Potkua markkinoinnissa.
Lähetetty: 26 Kesä 2004, 23:19
Täytyypä täälläkin oikein erikseen kehua Alfan lisääntynyttä ja parantunutta mainontaa. Tällä viikollakin oltiin oikein Hesarin kannessa 166-malliston mainoksen muodossa. Uusi Alfa 166, ylellisen erilainen.
Mainos oli kaikin puolin tyylikäs kokonaisuus (vrt. esim. kamalan junttimaiset ja ei taatusti merkin imagoa nostattavat Fiat-mainokset), niinkuin merkin imagoon sopiikin. Myös teksti oli asiallinen: Volvojen, mersujen, bemarien ja muiden virkamiesautojen mukavuutta voit hyödyntää parhaiten tilaamalla taksin. Mutta jos haluat ajaa itse, todellisen edustusluokan ajettavuuden koet vasta Alfa 166:n ratissa. Ei siis mitään turhaa nöyristelyä tai faktatulitusta, vaan kunnon mielikuvatason röyhistelyä. Tykkäsin.
Mutta tuskinpa DA:n ovien saranat tuonkaan takia vaihtokuntoon kuluvat...
Mainos oli kaikin puolin tyylikäs kokonaisuus (vrt. esim. kamalan junttimaiset ja ei taatusti merkin imagoa nostattavat Fiat-mainokset), niinkuin merkin imagoon sopiikin. Myös teksti oli asiallinen: Volvojen, mersujen, bemarien ja muiden virkamiesautojen mukavuutta voit hyödyntää parhaiten tilaamalla taksin. Mutta jos haluat ajaa itse, todellisen edustusluokan ajettavuuden koet vasta Alfa 166:n ratissa. Ei siis mitään turhaa nöyristelyä tai faktatulitusta, vaan kunnon mielikuvatason röyhistelyä. Tykkäsin.
Mutta tuskinpa DA:n ovien saranat tuonkaan takia vaihtokuntoon kuluvat...