähdin ostamaan sitä Porvoon K-raudasta (asun itse loviisassa joten matkaa tuon langan takia kertyi kuitenkin jonkun verran).
Hitsaushylly oli melko sekaisin ko. liikkeessä ja lankarullia oli muutamia mutta ihan "random" paikoissa.
Pyysin myyjän paikalle ja kysyin että mikäs näistä olisi sellattista ydintäytelankaa.
Myyjä osoitti oikean rullan ja minä poistun se kainalossa (maksettuani sen tietysti) tyytyväisenä kotiin.
Kotona sitten avasin paketin ja huomasin että eihän tämä ole mitään ydintäytelankaa, vaan normaalia mig-lankaa.
Tästä pettyneenä pistin K-raudan nettisivujen kautta palautetta (ASIALLISEEN sävyyn) kyseiseen myymälääm.
Tunti palautteen jälkeen itse kauppias soittaa ja pahoittelee tilannetta ja lupaa palata paremmin asiaan huomena kun myymälä on taas auki.
Aamulla soi puhelin ja kauppias kysyy osoitteeni jotta voi tuoda oikean lankarullan henkilökohtaisesti perille.
Ja niin saapui oikea rulla kotiovelle klo 9:30 aamulla.
Olen varsin tyytyväinen saamaani palveluun virheen jälkihoidossa.
Toissapäivänä loppui lanka hitsausmasiinasta, joten eilen lähdin ostamaan sitä Porvoon K-raudasta (asun itse loviisassa joten matkaa tuon langan takia kertyi kuitenkin jonkun verran).
Hitsaushylly oli melko sekaisin ko. liikkeessä ja lankarullia oli muutamia mutta ihan "random" paikoissa.
Pyysin myyjän paikalle ja kysyin että mikäs näistä olisi sellattista ydintäytelankaa.
Myyjä osoitti oikean rullan ja minä poistun se kainalossa (maksettuani sen tietysti) tyytyväisenä kotiin.
Kotona sitten avasin paketin ja huomasin että eihän tämä ole mitään ydintäytelankaa, vaan normaalia mig-lankaa.
Tästä pettyneenä pistin K-raudan nettisivujen kautta palautetta (ASIALLISEEN sävyyn) kyseiseen myymälääm.
Tunti palautteen jälkeen itse kauppias soittaa ja pahoittelee tilannetta ja lupaa palata paremmin asiaan huomena kun myymälä on taas auki.
Aamulla soi puhelin ja kauppias kysyy osoitteeni jotta voi tuoda oikean lankarullan henkilökohtaisesti perille.
Ja niin saapui oikea rulla kotiovelle klo 9:30 aamulla.
Olen varsin tyytyväinen saamaani palveluun virheen jälkihoidossa.
